-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Des1gnR #5881 üzenetére
Vannak azért bajai annak is. Mostanában a Mondeo klubban is előfordult pár döglődő benzines, ennek a tünete az olajzabálás, erre fokozottan oda kell figyelni. Leragadó/eltörő gyűrűk vagy szétkopott motor szokta okozni.
De kíváncsi lennék milyen lehet a 110 lovas, mert a 125-ös sem egy versenyállat (olyanom van).
-
kcsa
veterán
válasz bull84ghia #5896 üzenetére
Minden MK3 mondeoban van.
-
kcsa
veterán
válasz bull84ghia #5899 üzenetére
Nem túl örömteli, de az vigasztal, hogy benzinesben sokkal tovább bírja.
-
kcsa
veterán
válasz radi8tor #5907 üzenetére
Nem tudom merre laksz, de nekik jó hírük van a Mondeosok között. Én is itt jártam, nekem is folyt, de csere lett belőle. Mondjuk nekem könnyű, én helyi vagyok
-
kcsa
veterán
válasz radi8tor #5912 üzenetére
~80k körül fizettem Nissens kompresszor (a legolcsóbb, ez van)+munkadíj+feltöltésért.
Azt mondták, hogy ha a tömszelence vagy hasonló környéken folyik, az javítható, még érdemes is. De nekem a kompresszorház valamelyik illesztéséből csorgatta az olajat, volt gáznyomásvesztés is volt, cserét ajánlották.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Pardise #5981 üzenetére
Lehet hogy csak a csóró beszél belőlem, ez esetben elnézést kérek előre is...
De csak azt nem értem, hogy ezt a zsák felnire szánt pénzt miért nem költöd egy nyaralásra? Vagy előtörlesztésre? Vagy bármi hasznosabbra?
Nem kell válaszolni, nem a zsebedben kívántam turkálni, ez csak afféle költői kérdés.
-
kcsa
veterán
válasz Pardise #5985 üzenetére
Bárcsak annyi pénzem lenne, hogy a felét elihatnám vagy eldohányozhatnám (viccen kívül 34 évesen még ki sem próbáltam a dohányzást soha, inni meg... évek óta gyakorlatilag semmit, előtte se sokat)
Az ápolás részével maximálisan egyetértek, erre én is igényes vagyok (bár amióta nincs saját garázsom nem sok látszata van sajnos), tavaszra tervezek egy fullpolírt, noha 10 éves az autó, de egy utolsó nagy optikai tuningot megérdemel. Előtte persze pár helyen javítani kell a festésen is, és ettől lesz drága. De egyszer belefér. Remélem
-
kcsa
veterán
Ezt találtam, de ez egy elhúzódó akció lehetett, mert tavalyról is emlékszem hasonló bejegyzésre.
Hacsak nem cserélték mindkét teljes ajtót, de legalább a kábelköteget, akkor ott kell legyen.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz dellfanboy #6003 üzenetére
Nem kell rettegni, ha jól karbantartott az autó nem túl veszélyes, a régi TDCI-k (PSA előttiek) sokkal nagyobb kockázatot jelentenek.
De ez egy egész jól összeszedett lista.
Ebből nekem megvan az EGR hiba.
Megvolt a termosztát, illetve a légterelő lapkák kopása. Fogyott a hűtővíz is, de termosztát csere óta nem, tehát nyilván ott szivárgott, emiatt feleslegesen cseréltem egyébként kiegyenlítőtartályt.[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz mohabá 007 #6026 üzenetére
Akkor csak jól gondoltam, hogy kell tűrésnek lennie bőven. Sosem kellett még lemérnem, ezért semmit sem tudtam a dologról
-
kcsa
veterán
válasz Pardise #6142 üzenetére
A kerék forgatása nem rossz gondolat, de nem kell túlaggódni sem - zárt, napfénytől védett, száraz helyen sok baja nem lehet az autónak.
Akkut még beviheted a lakásba, normál hőmérsékleten nem fog teljesen lemerülni két - három hónap alatt az önkisülés miatt sem. De egy jó minőségű vezérelt töltő hasznos, ez tény. Ctek (drága de jó) vagy olcsó alternatíva szokott lenni még az aldi/lidl sajátmárkás töltője.
