-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Tegnap még vidáman autóztam, ma reggelre meg koppra lemerült az akku: gyújtásra csak a reléket csattogtatja, 8.xV környéke. Persze mivel gombos indítású ezért levenni sem tudtam a gyújtást már róla, gyorsan le kellett kötni az akkut. Gyakorlatilag napra pontosan 3 éves és 1 hónapos az akku. És akkor most jön, hogy veszek ugyan egy akkut, de remélem tényleg ez a baja
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Joker88 #42184 üzenetére
Létezik ilyen szagos zavaró folyadék, aztán vagy utálja és akkor eltűnik, vagy szereti és odaszokik
Btw én is láttam többször macskanyomot az autón, aztán egyszer elkaptam kamerával a dögöt: hát nem macska volt, hanem valami görény/nyest (nem vagyok a téma szakértője), büntiből mert lefilmeztem oda is kanyarított egy görbét a hátsó lámpára - ami azért elég szép teljesítmény lehetett becélozni.
-
kcsa
veterán
válasz mikrofon #42472 üzenetére
Lehet beszerelni a fenti képen látható méretezési szabályokra való tekintettel, illetve olyan elektromos bekötéssel ami az elvárt (tompítotttal, reflektorral és helyzetjelzővel együtt sem világíthat, ezt vizsgán ellenőrzik is).
Én vettem Osram ködlámpával egybeépített DRLt, minimális villamos munkával teljesen megfelel minden szabálynak, és mivel automata fényszóróm van, ezért gyakorlatilag soha nem kell a kapcsolóhoz nyúlnom, megoldja magától. Ritka kivételek persze vannak: olyan fényviszonyok, hogy a tompított még nem kapcsol, de hátsó lámpára szükség lenne szerintem - de ahogy a közlekedő tömeget nézem, ezzel valószínűleg egyedül vagyok, aki ad erre...
-
kcsa
veterán
Elméletileg dízeleknek előnyös a nagyobb akku télen: könnyebben átforgatja a nagyobb akku a motort. Ha a töltésed rendben van, akkor a nagyobb akkut is fel tudja tölteni elég hosszú utakon. Ha inkább sok rövid úton használod akkor kisebb akku kell, vagy töltögetni amikor már merül.
-
kcsa
veterán
válasz SpaceKombajn #42570 üzenetére
Az hagyján, de én azt is kihallottam, hogy nem Y-al mondta a zokszigént :D
-
kcsa
veterán
Vallási kérdés ez is: van aki veszi a drágára árazott prémiumot és boldog hogy kihúz négy évet. Én meg veszem a legolcsóbb magyart, és szintén tök boldog vagyok, hogy elment négy évet De arra ne számíts, hogy azért mert drága/prémium/Ford attól még elmegy megint 8 évet.
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz ZolkoW #42922 üzenetére
Rendszeres és minimum az előírásnak megfelelő gyakoriságú olajcsere az előírt minőséggel, a többség már itt elvérzik.
A hidegen kímélés is sokat segít természetesen az élettartamon, de az még annyira sem bizonyítható, mint az olajcsere.
Mérés meg sajnos nincs rá...
De ahogy említettem nekem már két ilyen motoros autóm is volt: MK3 Mondeo 1.8 és most Focus 2.0, de mindkettőnél igazából az embert vettem meg, nem az autót
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Mondjuk lehet, hogy a robbanófékes zetec motoros focus nem a legjobb vétel volt
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #43262 üzenetére
Az ilyen megmondásokat vw és toyota hívőktől lehet hallani. Aztán ott is érdemes körülnézni hogy mi is az igazság
-
kcsa
veterán
válasz diablo1984 #43518 üzenetére
Nekem meg Electric Power volt... (két hónappal ezelőttig amikor négy és fél évesen elhalálozott). Nem hiszek a tizenéves autókban további tizenévig szolgáló második akkuk legendájában
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Futás, futópályák
- Politika
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Ukrajnai háború
- TCL LCD és LED TV-k
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen