Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CJ4567
veterán
válasz Tibiajax #16898 üzenetére
Szerintem ez hozzáállás, és képességfüggő, pl. számodra, aki nem sokat versenyez, csak krúzol, ad-vesz autókat, attól függően, éppen mivel akar menni, mit nézett ki következő vételnek, annak tényleg nehéz lehet egy könnyebb AI is.
Viszont aki komolyabban veszi a játékot, akár egész magas szinten tolja, annak az AI szinte gyerekjáték, még verhetetlen fokozaton is, mert nem az AI sebességéhez van szokva, hanem annál gyorsabbhoz, és annál gyorsabbnak kell megfelelni.
Ezért van legalább 5 féle nehézség az AI-nál, próbálnak annak is megfelelni, aki nem autós játékokkal kel és fekszik, és próbálnak annak is megfelelni, aki minél gyorsabban próbálna az egyjátékos tartalmon túllenni, hogy mehessen online játszani, és addig ne aludjon be.Ez a szép a Horizon-ban, hogy kb. bárki megtalálhatja benne az élvezetét, ismerek olyanokat, akik csak azért indítják néha el a játékot, hogy fotózgassanak benne, van, aki festéseket készít nagyrészt, van, aki csak élvezi a világot, és megy benne, és ott van a kompetitív közösség is.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz csaba951 #16946 üzenetére
Ha ebből indulok ki, akkor sok jóra nem számítok(de a remény hal ki utoljára): videót is küldtem, részletes magyarázattal, de figyelmen kívül lett hagyva, helyette kaptam olyan utasításokat, hogy "reseteljem le a játékot", "nyissam meg a rivals ranglistáját újra". Amióta RetroKrystal kilépett, azóta csak rosszabbul kezelik a bugokat, ha megnézed, kb. csak az eliminatorra koncentrálnak.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #16949 üzenetére
Jó, és ezért minden más hibát el kell nézni? Amióta onlineból, és rivalsból ki van tiltva a Tracktor, és a Bone Shaker, azóta nem lehet azokon a pályákon elmenteni az idődet, ahol előtte egy Tracktoros, vagy Bone Shakeres időd volt, mert hiába van "törölve" az időd, attól a törölt idődet kéne megdönteni, amit meg nem igazán lehet.
Vagy az olyan hibák, hogy a Camaro ZL1-en ha a turbókat fejleszted, az nem gond? Team Adventure-ben ha kilép valaki(rangsorolt), akkor senki se kap pontot, az normális?No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #16961 üzenetére
A traktorral itt 2:01.447 volt az időm(Ambleside Rush CC):
Ezen a pályán B osztályban 1:59 a leggyorsabb idő, ha az mond valamit.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #16966 üzenetére
Sajátom volt, ha kell, feltölthetem, viszont elég fura vezetni, aszfalton csúszik, földúton viszont már nem igazán kanyarodik, máskor meg nagyon jól kanyarodik.
Nekem az a bajom a játékkal, hogy a pályák, főleg a körversenyek nagy része szerintem nagyon jó, viszont versenyezni nem lehet rajtuk. Élvezetes rajtuk rivalsban köröket menni, vagy ütközés nélküli versenyekben, viszont normális versenyekben nem nagyon lehet előzni a kanyarokban. Pl. Bamburgh Castle Circuit, nagyon jó a pálya, viszont előzni nem nagyon lehet, kivéve az egyenesekben, amiből van kettő, egy kevésbé hosszú, meg egy nagyon hosszú.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Qkackca #16978 üzenetére
Arra gondoltam, hogy gyorsnak gyors, csak furcsa irányítani. Megosztottam a tuningot hozzá, ha ki akarod próbálni, B CC néven, gamertagom CJ45678467. (Valaki elvitte a CJ4567-et, és a MS hozzámvágott még 4 számot. )
(#16976) stillmatic Már nem tudja felvinni a vérnyomásom:[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Qkackca #17000 üzenetére
Manuális + kuplunggal játszom, szóval az alapján állítottam a váltót, és a Viper V10 alapból nem nagyon fekszik az autómata váltónak, túlságosan korán vált fel.
Amúgy ennél az autónál többet jelent, hogy az alkatrészeket hogy válogatod össze, mint a tuningon, mert a gyári felfüggesztés teljesen jó, és akkor annyival kevesebbet kell tuningolnod. (Elég sok autón elég a gyári, vagy a sport felfüggesztés.)[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Qkackca #17033 üzenetére
A Gran Turismo 4-ben három 24 órás verseny is van a karrier módban, viszont ott volt B-Spec mód, időgyorsítással.
Tibiajax: Nincs semmilyen speciális autó, amit a hosszú versenyekért kapsz, csak sok pénzt, és szintet, pedig egész jó ötlet lenne, ha lennének a játékban 1-2 órás versenyek, amiért kapsz valami extra autót. Pl. GT4-ben a 24 órás Nordschleifért egy F1-es autót, és 1.2 milliót kaptál.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz LilProphet90 #17046 üzenetére
Nem működik rendesen egyik csapatos játékmód se, ha valaki kilép, egyik csapat se kap pontot. (Régen úgy lehetett boostolni a rangod, hogy behoztál magaddal egy-két 0 pontos embert, és kiléptek a vége előtt kicsivel, így sokkal több pontot kaptál, mint amúgy.)
Az egyedüli (free-for-all) az működik rendesen, normálisan kapod a pontokat.No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #17058 üzenetére
Onlinera ajánlom az olyan autókat, amik kicsit nehezebben kezelhetőek, de jóó sok erővel rendelkeznek, és akkor biztos nem lesz gond. Van egy R34-em S1-ben, kicsit nehéz kezelni, de van benne egy 714kW-ra feltuningolt V8-as.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Kipróbáltam a 64km-es pályád, egy dologba tudok csak belekötni: Túl kevés az ellenőrzőpont, sok helyen lehet így azzal időt spórolni, hogy levágod a pályát, vagy más vonalat(akár a füvet kihasználva) veszel, mint amit gondolom kitaláltál.
Amúgy 21:21 volt elsőre egy A800-as Honda S2000-el. Az AI már az elején lemaradt sajnos, a leggyorsabb is 21:37 alatt ért be.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz csuvicsuva #17077 üzenetére
Evo 6-9, R32-R34, S2000, NSX '92 vagy '05, BMW Z4 '11, '65 Mustang, Mitsubishi GTO, BMW 1M, M2, Vauxhall Insignia, ezek elég jók szoktak lenni. (No3InGame, SVR Barcode, scaans tuningjai elég jók ezekhez.)
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
"4. Aki nem találja a pályát, szerintem rosszul írja be a nickem, mert az első képen amit beraktam, rosszul adtam meg majd illesztek be 1 javítottat. Egyébként mindegyik pályámon mentem többször is, szóval valószínű nem ez a gond."
Ha bármit állítasz az egyedi pályákon(mondjuk az autó osztályt átállítod anything goesra, az már teljesen másnak számít a játék szerint), akkor újra végig kell menned a pályán, hogy mi is lássuk.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz csuvicsuva #17108 üzenetére
Próbáld ki az Audi TT RS-t, az elég jól megy, és még aero se kell rá A osztályban.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Kifogtam egy egész jó csapatot a trialon, első két versenyt simán hozták, harmadikat vesztettük:
Arra kíváncsi lennék, hogy mit gondoltak arra, hogy egy 752-es Track-tor-ral nyertem a versenyeket. Rocklxd tuningja, meglepően gyors, és a hóban jobban tapad, mint egyes terepjárók.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #17130 üzenetére
A heti kihívásban extreme offroad autóval kell 2 csillagra egy speedzonet megcsinálni, vagy a sima seasonal speedzonera gondolsz? Az offroad speedzoneokat mindig egy X osztályú Hoonigan RS200-al csinálom, tapad hóban is, földúton is, és megy, mint a rakéta.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz Tibiajax #17215 üzenetére
Na igen, bezzeg a Forza szárny az ad leszorítóerőt, de az olyan ronda az autók nagy részén... Verseny festéssel általában jobban néz ki, az első szárny még elmegy, de a hátsó... Ha opció lenne az a kisebb lip spoiler, amit pár autó kap, akkor nem panaszkodnék. Vagy állítható lenne a mérete, mint NFS Carbonban, meg Prostreetben
Az a szomorú ebben, hogy annó 2004-ben a Gran Turismo 4-ben te választottad ki, hogy milyen hátsó szárnyat teszel az autóra, és nem egy féle volt, hanem legalább 10...
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Tibiajax #17223 üzenetére
Nálam attól függ, hogy mennyire muszáj az autóra, ha nem muszáj, inkább nem teszem rá, unalmas tud lenni az, ha minden autód kb. ugyan az. Ami tényleg fel tud idegesíteni, amikor tényleg testre tudnál szabni egy autót, mert a Forza szárnyakon kívül van rá más alkatrész, de nincs értelme, mert nem állítható a leszorítóereje. (Pl. Evo 9-re ott van nem egy nagy spoiler, ami jobban néz ki, mint a Forza spoiler, de azt nem állíthatod, és ez így van sok más japó autónál...)
(És sokszor jobb érzés, ha nem sínautókat vezetsz, hanem valamit, ami tényleg él, és oda kell figyelned, hogy mit csinálsz.)
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #17225 üzenetére
Annyit tudunk, hogy a sport aero az ad valamennyi leszorítóerőt, hogy mennyit, azt pontosan nem tudni. A különféle súlyú felnikkel nekem annyi még a bajom, hogy pont a legnehezebb súlyúakból nincs elég, így sokszor ugyan azt a nehéz felnit látod több autón is.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #17232 üzenetére
Ferrari F12-vel teljesíthető, másik autó amivel meg tudtam csinálni az a AMG GTR:
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz lanszelot #17248 üzenetére
599 GTO is meg tudja csinálni.
Mondom, fel van töltve a tuningom, amit a videóban használtam, azzal simán mennie kell.
Ha nem akarod letölteni, akkor a beállítások, amiket használtam az F12-n:
minden maxra tuningolva(rollcage, intercooler, oil and cooling nélkül), legkönnyebb felnik. Minimum guminyomás, 3.45 final drive, -1°, -0.5° camber, 6.5° caster, 1/65 anti-rollbar, felfüggesztést nem állítottam, differential 100/0, 100/25, 70%.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz lanszelot #17255 üzenetére
De miért szimulációs kanyarodással játszol, ha az ABS, STM, TCS be van kapcsolva? Próbáld ki STM és TCS nélkül, normál kanyarodással. 0:46-nál miért hagyod abba a kormányzást? Korán vált az autómata váltó, attól is lassabban gyorsul. Itt a vezetéseddel, és a rengeteg bekapcsolt segítséggel van gond, és a szimulációs kormányzást se tudod kezelni.
Manuálissal kell megcsinálnod, 5. fokozatban kell tartanod az autót, az autómata felváltott feleslegesen 6.-ba.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz lanszelot #17255 üzenetére
Még annyit fűznék hozzá(lejárt a szerkesztési idő), hogy itt nincs olyan, hogy "nekem nem veszi be a kanyarokat, másnál igen", ha valakinél be tudja venni ugyan azzal a tuninggal az autó a kanyart, akkor nálad is be fogja, ha nem veszi be, akkor rosszul csinálsz valamit.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #17294 üzenetére
Engem azzal találtak be egyszer, hogy mennyiért adom el a PO autóimat, mondtam neki, hogy azoktól semmi pénzért nem válnék meg. (ez még azelőtt volt, hogy le lettek volna tiltva)
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Új autók:
1994 Toyota Celica
Ford Racing Puma
1992 Toyota Celica
Mitsubishi Starion ESI-R
Nissan Pulsar GTiR
Peugeot 205 RNo Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Tibiajax #17309 üzenetére
Én személy szerint jobban örülök ennek, mintha kaptunk volna megint 4-6db sport, szuper, vagy hiperautót, végre valami, amit az alsóbb osztályokban is lehet használni, meg tényleg végre olyan autókat kapunk, amik valamennyire földhözragadtak, ilyen is kell a játékba.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Elérhető a frissítés, 1.42GB PC-n.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Az igen, pickelhető a Bone Shaker és Track-tor rivalsban, nincsen wallride lassítás, se lökés elleni védelem... valahogy 1 éves fájlokat használtak vagy mi?
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Kijavították a hibákat, amit az új patch hozott, szerveroldalon rontottak el valamit.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz csuvicsuva #17380 üzenetére
Az én szemszögemből annyit láttam, hogy valami nekem akart jönni, több, mint két tonnát nehezen fog ellökni egy limuzin.
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest