Új hozzászólás Aktív témák

  • SchMK

    tag

    /* Home Office || Rugalmas munkaidő || Amerikai utazási lehetőség || Vállalkozók számára nyitott lehetőség || Agilis munkakörnyezet /*

    Ügyfelünk egy 30 fős startup cég, San Franciscóból, üzleti utazóknak kínálnak prémium rövid távú szállásokat apartman komplexumokban. Teljesen online működés jellemzi, nincs hagyományos recepció, mint egy hotelben, a vendégek online foglalnak és jelentkeznek be. A lakások okos eszközökkel vannak felszerelve, amik a check-int (smartlock, smart buzzer stb.), ill. a monitorozást (noise sensor, smoke sensor) teszik lehetővé.

    A cég jelenleg folyamatosan növekszik. A Scrum szerint dolgozó tech team jelenleg 4 fős, 3 remote magyar és egy helyi amerikai fejlesztővel, hozzájuk csatlakozna a frontend fejlesztésben jártas új kolléga.

    Feladatok:
    • Új felhasználóbarát weboldal funkciók kialakítása
    • Jövőben is újrafelhasználható kódok és könyvtárak létrehozása
    • UI / UX formatervezési minták műszaki megvalósítása
    • Az alkalmazás optimalizálása a maximális sebesség, a skálázhatóság és az elérhetőség figyelembe vételével
    • Együttműködés a csapattal, illetve a partnerekkel
    • A backend csapattal való együttműködés, a kódolásban és hibaelhárításban egyaránt

    Kulcs kompetenciák:
    • Új technokógiákkal kapcsolatban naprakész tudás
    • Frontend területen szerzett 2-3 éves tapasztalat
    • VueJS vagy bármely más, hasonló, modern JS keretrendszer ismerete (React, Angular)
    • Szemantikus HTML5
    • BEM stílusú SCSS
    • Git, CI eszközök, npm

    Előnyt jelent:
    Szükséges "softskill":
    • Jó kommunikációs készség, kiváló angol (szóban és írásban egyaránt)

    Szükséges nyelvtudás: Erős angol szóban és írásban

    Heti óraszám. 40 óra

    Munkavégzés helye: Távmunka - San Francisco

    Amit a megbízónk kínál:
    • Rugalmas munkaidő
    • Agilis munkakörnyezet
    • Folyamatos előrelépési lehetőség
    • Konferenciák, továbbképzések támogatása
    • Amerikai utazás esetén szálláslehetőség a cég apartmanjaiban 90%-os kedvezménnyel
    • Évi egyszeri jutalomút San Francisco-ba

    Ügyfelünk kiválasztási folyamata három körből áll:
    1. kör: általános beszélgetés
    2. kör: angol nyelvű szakmai interjú + házi feladat
    3. kör: interjú a cég első számú vezetőjével

    Ügyfelünk kiválasztási folyamatára tanácsadóink segítenek felkészülni egy interjú keretein belül.

    Szükséges dokumentumok: Szakmai önéletrajz (+ referencia programkód)

    Jelentkezés itt: http://bit.ly/2SH7nxd

    Adatkezelési tájékoztatónk az alábbi linken található: https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdf

Új hozzászólás Aktív témák