-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Egy új Focus esetében hogy alakulnak garancia időn belül a szervíz látogatások? Árat tekintve?
Tehát ez a 4 éves időszak amig van a garancia. Kötelező olaj csere stb.[ Szerkesztve ]
-
e-newsee
addikt
válasz bull84ghia #7005 üzenetére
Nekem Nagykanizsán másolták ezt a verziót eredetiről 3k-ért, plusz, ha jól emlékszem, 5k volt a kulcs.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
Real_Necro
veterán
Most reggel láttam Rákoskeresztúron egy Fusion Hybrid-et. Egész pofás kis jószág.
Ezekben Microsoft által fejlesztett rendszer van?
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bull84ghia #7008 üzenetére
A kínai (másolat)termékek miért olcsóbbak sokkal a többinél? Mert nem olyan tartósak.
⭐ Stella
-
Norbika88
senior tag
válasz radi8tor #6890 üzenetére
Hétvégén megyek a szerelőhöz.
Hideg indításom: ez mi?? Összefüggés van kettő között? (Addig nem engedtem vissza a kulcsot amíg lenem kapta)[ Szerkesztve ]
-
Norbika88
senior tag
válasz radi8tor #7011 üzenetére
Augusztusba vettem, egy mamitól 1. tulajtól. Esős időbe ki se merte venni garázsból. Belül olyan mint egy új autó Majd csinálok képet. Az oldalát párhelyen megkínálta néni, parkolás-próbálkozás nyomok.
A kipufogót mikor megláttam nem hittem a szememnek, mintha a zsír új lett volna.Hanggal foglalkozzak, vagy hideg az ilyen.
-
Norbika88
senior tag
válasz radi8tor #7013 üzenetére
Azt hogy mennyiért jutottam hozzá le se merem akkor írni, mert kiutálnak innen.
Én azért úgy gondolom, ha egy gép ennyit állt az se jó 13 év azért na.
Kapásból aksit kellet cserélnem az halott volt, utána hajtás, gyertya, ékszíj, olaj, szűrőket cseréltem.
Akkor most van ez a nyikorgó hang, meg ez a durva hidegindítás, nem csak fagyban.. -
Goose-T
veterán
Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bull84ghia
őstag
válasz radi8tor #7009 üzenetére
Itt nem a termék volt drágább. Hanem a munkadíj. Mivel én vittem a nyers kulcsot, de azt mondta ha ott veszem akkor is ennyi a másolás. Mindegy mert kellett így nem rugóztam rajta. Viszont érdekelne miért ennyivel drágább a régi kulcs készítése.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
-
e-newsee
addikt
válasz bull84ghia #7019 üzenetére
Szerintem bonyolultabb a megmunkálása. Legalábbis így gépész szemmel nézve. Az én verziómhoz elég egy ujjmarót egy sablon alapján végignyomni a két lapján. A másiknál így szemre mindenféle dőlésszögek, horonyszélességek, satöbbik vannak. De aztán a fene tudja.
Nekem anno azt mondták a szervizben, mikor csináltattam a kulcsomat, hogy azért oda vigyem, ahova, mert jártak már úgy, hogy a két oldalt lévő bemarás, ahol átfedi egymást, ott a rossz megmunkálás miatt átlyukadt a kulcs, és aztán el is törött."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
DeFranco
nagyúr
válasz bull84ghia #7019 üzenetére
nekem 3,5k-t mondtak ugyanerre a kulcsra itt
-
bull84ghia
őstag
A fene tudja. Az biztos hogy bonyolultabb a régi a kulcs.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #7023 üzenetére
akkor is ennyit mondott, de ha gondolod, rácsöröghetsz, lehet neked mást mond. 6,5k-t mondott kulccsal együtt, 3,5k-t kulcs nélkül. mivel kb. 3k egy kulcs így tök mindegy, hogy viszem vagy veszem.
végül nem másoltattam még, teljesen össze-vissza beszél mindenki, hogy mennyire kopott a kulcsom vagy mennyire nem. összenéztem a pótkulccsal, szinte ugyanolyan a kettő, vagy le van koptatva mind a kettő vagy tök jó még a főkulcs is.
szerelőnél először azt mondták, hogy huhuhu dekopott, aztán amikor az orra alá dugtam mind a kettőt, hogy most akkor mondja már meg tényleg olyan száni-e hogy azonnal rohanjak, akkor meg közölték, hogy ez teljesen jó még.
ha kopott lemásoltatom, de ha nem akkor van jobb helye is ennek a pénznek.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #7025 üzenetére
A hiba az, hogy összenézted. Szemre.
Tolómérővel mérd meg, tuti hogy a pótkulcs nincs annyira kopva. Nekem a pótkulcs szinte nem is lötyög a zárban, ellenben a főkulccsal amit minden nap használok.Továbbá simán lehet hogy a zárszerkezet kopott el jobban és azért nem nyitja rendesen a kulcs, mert nem egyszerre koptak.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #7026 üzenetére
ööö... mit mérjek rajta? maga a kulcstest egyforma, az nem kopik szerintem, max. a lamellákat beállító lapocskák tudnak lekopni, síkba kopni. nem mondom hogy tökegyforma, de kb. egy státuszú
de lehet én nézem rossz helyen, azért kérdezem.
nincs erről valami szemléltető kép, hogy milyen volt egy fóka kulcs (nem hasonló, nem jaguár, fóka) újkorában meg milyen amikor meg van kopva?
(a zár meg lett csináltatva, pontosabban szét kellett vágni a rudat és betétet cserélni, nem volt olcsó móka de ez van. most a tanksapka zárja következik, de azt amíg nyílik megpróbálom megcsináltatni, elvileg van valami zárszaküzlet, ahol fel tudják újítani, kicserélni a lamellákat, mert az új betét oda is marha drága.)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #7030 üzenetére
szerelőnél először azt mondták, hogy huhuhu dekopott, aztán amikor az orra alá dugtam mind a kettőt, hogy most akkor mondja már meg tényleg olyan száni-e hogy azonnal rohanjak, akkor meg közölték, hogy ez teljesen jó még.
volt a pulton egy másik fóka kulcsa, azt megnéztem, ott durván, éles peremmel katonás sorban álltak a lapok egymás mellett, nálam ilyen üvegkarcolós szögek nincsenek a lapok határán.
referencia kellene, hogy mi az ami jó vagy nem jó, addig vakon beszélünk.
-
Sethdobaloah
senior tag
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Sethdobaloah #7032 üzenetére
Szerintem DeF-nek is MK1 Focusa van, mint nekem. A te kulcsod MK2-es.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Sethdobaloah #7034 üzenetére
Én úgy emlékszem neki a fő gond a motorház nyitással volt.
⭐ Stella
-
Salex1
senior tag
Megtenné nekem valaki, akinek MK4 Mondeoja van, hogy megméri a hátsó ülés szélességét?
-
DeFranco
nagyúr
na srácok, újabb probléma: nem indul az autó, lemerült az akksi úgy néz ki.
(annak ellenére, hogy tegnap 2x30 kilométert mentem vele, tehát volt ideje tölteni a generátornak)
motorcraft akksit tervezek bele venni, kérdés, hogy milyen AH-sat érdemes? (mk1 1.6 benzin)
tudom hogy a nagyobb mindig jobb, de ésszerű keretek között szeretnék maradni
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #7037 üzenetére
Pont olyat vegyél, amilyen volt benne. A kisebb az értelemszerűen nem elég, a nagyobb meg jobban terheli a generátort. Arra figyelj, hogy 175mm magas legyen, mert csak akkor tudod rátenni az akkufedelet. (Egészen pontosan 207x175x175mm a mérete, jobbos.) Egyébként én ilyet vettem bele, három év alatt nem volt gond vele.
Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Sethdobaloah
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
banner volt ez is, nem tudom milyen bull, már ezzel vettem a kocsit kb. 4 éve, ismeretlen korú
ami érdekes, hogy tegnap szerelték az autót, pont a motortérzár betétjét cserélték benne. ehhez ki kellett venni a zárszerkezetet, amin van egy nyitásérzékelő, még erre tudok gondolni, hogy ezt elfelejtették visszatenni és ettől makkant meg valahogy az akksi, leszívta... szép lesz megnézni, az ott eléggé a zárhíd alatt van összerakott állapotban...
-
Goose-T
veterán
válasz Sethdobaloah #7042 üzenetére
+10-20% gondolom még nem okozhat gondot. Egyébként most gyorsan utánakerestem, és az "újabb" Fordokban (MK1 Focusban már biztosan) már egy Smart Charge nevű rendszer van, ami nagyobb töltőárammal működik, és csak ezüst-kalcium akkuval használható. Talán ez lehet az oka annak is, hogy az MK1-es Focusok hajlamosak hamarabb kivágni az izzókat a nagyobb feszültség-ingadozás miatt, akkor még valószínűleg nem volt annyira kiforrott ez a rendszer.
Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #7046 üzenetére
egyébként én valami ilyesmire gyanakszom egy megvétel óta fennálló probléma miatt.
ha araszolunk a dugóban, és rá van kapcsolva pár szokásos fogyasztó (mondjuk világítás, rádió, klímából kettő, de akár egy is) akkor fékezéskor (itt ugye a fékrásegítő is dolgozik) hajlamos hunyorogni a lámpa és/vagy beesni az alapjárat, tisztított beállított alapjárati szabályzó mellett is.
elég régóta arra gondolok, hogy az akku "gyengesége" is okozhatja ezt, valamiért nem tudja leadni a kellő kakaót amit néhány nem kruciál elektromos rendszer feszeséssel honorál.
ilyen szempontból megfontolandó, hogy inkább egy 43 AH-sat vegyek 18k-ért, vagy egy 52-eset 22k-ért, vajon kizárható-e ez a probléma egy nagyobb akksival.
ha egyáltalán ez az oka, ami nem biztos, csak okoskodom.
-
DZs
senior tag
válasz DeFranco #7043 üzenetére
Egy teljesen rossz akku egyik napról a másikra döglik meg. Az új akku bekötésekor mérjél egy terheletlen áramfelvételt, utána pedig járó motornál töltési feszültséget. Letapadt zárrelé gyorsan leszívja az akkut.
A zárban lévő relé fémvázhoz ér (testet kap).
Ha akkushoz mész akkut venni, neki van műszere és segít.
[ Szerkesztve ]
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz Goose-T #7046 üzenetére
a cikk szerint már az mk1 es focus is korlátozza generátor kimenő áramát. Betehetnél egy 5x akkora akksit, abból sem lehetne gond.
Meg mondjuk egyébként is max az gyilkolhatná le a generátorodat, ha egy tök üres akksit kellene töltenie. Egészséges generátor esetén pár perccel az indítás után már csak a kocsid pillanatnyi elektromos fogyasztását kell a generátornak elbírnia, ami ügye nem függ az akksid kapacitásától....csak én vagyok helikopter?