Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #36295 üzenetére
Nem, MSI AB-ben a frame time grafikon fel-le megy pillanatokra, akkor jó, ha korlátozom az FPS-t valami olyan számra, amit állandóan tud a gép. Lehet hogy CPU limit a gyönyörűen megírt motor miatt, jelen állás szerint nem használja a több szálat rendesen, szóval az órajelet szeretné nagyon, az 5800X3D meg nem egy órajel bajnok.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36308 üzenetére
Őszinte leszek, nem láttam különbséget ki, és bekapcsolt RTAO-val. Lehet, hogy egymás mellett két kép között váltogatva meg tudnám mondani a különbséget, de ha egy beállításnál annyit veszek játék közben észre, hogy -20-25FPS, akkor inkább a magasabb FPS-t választom.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
FH4 induláskor olyan állapotban volt, hogy ha nem tetszett a verseny, amit bedobott online, meg kellett várnod, hogy azt higgye, nem vagy a gépnél, mert nem volt vissza gomb.
Telekomosok nem tudtak csatlakozni az első két hétben az onlinehoz ha jól emlékszem.
PC-n az explorer-t be kellett zárni egyeseknél, vagy fél óránként összeomlott a játék.
Rankedben ha konvoyban akartál játszani, egymás mellett kellett lennetek a játékban, és akkor is kb. 50/50 esélye volt, hogy bedob mindenkit, és nem egymás ellen dob be. Vagy egyszerűen megtalálta a játékosokat, majd nem tudta elindítani a meccset.
Forzathon kihívásokban az előrehaladásod elfelejthette a játék.
Ranked csapatkalandban átmehettél a vízen, nem resetelt a játék, hanem egyszerűen bementél a tó aljára
Csak csapatos versenyzés volt az elején, ahogy riválisok is csak az előre megadottak voltak.
Bevihettél riválisokba olyan kocsit, ami akár két-három osztállyal a rivális fölött volt.
És akkor ezek csak azok a hibák, amik fejből eszembe jutnak a H4 első pár hónapjából, a H5 valamennyivel jobb volt, de abban is voltak hatalmas hibák megjelenéskor, vagy megjelenés után pár hónappal.
Ez a mai napig nincs kijavítva, alig tudnak róla, de mivel kb. már mindegy a H4-nek: Ha megállítottad a játékot, majd visszamentél a játékba, akkor azonnal betapad az autó.No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36566 üzenetére
[link] "
On top of those settings tweaks, predictably there is a resolution difference between the three modes. In my testing across typical play, the performance mode's internal resolution is at about 2160p (full 4K), the performance RT mode averaged around 1584p, and the visuals mode came out at 2160p typically."No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36570 üzenetére
Nem meglepő, 4K-ból azért lehet lefelé menni úgy, hogy még közelről se tűnik fel játék közben.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36593 üzenetére
Attól függetlenül, hogy a grafika tényleg nem a legjobb, maga a játék egyáltalán nem rossz szerintem, szóval tőlem nem kapnak 1*-ot. A játékmenet prioritást élvez a grafikához képest.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36609 üzenetére
Én a Motorsport 7-et csak depresszió szimulátornak hívom, azon kevés játékok egyike, amivel 1-másfél óránál többet nem tudok játszani, mert egyszerűen nem megy, annyira szürke az egész, és még a fizika is olyan, mintha hajókat akarnék irányítani.
Én már leírtam előbb, de megint leírom: Én túljutottam a grafikán, DLAA-val vállalható a képélesség már 1080p-n is, most már 1440p-n nem tudok rá panaszkodni, maga a játék szerintem egyáltalán nem rossz, már amikor nem bugos, de melyik Forza nem az
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36630 üzenetére
Ugyan azzal a játékkal játszunk? Az AI, meg a fizika fejlődött a legtöbbet a FM7 óta, FM7-ben hajószimulátort játszott az ember. Ha összehasonlítást akarsz, próbálj ki egy elsőkerekes kocsit FM7-ben, FH5-ben és FM-ban, érezni fogod hogy hová ment a fejlesztési idő.
Értem, hogy zavar az, hogy nem olyan éles a TAA, mint az MSAA (amúgy DLAA a lelke, már nem tudom hányszor ismétlem ), de egy játék nem csak a grafikáról szól. Szerintem elhánynád magad, ha látnád a kedvenc játékaim grafikáját
Ugye azt tudod, hogy FM7-ben és FM-ben ugyan azok a modellek vannak? Csak a megvilágítás miatt másképp néznek ki, néha az egyik, néha a másik előnyére.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Gabor777 #36698 üzenetére
Nekem a PC-s port a legnagyobb problémám, néha 2-3x kell elindítanom a játékot, mert másképp 15-20FPS, vagy van olyan is, hogy verseny közben 80-ról leesik az FPS 30-40-re, végigszenvedem a versenyt, majd célvonalnál azonnal összeomlik. Vagy azt hiszi a játék, hogy a 3070-em valójában egy AMD kártya, és DLSS helyett FSR-om van. Ezen kívül nekem nagyon tetszik a játék, a fizika számomra elviszi a hátán Egyszerűen jó érzés az autókat vezetni.
#36692 AsakuraDave "Amúgy a multi versenyek eddig 7-8körösek voltak, közepes gumikkal +1kör üzemanyaggal simán végig megy az ember, slick meg kb 5kör után meghal, legalábbis az ellenfeleim eddig mindig beszopták, hiába voltak 3seccel előrébb 5.körre lehagyom őket."
A soft és közepes gumi is slick. A legtöbb pályán közepessel is ki kell állnod egyszer, keménnyel vannak autók, és pályák, ahol végigmehetsz kiállás nélkül. Én A osztályt toltam sokat ma, a 911 Leichtblaut egy álom vezetni Forza GT-t és TC-t nem toltam sokat, a Formula Mazdát kéne kipróbálni, érdekesnek néz ki.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Gabor777 #36711 üzenetére
Nálam a H4 olyan volt megjelenéskor, hogy be kellett zárnom az explorer.exe-t, másképp fél órán belül összeomlott a játék Szerencsére már akkor is két monitorral nyomtam, így valamennyivel élhetőbb volt, hogy legalább a Spotifyt meg a Discordot tudtam használni, szerencsére egész gyorsan javították ezt.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Amikor a stream chatből tudod meg, hogy az általad választott kocsinak nincsen lámpája.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #36755 üzenetére
RTAO + RT tükröződések minőségét vedd le közepesre, ha mindenképp bekapcsolva akarod hagyni őket, meg próbáld ki az FSR2-t minőségre véve. DLSS 1440p-n szebb, mint a TAA, FSR2-t nem tudom tesztelni, mert NV kártyán valamiért nem opció. (Kivéve, amikor AMD-nek hiszi a játék )
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #36758 üzenetére
Én lefuttattam a benchmarkot, újraindítottam valamiért a játékot, aztán DLSS helyett már csak FSR van. Lehet a benchmark miatt tűnik el?
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36762 üzenetére
Egy ideje ugyan azt a motort használják, azt hiszem FM6 óta, ForzaTech a neve.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Direkt csinálták ezt, mert másképp nem kéne kiállni a boxba.
Pistu: Riválisban csalók? Tudtommal nem nagyon vannak még. De nyugi, majd lesznek sokan később viccet félretéve, FM7-ben komolyabban kezelték őket, mint FM-ban, szóval remélhetőleg ez megmarad.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Pistu_ #36807 üzenetére
Csaló alatt én azt hittem, hogy konkrétan csalókra gondolsz. De gondolom az megvan, hogy a ballaszt + motorcsere egyes kocsikat simán lentebb tud tenni pár osztállyal? Viszont tudom, hogy mire gondolsz, és szerintem egy ártatlan, inkább vicces bug.
Az ilyen nagyon butított autóknak idáig a 98%-a kb. csak fun, és egyáltalán nem törik el a játékot.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #36901 üzenetére
Driver frissítés/újratelepítés után minden Forza ezzel indít PC-n FH3 óta.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz WATERDACA #36916 üzenetére
Újra kell indítani a játékot ha a grafikai beállításokat állítod, másképp megzuhan a teljesítmény.
Kzolee216: Mert mindenképp össze lehet vetni egy konzolos játékot a PC-s verzió problémáival, igen. Tudtommal a GT7 megjelenéskor meg képes volt konzolon összeomlani, na bumm. Én meg ezért nem szeretem az egész konzol vs PC témát, mert mindkét oldalon vannak fanatikusok, pedig simán megférne a kettő egymás mellett, a maga előnyeivel és a hátrányaival.
Én pl. nehezen játszanék GT7-el, mert nincs konzolom, és nincs is tervben, úgyhogy marad a FM.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #36925 üzenetére
Minden indításnál viszont tényleg nem kellene. Nálam a FM csinálta ezt NV-n, az első három-négy indításnál shadereket optimalizált, aztán abbahagyta, logikát nem szabad keresni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz csaabz #36933 üzenetére
Kiválasztod az autót, bemész a tuning menübe, tesztvezetés, kiválasztod az általad kedvelt pályát (én az oválokat szeretem, mert az AI biztos nem csúszik ki), majd minden segítséget bekapcsolsz, és megnyitod a telemetriát. Ez nagyon fontos, mert így nem kérdezi meg a játék, hogy a gépnél vagy-e.
Én ezt azzal kombinálom, hogy 30FPS korlát + 25% render scale, így alig eszik többet a gépem, mint alapjáraton.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #36943 üzenetére
Órajel-fetisiszta lett, ami nagy csalódás a FH4 és FH5 után, ahogy látom még a 3D cachet se használja ki rendesen, pedig az előző két Horizon imádta. Discordon látom, ahogy az 5800X3D-mnél több FPS-t ad egy 11900K
#36947 Pistu_ Nem volt változás a fizikával, csak az LMP-s kocsikat nem könnyű kezelni, főleg a gyári tuningok nem a legjobbak rajtuk.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36981 üzenetére
Ugyan az a motor futott, a FM alatt már egy új motor fut, és nagyon valószínűleg a FH6 is már ezzel fog jönni.
A legtöbb ember itt már túltette magát a grafikán, és ha tetszik neki a játék többi része, akkor játszik, ha nem, akkor meg már elmondta a mondanivalóját, és mással játszik. Értjük, hogy neked nagyon fontos a grafika, de a játéknak van ezer más része, amit eltaláltak (és van sok más, amit nem).
Tegnap engem is sokkolt, hogy mennyivel szebb az Unbound, főleg a monitor upgrade után (nemrég váltottam 1080p-ről 1440p-re), de a két játékot másban nem is tudnám összehasonlítani, mert nem ugyan az a célközönség.
Neked a modolt Assetto Corsát kéne kipróbálnod, úgy modolod a grafikát, ahogy akarod, vannak nagyon szép modellek(elég sok Forzából ), és nincs TAA
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #36990 üzenetére
Nem él itt senki szemellenzőt felvéve, többen is írták itt, hogy a játéknak vannak valós problémái, de ettől függetlenül egy eléggé élvezhető játékot hoztak össze. Nem tudom, hogy mit csinálok másképp, de simán meg tud pörögni az autó, ha túltolom kanyarból kifelé a gázt.
Bármilyen OC van valamin? A Forza nagyon hamar ki tudja mutatni az instabil tuningot, főleg CPU-n és RAM-on, ez már a H4 óta így van. Nálam valamiért az online részeket nem szereti a játék, autót farmolni simán ott tudom hagyni a játékot órákig, de MP-ben simán összeomolhat a játék, múltkor a game bar miatt
Zozika84: igen, teljesen crossplay.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz WATERDACA #37009 üzenetére
Szerintem muszáj, a gyári beállításokon rengeteg a holtjáték ok nélkül
Ha új / jó állapotú a kontrollered, akkor kanyarodásra 0-95 (0 belső, 95 külső) holtjátékot ajánlok, ha kicsit driftel, akkor a belső holtjátékot kicsit állítsd. A külső azért nem 100, mert valamiért a Forza játékoknak van egy olyan hibája (FM7, FH3-4-5, új FM mind érintett), hogy 100-as külső holtjátékkal kanyar közben egyszerűen nem kanyarodik annyit az autó, mint amennyire nyomod a sticket És ez nem minden kanyarban jön elő, ráadásul nem mindenkinél. Nálam FH5-ben DS4-el tökéletes volt, Series X kontrollerrel előjött a hiba, Dualsense-el még nem próbáltam.Ravaszok nyugodtan mehetnek 0/100-ra.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz kicsako #37161 üzenetére
Nem a játék hosszúsága miatt lesz egy játék jó, hanem az X óra mennyire volt minőségi, és tartalmas. Inkább játszanék és fizetnék egy minőségi 15-20 óráért, mint egy elhúzott és unalmas 30-40-ért. (Nem játszottam a Pókember 2-vel, nincs PS-em, ezt így alapjáraton jegyezném meg.)
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz kicsako #37264 üzenetére
Ha jól látom tagja vagy a Forza Horizon Hungary Discordnak, nem tudom voltál-e a vasárnap esti versenyen, de egy kabaré amit a játék művelt
A lényeg, a verseny végi visszaszámlálás ki lett kapcsolva, hogy mindenki be tudjon érni. Ez úgy nézett ki a valóságban, hogy az első hely beért, majd hirtelen a versenynek vége, és teljesen random pozíciókat írt mindenkire a játék, kivéve kleisre, aki első lett Pedig maga a verseny nagyon jó volt. Más kérdés, hogy pályalimitek miatt összeszedtem 10s büntetést, de az Spa-n átlag
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz IntelKiller7 #37275 üzenetére
Vezetni Bárkinél gyorsabb azért az túlzás, vannak játékosok, akik tudják vele tartani a tempót, vagy akár gyorsabbak, de az átlag játékosra simán ráver 5-10mp-et, mert elég jó autós játékokban, FH4-5-ben a leggyorsababk között volt.
No Sana No Life
-
-
CJ4567
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Dark Souls sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen autót vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hardcore café
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- További aktív témák...
- ÚJ, MUNKA/ Ultimate 2k GAMING PC / i7 14700KF,32Gb,1+2Tb,RTX4070ti super 16Gb,win11home,2 év gari
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
- HP Elitebook 8760w,17.3",i7-2670QM,16GB DDR3,180GB SSD,2GB DDR5 VGA,WIN10
- Sony MHC-V77DW BT Mini Hifi (Hangfal) DVD lejátszással!
- Aspire A515-55 15.6" FHD IPS i5-1035G1 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ujjlolv gar
- iPad Pro 12.9 M1 - 2TB - Wifi+Cellular
- ASUS TUF DASH F15 White - 15.6" 144Hz IPS / I5-11300H / 16Gb DDR4 / 512Gb NVME / RTX 3050 Ti / HUN
- TEFAL PF250135 Pain & Tresors házi kenyérsütő 2024.12.-ig garis
- Xbox one whireless kontrollerek. 12.000Ft
- Eladó Gamer PC - RTX 3060 Ti + AMD RYZEN 5 5600 2,5 év Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen