-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
OK, rossz szót használtam, na
nekem is fl fókám van, 2004 áprilisi, tehát várhatóan nem lesz vele gond, ezt jó tudni
ez a hack megvan? Automatikus ajtóbezárás indulás után
-
DeFranco
nagyúr
Nekem is úgy tűnik, de ránézésre nincs megereszkedve egyáltalán. Pár mm-ről van szó, tehát szerintem egy ekkora kasztnin fel sem tűnne amúgy.
Amikor látok egy fókát, akkor megpróbálok alánézni, hogy mi a helyzet, de teljesen vegyes a kép, és mindig csak az egyik (jellemzően jobb) oldalát látom a kocsiknak, mert direktben körbenézni nem fogom más kocsiját, csak úgy csinálok, mintha cipőt kötnék, és gyorsan benézek a felém levő oldalnál
Van amelyiknél olyan, mint az én balom, szinte teljesen ráfekszik a második kör kezdete az elsőre, van amelyiknél meg olyan mint a jobb.
Ezért is kérdeztem itt többőtöket, hogy legyen több autóról alapos tapasztalatom, mert úgy tudok utána asztalt verni a szerelőnél. Megvárom még, hogy a másik két kolléga, illetve az esetlegesen még betévedők mit mondanak, aztán meglátjuk mi az eredmény.
-
Atlantis
veterán
Így igaz, de egyelőre ez még egy szabad ország, azt csinál az autójával, amit szabad.
Ilyen esetben én inkább eladnám a régit és vennék egy frissített verziót, már ha mindenképpen ugyanazt a típust akarnám. De az ember nem lép kétszer ugyanabba a szarba, én pl.: többé Fordot nem veszek, az biztos.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Dorien
veterán
Dettó ugyanez nekem is, 700-on kopog, de felette már nem.
Most teli tankkal / Shell benzinnel sokkal kevésbé hallható.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Atlantis
veterán
Ennyi többletsúly szerintem sem zavarja különösebben...amire viszont nincs tervezve a Focus futóműve, az a magyar úthálózat.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Viszlát
addikt
Nyilvan egy alapos atvizsgalasnak mindenkeppen ala lesz vetve a kiszemelt peldany. Uj autot venni meg mindig olyan luxus amihez nagyon gazdagnak kell lenni, garancia ide vagy oda, ha nincs gond, akkor is rengeteg penzt bukik az ember. Daciat meg vegyen az akinek ket anyja van.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
gzbotii
veterán
2004 utáni akart lenni, elírtam.
Jelenleg Corsam van, csak az kicsike. Nincs se család, se semmi, de ha hosszabb útra kell cuccolni 2-nél több személynek, akkor már fájdalmas a legózás. Ezért kéne combi. És a 2005ös facelift utánni piszok jól néz ki, annál szebb combiban szvsz már csak 407 SW - csak az kritikán aluli minőségű.Egyetemista vagyok, kb 90.000Ft tartom el maga, szóval a magas fentartási költség elég sarkalatos pont lenne.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nagyot álmodok? Miért is? 3000 euróból már kapni szép példányokat + beíratás. Már elég sokat nézegettem helyi piacon.
Én innen vettem, hogy 2004ben volt a facelift, azt nem tudtam, hogy ez új modellnek számít [link]When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
(#629) DeFranco: a Dacia is lenyomja, de inkább az, hogy sokkal nagyobb a német importos autók aránya, mint MO-n. Csak a környéken, 3000 euró alatt van legalább 6 Focus MkII combi
Elolvastam.
23 éves vagyok, egyetem mellet melózok. Nyáron Németországban dolgoztam, abból vettem a jelenlegit is. A következőt is abból szeretném. De mivel nem vagyok sem nepper, sem autóbuzi most 5-10 évre terveznék autót venni, olyat ami akkor is használható lesz még. Nekem nem villogni kell, nem az én stílusom. Hitel meg pláne nem, főleg nem a házamra. Egyszerűen most lenne pénzem egy autóra, jövőben nem valószínű, hogy nagyobb összeget szeretnék/tudnék erre fordítani.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Atlantis
veterán
Legalábbis a korai verzióknak. Ilyen futásteljesítménynél viszont már előjöttek a gondjai, az biztos.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Dorien
veterán
Tudom, de szerintem még így is jobban kijövök, ha nem cserélgetem. A jelenlegi futásteljesítményem mellett 3-4 évet kibír a téli gumi. Ha nagyon megszalad a szekér, akkor persze lesz 15" felni 195/60 R15 vadiúj nyári gumikkal.
bajnokpityu: Ja hát szép magyar szokás eladáskor leszerelni a jó gumikat és kukázni rá 4db sz@rt.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
veterán
Ah köszönöm. Akkor nem csak mi küzdünk ezzel. Szóval akkor a kipufogógáz motorba való visszajutásáért felelős ez a szelep. Gyors utánaolvasva, van aki ezt ki is szokta kötni, és így mindig friss levegőt kap a motor, illetve a fogyasztás is csökkenhet egy kicsit.
Szóval akkor
- vagy ki kell iktatni ezt a szelepet
- vagy újat kell beszerezni, ami mindennel együtt 50-100k környéke lehetnem is tudom mi lenne a legjobb megoldás.
iPhone 13 Pro Max
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #1219 üzenetére
számolj majd be mi lett a frissítés eredménye, nálam is megcsinálták, de ha sok a fogyasztó, így is beesik a fordulat araszoláskor. még feltétlenül klíma se kell hozzá, néha elég a rádió, világítás, és a fék.
szerintem a fékrásegítő a ludas egyébként, az szívja le a kakaót annyira, hogy nem bírja tartani a fordulat, mert fékezéskor csinálja.
tisztítottak már alapjárati motort (szintén tipikus tünet ha elkoszolódik) frissítettek szoftvert, picit fentebb is vették az alapjáratot, jobb lett, de nem tökéletes. ha sokat városoznék marhára zavarna, így hogy leginkább interurbán megy a móka nem vészes.
[ Szerkesztve ]
-
-
Atlantis
veterán
válasz Goose-T #1629 üzenetére
Itthon azért a ritkább motorral szerelt verziókhoz nem könnyű bontott alkatrészt találni. Persze karosszériaelem az van bőven.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Vesztor87
senior tag
válasz Goose-T #1643 üzenetére
Köszönöm a válaszokat
Azért két év alatt a 258.000 ft talán nem is olyan kevés, bár ha rendes szaki csinálja
Dorien:
A szíjak, olajak és akku mondjuk házilag kicserélhető, a többit valszeg szerelős mókaLátok időnként 350-400e ft-os fókákat is, emellett hihetetlen hogy pl. régi Swiftet vesznek az emberek, ez annyival autó szerűbb. Persze, a szép ebből is drágább ahogy látom (7-8 kiló min.), de abból se sokkal olcsóbb
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Goose-T #1643 üzenetére
én 1,2 millióért vettem 2013-ban, ez volt a legdrágább a piacon akkor, és szerkezetileg, motorikusan teljesen jó állapotban van
És így is ennyi minden kellett rá. Meg még fog is. Ez amúgy valóban nem sok, de azért mérhető anyagi teher.
Ha veszel egy lefingottat jó eséllyel annyit kéne rá költeni, hogy tip top állapotban legyen, amennyit már nem éri meg, és a legtöbben nem is költenek .. emiatt aztán ha rohad az úgy is marad, és még jobban rohadni fog csak, ha futómű gatya akkor nem költenek rá 6 jegyű összeget hanem marad olyan, meg az egyéb hibák is ...
El lehet vele járni, de a) elveszik az előnye annak, hogy hűdejó autó a focus, mert lefingottan semmi sem az, b) az már onnan csak tovább amortizálódni fog, ha valakinek ez oké, hajtja pár évig és kidobja akkor nincs ezzel baj. Ja meg a patent állapot mindenkinek mást jelent ám .. valaki eljár kopogó, lógó futóművel, fingja sincs mennyi baja van az autónak, indul reggel akkor jó az, "hibátlan".(#1642) Dorien: az emberek 99%-a nem akar klímátlan, 1.4 fapad focust. Az azért volt olyan olcsó
(#1641) Vesztor87: lehetni mindent lehet, lottón nyerni is. De igazából nem akarok már válaszolni erre mert akkor behisztizik mindenki hogy hátdehátde van olyan is meg ne állítsunk valótlanságot mert az övé is patent és igenis. Az, hogy az emberek nagy része arra kíváncsi, mi a piaci átlag, a reális kockázatok meg esélyek, az mindegy, ha mondasz valami teljesen realitáson alapuló átlagot, ami jól közelíti a piaci viszonyokat, akkor jön pár embertől a hiszti hogy hátde az nem úgy van (gondolom mert akkor elégedettség tölti el a kis lelkét mekkora bizniszt csinált ő annó, vagy nem is tudom .. kezdi sorolni a kivételeket stb.)
[ Szerkesztve ]
-
izisz
senior tag
válasz Goose-T #1732 üzenetére
őő, nincs az 160.
egyébként azautóm.hu ezt adta:
Kuplungszett + kinyomócsapágy :Luk Gyártmány 65000.-Ft bruttó
Kettős tömegű lendkerék:Sachs gyártmány 84924.-Ft bruttó
Kuplungcsere munkadíj 4,2 óra 21000.- Ft bruttócsak ők nem listázták az "apró bizbazok" árát, stb.
Viszont most nézem, hogy a márkareskedős ajánlataimban valóban 140E körül mozog csak a lendkerék - korábban ezt nem figyeltem. Cserébe abban a kedvező ajánlatban nem volt kuplunkszett+ tétel. Szóval mégsem olyan jó a 200-as ajánlat. Petrányi meg Solymár meg megvakítottak egy 400E-es ajánlattal, majdnem hátast dobtam (kumplung cucc, lendítő, meg bizbazok tömege)
Egyébként a fentebb említett jelenséget, amiből hallani lehet az elfáradását (csattanás), meg leállításkor "süvítő hang" én még nem hallok. Amit én hallok, az annyi, hogy pl. mikor kissé erőlködik (mondjuk hamar váltottam 3.-ba), akkor enyhe csörgő hangot hallok míg nem emelkedik kissé a fordulat, utána nem hallatszik. Meg visszaváltásokkor, ha nem figyelek és magasabb fordulatról váltok le, akkor hallok vmi koppanás/csörgő "jellegű" hangot. De azt nem tudom, hogy ezek a hangok valóban a lendítő miatt vannak-e. Amúgy Viktor mondta a szervízben, hogy érdemes lesz vele foglalkozni, mert már "hallja", hogy véres a torka. Tekintve, hogy mondi fórumon agyon dícsérik a srácot, meg aki teheti, hozzá megy itt pesten, gondolom, nem akar átvágni. Ezért gondolkozom és igyekszem tervezni, hogy a közeljövőben csere.
Csak mellbevágó tétel, meg kell hagyni... -
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #1791 üzenetére
A kategória az stimmel mind kettő egyterű családi autó, csak ugye ahogy írod mondeo padló lemezére épül ami sokkal jobb mint az astrae, de ezért írtam, hogy ki kell próbálni lehet neki a zafira fog tetszeni.
Számomra nem lenne kérdés hogy az smax vagy esetleg galaxy.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND