-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4024 üzenetére
Az automata nagyon jó áron van sántít ott vmi, de egy megnézést tuti megér.
Egy ilyenért is érdemes elmenni igaz nem FL, de simán bevállalnám.
(#4026) radi8tor Így.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz LordAxwell #4049 üzenetére
Jó a 2.0 dízel, de az 1.5 eco boost is. Ha rövid távokra kell, akkor a benzines jobb választás lehet mint a dízel. Dinamikus és a fogyasztása se sokkal magasabb.
Ahogy előttem mondták a dízelekkel 2007 előtt voltak gondok maga a motor jó, csak az üzemanyag rendszer volt rossz választás a Fordtól és sajna annak a felújítása 300k körül mozog.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz LordAxwell #4066 üzenetére
Akkor nem kérdés, hogy a dízelt választanám.
Az a focus nagyon állatul néz ki, nekem is bejön. Hívd fel kérdezd meg, hogy külföldi-e, meg hogy adna-e egy alvázszámot. Ha van alvázszámod, akkor jó eséllyel egy ford márka kereskedő letudja kérni neked a külföldi szervizelés adatait max adsz a szervizesnek kis aprót annyit megér. Írja, hogy még van rá garancia azt is kérdezd meg, hogyan lehetne esetleg érvényesíteni itthon.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4094 üzenetére
Nem vészes már néztem én is őket, nekem csak az a bajom, hogy gyengébb lesz a hangzás ez miatt a gyári sonyt nem fogom ilyen gagyidroidra cserélni.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4099 üzenetére
A gyári kijelzősre gondolsz? Az adnroidosra minden xir xart rá lehet kötni az mindent tud.
Jobb a xenon sokkal mint a halogén, de drágább is bele az izzó.
Találtam neked egy jót. [link]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4102 üzenetére
Ez pedig nagyon brutál ha zsebembe lenne a pénz már mennék is érte.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4125 üzenetére
Valamivel jobb megoldása faceliftes, de az se probléma mentes közel sem, mondi fórumon sokan szívnak annak a DPF-evével is úgy mint általánosságban az össze DPF-es autóval.
(#4111) xeon.Szabi Ez nálam is néha ilyen, hogy egy hosszabb út után néha nehezebben jön fel a kuplung. Még nem jártam utána, de nem is zavar a dolog hidegen a hátra mentetnél is kétszer kell kuplungolni, hogy könnyen vegye ez a váltó ilyen.
-
SzlobiG
félisten
válasz Gombinyó #4171 üzenetére
Igen, csak 2.0. Ugyanaz az olaj való bele a lényeg, hogy a Ford specifikációit tudja az olaj.
(#4178) Doggy dog Ha többnyire városban fogod használni kis távokra, akkor előbb utóbb akármelyik részecskeszűrős dízellel meggyűlik a bajod, ezt nem tudod elkerülni pláne egy használt autónál.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #4220 üzenetére
Ez érdekes se converse, se xenon, de titanium tipikus külföldi piacról behozott, ott vannak ilyen fura felszereltséggel, mert a Titanium felszereltség alapja a convers kijelző és ebbe meg nincs. Én convers nélkülit meg se vennék már.
(#4241) Doggy dog Kéne motorszám meg alvázszám ez a 2006 pont az az évjárat ahol már szereltek is bele meg voltak piacok ahol még nem kellett.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz Norbika88 #4261 üzenetére
5W-30 kell bele és wss-m2c913-c tanúsítványnak megfelelő olaj.
(#4264) radi8tor Az a baj ott még nem tartunk, hogy értékelhető távot meg tudjanak tenni full elektromosan nagyon sűrűn kéne tölteni őket. Igen olvastam én is, úgy legyen bár kicsit merész kijelentés az az 500km.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4275 üzenetére
Nem, a Convers kijelző az MK4-es mondeoval jött 2007-ben. A faceliftesben már újítottak rajta több funkciót tud meg más a műszerfal is.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4280 üzenetére
Jó kérdés még sose kerestem rá. Hát ezt neked kell tudni az a faceliftes elég jó.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4284 üzenetére
Ezeket akkor nézd, ha zsebbe a pénz, mert a jókra hamar lecsapnak.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4313 üzenetére
Van többféle androidos is a facelift előttibe és azutániba is. Azzal nem árt számolni, hogy a gyári sonytól szarabbul fog szólni.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
-1 Focus RS.
-
-
SzlobiG
félisten
Hát ez nem hangzik jól. Ja hogy így érted az autó erejét az vészüzem miatt nem volt, letiltotta magát annyira el volt tömődve a dpf. Sokat sajna nem fog bírni már.
Amikor meg vetted nem volt hiba kód?
Ki kell olvasni mi a hiba, Dunaújváros felé ha jössz kiolvasom neked.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4350 üzenetére
Néztem a linket, de nem ismerős van itt a varosba pár ilyen fekete.
Marsu: Ez az olajcsere ciklus resetelesre van. Megcsinálhatod, de nem véletlen írja a hiba üzit, tehát ha a hiba fent áll, akkor megint világítani fog.
Rendben.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4360 üzenetére
Szerintem teljesen mind1 ezzel a vezérlés dologgal be is vallotta, hogy tekerve van...
Kérdezd le a két feketét rendszám alapján az egyiken ott is van a másikat meg hívd fel és kérd el.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4362 üzenetére
Ezen ott van.
A többiről meg el kell kérni, ha nem adja meg, akkor már felejtő is. Igen csak rendszám meg ügyfélkapu.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4380 üzenetére
Melyik is az a hirdetés?
Ezek hallatán én már hagynám is, vagy alvázszám alapján tovább kutakodni a fordnál, hogy le tudják-e kérdezni a szerviz torténetet.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4383 üzenetére
Aha felejtő.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4386 üzenetére
Pont akkor hozták be, amikor még nem volt lekérdezésre lehetőség tehát ha tekerték nem fog látszódni.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4391 üzenetére
Hát figyelj jobb a facelift, de nem eget rengető a kül szerintem. DPF problémák ott is ugyanúgy előjöhetnek a motorok semmivel se jobbak nem is erősebbek. Tehát ami szempont lehet az a kinézet kívül belül picit módosítottak meg más a műszerfal.
Én azt mondom, ha találsz egy korrekt jó pre faceliftest nyugodtan megveheted. Ez amit linkeltél ráadásul 2.2-es Sport verzió amiből alig van tehát valamilyen szinten különleges is.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4402 üzenetére
Több helyen is baromságot írt a cikk írója.
Az 1.8-as TDCI ugyanúgy a régi 1.8TD blokkra épül csak kapott egy közös nyomócsöves üzemanyagrendszert. Ennek köszönhetően megbonyolították a vezérlést ugyanis kombinált szíjas+láncos lett aminek a cseréje 100k-t simán megeszi. Pont hogy az 1.8 ami a hirtelen felépülő turbo nyomás végett hátba vág majd semmi...ez miatt a kettős tömegű is előbb használódik el benne.
2.2-t annyira én nem ismerem, de ezek szerint az is egy régi blokk a transitból csak tettek erre is egy közös nyomócsöves rendszert azt annyi.
2.0 meg a PSA-tól származik ami már bizonyított jó konstrukció a legtöbb ezekkel a motorokkal van szerelve ezt vették leginkább ezzel a legtöbb a tapasztalat. Az új mondeoba is ezt a blokkot fejlesztették tovább az 1.8,2.2 megszűnt nem gyártják már többet ez is adhat kicsi rávilágítást melyik blokk vált be a legjobban.
Ettől függetlenül én nem félnék a 2.2-től, de jobb a 2.0 az 1.8-at meg teljesen el is felejteném.
A 2.0-t amúgy fel lehet húzni közel 180 lóra biztonságosan az meg bőven jó nekem is úgy van. -
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4408 üzenetére
Jó a halogén is, nekem szimplán nem tetszik a lampa kinézete a xenonhoz képest. De veszel bele egy osram nightbraker izzót, ha nincs lemattulva akkor nagyon jól fog világítani. A halogénest nem tudom, de a xenonnal ki kell bontani a komplett lámpa testet. Otthon megoldható az is.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4420 üzenetére
Vezérlést 200-nál kell tehát elvileg az megvan...a kuplungra kell rákérdezni, mert ha nincs akkor hamarosan cserés lesz 200k körüli árban kell tervezni vele.
-
SzlobiG
félisten
Már múltkor mondtam, hogy a tisztítás fabatkát se ért, mert nem az volt a probléma.
Azért nem fut le a regenerálás mert nem éri el a kívánt hőfokot a DPF, nem tudja felfűteni aminek több oka is lehet, vagy a csövek vannak eltömődve esetleg elszakadva, vagy a fáklya ami gyújtaná mivel az egyest dobja hibának valószínűleg ott a hiba ami a DPF elején van a motor felől.Ki kell takarítani a fáklyát és ellenőrizni kell a csöveket is hogy minden rendben van-e velük.
Ez miatt az erőltetett regen se fog lefutni mert ahogy említettem nem tudja felfűteni. -
SzlobiG
félisten
válasz Gombinyó #4442 üzenetére
Lehet rajta, de az alapból se ehet sokat, inkább több lóerőt szoktak kihozni belőle.
Azt hogy mennyit számít autó válogatja taxisok pl szoktak ilyet ECO tuningnak hívják, de általában egy sima chiptuning is amivel lóerőt emelnek fogyasztás csökkenést szokott eredményezni ugyanazon vezetési stílus mellett. (nem állandóan padlón járva)[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #4451 üzenetére
Nem gyári a fejegység, kínai cucc.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs