Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
válasz lanszelot #21782 üzenetére
Ha az árkád játékokban nem lenne fizika, akkor nem lenne ekkora különbség egy FH, egy The Crew, és mondjuk a Dirt 5 között. Tartom ahhoz magam, hogy az elmúlt kb. 5 évben a legjobb árkád fizika és irányíthatóság az FH4-ben volt.
Itt nem az kell, hogy realisztikus legyen, mivel árkád játékokról beszélünk, az legyen a lényeg, hogy kiszámítható legyen, tudod, hogy ha kanyarodsz, akkor az autód hogy fog reagálni, és élvezhető legyen. Egy TC2-ben sokszor nem tudod ugyan úgy bevenni ugyan azt a kanyart kétszer, mert lehet, hogy egyszer tökéletesen beveszed, következőleg meg pördülsz ki a másik irányba, mert két keréken volt az autód egy pillanatra.
De hogy ne ürességet beszélek, megnézem a Dirt 5-öt is.No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz lanszelot #21782 üzenetére
Biztos, hogy ugyan azzal a játékkal játszottunk? Annyira le van egyszerűsítve az irányítás, annyira erős a motorfék, hogy szinte hozzá se kell nyúlni a fékhez, elengeded a gázt, és szinte bármilyen kanyart beveszel, az élesebb hajtűkanyarokon kívül kb. mindent bevehetsz fékezés nélkül.
Nem értem, hogy Donut Mediát miért kellett a játékba belevenni, 1 óra után elegem lett belőlük. A játék mozgásban borzasztóan elmosott, pedig rendesen be van állítva a játék, de ez nem egyedi hiba.
Az AI kb. arra jó, hogy az első pár kanyarban idegesítsen, idáig egyedül a jeges pályákon voltak jók, mert az AI-ra mintha nem hatna a fizika. A pénzt is dobálja a játék, most vettem meg a Fiestát, és már van 79k-m...
Jobban már nem tudom felvenni a nehézséget, de semmit se ér az AI.TL;DR: A Dirt 3 még mindig jobb. Ja, és kihagytam, hogy rally játékból kihagyták az igazi rally módot.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz lanszelot #21790 üzenetére
"Miért lenne ez rally???? A rall az a dirt Rally pl, nem a dirt, a dirt showdown se volt rally."
Akkor mi volt a Dirt 1-4? Azok nem léteznek? Azok nem Dirt Rallynak vannak nevezve, mégis rally játékok. Ha meg Dirt Showdown folytatás, akkor hol a derby? És miért rally pályákon kell 12 emberrel mennem? Abban derby, és rallycross versenyek voltak, olyan érzésem van, mintha nem tudták volna eltalálni, hogy most ez egy Dirt játék, vagy pedig valami teljesen más.
Miért játsszak Velocityig, ha már a játék eleje unalmas? Acceleration végén hagytam abba, de jó, folytatom tovább, hátha megtetszik a fizika(nem fog, egyszerűen semmi élvezet nincs benne számomra. Nincs azzal bajom, ha valami árkád, jobban kedvelem az árkád játékokat, nincs is kormányom, hogy szimulátorozzak, viszont ez így lélektelen, olyan a játék, mint egy off-road Grid 2019.), hátha valami csoda folytán az AI szárnyra kap, és nem 6-15mp-el lesz lemaradva a verseny végére...
Amibe nem tudok belekötni, az a pályadizájn, a zene, és a grafika, és szerintem az autólista is egész korrekt lett. Csak olyan érzésem van a játékkal, mint a GRID 2019-el, hogy nem tudták, hogy mit akarnak, szóval semmi se lett a végére, csak egy jellegtelen autós játék, ami nem tud semmivel kiállni a tömegből. Nem Horizon-t akarok, hanem egy jó autós játékot, ami újra egy olyan élményt tud adni, mint a Black Box NFS-ek, a régebbi Codemasters játékok, mint a GRID, vagy a Dirt 2-3...No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz lanszelot #21797 üzenetére
Nálam Crew 2-ben bevált pénzszerzési mód, hogy az egyik képernyőn Uber Dam-et ismétlem, a másikon pedig nézek valamit. 1:20 alatt 28k (bucks affixekkel + ikon pontok a pénzbe tolva), és mivel nem igazán kell odafigyelned a versenyre (néha ránézel, egy idő után kb. memóriából fog menni), így annyira nem vészes. Így is idegesítő, de legalább kevésbé az Ha meg "élvezetesen" akarsz pénzt keresni, akkor ott a New York, fél óra alatt 300-500k+, Ace fokozaton alapfizetés 315k, erre jönnek rá a bónuszok. Nem a leghatékonyabb, viszont legalább kicsit megtöri az unalmasságot.
A TC2 az egy tipikusan olyan játék, hogy az elején elkezdeni kb. olyan, mintha nulla tapasztalattal Michelin csillagos éttermet kéne vezetni, viszont egy idő után (amivel egyetértek teljes mértékben, hogy túl sok időbe telik, mire ide jutsz) már gyorsul a folyamat, jobb alkatrész szettel sokkal könnyebb lesz pénzt keresni, stb.Nem igazán indít senki versenyt, mert egyszerűbb és gyorsabb egy PvP meccset keresni, mint találni valakit, aki épp ugyan azt akarja játszani, amit te, az NFS Heat-tel is ez volt a gond, hogy nehéz volt játékost találni, aki elfogadta volna a versenyed, rendes PvP mód meg nem volt.
Lehet, hogy tényleg annyi a gond, hogy jobb vagyok, mint az átlag (nem nagyzolás a célom), nekem eddig az etalon AI szempontjából az F1 játékok voltak, a 0-110%-os AI nehézségi szinttel, és ott a magasabb szintek tényleg eléggé meg tudják izzasztani az embert, pedig nem csalnak, egyszerűen csak jól vezetnek, és tényleg úgy viselkednek néha, mint egy emberi sofőr. Persze nem tökéletesek, de semmi se az.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz lanszelot #21814 üzenetére
"A másik oldalon meg jön a nyígás, jajjjj, de drága...hát ja, millió művész rajzikálta neked. A két játék ára se egy, Dirt a fele a FH-nak, pont ezért."
A Dirt 5 55€ alapáron, 75€ a Year One edition. Ehhez képest FH4 60€ alapáron, 90€ Deluxe, 100€ ultimate, nem látom hogy hol lenne fél áron.
Azért 2020-2021-ben egy AAA játéktól elvárható a szép grafika szerintem, én PC-n játszom, próbáltam a játékot közepes, és ultra grafikán is, és túl sok különbség nincs a textúrákon kívül. Szépnek szép a játék szerintem, viszont mozgásban iszonyat homályos, a nagyon jól sikerült T-AA implementáció miatt. (Nem, nem motion blurről beszélek, egyszerűen homályos a kép.)
Egyszerűen nem jó élmény a Dirt 5, nincs semmi benne, ami megragadna, hogy én ezzel játszani akarok. Akármennyire unalmas a FH4 2,5 év után, még mindig jobban le tud kötni, mint a Dirt 5, még TC2-vel is szívesebben játszom, de ez csak az én véleményem.No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Ezt a Horizonban is meg tudod tenni, ugyan úgy vannak havi rivalsok, és minden pályára van rivals. De igen, a Motorsport jobb erre a célra, meg más a célközönsége, a két játék két különböző célközönséget céloz, és szerintem egész jól csinálják.
Japán nem lenne rossz, viszont egy USA, vagy mondjuk Franciaország, Olaszország(tudom, hogy ezek már voltak) jobb lenne az új helyszínnek.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Lacielvtárs #21920 üzenetére
A csütörtökön kezdődő új "évre" készül fel, két új autóval: Nyáron a Peugeot 207 S2000-et lehet megnyerni egy szezonális bajnokságban, télen a szezon 50%-át teljesítve a Raesr Tachyon-t lehet megszerezni.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz ClydeBeka2 #22035 üzenetére
FM7-ről nem tudok nyilatkozni, viszont FH4-ben a kontroller gyorsabb, mint a kormány, a gyorsabb játékosok mind kontrollerrel játszanak, mert nagyon nehéz belőni a kormányt normálisra, és elvileg még akkor se az igazi, és sokkal nehezebb a kontrolleres tempót elérned. Sajnos nincs kormányom, pedig szívesen kipróbálnám, hogy tényleg olyan rossz-e, mint amit mindenki állít.
FH4-ben kb. felsorolható az összes gyors kormányos játékos, ráadásul ebből kettőről Xenon biztos hallott. (GoProIMAX, hu4yra, Zetraline, HumphreyUA(ő terepversenyeket csinál kormánnyal. )
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #22160 üzenetére
Annó egyik streamben mutogatták, hogy valós autókról vették fel egyes autók hangjait, és a Viper is ott volt. Tényleg egy igazi Vipert vettek fel, csak az egy első generációs Viper volt, és annak a hangját tették rá az összes játékbeli Viperre, kivéve az FD Viperre.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz El Diabl0 #22166 üzenetére
Akármennyire is imádtam, és még mindig imádom az Underground 2-t, nem tudom azt mondani, hogy jobb hangok voltak abban, mint FH4-ben.
Pl. Suprának gyárilag 350Z szerű hangot adtak, tuningolva átmegy RB26-ba, majd egy Ferrari 360CS-be, amit az RX8, IS300, R34 is használ max tuninggal.
Vannak autók, aminek a gyári hangja tényleg nem rossz, viszont a játék nagy részét tuningolt autókban töltöd, ott meg össze vissza vannak a hangok, van, aminek még hihető marad a hangja, van, ami meg néha az FH4-en is túltesz.Viszont ettől ugyan úgy imádni fogom a játékot, mint előtte, ahogy az FH4-et is élveztem(és néha-néha még mindig jó játszani vele, csak már sok volt), hiába az autóhangok.
A Riders on the Storm az egy klasszikus, pár hónapja már Spotify-ra is felkerült, jó minőségben.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #22202 üzenetére
UG1 vs UG2: Nekem az UG2-vel a legnagyobb bajom az volt, hogy az URL versenyek nagyon erőltetettek voltak, főleg a végén, és a vége felé érződött, hogy kb. azért tettek minden egyes sarokra egy-egy versenyt, hogy valamivel ki lehessen húzni a tartalmat, és az UG1 után kicsit lassúnak érződnek az autók, nekem az eltúlzott árkád gyorsaság és tapadás jobban tetszett.
Az az érzésem, hogy manapság már nem fogunk egy olyan autós játékot kapni, aminek megvan az az érzése, mint az NFS aranykorának, valahogy 15 éve képesek voltak egy jó árkád fizikát csinálni, a mostani NFS-ekben meg nem tudod, hogy most ugyan azt a kanyart kétszer be fogod-e tudni venni, mert lehet, hogy el fog pattogni az autód.
A bodykiteknek az az előnye, hogy kicsit másabb súlycsökkentést tudnak adni néha, és fixen szélesebb hátsó gumikat, amit valamiért imád a PI rendszer. Viszont sokszor tényleg elég csúnyák tudnak lenni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #22256 üzenetére
Erre a Hummer H1 Open-Top is képes, CC versenyekben, vagy riválisban nagyon jó érzés egy ilyen miatt bukni a versenyed, vagy az időd.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Kisgépkezelő: szomorú hírem van, de a Viper V10 hangja a játékban meglepően közel áll a valósághoz. Meglepően traktor hangja van a Vipernek a videóban.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
Ilyen érzés 2021-ben Horizon 4-ben online játszani. És nem csak engem dobott le itt, hanem kb. mindenkit.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Qkackca #22719 üzenetére
Nem kell oda powerbuild. Azt nem mondom, hogy nem pörgettem vissza, mert először mentem a pályán, és sokszor hirtelen kellett fékezni. Gyári motor, csak street aerot használtam. Ki kéne próbálni, hogy mennyivel gyorsabb az LS + spoiler verzió.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz NoMagix #22732 üzenetére
Néha játszogatom, viszont már nem olyan a játék, hogy nincs meg az autókollekció(a nagy része felesleges volt, de megjelenés óta gyűjtögettem a ritka autókat ), az online rész szinte játszhatatlan(vagy ledobál, vagy pedig 10+ percig tölti a következő versenyt), így annyira sok kedvem már nincs játszani. Kár, hogy ez lett a játékból.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Qkackca #22742 üzenetére
350kW/469HP.
