-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #20000 üzenetére
3.,11.
Nincs -ik.#grammarnazi
-
Pörp
senior tag
Sziasztok!
Van egy bontatlan Kingston SSD-m. Erre ugye van gyártói RMA garancia. Ahogy néztem a Kingston honlapon kérne számla másolatot. Az SSD-ről sajnos nincs vásárlási számlám, csak számlával érvényesíthető az RMA?
Pontosabban "proof of purchase", gondolom ez a számla.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Mivel a gyartonak tudnia kene, hogy mikortol indult ra a gari, szamla nelkul hozza sem nyulnak. De az SSD jelenlegi arait tekintve egy 120-ast pl. kipostazni sem nagyon eri meg.
Ha nincs szamla, akkor nincs gari. Most mondanam azt, hogy nem lesz gond vele, nem szoktak elromlani, de pont most mentek egy olyan gepet, amiben egy a400-as vezerloje fekudt el. Az adatok meg lejonnek rola, de a reinstallt nem usszuk meg.
-
válasz #32577792 #20004 üzenetére
Úgy, igen.
Gyártástól számolják, és ha van dokud (hivatalos számla vagy gari könyv) akkor addig van gyártói gar. ami dokun szerepel (-tól/-ig)
Egyikkel igazolni kell, ha nem tudod, akkor mindenféle igazolás nélkül gariztathatod a terméket (laptop)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
#32577792
törölt tag
válasz MaxxDamage #20005 üzenetére
Valami ilyesmi rémlett nekem is a Dell esetében amit vettem.
-
Pörp
senior tag
válasz MaxxDamage #20005 üzenetére
Tehát ha jól értem mindenféle papírok nélkül gyártástól számítva érvényes a gari, és érvényesíthető?
-
Pontosan.
Megosztott képen látható/olvasható is.
Van az RMA oldalukon "garancia idő ellenőrzés" ahova beírod az SN számot és mutatja a termék gyártási/garanciális idő kezdete/végét is.Pl.
2013.02.22.-n lett gyártva
akkor 2015.02.22.-ig gariztatható és nem kérnek semmi igazoló dokut (szamla, vagy gari könyve amin vásárlási idő és aláírás+pecsét van)Ha te 2016.04.20.-n vetted és van a 2 igazoló doku közül bármelyik, akkor gariztathatod ingyenesen 2018.04.20.-ig pl.
Azért nem mind1
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Pörp
senior tag
válasz MaxxDamage #20008 üzenetére
-
maci1234
tag
Az A4Team számitástechnikai bolt (Boráros tér) bedőlt bezárt.. Bagatelizálják még pár napig, hétig (karbantartás, üzlet felújítás, stb...) de ha már a facebook fiók sem érhető el, akkor már világos a történet. Viszont az EVGA GTX 950-es vga kártyám egy évesen három év garival pont most adta meg magát. Mit tehetek most? Köszi a hozzáértő válaszokat.
A zenéhez hangszer is kell!
-
twollah1976
őstag
Tudom, hogy nem vagyok sikeres ember, mert a forumon sipakolok, hogy mit tegyek ahelyett, hogy gugliznek garancia ugyben.
A guglizassal eddig kb. arra jutottam, hogy elvileg a 15 munkanap az inkabb 15 naptari nap kene, hogy legyen, nekem a szervizben 15 munkanapot mondtak, hogy az utan dontenek a felol, hogy mi legyen? a telefonnal.
Az a vicc az egeszben, hogy itt (Szavatosság és visszavétel – Magyarország) 15 napot irnak, de arra nem ter ki a szoveg, hogy az munkanap vagy naptari nap.
Ha a 15 munkanapot szamolom akkor mar azt is joval meghaladtak, a telefon 2019 01. 23.-an keso delutan lett beadva a szervizbe es ha a munkanapokat szamolom akkor e het penteken (2019 02. 22.) mar a 23. munkanapnal tartunk.
Azon most ne kezdjunk rugozni, hogy "de hat este zarora elott adtad be, mit kezdjenek vele zarora elott", maradjunk annyiban, hogy szerintem a torveny nem ismer olyat, hogy munkanap eleje vege, akkor adtam be onnan szamoljuk a napokat punktum.Mit tegyek, tehetek?
Elsore arra gondoltam, hogy irok az iPON-nak, hogy mi van a telefonnal.
Ha nem jutok semmire akkor irok a keruleti fogyaszto vedelemnek (mar itt erdekes lesz a dolog, mert a telefont a XIV. keruletben vettem, de a szerviz a XIII.-ban van.
Vagy szemelyesen bemegyek a szervizbe (de boldog vagyok, kb. masfel oras oda-vissza ut Pesten belul) es ott verem az asztalt illetve fenyegetozok.Otletek?
A "sikeres ember nem lehetsz" megjegyzeseket hanyagoljuk, nem ez az elso garanciaztatasom, ambar eddig meg igy nem kerultem a hosszucsocsre.
A hozzaszolas eredeti szovege itt olvashato, ha valakit erdekelne a link is.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
asdf_
veterán
válasz twollah1976 #20013 üzenetére
15 naptari nap, azonban csak torekednie kell a szerviznek a 15 napon beluli javitasra. Idiota gumiszabaly :/
Viszont a szarakodast nem ertem, mert gyari cuccal emergency modban fel kell ra irni a flash-t aztan kesz is, nem kell hozza se alkatresz, valoszinuleg meg szetszedni sem kell. De persze ha orszagon belul nincs szerviz, hanem kuldozgetik isten tudja hova, akkor az lehet oka az elhuzodasnak.
-
twollah1976
őstag
A 15 napos gumiszabalyon mar tultettem magam.
En arra lennek kivancsi, hogyha ne adj isten honapig, honapokig elhuzodik a javitas akkor a garancia idot is meghosszabbitjak annyival, mert tetszik nem tetszik addig a keszuleket onhibamon kivul nem hasznalhattam.Az a tragikus az egeszben, hogy a telefon kb. 2 hetig volt hasznalva es utana jott a hibas OTA, ami leolte a keszuleket es ment a szervizbe.
12 honapos garanciaidobol minusz egy honap a szervizben.
Agyrem.\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
asdf_
veterán
válasz twollah1976 #20015 üzenetére
A kotelezo jotallas egy eves idotartamaban a szervizben toltott idovel -jogszabaly altal eloirva- novekszik termeszetesen a gari lejarta, ennek azonban ervenyesithetosegi feltetele, hogy ez dokumentalva is legyen, tehat a jotallasi jegyen, hogy mikor adtad le es mikor vetted at, az a szerviz altal kitoltesre keruljon. Tehat ha visszaerkezeskor ez nincs meg, maris mehet a reklamacio, hogy ezt kibagyorsan potoljak.
[ Szerkesztve ]
-
twollah1976
őstag
Idokozben irtam es kaptam egy emailt az iPON-tol, hogy merre halad a Xiaomi Mi A2 szervizelese.
A level:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Elnézést kérünk az elhúzódó ügyintézés miatt.
A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben lehetséges a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, vagy hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.Írtunk Nekik felvilágosítást kérve, hogy hol és miért akadt meg az ügyintézés.
Amint információt kapunk, vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt.
Köszönjük megértését és türelmét!"Kollega azt mondta, hogy o mar az asztalt verte volna a szervizben, hogy egy honap alatt nem kepesek megjavitani a telefont.
Azt is emlitette, hogy 30 utan csere keszuleket kellett volna biztositaniuk.
Ezen kivul megemlitette, hogy nyugodtan kerhetnek cserekeszuleket vagy azt, hogy adjak vissza a penzem a telefonjukat meg kenjek a hajukra.Most azon agyalok, hogy hogyan fogalmazzam meg normalis hangnemben a levelet, hogy cserekeszulek vagy penz vissza es ha erre mailfordultaval nem ajanlanak fel ugyan olyan tipusu telefont vagy azt, hogy akkor visszaadjak a penzem akkor az egesz veluk folytatott levelezest es a javitasrol szolo papirt elkuldom az illetekes fogyaszto vedoknek.
Valaki tudnak segiteni, hogy mely Ptk paragrafusokat kell emlitenem a szervizelessel kapcsolatban, hogy egy kicsit a fejukhoz kapjanak az iPONnal?
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Cuclii
csendes tag
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni az alábbiakkal kapcsolatban:
Nem akarom túlságosan részletezni de szervízben van egy közepesen drága műszaki cikkem.
Gari levelet leadtam a szervíznek, ennek ellenére a szervíz szeretné ha a számlát is átadnám.A számlát sehol sem találom.
Én úgy tudom, hogy a jótállásból fakadó jogokat a gari jeggyel lehet érvényesíteni, a számlát pedig nem vagyok köteles bemutatni, viszont a számla akkor jön jól ha a gari jegy már nincs meg, és így számla helyettesítheti a garancia jegyet.
Ez a bejegyzés foglalkozik ezzel a témával ezért gondolom hogy nem hajthatnak el.
[link]Szerintetek?
-
#77646080
törölt tag
válasz Cuclii #20018 üzenetére
Szia!
Úgy gondolom, hogy rád a hivatkozott linken található "második eset" e része vonatkozik:
"A kereskedőnek tehát akkor kötelező foglalkoznia a vásárló minőségi kifogásával, ha az valamilyen dokumentummal (eredeti blokk, számla, elektronikus nyugta ill. számla) tudja igazolni azt, hogy a szóban forgó terméket a kereskedőtől vette."
De ott a negyedik eset e része is:
"Főszabály, hogy a kereskedő a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása hiányában nem köteles foglalkozni a minőségi kifogás kezelésével."
-
Gyuri27
félisten
válasz #77646080 #20019 üzenetére
5. A korábbi szabályozás szerint a jótállási igényt a jótállási jeggyel és a vásárláskor kapott fizetési bizonylat bemutatásával lehetett érvényesíteni. A Rendeletnek megfelelően a jótállási igény érvényesítéséhez elegendő a jótállási jegy.
Összefoglaló hsz a topik tetején pirossal.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Cuclii
csendes tag
válasz #77646080 #20019 üzenetére
Értem, köszönöm.
Én igazából az első esetet vettem alapul
ELSŐ ESET: JÓTÁLLÁSI KÖTELEZETTSÉG ALÁ ESŐ TERMÉK – A JÓTÁLLÁSI JEGY KÉZNÉL VAN, A BLOKK VISZONT NINCS MEG
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 4.§ (1) bekezdése alapján a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Azaz a számla egyidejű bemutatása ilyen esetben nem követelhető meg.
A termék jótállás alá tartozik.
A jótállási jegy (gari jegy) is megvan, ezt be is mutattam.
Blokk nincs meg. -
-
Cuclii
csendes tag
válasz LuckyL #20022 üzenetére
Elsődlegesen javítani vagy cserélni akarnak.
Gyártói jótállás van a termékre és a gyártóval szerződött szervíz kéri a számlát, mert az én számlám alapján akarnak elszámolni a gyártó irányába. Ez elég furcsán hangzik, és amúgy is mi közöm van ahhoz, hogy egymás között ők hogyan számolnak el.
-
#77646080
törölt tag
válasz LuckyL #20022 üzenetére
Sajnos, nincsen elég információnk arról, hogy mi folyik a szervizben, milyen utat járnának be. Könnyen lehet neked igazad abban, hogy az esetleges pénzvisszatérítés miatt keresik a számlát. Bár erről a tényről akkor (vélhetően) tájékoztatnák az ügyfelet.
Amit tudunk: valamilyen módon (futárral? személyes átvétellel?) hozzájuk került a műszaki cikk. Tehát a Gyuri által hivatkozott Rendelet alapján a jótállási igényt befogadták, további lépéshez kellene a számla.
(#20023) Cuclii Közben látom az újabb posztodat. Könnyen lehet, hogy szükséges az említett elszámoláshoz a konkrét számlád, mivel pl. egyes kereskedőknél más lehet ugyanazon termék eladási ára, nem volt-e akciós stb.
-
Topikgazda
A leglényegesebb infó már megint lemaradt. Mikor lett vásárolva a termék?
-
-
Attix82
őstag
válasz Cuclii #20018 üzenetére
Üdv.
Szerintem ha boltnak vitted volna ott nincs szükség számlára mivel a rendszerükbe meg tudja nézni, viszont a szerviz akinek fogalma sincs róla honnan származik a termék kérheti.
Szerintem vidd a boltnak és intézze , 1 évig úgyis köteles foglalkozni a garis dologgal.
-
válasz Gyuri27 #20029 üzenetére
Nálam a vásárlás dátuma nem megfelelően van kitöltve a termék garancia könyvében, ebből lehet bármi gondom? Háztól-házig gari van a vásárlástól számított 2 évig a Magyarországi szakszervizzel. Gyártástól számított 2 évig nem kell semmi igazolás (számla , garancia könyv, pl.) az oké, hogy önmagában elfogadják a gari könyvet (számla nincs meg), de ilyen kitöltés esetén is? (ÉÉÉÉ/NN felcserélve)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Gyuri27
félisten
válasz MaxxDamage #20030 üzenetére
Reklamálj ott ahol rosszul töltötték ki.
Vigyázz a számlára.
Gyerekek ha a számlán szereplő adatok és a garjegyen szerepelt adatok nem egyeznek azt javíttatni kell.
Persze ehhez az kell, hogy megnézzük mi a bánatos lópikulát irtak erre a két papirra és ne csak zsebre rakjuk.Amd - Radeon - Ryzen
-
válasz Gyuri27 #20031 üzenetére
Írtam a boltnak, vagy-vagy
Még dokuk nélkül be veszi a szakszerviz a terméket és foglalkozik vele (még e hónap végéig) aztán ha probléma lenne vele, akkor csak a könyve ellenében vennék be garanciális javításra vagy számla ami kellene. (gyártót is meg kérdeztem, ha csak a gari könyv van meg és ki van töltve, az is elég, számla nem kell)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #20030 üzenetére
Jó lesz az úgy, ne foglalkozz vele. Teljesen meglepő módon magyar ember magyar sorrendben írta a dátumot, azt kéne fejbeverni egy péklapáttal, aki kiengedte a magyar nyomtatványt NNHHÉÉÉÉ formátumban, amikor ÉÉÉÉHHNN/YYYYMMDD-t kellett volna odaírni, hogy a magyar ember magyarul tölthesse ki, de a külföldi szervizes is értse, miért van -számára- hülye formátumban a dátum.
-
Igen, igazad van (a lenyeg rajta van, van pecsét, aláírás, matrica ami a termék azon.szolgál) kozben a bolttól is megkaptam a számlát, előleg befizetési dokukat. /ha szükség lenne rá, legyen meg/
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Tamagocsi123
tag
Sziasztok. Adott egy processzor amit garanciában vissza vittem 1 nappal a vásárlást követöen mert hibássan müködott. Az üzletben alapos szemrevételezés után átvették (lábak stb nincs e külsérelmi nyom) 72 óra elteltével semmi, 5 nap múlva többszöri mail megkeresésemre azt irtak hogy a processzor lábai több helyen el voltak hajolva és tovabb kuldik a beszálitonak, ha ö cseréli akkor csere egyebkent meg igy jártam. Mi tevő legyek ha igy vissza akarják adni? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
Josi
aktív tag
válasz Tamagocsi123 #20035 üzenetére
Milyen processzor?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Gyuri27
félisten
válasz Tamagocsi123 #20035 üzenetére
Nyitó hszt ajánlom elolvasni.
Melyik bolt ez?
Előtted megnézték a procit a boltban és kitöltötték a papirokat amiből kaptál egy példányt?
Amd - Radeon - Ryzen
-
Tamagocsi123
tag
Amd processzor, aqva computer és igen elöttem megnezte megvizsgálta a procit kifejezetten a labakat nezte. Igen kaptam papirt amin az altalam velt hibát ráirta. De ha jól tudom ha barmi külső behatás látható lett volna akkor azt rá kellett volna irnia, vagy at se venni garanciába. Vicc az egész!
[ Szerkesztve ]
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Tamagocsi123 #20035 üzenetére
Ez már ott sántít a bolt részéről, hogy 3 napon belül nincs javítás, hanem csak azonnali csere.
The Truth is out there...
-
Gyuri27
félisten
válasz Tamagocsi123 #20038 üzenetére
3 napon belül nincs javitás. Azonnali csere vagy pénz vissza van.
Ha előtted megnézte és a "jegyzőkönyvbe" nem vette fel a kócos lábakat (ha az lett volna nyilván ráirja a papirra mehet isten hirivel. Be kell menni és kérni a panaszkönyvet és leirni mindent.És nem vásárolunk az aquába. Mert náluk az egyik legrosszabb a garis ügyintézés.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Tamagocsi123
tag
Nem irt ra semmit mert nem volt semmi külső sérülés ezért csak lestem amikir a szerviz kuldott egy ilyen mailt. Most akkor varjam meg mit olaskodnak? Mert azt irtak majd ertesit a bolt hogy mi a vegeredmegy a beszallitoval.Nem is értem mit gondolt a szervizes hogy benyeli ezt valaki.Ezt a 3 napot mondtam én is amikor atvettek azt mondta hogy ha hibás de azta szerviz dönti el.
[ Szerkesztve ]
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
gabo91
aktív tag
sziasztok,
Segítséget, tanácsot kérnék az alábbi történethez.
Egy neves országos laptopokra szakosodott üzletben vásároltam egy HP laptopot 2 éve, amire a 24hónap gyárin túl +3év bolti garancia is van, aminek a feltétele hogy évente be kell adni "tisztitásra".
február 4-én adtam be, jelezvén hogy a ventillátor zörög/hangos. Másnap reggel felhívtak közölték, hogy tisztitás megvolt, elkell küldeni szervízbe a ventillátor csere miatt.
Telefont nem vesznek fel, több alkalommal jártam már az üzletben, ma végre felhívták a HP-t ahol közölték, hogy alkatrészre várnak április 8-án fogják megkapni, utánna nyúlnak hozzá. (9hét, mire visszaér alsó hangon 10 hét)Mit tudok tenni ilyen esetben? Szeretnék némi nyomást gyakorolni rájuk, mert ilyen nincs hogy 2hónap alatt ér ide egy alkatrész...
Van e határidő hogy a szervíznek hány napon bellűl kell elvégeznie a javítást, vagy mikor lehet kérni a készülék cseréjét (javíthatatlannak tekinteni) Arról nem beszélve, hogy beadtam még volt rá gyári garancia... most telik 2-3 hónap, visszakapom addigra nincs már rá gyári ...
köszönöm előre is.
üdv -
gabo91
aktív tag
válasz LuckyL #20044 üzenetére
1 év törvényi +2 év gyártói +2év bolti
Mikor beadtam nem volt 2éves.A gépre szükségem lenne, mit tudok tenni, mit javasoltok?
Írásban szeretnék egy panaszt benyújtani emailben és postán is (ajánlott tértiv levél) "mivel eltelt 30 nap, ha nem kapom kézhez 8 napon bellűl a javított készüléket, vagy egy újat helyette akkor elállok és kérem vissza a vételárat"
Ez járható út így?[ Szerkesztve ]
-
GZoli7
senior tag
válasz gabo91 #20047 üzenetére
A továbbiakban messze elkerülöd őket.
Addig is egy tértivevényes levélben érdeklődsz, esetleg jelzed, hogy nem értesz egyet.
Elvileg ennyivel hosszabbodik a "garanciád", bár vásárolt "garanciánál" ez sem biztos.Ha nem volt két éves, amikor beadtad, akkor még ketyeg a szavatosság.
Ilyenkor, ha elismerték a hibát, az írásodból ez egyértelműnek tűnik, akkor pont ugyanúgy kérheted a cserét, stb, mint előtte. Más kérdés, hogy, ha tesznek rá, akkor békéltetőhöz -> bírósághoz kell fordulnod.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gabo91 #20045 üzenetére
tudom hogy rosszul esne saját pénzen javítani, hiszen garis a gép, de pesten tudomásom szerint nagyon ügyes laptop szervizek vannak, akik pénzért pillanatok alatt megoldják az iylesmiket
ezt cska azért írtam mert láttam hogy nagyon sürgős lenne a gépcryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- Motoros topic
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- LEGO klub
- World of Tanks - MMO
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000