-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Így már más, ezzel kellett volna kezdened.
2 hónapig sz@rnak a fejedre, aztán még arra kérnek, hogy te menj be a pénteken, mert csak addigra tudják megérdeklődni. Ez vicc, ez már nálam rég az elállás kategória.
Ha péntekre nem jön meg, pénz vissza. És egy szavuk sem lehet.
-
giigz
veterán
Csak reménykedni tudok, hogy nem fog megjönni...
-
scope2007
addikt
hali!
valaki tudna garanciáztatni Samsung HDDt?
SAMSUNG 2TB HD203WI - SpinPoint F3EGa hdd csetteg össze-vissza bios hol felismeri, hol nem...
iponban vettem 2010. májusábanCUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
giigz
veterán
Annyi a dolog pikantériája, hogy ezen a héten szabadság miatt nincs nyitva a bolt, ilyenkor mi van? Most lett megígérve péntekre, de nyitva sincsenek...
-
Topikgazda
A vicc ebben az, hogy tudták előre, hogy mikor mennek szabadságra. Szándékos félrevezetés. Természetesen hétfőn nem lesz bent a kártya, mert szállítani sem tudnak a boltnak addig, míg zárva van.
Én nem hagytam volna idáig fajulni az ügyet, rég visszakér(et)tem volna a pénzem.
fricz19: már több, mint 3 év telt el. Nem hinném, hogy 4-5 év gyári garral adták volna azt a vinyót akkoriban.
[ Szerkesztve ]
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Nem konkrétan ide tartozik, de nem találtam jobb topikot.
Rendeltem ebay-ről egy csomagot, ami Kínából érkezett. Amikor kibontottam a csomagolást, akkor láttam, hogy meg van gyűrődve a csomag. Kinél lehet ilyenkor reklamálni? Postánál? Van egyáltalán értelme?
Köszi előre is
-
Topikgazda
válasz lama_lamm #10022 üzenetére
Az a baj, hogy ezt így utólag nem tudod bizonyítani a postán. A postással átvételkor jegyzőkönyvet kellett volna készíteni, de persze ha csak úgy bedobta, akkor erre semmi esély.
Még megpróbálhatsz az ebay-es hirdetőnél reklamálni, hogy rossz volt a csomagolás és megsérült a falmatrica. Nagyon fosnak ezek a negatív értékeléstől, az esetek többségében simán küldenek egy újat. -
lama_lamm
aktív tag
válasz Superhun #10023 üzenetére
Átvettem személyesen a cuccot, de akkor még nem láttam, hogy para, csak miután a buborékcsomagolásból kiszedtem.
Lehet, hogy az ebay-es panasz lesz. Meg az a baj, hogy a kínai posta is kezelte a cuccot. Szóval ha magyarnál reklamálok, akkor azt mondják, hogy így kapták, ha a kínainál, akkor meg ők azt mondják, hogy náluk semmi baja nem volt még, aztán döntse el valaki, hogy ki kamuzik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lama_lamm #10024 üzenetére
Ha úgy látod, hogy a csomagolás nem nyújtott teljes védelmet, akkor ezzel az indokkal tehetsz panaszt a feladónál. Pénzvisszafizetést ne várj, szerintem simán küldenek egy újat.
Nagyon rosszul nézne ki egy olyan negatív értékelés az oldalukon, hogy rosszul csomagolnak. Nekik ez egyszerűen nem érné meg. Egy ilyen értékeléstől sok vevőtől esnének el.
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
Valaki intézett már garis ügyet garanciafutárral?
Az érdekelne a csomagot ugyanúgy meg kell címkéznem mintha postán adnám ,fel vagy mivel már előre le van zsírozva minden adat ők tudni fogják és nem kell?
Next PC Upgrade: 2022
-
#41635072
törölt tag
Üdv!
E-mailben lehet tanácsot kérni, illetve panaszt tenni a megyei fogyasztóvédelmi hatóságnál? -
axioma
veterán
válasz #41635072 #10032 üzenetére
Na most pont a fogyvedre nem emlekszem, de mind pszaf mind az energiahivatal ervenyesnek vette az email bejelentest, sot, az elobbi amikor kerdeztem akkor is - emailben kuldott doksi - "hatarozattal" vagy valami ilyen hivataloskodo modon valaszolt. Az adatved. biztos volt a legviccesebb, ott csak ugy tehetsz email bejelentest, ha megadod egy csomo adatodat
-
szoki007
aktív tag
Sziasztok
Nem rég vettem egy pár hetes Nokia Lumia 620-as telefont.
Sajnos a garancia papírja nincs meg, de a nokia honlap szerint garanciális.
Ha esetleg szervizelni kellesz , mindenképpen kell hozzá a gari jegy vagy imei szám alapján megoldják ? -
Topikgazda
válasz szoki007 #10038 üzenetére
Jogszabály szerint kell. Az ettől való eltekintés már a szerviz jóindulatától függ, de egy rossz szavad sem lehet akkor, ha a garlevél hiánya miatt megtagadják a garanciális ügyintézést. Én a helyedben kérnék egy garanciajegy-másolatot a bolttól, ahol vetted a telefont.
-
enginev3.0
félisten
Egy hónapja adtam le a telefon egy gsm boltba garanciával, azt mondták 2 hét, 2 hét után én hívtam őket, megint azt mondták hogy még kb 2 hét, ez holnap telik le
Kezdem unniTipp, ötlet, jótanács?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #10040 üzenetére
Ha holnap nem tudják nyomósan megindokolni, hogy miért húzódik el a javítás, akkor a jelentős kényelmetlenségre hivatkozva cserét követelhetsz. Ha azt nem tudják/akarják cserélni, akkor hozd szóba a vásárlástól való elállást (pénzvisszafizetést).
-
Impressa
őstag
Sziasztok!
Informálódni szeretnék tőletek. Volt egy cég ( User's ) akinél rendszeresen vásároltam eszközöket ( wifi, pendrive stb. ) de ugye a cég megszűnt, mint megtudtam.
Kérdés: ha az ott vásárolt eszközök bármelyikével gond lenne, és garanciáztatni szeretném, milyen lehetőségem vannak? Mielőtt bezárt a cég, a pendrive-ot 1-szer, a routeremet 4-szer kellett gariztatnom náluk. Mindig korrektek voltak, de mindez már a múlté.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
[ Szerkesztve ]
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
őstag
-
asdf_
veterán
válasz fricz19 #10043 üzenetére
Elállás? 8 munkanapon belüli vásárlástól lehet elállni.
Vagy akkor, ha a jotallasra kotelezett a jotallasi kotelezettsegenek -idoben- nem tesz eleget.
De mivel gsm bolt, uj termek volt 27%-os afaval, vagy jogilag hasznalt 0% afaval es adasvetelivel? Mert utobbi esetben ugye kicsit mas a leanyzo fekvese.[ Szerkesztve ]
-
Impressa
őstag
-
őstag
"idoben"
pontosítsd kérlek(#10045) Impressa
users.hu kapcsolatCím, megközelíthetőség
1133 Budapest, Váci út 102.
A 3-as, kék metró vonalán a Árpád híd megállótól 2 percre a Váci úton a Dózsa György út irányába.
2. Elérhetőségek
Vezetékes telefon : +36-1-342-90-78
Mobiltelefon: +36-20-583-08-79
Mobiltelefon: +36-20-583-08-78
Skype: usersrendszerhaz
Email: users@users.hu
3. Üzemeltető
The Blue Chip Kft.
székhely: 1133 Budapest, Váci út 102.
cégjegyzékszám: 01-09-688507(Fővárosi Bíróság által bejegyezve)
adószám: 12483378-2-41
4. Nyitva tartás
Hétköznapokon hétfőtől péntekig, 10-18 óráig várjuk Önöket üzletünkben.[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Topikgazda
válasz fricz19 #10046 üzenetére
"idoben"
pontosítsd kérlekTörekednie kell a vállalkozásnak a 15 munkanapon belüli javításra. Ettől eltérni csak nyomós indokkal lehet. Ha nem tudja kimagyarázni a bolt a késlekedést, akkor követelhet cserét a vásárló. Ha cserélni sem tudja, akkor nem marad más, mint a szerződéstől való elállás, hiszen a jótállási kötelezettségének nem tudott eleget tenni.
-
őstag
válasz Superhun #10048 üzenetére
"Ettől eltérni csak nyomós indokkal lehet."
na erről még nem hallottam, tudsz adni valami forrást, vagy jogszabályt?"Ha nem tudja kimagyarázni"
Nincs boltom, de vagy 3-4 magyarázatot is tudnék írni
Ez csak duma...
Törekedés van a jogszabályban, ha 30napig(vagy tovább) tart akkor sem tudsz mit csinálni
Kérdez rá egy fogyvédőstőlAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
asdf_
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Hosszabb bemutatót kapott a Flintlock: The Siege of Dawn
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Tuning kezdőknek
- Statikus nyomásra kiélezett ventilátor jött az Arctictól
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra - szépséges a szörnyeteg
- Rise of the Ronin (PS5)
- Kompakt vízhűtés
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- További aktív témák...