Az R33-nak az a sajátossága, hogy valamiért jobb a légellenállása, mint egy mai sportautónak, ezért kevés erővel is jól gyorsul, emellé aero nélkül is elég kezes A-ban.
Az a vicc, hogy a vényóccal + hátsó szárnnyal 9:11-et tud menni, simán menne 9:10 alatt... Egész alulértékelt autó, gyári motor+kinézettel is, és a szokásos vényóc+hátsó szárny tuninggal is.Hogy értsd, hogy mire gondolok, az alatt, hogy kevés erővel is jól megy, a gyári motorral, 350kW-tal 300KM/H fölött tud menni Colossuson.
Lehet, hogy egy-két autót kipróbálok még a pályán, egy elég kiegyensúlyozott pályáról van szó, pedig a hossza alapján nem ezt gondolnád. Lehet előszedek egy Dodge Dart-ot, bár az RWD sose volt az erősségem.Amit nem akarok kihasználni, viszont pár másodpercet jelenthetne, az az, hogy levenni az AI-t a legkönnyebbre, mert akkor első helyről indulsz, nem kell kikerülni az AI-t.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz homerhamm #22906 üzenetére
Torben Tuesday alapján valami Jeep Gladiator, és lehetségesként egy Citroen DS23 jöhet, a DeLorean már kicsit látnok módjára jöhetett ki, de vannak rá jelek jelek, ami még lehetséges, az a Porsche 928, és a Peugeot 206 RC.
[link] itt van a kép, amiről beszélek.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Elvileg Series konzolokon jött a Horizon 4-re egy 600 mega körüli frissítés, ami megjavította a játékot, és most már elindul.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz NoMagix #23069 üzenetére
Felvettem egy 1:51.299-et. Tetszik a pálya, gyors, és végre körverseny.
A legjobb időm egy 1:50.894, de sajnos a videó eleje nézhetetlenül akad, szóval azt nem tudtam feltölteni, abból ez a kép maradt csak meg. Meglepően gyors, és könnyű kezelni ESV Suimin Boss 429-esét.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz Tibiajax #23104 üzenetére
Barcode az pl. One X-en tolja, 4K30-ra állítva(jobban szereti a 30FPS-t, mint a 60-at. Nem, nem írom félre. ), sima Xbox One kontrollerrel.
Nem tudom mennyire ismerős JumpyArdvarkITA neve(Kisgépkezelőnek biztos az lesz), ő tavaly novemberben váltott egy első generációs Xbox One-ról egy Series X-re, mert megnyerte az országában az Xbox Hall of Fame-et, így nyert egy Series X-et. Elég sok jó játékos játszik sima Xbox One-on, én nem bírnám már a 30FPS Forzát, elég volt abból egy időre.A PC játékosok nagy része ahogy észrevettem 60-75FPS körül játszik, 120-144FPS-el nem egy nagy réteg játszik.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #23144 üzenetére
Ennyi idő után kell valami új, már kicsit unalmas a tipikus AWD + LS/V10/i6/stb, és kicsit nagyobb kihívás is a hátsókerekes autókat vezetni. És sok autó meglepően jó ebben a gyári motor + hátsókerék felállásban, pl. a Lancia 037 lepett meg nemrég, hogy milyen jó tud lenni aszfaltos versenyekre.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #23155 üzenetére
Na igen, az első/hátsókerekeseknél ez tényleg hátrány, és ezen nem segít az, ha 1000 lóerőnél kevesebbed van.
Közben miután megoszottam lehet, hogy jobb a jól beállított verseny felfüggesztésnél a sport. Szeretem a Forzát ilyenkor.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen