Új hozzászólás Aktív témák

  • I_Am

    veterán

    válasz TéKrys #49 üzenetére

    Olvasd el mit írtam. Az eladó kiskeres a szervizében megnézi a ramot, ha rossz cseréli és aztán intézi a saját ügyét a nagykerrel. Ez igy szokott lenni legtöbb esetben, hacsak nem vmi kis boltocska akinek 10E Ft hiányzik egy hétig a zsebéből.

    Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.

  • klewy

    aktív tag

    válasz I_Am #51 üzenetére

    Nem olyan kis bolt.Nemtom mért szenyáznak

    [Szerkesztve]

    music4ever

  • Dilikutya

    félisten

    válasz TéKrys #49 üzenetére

    Saját tapasztalat egy procival, hogy azt az 1 hónapot ki is használják :(((

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • klewy

    aktív tag

    válasz Dilikutya #53 üzenetére

    Valami megoldás nem létezik?
    HA bemegyek hozzájuk, valami szöveggel meg lehetne siettetni öket?VAlami jogi hülyeség?
    Iszonyú fontos hogy menjen a gépem, és nem tudok senkitöl kölcsön ramot.

    music4ever

  • Tottu

    senior tag

    Vkinek ötlete?

    "A legnagyobb hiba, amit az életben elkövethetsz, az a folyamatos rettegés attól, hogy hibázni fogsz.“ - Elbert Hubbard

  • Dilikutya

    félisten

    válasz klewy #54 üzenetére

    A jogi hülyeség az, hogy nekik joguk van meghatározott ideig tökölni vele.... az teljesen rajtuk múlik hogy a max asszem 30 nap alatt mikor cserélik ki.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • TéKrys

    senior tag

    válasz Dilikutya #56 üzenetére

    Néha nem csak rajtuk múlik.A bolt aki mondjuk hetente 1x-2x megy a nagykerbe, a nagyker meg 1x a fővárosi központba, ahol mondjuk ráülnék tényleg, vagy csak sok a melójuk...szóval csak azt akartam mondani hogy nem mindig egy emberen(bolton) múlik és nem egy kézen megy át a cuccos míg kicserélődik:(

    http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

  • I_Am

    veterán

    válasz TéKrys #57 üzenetére

    A nagykerben ha vmi rossz cserélik. Nem várják meg amig a beszállítójuk is megnézi. Ez pusztán a kiskeren múlik és a hozzállásukon.

    Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.

  • Tottu

    senior tag

    Az én problémámra van megoldás? :F

    "A legnagyobb hiba, amit az életben elkövethetsz, az a folyamatos rettegés attól, hogy hibázni fogsz.“ - Elbert Hubbard

  • Tottu

    senior tag

    UP!

    "A legnagyobb hiba, amit az életben elkövethetsz, az a folyamatos rettegés attól, hogy hibázni fogsz.“ - Elbert Hubbard

  • Tottu

    senior tag

    :F

    "A legnagyobb hiba, amit az életben elkövethetsz, az a folyamatos rettegés attól, hogy hibázni fogsz.“ - Elbert Hubbard

  • TéKrys

    senior tag

    válasz Tottu #61 üzenetére

    Nehéz helyzet. Ha esetleg azt ki tudod deríteni h honnan vette akkor oda visszaviheted. boltok is vezetnek gyári számokról adatbázist, tehát tudni fogják hogy tőlük van. Ők pedig ezek után érvényesíthetik a garanciát.

    A bökkenő még ott van hogy a gyártó garantálja a garit miután a nagykeré már lejárt. A kérdé az hogy a nagyker fog e foglalkozni vele mikor ez az idő lejárt (az ővé). Mert ő is egy beszállítótól kapja. macerás az biztos. Nehéz érvényesíteni.

    http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

  • Kuznyikov

    aktív tag

    Ez a 30 nap elmúltával a kiskernek cserélni kell dolog, ez hiavatalos? És tuti? Legalább ezzel lehet számolni, vagy reklamálni? Mert én azt hallottam, hogy semmilyen kötelezettsége nincs... :( Igaz ez?

  • yurop

    csendes tag

    válasz Jarlaxle #23 üzenetére

    Gondolom a magadfajták miatt (is) olyan a garanciális ügyintézés amilyen :(

    :)

    Doom3warez-t bannoltam, igaz nem volt még hozzászólása, de erős a gyanúm, hogy készült valamire.. Bash (mod)

  • Kuznyikov

    aktív tag

    válasz sakál #64 üzenetére

    Van egy vidkártyám ami gariban többett töltött eddig a kiskeres üzletben mint nálam. Merthogy megvettem, egyből szar volt, visszavittem másnap, adnának másikat de épp nincs, majd hoznak nagykerből. Ja, hoztak is kb 2,5 hét múlva. Oké, kártya klafa, lehet használni, örültem is egészen 2 hónapot, amikor megint bedöglött, azóta egy hónap telt el, de cserélni nem tudják, mondván, hogy a nagyker még nem nézte meg vagy mittudomén, engem nem is nagyon érdekel ki mit csinál vele, lényeg hogy rossz, gari van, mégsincs kártyám azóta. Amit meg mindenki tud, hogy közben persze kb 3/4 -ére esett az ára, a kártyát meg szinte nem is használtam. Ilyenkor mit csináljak, mert már elég ha bemegyek, meglátnak: Még nincs... Most mi a fenét csinálhatok? Ez a kérdés, hogy mire van jogszabályilag kötelezve a bolt.

  • Encian

    tag

    Sziasztok !

    2004 decemberében vettem LG 4160B dobozos DVD írót 2 év garanciával 23760.- pénzért /akkor még annyiba került/. 10 lemez megírása után beadta a kulcsot 9 rossz lett, próbálkoztam RitekG05, Fuji, Verbatim lemezekkel Neroval - ami jár hozzá, Alcohollal. mindegyiket hibásan írta. Sebaj 2 hónap telt el a vásárlástól vissza gariba. A vásárlás helyén közölték, hogy a szervízükbe vigyem, ami a város másik felén van. Utazás. A szervízes srác felvilágosított, hogy az LG hivatalos szervízbe vigyem, nem Ők a jogosultak javítani. /igaza volt, a gar papíron rajta van, miért nem olvastam el/. LG szervíz legközelebbi kiválaszt. 1.5 hét bevizsgálás. Korrektek voltak 5 nap múlva telefonáltak, mehetek a cserére igazoló papírért. Érdekes módon kaptam munkalapot amin leírták, hogy kicseréltek valamilyen alktrészt benne 800+500 ft munkadíj értékben, ennek ellenére kiadták a cserepapírt. Vissza a boltba papírral, ahol megint elküldtek a szervízükbe /város másik fele/, hogy ők adnak cserekészüléket. A szervízes közölte, hogy már nincs ilyen típusú készülék, helyette ad 4163B zacsisat 1 év garival. + 2000 ft levásárolható. /ennyi a különbség az OEM és a dobozos között/ Az árlistájukon szerepel az eredeti típus. Nem fogadtam el. Szerezzenek a régebbiből, vagy az újabból dobozost kérek. Másnapra behozatják, de azért előtte telefonáljak, hogy biztosan megjött-e. Sztem. szivatni fog nem hozza be a cserét, csak a határidő lejártával.
    Kérdésem: Mennyi idő alatt kell neki a cserekészüléket biztosítania? Köteles vagyok elfogadni az újjabb, de kevesebb gar.idővel és szoftverek nélküli cserét?
    Kérhetem a szla végösszegének levásárlását? Azonos vagy hasonló tudású terméket kell adniuk?
    Jelenleg LG GSA-4163B BOX 2év gar. 14649 / 18311 ennyibe kerül náluk.
    Nyilván ÉN akkor járnék a legjobban, ha levásárolhatnám, nyernék 5k-t :)
    De ezt jogtalan gyarapodásnak hívják asszem.