-
kcsa
veterán
válasz bull84ghia #6199 üzenetére
1.6 tivct azért egyáltalán nem olyan rossz, sokat mentem már olyannal, magamnak is olyat kerestem, aztán mégsem ez lett
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz bull84ghia #6207 üzenetére
Létezik 1.4 80lovas cmax is, egyről biztosan tudok az országban. Az már nem lehet túl virginc
-
kcsa
veterán
válasz Ace Ventura #6231 üzenetére
Ahogy a többiek is mondják, az törött rugó lesz.
-
kcsa
veterán
válasz Goose-T #6251 üzenetére
Nem ennyire egyértelmű a helyzet sajnos. Nekem rugótörés után normális, svéd gyártmányú rugó került bele, leírás szerint minden paraméterében egyezik a gyárival és más gyártók termékeivel is, viszont azóta is ül az eleje, a hátulja meg az égben van mint a büdösbogárnak. Úgyhogy majd most cserélek újra...
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #6330 üzenetére
Ford WSS M2C913 D szabványnak megfelelő olaj való bele, a Ford olajok Castrol eredetűek. A pech hogy mind a kettőt hamisítják rendesen.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #6340 üzenetére
Az gondolom megvan, hogy Auchan kúton és OMV alapnál is százhalombattai MOL benzint/gázolajat tankolsz
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #6342 üzenetére
Ezt a kérdést inkább magadnak kell feltenned BTW MK3 sokkal érzékenyebb a gázolaj minőségére, ezt a fórumozó öreg rókák egy része tankolásonként egy-egy kupica fullszintetikus 2T olaj hozzáadásával javítják, van többszázezret futott autó is, így ez részemről elfogadható megoldásnak tűnik. De nyilván ez gányolás kategória, ez van.
@ReFleXx: ez így nem állítás. Valóban nem feltétlen van így. Utolsó, pár éves közvetlen információim szerint OMV kúton főleg nyugati országrészben és Bp-n a prémium üzemanyag származhat osztrákoktól, az alap üzemanyag legfeljebb a határ közelében. Persze hogy most mi van...
-
kcsa
veterán
válasz ReFleXx #6345 üzenetére
Amennyire hozzá nem értőként tudom, a probléma a gázolajnál az, hogy nem elég magas a kenőképessége, így az erre építő alkatrészek (magasnyomású szivattyú, befecskendezők, stb.) emiatt kopnak, kophatnak hamarabb.
Ezen logika mentén olajoznak a már említett fórumozók, a kúti adalékok összetétele meg üzleti titok jellemzően, innentől kezdve ez a vallás kategóriát súrolja nálam.
Benzinesnél még ennyi eltérést sem tapasztalni tényszerűen.
Az erősen szubjektív "megymintazállat a nitrós benzintől" dolgokat most hagyjuk, csak a számokkal mérhető és alátámasztható dolgokról beszélek
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #6351 üzenetére
Nem teljesen. Öt litert termelne vissza a plusz 10 mentális lóerő mellett.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #6353 üzenetére
Nem tűnik eszeveszett összegnek.
-
kcsa
veterán
válasz Mikulásbá #6366 üzenetére
A FFV-ben van egy érzékelő, ami az üzemanyag etanol tartalmát méri (gondolom valamilyen elektromos vezetőképesség vagy valami hasonló 1 darab paraméter vizsgálatával, elvégre nem cipelhet komplett üzemanyaglabort magával az autó), és a kapott eredmény alapján változtat üzemállapotot (befecskendezés ideje és mennyisége, gyújtás, stb.).
Reálisan nézve nem igazán lehet érezhető különbség szabványos üzemanyag és üzemanyag között, ebben a témában pár éve az OMV nagyon kommunikatív volt, újságírókat vittek csapatostul Schwechatba, több cikkben is azt nyilatkozták hogy ők maguk sem hisznek a (standard) üzemanyagok közötti különbségben - pedig a marketing ugye nem ezt kívánná
-
kcsa
veterán
válasz Mikulásbá #6368 üzenetére
Az már más tészta, a más anyagból készült cső nyilván nem befolyásolja a működést.
A vezérlést biztosan nem befolyásolja, tudomásom szerint nagyobb hozamú befecskendező és más gyújtásparaméterek tartoznak még az etanolos üzemhez. De ettől sem a kompressziód nem lesz magasabb, sem a teljesítmény. Konkrétan etanolos üzemben alacsonyabb teljesítmény mérhető.
szerk.: etanol egyébként nem maró hatású, az a metanol lenne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Diablo IV
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Politika
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs