-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lehet görbe a szár. Emiatt nekem a hátsó törölt hasonlóan, illetve, mikor fordult a kar hozzá ért a lapát alsó részéhez és kicsit kiemelte a tetejét.
(szerk. Mondjuk az első másképp áll mint a hátsó kar)Bosch-t használok én is elől aeroblade. Igaz amazonon vettem nem itthon. Ez az első lapát ami több mint egy éve tökéletes. Volt gyári is az sem bírta sokáig, meg bosoko, hát ez sem volt valami nagy szám.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
válasz 7Sony7 #21958 üzenetére
C-max ugye? Én ezt használom. Kicsivel több, mint 1 éve van a kocsin és most is hibátlan. (kicsit korábban beszéltünk is róla)
(#21959) Real_Necro, nekem a Bosoko alig pár hónapot bírt. De a gyári is, fél évet sem aztán már csíkozott nagyon.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
-
-
-
válasz 7Sony7 #22574 üzenetére
Bosch H280, ez van fent és jó, bár már csere érett. Majd 2 éves. Előtte pont ugyan ezzel szívtam. Amikor függőleges állás felé közelít a lapát, alul össze ér a karral a szélvédő dőlésszöge miatt. Ezzel kiemeli a tetejét.
Szerk, most néztem emailjaim közt közelít a 3 évhez
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
válasz #27070592 #22702 üzenetére
Én egyszer megcsináltam a lámpáim [link]
Védelem végül nem került rá, így bírta sokáig. Mostmár aktuális lesz újra neki esni. De szvsz nem kell túllihegni, mert sok idő így is. (kézzel polírozva) 1000 alatti papírt szerintem ne használj(ha nem nagyon karcos a búra) túl mély karcokat hagy. 1000-1500, 2000, 3000, polírpaszta kb. ennyi.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
-
válasz KilgoreTrout #23971 üzenetére
Itt esetleg : [link]
darvinya inkább 5W30 lesz azFékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
No ez mi a bánattól lehet? Jelenleg álló helyzetben van a kocsi. Hazafelé kezdte, egyszercsak lámpánál állva megemelkedett az alapjárat és kiírta ezt az üzit. Hibakód nincs. Leállítás után beindít és lehet menni tovább. Majd megint két-harom lámpa múlva megint. Heeeeelp please! .. Ja és fura az alapjárat 750-1000 közt mocorog. Eddig 750 volt kb stabilan. Lehet alapjárat motor?
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
válasz radi8tor #24317 üzenetére
Biza, ahogy rátettem a repedésre az ujjam el is kezdett fulladozni a motor. Nem is tudom(nem értek hozzá) de talán most nyílt ki annyira, hogy már gondot okozzon, mert nem két pillanat alatt lesz olyan a cső amilyen ez. Szinte mállott azon a részen. Pedig nem olajsáros. Ja és a check engine nem gyulladt ki, így valszeg hibát sem tárolt el.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
Sajna nem jelent semmit, ha háromszor rosszul állítják be. Még mk1-es időkben volt téma, hogy a lézeres az igazi, lehet itt is ilyesmi. Régen kellett futóművet állíttatnom.
Esetleg tedd át az első kereket hátra, hátsót előre. Ha marad a hiba akkor valszeg futómű.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
Egy acél sárvédő legyártása 15mp, míg a prés lenyomja. Szénszálast meg lehet kézzel pacsmagolni. Szerintem jó drága lenne. Plusz festés(mindkét esetben). Vagy maradna natúr?
Én Festettem a lököst, nagyon nehéz szépen összehozni az átmenetet, főként nekem full amatőrnek
Szal szerintem jobb elemet telibe festeni. Festők is ezért szeretik és nyilván drágább is.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
-
Urak, mennyi időre kell levenni az akku(negatív) sarut, hogy az ECU törölje az adatokat? (cmax2006)
Kicseréltem a korábban már említett kartergázcsövet, de nem indul vele a kocsi. Vissza raktam a régit ami repedt, azzal indul. Gondolom a számítógép már átszámolt a repedt cső miatt. Kb. 3/4 órát volt levéve a negatív saru, de csak a rádió kért kódot és ennyi, még a napi km. számláló sem nullázódott.
Vagy ha nem ez a módja akkor mi?Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
válasz darvinya #24881 üzenetére
Rosszul fogalmaztam indul a kocsi, de alapjárat nincs vele. ODB-n mit törlök? Csak egy kézi olvasom van ami max a hibakódokat tudja olvasni, törölni. Én azt szeretném, hogy a komputer álljon vissza alapbeállításokra.
Netes leírások alapján, -negativ saru le, - vár X percet, -saru vissza,- indít.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
válasz radi8tor #24884 üzenetére
Akkor csak a szelep maradt. Holnap rendelek egyet. Igaz, h elég könnyen jár a közepe, amit egyébként egy gyengus rugó nyom vissza és lehet ez (is) gond. (vákum a szívó oldal irányába felrántja és le is zár) Részben ugye az is dolga, hogy az olajat a karterből ne szívja ki.
(#24885) darvinya
De, tuti öregedés. Nagyon jól látszik, hogy repedezett a gumicső. Tanítás ok, de ugye én azt szeretném, hogy minden alapra álljon vissza és onnan tanuljon újra. Na mindegy lesz valami.
Köszi nektek.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
-
Pont ilyen kábel van bekötve nekem is, jól működik. Az fontos, olyat nézz amihez van rádió kiszedő. Megkönnyíti a szerelést..(ha nincs otthon)
Na én is könnyebb lettem, kb. 350K-val
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Első lengéscsillapítók, toronycsapágy, valami gumi bak(vagy mi, még ide), első lengőkarok jobb-bal. Kuplung szett, kinyomócsapágy, 2db szimering, itt még egy külön(valami) csapágy, 3liter váltó olaj, 1 liter fékolaj fékbetétek előre hátra, ablakmosó betöltő cső. Motorolaj és szűrő, pollen és légszűrő. Plusz munkadíj fentiekhez. Illetve téli nyári kerék csere, meg futómű állítás. Ide sorolom a korábbi karter cső és szelepet is. Talán valamivel 350 felett.
Az AUX kábelt hol vezettétek ki?
A rádió mögött dugtam le a kábelt anyós ülés mellett a szőnyeg és középkonzol találkozásánál jön ki. Talán valami antenna kábelt használtam behúzásra. Nem volt könnyű művelet.[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Jaja, mindezt úgy, hogy azért ment a kocsi, nem volt szar. Ok érezni lehetett a törődés szükségességét.
flymi
Amit tudtam és indokoltnak ítéltem gyári(olaj is motor és váltó)
Igen jó lehet megfúrni és valami ilyesmit berakni(nem pont innen) de nekem magasan van a rádió. Lent lenne nem lenne gond.[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
válasz oliwire #25416 üzenetére
Szerintem is jó döntés. Én sem adnám el az enyém. (nem is fogom egy jóóóóóó pár évig) Főkép, hogy rendben van. Ismered a kocsit és nyűgjeit.
DeFranco Sok-sok balesetmentes kilométert az új verdához. Ne feledd, A Ford nem múlik el nyomtalanul.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
-
-
-
válasz ReFleXx #25640 üzenetére
"Hammerite Selyemfényű fekete" A pontos neve. Satin black . (3 palack, 4 réteg).
Sajna a fázisok nem lettek fotózva. Hétköznap délutánonként, meg ma dolgoztam rajta.A fázisok így jöttek. Mosás, drótkorong, rozsdamaró és átalakító, drótkorong, ahol kell kézi csisz., tisztítás, zsíroldás, festés.
Alapozó nem volt, ez alá elvileg nem is kell. Mennyire lesz tartós majd kiderül. Lehet januárra ledob minden festéket (remélem nem)Szerk. Minden kézi munka volt. Ahogy keresgéltem, homokolást 4K/kerék körül találtam. Kicsit sokalltam, így neki álltam magam.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
válasz ReFleXx #25645 üzenetére
Oksi, mindenképpen(kollégák dicsérték a festéket) Nekem ellopták a gyári dísztárcsákat sajna.
radi8tor
Ott a linken akkor nálad a festés kimaradt. 4k homok, 5k szinter, 2k lakk az 11K/kerék
Az 44K a 4 kerék. uhh,,, így kijött 6K-bol meg egy kis munka amit be kell valljak valahol élveztem is.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen