-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz TayRol #10619 üzenetére
Pofás darab elfogadnèk egy ilyet,viszont feltelezem a kocsi súlya elírás, kizárt hogy 1.5 tonna felett legyen egy focus mikor nekem a mondi nincs annyi.
Amúgy PSA a motor úgy mint az előd 1.6 is.
Nem kell annyira fosni a dpf-től a lényeg, hogy ne adblue-s legyen, mert azzal aztán lehet szívni. A céges 208—akat hetente visszük kb szervizbe az adblue végett. Nem értem mi a fenének rakták bele, mikor a ford ugyanúgy teljesíti az euro 6 normát adblue nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Sethdobaloah #10661 üzenetére
Adbluet, vagy a Fap eolys adalékot? Nem mind1.
Mert ugye a pug nem sima DPF-et használ hanem FAP-ot ami alapból löttyöt igényel.
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #10774 üzenetére
Ja csak van olyan hiba amit nem fog, tud jelezni. A céges 208-ba is belerakták az után gyártott hűtőt és pálya tempónál forralja a vizet, de nem dob hibát, hanem csökkenti a sebességet. Kétszer voltunk vele a szervizbe azt mondták semmi baja... Még videót is csináltam róla nekik ott volt a 110 fokos víz.
-
SzlobiG
félisten
Üdv.
Sztem nem nagyon van itt MK5 mondeo tulaj.
Ha jól látom anglia, itthon van egy tag aki sztem tudná frissíteni neked. Viszont ha fizikailag nincs benne a GPS antenna, akkor azt hiába frissíti, szóval először azt derítsd ki. Pl etis alvázsszám alapján meg mondja a felszereltséget.
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #10861 üzenetére
Ha érdekel privibe megadom a számát. Tudja frissíteni a legutolsó convers verzióra ami hibajavításokat+funkciókat takar és még mellé magyar is lesz a menü. Szvsz sokkal jobb lesz az egész rendszer mintha egy új oprendszert tennél rá.
(#10862) Real_Necro Ugyanúgy kijelez mindent mint előtte, csak a Ford logó helyett ezt, vagy akármilyen képet be lehet rakni.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz ReSeTer #10915 üzenetére
A motor jó, sajnos ki fogtál egy problémás darabot ilyet akármelyik márkánál ki tudsz fogni, de nem is ez a lényeg.
Valami miatt tilt az autó egy motorvezérlőt se ártana megnézni könnyen lehet, hogy az a baja, vagy valami érzékelő fals adatot ad, csak hát ezt rohadt nehéz kideríteni.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #10936 üzenetére
Többnyire igazat mondott és részletesen is leírta a különbségeket, viszont FL esetén is van a kipufogó ütembe gázolaj befecskendezés csak jóval kevesebb mint az FL előtti verzióhoz képest, szóval ott is tud hígulni az olaj, ha valami gebasz van vele és össze vissza indítgatja a regent.
A másik, hogy egyáltalán nem egy hibátlan rendszer a fákja előszeretettel szeret eldugulni és így nem képes gyújtani ergo nem tud felhevülni 600fokra és jön a vészüzem az eltömődött DPF végett. Mondeo fórumon nagyon sokan küzdöttek ezzel és más hibákkal a szakszervizek több százezres javítási költséggel számoltak aztán csak tisztítani kell... Amúgy valóban nagyok a különbségek FL előtti siemens vezérlős utóbbi már Delphi.
-
SzlobiG
félisten
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Peugeot esetén meg tudom adni azokat a motorkódokat amikbe nincs FAP, de a fordnál sztem más a motorkód szóval nem sokra mész vele. A 90 lovas viszont tudtommal szűrő nélküli mind, ha gyengének érzed simán lehet ám azon állítani...
Mi pont most esünk át ezen a dolgon eléggé oda van a turbo még gyári 230e km van benne(1.6 110ló fap nélküli), a kis olajszűrőt kivesszük és ha minden jól megy hamarosan rakjuk össze az új turbóval.
-
SzlobiG
félisten
Végre tegnap felraktuk az új turbo-t és összeállt a paripa az 1.6 hdi-n.
A kis olajszűrőt a turbo olajzó cső végéről kivettük ami ugye a betegségük ezeknek szóval aki 1.6 tdci-t is egyszer megbont ne hagyja ott, a turbos ürge is mondta, hogy mindenképp vegyük ki...
Tök jól viszi ez a 110 ló ezt a 307-es bódét, meglepődtem.
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #11090 üzenetére
Mert döglött volt. A turbós ürge szerint ezt túl pörgés okozta, lógott a tengelye is. Kicsit megszívtuk, mert a próba úton nem volt érezhető, hogy valami gond lenne vele, de lényegében még így is ár alatt vettük. 2006, FAP nélküli.
tseba: Igen az 1.4 hdi után sokkalta jobb asszony előzgethet vele.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #11098 üzenetére
Van minimum jelzés is, ha nincs alatta, akkor nincs gond. Tölts rá deszt vizet azt annyi nézegesd bizonyos időközönként nem fogy-e.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #11101 üzenetére
Ne fossá már ennyire. Hogy fagyna meg pár deci víztől? Hígíthat rajta 1-2 fokot fokot azt annyi, nem kell itt megijedni 10 liter körül van benne. Töltsd fel deszt vizzel menj vele kicsit aztán méresd be. Én pont tegnap mértem meg magamnak.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #11275 üzenetére
Xenonnal ráadásul nem is működik, szóval ne bánd.
-
-
SzlobiG
félisten
válasz ReFleXx #11334 üzenetére
Miáltal? a DMF által? Van 1.4 hdink semmit nem venni észre hogy egytömegű van benne a kettő helyett.
(#11335) zozyk Az enyém most nem rég lépte át a 200k-t (2008-as). Azt döntsd el, hogy mennyi időre és mekkora futás teljesítményre tervezel vele, na meg hamarosan nagy szerviz jön azzal is érdemes kalkulálni a legtöbbet ilyen futás után adják el.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Egész jó lett ez az új fiesta.
-
SzlobiG
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- TISZTA, MAKUÁTLAN: Tefal Ultra Compact 2000W - Konyhai grill bbq sütő - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- Eladó vagy cserélhető sörös korsó és sörös pohár gyüjtemény!!!
- Google Home Mini CSOMAGKÜLDÉSSEL IS, PRÓBAGARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen