Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qkackca

    őstag

    válasz CJ4567 #34651 üzenetére

    Tudsz-e valamit arról, hogy rally update-tel ismét belenyúltak a fizikába?
    Differenciál beállítás, fékezés közbeni blokkolás témakörére tippelek, mert nagyon gyanús hogy igen.
    Korábban direkt olyanra állítottam be amivel lehet jó rövidet fékezni blokkolás nélkül, most meg gyakorlatilag amint fékezek egyből blokkolok aztán meg olyan vagyok mint vmi béna kezdő (magas labda, nem nagyon lecsapni ha lehet :P )

    Az az érdekes, hogy amit stillmatic jelzett a múltkor az Audi Quattro-nal, hogy a régi autó vs a most kapott autó irányítás-terepjáró viszonylatban: az továbbra is jelen van a PI-nél. Az irányítás 0,2-07 ponttal kevesebb, a terepjáró pedig 0,2-0,5 ponttal több (Cortina-Aventador J)
    Mondjuk gyakorlati különbség nem tudom van-e.

    spleenszuru: én is bill-tel megyek, nekem a nehézség beállításnál:
    fékezés - abs be
    kormányzás - szimuláció
    kipörgésgátló - be
    stabilizátor - ki
    váltás - automata

    Aztán ez autótól/játékmódtól/verseny típustól függően változhat, attól függ mennyire kezelhető a kocsi vagy mennyire akarom legyőzni a másikat :)
    De akkor is igazából csak annyi hogy kipörgésgátló kikapcs és/vagy manuál váltó.

  • spleenszuru

    őstag

    válasz CJ4567 #34651 üzenetére

    Billentyűzet.

    Amúgy most a GameWave videók alapján készítettem magamnak egy guidet, igazából kijegyzeteltem az ott hallottakat.
    Az jó forrás, ismeritek?
    Ez, ill. ennek előzmény videója.

    Ki van kapcsolva a TCS is meg a másik is.
    Amúgy általánosan kijelenthető, nekem a kanyarodással van bajom ebben a játékban, ill. hogy a fék nem akar úgy fogni, ahogy azt én szeretném, ezért sokat falazok.

Új hozzászólás Aktív témák