-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Létezik az, hogy egy kicserélt lambdaszondát programozni/tanítani kell a kocsihoz? (2019)Focus MK4 kombi, 1.0 Ecoboost, 125LE.
Első lambdaszondát már cseréltek benne (Febi) most ismét rossz értékeket mutat. Kb. 1 napig volt jó.
Az egyik szerelő szerint emiatt romlott el, mert nem tanították hozzá....
-
hdanesz
senior tag
válasz radi8tor #47107 üzenetére
Ja, az egy napig jó volt annyit jelent, hogy hazajöttem vele a szervizből (2km) és másnap az első úton már ismét rángatott. A check engine napokkal később jött.
@TommyX_: Sajnos nem tudom milyen volt benne gyárilag. A mostani rendelésben (ami lassan két hete tart...) gyári fog érkezni, majd meglátom.
-
hdanesz
senior tag
válasz #27070592 #47113 üzenetére
Íme a legújabb fejlemény: a kettes hengerrel akad némi probléma. Két dolgot emlegetett a szerelő: 1. hengerzárási hibája van? vagy pedig 2. az injektorral van bibi. A lényeg, hogy a nemrég cserélt lambdaszondát is ez a hiba nyírta ki rövid idő alatt.
Az első esetben valami diós tisztítást emlegetett, hogy meg lehet próbálni...az injektoros esetben pedig egyértelműen cserélni kell. Gondolom ez szép kis összeg lesz bárhogy is alakul.
Én fél millióra számítok, bár a szerelő nem akart tippelni de annyit mondott hogy azért ennyire nem fog felkúszni a dolog. Majd kiderül...
Most első körben leszedik a hengerfejet és elküldik tesztelni az injektort.Az tuti, hogy nem pár nap alatt lesz kész.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
senior tag
válasz hdanesz #47172 üzenetére
Nos, újabb fejlemények vannak. (2019, Focus, 1.0 Ecoboost, 125LE, majd' 180 ezer km)
Sajnos a hengerekkel van probléma, így síkolni kell majd. Ha már ennyire szétszedjük a dolgokat, akkor a futásteljesítmény miatt esedékes a vezérlés cseréje is.Mindent szépen összeszámolva, közel 640 ezer ft-os javítási összeg jött ki. Perpillanat. Ha nem lesz közben egyéb komplikáció. Csak a vezérlés 240...
Kb. 2-3 hét mire a gépműhelyben fogadni tudják a hengerfejet. Így jó időre pihenőre vonul a kis csodám.Hiányzott ez most nagyon, de remélem ezután rendben lesz egy ideig. Az injektorokat még letesztelik, azok is befostak akkor szebb lesz a végösszeg....
-
hdanesz
senior tag
válasz dellfanboy #47226 üzenetére
Remélem nem, de nem lepődnék meg ha a végösszeg nem kúszna fel a végére.
@diablo1984: Nem tudom (értettem pontosan), ami nekem átjött, hogy síkolni kell.
@camelferr: Igen, pedig már megjártam 1-2-szer. Most az a képzet van előttem, hogy meggyógyítják...és 3-4 hét múlva már csak egy emlék lesz a rottyadás. És boldogan szeljük majd az utakat.
-
hdanesz
senior tag
válasz hdanesz #47235 üzenetére
Úgy néz ki el fogom adni a kocsit, így hibásan. Nagyon sokan emlegetik fórumokon, fb-on is, hogy a hengerfej síkolás valószínű csak a kezdet...és a munka valamint értelemszerűen az összeg is jelentősen emelkedni fog.
Amint megnézik a motorblokkot...ott is találhatnak bőven szomorúságot. Repedést...egyebeket.
Köszi mindenkinek a válaszokat és a tippeket.
-
hdanesz
senior tag
válasz ReFleXx #47276 üzenetére
Bár még holnap reggelig gondolkozhatok rajta, de egyre inkább ide hajlik a mérleg nyelve. Nincs hozzá bizodalmam, hogy a nagy beavatkozás után is hosszabb távon jól fog-e üzemelni a motor....és nem kell majd 2-3 év múlva ismét ennyit rálocsolni hasonló problémára.
Most pedig állhatok neki keresni olyan autót, aminek legalább egy kicsit jobb hírű motorja van.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Ugyan legutóbb megszívtam az Ecoboost-al....most mégis kísértem a sorsot. 1.5 Ecoblue dízel....ez is kerülendő motor lenne?
120 lóerős, 1499 cm3.....172 ezret futott autó. 4 éves múlt februárban.
Focus kombi, majdnem full ugyanolyan mint nekem volt csak a szín más és digit klímás. Annyira szerettem a féket/kormányzást/útfekvést....jó lenne ismét fókázni.
ITT a hirdetés, aki szeretne rápillantani. (Igen-igen, biztosan céges/területi képviselő autó volt)
Előre is köszi a tippeket!
-
hdanesz
senior tag
válasz molnarpeter #47605 üzenetére
Igen, elkelt. Szerencsére.
Akkor ez már előbbi verziós autó lehet?
-
hdanesz
senior tag
válasz molnarpeter #47607 üzenetére
És a 2.0 TDCi ....T8CCF....kezdetű motorkóddal? Arról mi a vélemény? 179 LE, 1997cm3.
Ez már Mondeo. -
hdanesz
senior tag
válasz ViZion #47613 üzenetére
A Focus ami bekrepált 178 ezernél is flottás volt. Azt, hogy gyepálták-e azt nem tudom. Nekem ez már sokadik flottás/céges autóm és a korábbiakkal (Superb, Octavia) sosem volt gond. Így alapvetően én pozitívumnak ítélem a céges létet...
Most egy Mondeoval szemezek, szervizkönyves...180 lóerős dízel, 160 ezer km-et futott. Szervizek: 28 ezer km, 58ezer km, 89 ezer km, 118 ezer km, 133 ezer és 153 ezer km. Ezek olaj és szűrőcserék voltak. 58 ezernél ill. 118 ezernél cseréltek üzemanyagszűrőt is. Más szerelgetésnek nyoma nincs. És ez is céges autó volt, feltételezem valami vezető beosztású emberé mert van benne minden csilivili franc, kamera, parkolási asszisztens, holttér figyelő...a rossebb tudja mi. Valamint nagyon szép állapotban van belül, sehol egy repedés a bőrülésen...stb.
A motorkód T8CC... Remélem nem betegágy. A speedzone-os használt Mondeo videóban Göbi azt mondta, hogy a 150 lóerős dízelt érdemes venni, mert az kevésbé kihegyezett.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
senior tag
válasz diablo1984 #47623 üzenetére
Hajdúböszörmény-Debrecen közötti ingázás, illetve évente max. 10 alkalom autópálya Bp-re.
Illetve a hétvégenkénti kirándulások ide-oda. Kb. 25-30 ezer között megyek egy évben. -
hdanesz
senior tag
válasz diablo1984 #47629 üzenetére
Aha, már 8 éve.
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Korábban érdeklődtem már itt sokszor...és bármilyen hihetetlen még mindig autót keresek.
Íme a legújabb esélyes. Ha jól sejtem, akkor ez a megbízhatóbb 1.5 TDCI....igaz?Ilyen futásteljesítménnyel remélem, hogy nincs baja. Holnap szeretném megnézni.
-
hdanesz
senior tag
válasz molnarpeter #47811 üzenetére
Köszi szépen! Vezérlés csere volt a kocsin 3 ezer km-rel ezelőtt, vízpumpával együtt. A többiről nem tudok.
Holnap nézem meg közelebbről.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest