Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Sanya595 #10656 üzenetére
Shumi 1-el többször volt aszem a boxban és igy nem helytálló Lonzi-t és öt összehasonlitani.
Ez szerintem semmit nem számít. Az elején volt a boxban, de az SC miatt nem veszett ezzel semmit Alonsohoz képest. Mikor MS kiment a boxba, akkor jött be a SC. Alonso volt a 15. és MS a 17. Volt közöttük 50méter és egy lassú autó, és ebből lett 53másodperc különbség. Az autója sem volt annyival lassabb, Rosberg 0,3-el Alonso mögött ért be. A leggyorsabb körök listáján még Alonso volt a lassabb 0,5sec-el.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
rocket #10717 üzenetére
Sajnos sokan hibáznak így, mint Webber. El lehetne küldeni kapálni, de rögtön mehetne pl. Hamilton is, aki hasonlóképp mászott fel Alonsora asszem 2008-ban. Vagy ami még súlyosabb, mikor elkaszálta Kimit a piros lámpa alatt a boxkijáratnál. Vagy Vettel tavaly ilyenkor elkaszálta Kubicát az utolsó előtti körben, mikor semmi esélye nem volt megtartani a pozícióját. És még lehetne sorolni. A jelenlegi mezőnyből 5-6 embert biztos. Csak azért ilyen keveset, mesterek, mint Culthard, Ide, vagy Sato már nincsenek a mezőnyben.
-
[CS]Blade2
addikt
A Ferrarinak, és Mclarennek az a szerencséjük, hogy nagyon széles a pálya. 9 autó elfér egymás mellett. A két STR-ig bezárólag könnyen feljöhetnek, aztán kérdés, hogy a két Sauber-nél és a Renyonál gyorsabbak-e 2sec-el körönként.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #11183 üzenetére
Forogtak, mert kockáztatni kellett. Ha óvatosan körbemegy biztos, hogy nem kerül be, így volt egy nagyon kicsi esély, hogy nagy kockázattal és szerencsével talán elérik a 17. helyet.
Azt nem értem, hogy miért bíztak a csapat döntésében a pilóták, versenymérnökök, stb. mikor látták, hogy nagyon esik, ha eláll, akkor is nagyon sok víz van a pályán, az eső gumi meg vagy 6-7sec-el lassabb körönként. Ráadásul ez a két csapat szinte felnin is letolja a 3 újonc csapatot (1:52-t kellet volna menni, ezt akármelyik gumival megcsinálhatták volna az első percekben), egy felvezetőkör körüli sebességgel is megvan a 15. 16. 17. 18. hely, és ha nem javul, akkor is csak maximum az egyik esik a 4-ből. Erre feltették szinte "szimpla" vagy semmire.
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem, ha esős időmérő van, akkor a rajtrácson szabadon választható a gumi. Szóval száraz pályán slick, vizes pályán meg választhatnak a köztes és a esős között, kivéve ha nem rendelik el a kötelezően az esőst. Így lenne ésszerű.
Nem hiszem, hogy száraz pályán kényszerítik az első 10-et, hogy legyen egy + kiállásuk. Ahogy azt sem, hogy szakadó esőben elindítják Webber köztes gumival. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
7Heads Drago #11392 üzenetére
Én is 2sec-et számoltam, de lehet hogy annyi sem elég. Alonso-nak igaz szar volt az autója, de így is 2,4sec-et vert körönként a Massa-Button párosra, és nem tudott előzni.
Massát meg nem is tudom miért számolták, jó ha 0,5sec-el gyorsabb volt körönként a Hamiltonnál. Azzal csak utolérni lehet.
Szárazon a 4 élcsapat képes megelőzni a 3 ribizlit és a STR-t. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Barthezz2 #11415 üzenetére
Alonso "élete legnehezebb" versenyét futotta kuplung nélkül
A felvezető körön meghibásodott a sebességváltóm, és a versenyen nem működött a tengelykapcsolóm, ezért bizarr módon kellett vezetnem a féktávokon. Először le kellett váltanom, majd keményen rá kellett lépnem a gázpedálra, hogy betegyem a váltót az adott kanyarba megfelelő fokozatba.
A Ferrari becslése szerint Alonso körönként 7 tizedet vesztett a hiba miatt, a spanyol azonban nem esett kétségbe.
Valószínűleg ezért nem rajtolt olyan jól. Csoda, hogy így is tudott menni mögöttük.
Szerk.: Remélem sokan fogják majd használni ezt a cikázást, ha már egyszer lehet versenyenként 1 ejnye-bejnyéért. Ezzel könnyedén meg lehet tartani a pozíciót.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
_Voyage_ #11454 üzenetére
Az igen. Gyakorlatilag egy kalap alá vetted a 2008-as és a 2009-es Ferrarit a 2008-as és 2009-es Renault-val.
Szerk.: Egyiküket sem szeretem, de ha számokat szerük: Massa VB autóval ment 2007-ben, és 2008-ban. Mindkettőt elveszítette. Alonso VB autóval ment 2005-ben, és 2006-ban. Mindkettőt megnyerte.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Annyira nem vészes. Az 1 és 2. motorban összesen van egy hétvége. (durván 300km és 400km) Az első hibás, de pénteken simán lehet használni. A 3. motor viszont valószínűleg kuka. Egy hétvége durván 700Km, (300km edzés, 100km időmérő, és 305km verseny). 19 futam=13300Km. A tavalyiak alapján egy motor kibír 3 hétvégét, ami 2000-2100Km.
Szóval egyenlőre még mindig bőven elég. -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Fortissimus #11835 üzenetére
Alonso-nak mégis csak sérült volt az a motor. Le is pukkant.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #12465 üzenetére
Ezen gondolkoztam én is. Lehet, hogy egy közepes csapat épít egy jó autót, de egyik pilótája sem hozza ki belőle, amit ki lehet, így a gyorsabb pilóta által elért eredményre fogják, hogy ennyit tud a kocsi.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
D@ni88 #12874 üzenetére
Az a vicc, hogy nem büntetik, ezért azt hiszi, hogy amit csinál, az fair, szabályos.
Én tegnap azon csodálkoztam, hogy nem szakadt rá a plafon, mikor ez hangzott el tőle:
"Én inkább szenvedélyes vagyok, mint agresszív. Nem vagyok agresszív, amikor más autók mellett haladok. Nem mutatok feléjük agressziót. Amikor előzök, nagyon ritkán legyezek rájuk, vagy szorítom le őket a fűre. Vagy talán soha. Én nem ilyen vagyok."
Itt az egész cikk: Hamilton elítélte Alonso Massa elleni előzését -
[CS]Blade2
addikt
Alonso 1:14.9
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #13428 üzenetére
Azt biztos, hogy néznének rájuk, meg elég rafinált dolog lenne, de vajon a szabálykönyvben van erre valami korlátozás, hogy amíg "nem fogy el", addig nem lehet kérni a 9.-et? A "nem fogy el" pedig érdekes fogalom, mert lehet hogy van még 5 működő motor, de egyik sem bírna már ki egy teljes versenyt.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #13442 üzenetére
Érdekes, mert nagyon odavoltak a kerek-cserés teljesítményükkel. Nem elég, hogy rengeteg a hiba, az idő sem a legjobb. A Ferrari és a Mercedes szokott a leggyorsabban kereket cserélni, legalábbis amikor kiírják az időket, ők szoktak elől lenni 3,8-4sec-el.
A GP2-t elnézve, remélem esni fog, mert amúgy csak a vonatozás fog menni 78 körön keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #13446 üzenetére
Számolgattam az időmérő után, ha ugyanebben a sorrendben beérnek, akkor:
Webber 78
Vettel 75
Button 74
Alonso 67
Kubica 62
Massa 61
Hamilton 59
Rosberg 58
Schum. 28 -
[CS]Blade2
addikt
76 kör egy szett gumin.
-
[CS]Blade2
addikt
MSC-t vizsgálják. Lehet hogy a vonal előtt ment el? Vagy sárga zászló volt?
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem akkor elég hülye helyzet állna elő.
Ha SC alatt fejeződik be a verseny, akkor az SC is elmegy a célegyenesre, és az első előtt átszeli a kockás zászlót. Ezek után már nehéz lenne kimennie az utolsó körben, a többieknek meg nem lenne értelme előzés nélkül elmenni még egyszer a kockás zászlóig. -
-
[CS]Blade2
addikt
Itt azt írják, hogy nem megtarthatja a 6. helyet:
[link] -
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #13864 üzenetére
A "nem" nem kell oda.
-
[CS]Blade2
addikt
Alonso hány kört ment már a lággyal 1:16 alatt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
skylaner #15341 üzenetére
Nem szabadott volna mennie még egy gyors kört. Így mindenképpen jár a büntetés, mert nem tudta sehogy sem 130%-on belül befejezni a levezető kört, és nem maradt volt elég üzemanyag a minimum súlyhoz.
Én az utolsó körét töröltem volna, szerintem az korrekt lenne, és a többiek sem kezdenének a kicentizésbe.
"Kanadában 10kg üzemanyag a köridőben +/-0.29mp-et jelent." Ez kb. 2-2,5 körre elég az időmérőn. Vagyis kb 1 vagy 1,5 tizedet nyert vele. Ha egyáltalán nem hagynak a levezető körre, akkor talán 0,2secet is lehet nyerni. Időmérőként mindkét pilótának összesen 20K, ennyit bőven megér bármelyik nagyobb csapatnak. Meg kapnak figyelmeztetést, de mind tudjuk semmit nem ér, majdhogynem pontgyűjtő kártyára teszik. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Viktor77 #15395 üzenetére
Nem tudom, de így neki mindig van egy kis előnye. A trükkökkel előnyre tesz szert, és mire a többiek is használhatnák, addigra betiltják. Ezzel is az lesz, figyeld meg, hogy a következő nagydíjon senki nem fog megálni a célvonal után, pedig megtehetnék, és nyernének 0,1-0,2 másodpercet 10000$-ért. Ezzel a trükkel a sűrűjében (ált. 4-8. pozíció) lehet 3-4 pozíció előnyt kovácsolni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #15598 üzenetére
Vissza kell nézni. Én úgy láttam, hogy Alonso már elindult, és kb akkor volt keresztben a boxutca két sávján, mikor elengedték hamiltont.
"Láttam, ahogy elengedik a boxból, és amikor én is gázt adtam, a vakfoltomba került. Nem is tudtam, hogy ott van, de megpróbáltam gondoskodni róla, hogy elég helyem legyen." -
[CS]Blade2
addikt
Érdekes lesz, mert van ahol csak 0,1-0,3sec a lemaradásuk, de van ahol 1sec. A hosszú egyenes, fék, 90°-os kanyar típusú pályák fekszenek nekik, és a lassú főleg utcai pályák. Mostanában ebbe az irányba tartanak, vagy utcait építenek, vagy televágják 90°C-os kanyarokkal.
-
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Ott a lényeg az utolsó mondatban. Leszarják, és ráadásul büntetlenül meg is tehetik akár fél körön keresztül. Ez ellen úgy lehetne tenni, hogy ha lekörözéskor nem enged azonnal, akkor kap mondjuk egy áthajtásos büntetést.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #15772 üzenetére
Itt (a5) azt írják, hogy:
"a gumigyilkos Spában és Monzában pedig egyet sem, hanem a biztonságot szem előtt tartva a kemény és a közepes abroncsokat veti be." -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
Ezek hülyék, min stop@go-t kellet volna adni.