  • fLeSs

    nagyúr

    Amit most leírok, az úgy általában mindenkinek szól.

    Ha egy hibás terméket garanciaidőn belül a bolt nem tud neked megjavítani, sem kicserélni azonos típusra (mert pl. kifutott termékről van szó), akkor két lehetőség van

    1. visszakéred a cucc ORIGI árát, amennyiért te vetted x hónappal/évvel ezelőtt
    2. az origi árat levásárolod

    Olyan nem létezik, hogy a cuccod utolsó eladási árát, vagy az eladó hasraütéses árát vásárolhatod le, ez JOGSZABÁLYELLENES!

    Hamarosan leírom, hogy mi történt velem (kékhal). ;)

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    Srác Club3D ATI Radeon 9700-es kártyája meghal 2005.01.28-án. Srác utánanéz a dolgoknak, jéé, még van gari a kártyára, összesen kettő volt, még van kb. fél, a kártya eredetileg a Bluefish délinél található üzletében lett véve. No para, vigyük vissza, aztán majd lesz vmi. Srác beviszi a kártyát összes tartozékával együtt a szervízbe 2005.02.01-én, ott a szervizes átveszi tőle, és közli sráccal, hogy legközelebb 2005.02.15-én kéne találkozniuk, addigra megtörténik a rossz kártya bevizsgálása, és srác végülis megkapja a cserecuccot. Srác a biztonság kedvéért azért rákérdez, hogy ha a kinyiffant kártyát már nem lehet kapni (vagyis kifutott termék), akkor mit is kap helyette? A szervizes közli vele, hogy srác a kártya utolsó eladási árát vásárolhatja majd le. Srác kicsit furcsának találja a dolgot, de rendben, távozik.

    Srác a szervizelés két hetét nem malmozással tölti, hanem körülnéz, megpróbálja megtudakolni, hogy a szervizes által felajánlott kártya utolsó eladási árának levásárlása jogos-e, vagy csak egy, a magyar kiskereknél bevett szokás. Srác szerencsével jár, mert az ő problémájára gyógyírt jelent egy hatályos magyar jogszabály, ami ezeket az eseteket szabályozza.
    Ez kimondja, hogy ha egy hibás terméket garanciaidőn belül a bolt nem tud megjavítani, sem kicserélni azonos típusra (mert pl. kifutott termékről van szó), akkor két lehetőség lép életbe

    1. srác visszakérheti a termék eredeti árát (amennyiért srác vette a hardvert x hónappal/évvel ezelőtt)
    2. srác levásárolhatja az eredeti árat

    Más lehetőség nincs. Olyan nem létezik, hogy a termék utolsó eladási árát, vagy az eladó hasraütéses árát vásárolhatod le, ez JOGSZABÁLYELLENES!

    Srác megnyugszik, átgondolja, hogy mit is fog mondani a boltban, kicsit azért tart a mondanivalójának fogadtatásától :), de végülis a törvény mellette áll.

    Elérkezik 2005.02.15, mikor srác fogja magát, és a szervizes papírral elindul a Bluefish délinél található boltjába. Srác bemegy a szervízbe, közli a szervizessel, hogy jött a javított kártyájáért, stb. Szervizes közli, hogy srác 33000+áfa értékben vásárolhat a boltban, miközben a Club3D Radeon 9700-est másfél évvel ezelőtt 49000+áfáért vette. Srác nem nyugszik bele a dologba, szól a szervizesnek, hogy ez és ez van, a jogszabály ezt és ezt mondja ki, úgyhogy gyorsan találj ki vmit te szervizes. Szervizes a srácot erre a boltba irányítja mondván, ''az eladókkal beszéld ezt meg te srác!''.

    Rendben, srác átmegy a boltba, közli az eladókkal a tényállást. Az eladók nem akarnak hinni a fülüknek, de miazhogy eredeti ár? demiazhogy vissza a pénzt?, demiazhogy másfél éve?, de kapsz egy kártyát 33000+áfa értékben. Srác nem tud mit tenni, előhozakodik a bíróság gondolatával. Az eladók elsőre nem egészen értik a szitut, próbálják srácot rábeszélni, hogy tegyen panaszt a fogyvédfőfelügyelőségnél. :) Srác azonban ennek is utánanézett, a fogyvédfőfelügyelőség nemigazán tud mit tenni ilyen helyzetben, ezért szól az eladóknak, hogy ''srácok, én a bíróságra megyek, nem a fogyvédfőfelügyelőségre, és azt ti is tudjátok, és én is tudom, hogy ezt a pert megnyerem''. Eladósrác megemeli a hangját, ''nadehaezígyműködne, akkor mindenki mindig lecserélgetné a hardverét'', stb. Srác csak néz, ''én most ezzel mit kezdjek? ez a szabály, ez van''. Srác kiegyezik egy Radeon 9700 szintű kártyával is, nem kell neki az eredeti vételár, de nem egyezik bele egy nyomi kis 9600-os átvételébe, amikor a 9700-es kétszer gyorsabb.

    Végül eladók maguk is meggyőződnek arról, hogy srácot nem ejtették a fejére, itt komoly balhé van kialakulóban, kénytelenek lesznek srácot kiengesztelni. Eladó srác önmagától felajánlja, hogy ''te srác, itt a kártyád helyett egy Canyon 9800 Pro, elég lesz?''. Srác bólint, ''legyen'', a szerződés újra megköttetik srác és a Bluefish között, srác kilép a boltból, de még nincs vége. :)

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • G@ben

    addikt

    válasz fLeSs #70 üzenetére

    Valami ilyen volt velem is, csak az a baj, hogy nem jártam jól. 60-as IBM-em döglött meg, amit anno 48000!-ért vettem. Mivel én Győrben voltam a gépemmel együtt, a bolt meg Baján, megeresztettem nekik egy telefont, hogy kattog meg néha nem indul meg ilyenek és mit lehet tenni? Voltak rajta fontos adataim is, szóval nem rontottam el csak úgy, magamtól. Ez kb 2 héttel a gari vége előtt volt. A vinyó rendelésre lett hozva, azaz meghozták a nagykerből és másnap átvettem. Mivel ritkán járok haza, a gari lejárta előtt 1-2 nappal tudtam bevinni a vinyót. Bevették, nem adtak cserevinyót, mert nem tudtak, vártam, majd a bevétel után 18 nappal (akkor még élt a 15 ill. 30 napos csere) bementem a boltba, hogy akkor most mi van. Erre azt mondta a gyerek, hogy valahol az országban van a vinyó, nem tudni mikor jön. Erre én azt mondtam, hogy rendben, nekem kell a vinyó, de nem tudok rá többet várni, úgyhogy vételárat vissza! Ekkor a 60-as vinyó 28000 ft volt. Erre a gyerek elkezdte, hogy milyen alapon kérem az árát, meg hülye vagyok meg minden. Erre idéztem neki a fogyvédtől, mire a válasz: ő napi kapcsolatban van a fogyvéddel és ez nincs így. Egyébként a követelésem így nézett ki: 2x80GB és a különbözetet fizetem, ami kb 12000 ft volt. Na mindegy, én kértem a fogyvédtől hivatalos levelet, igazolták az állításaimat, de a gyereknek nem volt elég, úgyhogy bíróság lett a vége. Itt ismertem meg a gyerek igazi énjét: ahol tudott, hazudott és a dátumokkal variált, hogy 15 napon belül mentem be, meg azonnal az eredeti árat akartam, meg a pultra kitette elém a 60-ast és akkor kértem a 2x80-at, amit persze nem tudott 15 napon belül hozni meg ilyenek. Sajna a vinyó nem az én nevemre lett vásárolva, hanem Apáméra, így én csak tanú voltam, de be se hívtak, hanem kiegyeztek 24000! ft-ban. Azóta nem vásároltam ott, pedig szép összeget otthagytam volna és mindenkit lebeszélek az ott vásárlásról. Mindezt azután tette meg a gyerek, hogy Apámmal együtt több, mint 600000 ft-ot hagytunk a boltjában egy nap alatt!

    Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

  • fLeSs

    nagyúr

    Srác hazafelé mondjuk úgy, ''boldog'', az igazság győzedelmeskedett, kiállt az igazáért, meg is lett a jutalma. Hazafelé még betér a kettes metró túloldalán az Árkádba pulóvert venni, aztán a 85-ös buszon hazafelé kicsomagolja a kártyát dobozából, ez a Canyon 9800 Pro egy 9700 nyákos kártya, de legalább a ramok 2,86 nanósak, szal valszeg frankó lesz a cucc.
    Srác hazaér, kártya a gépbe berak, működik. Windows indít, Catalyst már fentvan, mert 9800 Pro volt a gépben előtte, lássuk, hogy minden OK-e a kártyával. Everest indít, órajelek, GPU 380 MHz, OK, memórajel, 300 MHz, nem baj, 256 bites a kártya. Aktív futószalagok száma: 4???? A kártya egy Radeon 9800 SE. Everest megbolondult volna? Lássuk a Rivatunert, szintén 4 aktív pipa. Atitool? Szintén. Ejjjej, csak nem átvertek? Csaknem, a kártya dobozán is 9800 Pro szerepel. Srác szemrevételezi a Canyon kártya honlapját, a p/n szerint ez egy 8 pipás, de 128 bites 9800 Pro. Ezzel szemben a dobozban egy 4 pipás, de 256 bites kártya lapult. Srác kezd ideges lenni, úgy tűnik, hogy a Bluefishbe vissza kell mennie. OK, még egy esélyt adjunk a Canyon 9800 Prónak, rakjuk fel az Omegadrivert, hátha hibátlan a +4 pipa. Téves, már a Windows asztal kockásodik. Srác bepipul, esti kondizás közben kigondolja, minek is kéne történnie a boltban. A számlán 9800 Pro szerepel, de 9800 SE-t kapott, tehát nincs gond, adnak helyette egy másik márkájú 9800 Prót. Kérdés, hogy az eladók mit szólnak majd mindehhez.

    Srác másnap ismét a Bluefish déli pu.-nál található üzlete felé veszi az irányt, először bemegy a boltba. ''Sziasztok, tegnap kaptam a 9700-esem helyett ezt az ELVILEG 9800 Prót, de ez gyakorlatilag egy 9800 SE''. Srácot átirányítják a szervízbe mondván ott foglalkoznak ezzel. Srác elismétli ugyanezt a szöveget, a szervizes átirányítja a srácot a boltba, mondván cseréljék ki neki más márkára, és kész. Rendben, srác átmegy a boltba, ismét elmondja baját, erre az eladó közli vele, hogy menjen vissza a szervizbe, mert ki kell vizsgálni, hogy igazat állít-e srác (vagyis tényleg 9800 SE-e a kártya). Srác átmegy, de már kezdi unni a hercehurcát. Szervizesnek elmeséli ismét a baját, szervizes berakja a tesztgépbe a kártyát, Windows indul, a Catalyst a kártyát 9800 SE-nek ismeri fel, hurrá, srácnak igaza volt, szervizesnek ennyi elég, még a Rivatunert sem indítja el. Szervizes szól a srácnak, hogy menjen át a boltba, ő is megy mindjárt, kap új, másik márka 9800 Prót.

    Srác átmegy a boltba, közli az eladólánnyal, hogy az ügyintézés már sínen van, a szervizes igazat adott neki, vár az új kártyára (közben srác ''felméri'' a terepet, úgy tűnik, hogy most délelőtt nem azok melóznak a boltban, akik tegnap du. voltak). Több percig nem történik semmi, eladók pakolnak, srác csak vár. Megjelenik a szervizes, odaszól az egyik eladónak, hogy ott egy félig befejezett számla, azt csináld, stb (te barom - kb. ilyen stílusban :D). Srác még mindig csak vár, eladósrác nézi a képernyőt, nem érti, hogy most mi van. Odahívja eladólányt, már ketten nem értik, hogy most mi van. Hogy kaphatott srác egy 9800 Prót egy 9700-es helyett. Az eladó tanakodnak, de végülis kiegyeznek abban, hogy srác kap a Canyon 9800 Pro helyett egy Club3D 9800 Prót, a különbözet bruttó 9K (megpróbálják GeForce 6600 GT-re rábeszélni, ennek ellenére srácnak a 9800 Pro megfelel). Rendben, akkor srác kap egy C3D 9800 Prót 9K különbözet fejében, és kész, a téma lezárva. Srác megy a pénztárhoz, ott kiderül, hogy ezt a különbözetet ki is kell fizetni, mert nemcsakúgyám elviszi a kártyát, hanem a Canyonra fizessen rá. Srác nézi az eladólány szép szemeit, majd eszébejut, hogy ez így nemigazán stimmel, vissza az egész. Srác visszamegy eladólányhoz és eladósráchoz, közli velük, hogy ez így nem megfelelő számára, a Club3D 9800 Prót ő úgy akarja elvinni, hogy nem fizet egy fillért sem azon a napon abban az órában a Bluefishnek. Eladósrác és eladólány csak néznek, nem értik, hogy lehet pofája srácnak ilyet kérni. Eladólány gondol egyet, és a talpáraáll. ''Te srác, ez nem így működik, vidd el ezt a kártyát, és békében elválunk''. Srác: ''Sajnálom, de ennek így kell működnie, tőlem azt is eljátszhatjuk, hogy az eredeti vételárat kérem vissza, lehet választani!''. Eladólány (előző napi eladósráchoz hasonlóan) megpróbálja elmagyarázni srácnak, hogy de ez akkorsem így működik, és ha így lenne, akkor mindenki mindig ezt csinálná, blabla. Srác csak néz, ''ez a törvény''. Eladólány próbálja bevetni a ''sajnáljuk meg a kisker Bluefisht'' hálót is, dehát a nagyker már nem 9800 Prót fog adni a 9700-es helyett, tehát a kisker ezt elbukja. Srác: ''ehhez nekem mi közöm? én veled beszélek te eladólány, nem pedig a kispistivel a nagykerben''. Eladólány értetlenkedik, majd gondol egyet, és felhívja a főnököt (legalábbis elég valószínű, hogy ezt hívta). Lányka elmeséli a telefonban a szitut'' srác a 9700-es helyett egy 9800 prót akar, mit csináljunk''. Susmus, blabla, kagylót letesz, ítélet megszületik, srác megkapja a Club3D 9800 Prót ráfizetés, minden ilyesmi nélkül - mert jófejek vagyunk - állítja az eladólány. Srác erre már csak mosolyogni tud. Újabb kb. negyed óra telik el, a sok számlát sztornózni kell, újat írni, stb., de a lényeg, hogy srácot nem ejtették a fejére.

    The End. :D

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • Encian

    tag

    2. felvonás.

    Napközben többször telefonáltam a szervizes által és az átvételi papíron megadott számra, érdekes soha sem vették fel. Nem gond, arra megyek haza, bemegyek. Kérdem fiúcskát mi van az írómmal, mire ő: nem érkezett meg, de várj telefonálok. felhívja a disztribútort van-e? kéredm, ezt nem tegnap kellett volna megtenned? válasz hívta, de nem volt számlázható példány :F már van, du.4 kor. felhívja a sofőrt, hogy be tud-e menni érte, sofőr válasza nem, tehát csak holnap lesz író. Nem gond, akkor levásárlom a szla. összegét. Mondja rendben, kérdem mi van: LG ill Pio. kérem az LG OEM-t és kp-t vissza. ok. hozza számlát és 2311 ft ad vissza. nézek rá bambán. miért apadt LG GSA-4163B OEM 16000 listaár és a 23760 ft-os szla közötti pénz 2311 ft ra? mondom neki az árlistán szereplő árat, hogy nekem 7760 ft jár vissza. monja nem, mert most ez az íro 21449.- kérdem miért, hiszen 10 perce nem annyi volt. az árváltozás jogát fenntartjuk volt a válasz. érdekes a Pionak is felment az ára ez idő alatt. :((( kértem a panaszkönyvet, meg sem rendült nyilván tapasztalta, hogy amit oda beírnak az semmi. Holnap irány a fogyasztóvédelmi felügyelőség. hátha lesz valami értelme.

    Tanulság: Isten óvjon a garanciális jogok érvényesítésétől.

    Eddíg direkt nem írtam a cég nevét, mert az eladó srácok teljesen jók, segítőkészek, a rendeléseket aznapra teljesítik. Ellenben a szervízes csapat teljesen gáz. nyilván a cég érdekeit nézik a vevőével szemben, minél kevesebb visszafizetés, annál nagyobb prémium.
    Tehát az AMP computer Bővebben: link jó, az áraik és az eladóik is, de a szervízük, amit az Europa computer Bővebben: link végez emberileg erősen kifogásolható. az üzletben kifüggesztett papír, hogy ők bizony ISO 200* akárhányas szabvány szerint dolgoznak, én megvonnám tőlük. harmadik tagjuk a Computergalaxy Bővebben: link ahol épp most találtam ezt

    ''Abban az esetben, ha nem áll módunkban a terméket kicserélni, az ügyféllel egyeztetjük ennek más termékre történő cseréjét vagy visszatérítjük a termék vásárlásakor kifizetett összeget''

    Tudod mit, kis túlsúlyos szervízes gyerek akadjon a torkodon az a falat amit az én pénzemből veszel, remélem kicsit fuldokolni fogsz.



    [Szerkesztve]

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz Encian #73 üzenetére

    Pont azt a hibát követted el, amit leírtam, hogy nem szabad elkövetni. :) :(

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • Encian

    tag

    A 24 órás cseregarancia még érvényben van? Mivel a termék rossz cserét kérek.

  • Encian

    tag

    Jól beégtem :) Visszavittem az írót, hogy cseréljék ki, mert rontja a lemezeket. Bevizsgálás 3 nap, mondom nem, most ! elcammog üres lemezért, megírja és vissza másolja a tartalmát. a 2 mennyiség bájtra megeggyezik. Akkor csak az én gépemben lehet a hiba :( Elnézést kérek a szervízesektől az emelt hangszínért és a csúnya szavakért. - a szerkezet jónak tűnik, de az ügyintézés menetén és a vevőhöz való hozzáálláson változtassatok. Továbbra sem értek egyet az árváltozással.

  • Zygy

    csendes tag

    Hi!!
    Helyzet a következő: bad sectoros lett a maxtor 80as vinyóm, úgy hogy ha benn van a gépbe, akkor semmi baja, de ha kivezsem elviszem valamerre (ugyanis ez amolyan hurcolázós vinyó) akkor ott már nagy valószinűséggel nagyrakás adatot nem lehet visszaolvasni róla. A partition magic egy éjszakán keresztül formázza a drágámat. A garancia persze lejárt már 4 hónapja.:O
    Szóval hallottam egy cégról ami visszaküldi a gyártónak (3-4000-ért) és ott kicserélik, mivel alapból a vinyókra min. 3év gar jár de azt az importőrök lecsökkentik, és inkább olcsóbban adják.
    Ha valaki tudja annak a cégnek a nevét, vagy bármilyen elérhetőségét, kérem jelezze, vagy ide, vagy privátban, vagy bárhogy. Na kösz

    Az áram alatt lévõ alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

  • G@ben

    addikt

    Kicsit felhozom, mivel lenne egy kérdésem. Rossz a 8RDA+ alaplapom, ezt beismerték a szervízben, szériahiba meg minden, most kértem helyette egy 8RDA3+ Pro-t. Most a 3+ Pro kerül annyiba, mint vásárláskor szeptemberben a 8RDA+, aminek az ára 3000 Ft-ot esett. Kérdés, hogy akkor nekem most rá kell fizetnem az új lapra 3k-t vagy nem? Azaz az eredeti árat veszik figyelembe vagy a mostani árat? Régen tuti, hogy az eredeti árat nézték, de most nem tudom, mi a helyzet.

    Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

  • G@ben

    addikt

    válasz G@ben #80 üzenetére

    UP, mert érdekelne a téma.

    Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

  • shift+ő

    senior tag

    Felhozom én is, hátha tud valaki tanácsot adni.

    Most vettem egy 1/2 éves Gericom notebook-ot, számlát és garilevelet is megkaptam. Csak alaposabb vizsgálat során vettem észre, hogy van rajta egy csomó pixel hiba, illetve újra telepítettem XP SP2 a legfirssebb driverekkel, és nem jön vissza készenléti állapotból. Bevittem a szervízbe ott elfogadták és TFT cserét írtak elő kezelésnek.

    Tegnap kész lett, az új TFT-n most látványosan van egy pixelhiba a kijlező közepén (sötét háttár esetén efhéren világít egy pont). Nem vettem át, mondván ez hibás. A szervizes is elismerte, és azt mondtta várjak hétfőig, mert akkor lesz bent a főnöke és majd ő megmondja a frankót. Szerintetek el kell-e foganom így ezt a gépet? Hozzáteszem, e régi kijlezőjén a sok pixel hiba nem volt annyira zavaró mint itt ez az egy.

    A másik gond, azt mondja nekem a szervizes, hogy neki egy teszt (XP SP1) rendszerrel működik a készenléti állapot, és ez sajnos a néhány gericom-nál így van, nem szereti az SP2-t. Érdekes hozzá állás, de szerintem ez hülyeség.

    A vicc, az hogy van még sajátossága a típusnak mégpedig, hogy nem lehet a képet széthúzni teljes kijelzőre. A TFT 14'' 1400*1050-es natív felbontással, ha 800*600-as felbontást használnék, akkor csak egy tenyérnyi helyet használna a kijelzőn. Szereteném elérni, hogy ismerjék el a típushibát és cseréljék ki egy másikra, szerintetek mire hivatkozzam, egyáltalán van-e rá esély?

  • ::Geri::

    tag

    Na ide is bemásolom , érdekelne a véleményetek, már a 6600Gt topikba beírtam, de idézem ide is az engedelmetekkel.

    Na ma voltam a Mikland szervízben, mivel ott vettem a Gigabyte 6600GT heatpipe vga-m, hogy mi a helyzet. Ezt találták ki : A kártyán van egy chip amit felfeszítettem ezért romlott el és ez nem garanciális csere.
    Na itt egy perc szünetet tartok nem akarok semmi gonoszat írni. Szóval kb 4 hete vettem, az égvilágon semmit nem tuningoltam rajta, abszolulte ügyeltem a beszerelésre nehogy a heatpipe csöveket megmozdítsam, és erre mivel gyanusítanak meg pofátlanul ? Az eszem megáll. Szinte biztos vagyok benne hogy a szervízben csináltak vele valamit, mert eléggé átnéztem a kártyát mielőtt bevittem de semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Egyszercsak resetelt a gép és utána nem indult be, így elvittem vissza a boltba. Most ott tart a dolog hogy elküldik majd a nagykerbe ahol eldöntik hogy csere vagy elhajtanak a fenébe.
    Ez azon múlik hogy a szervízesek mit írnak a lapra, azt mondták hogy nem írják rá hogy ''lefeszegettem'' a chipet, hanem csak azt hogy nincs kép, de itt nem tudom mit higgyek. De az biztos hogy a fogyasztóvédelemtől a végsőkig el fogok menni mert tudom hogy nagyon vigyáztam a kártyára, a beszerelésnél biztos hogy nem sérült meg és utána meg le nem vettem a ház oldalát.

    Na majd még írok, kiváncsi vagyok mit reagáltok / volt e valakinek valamilyen tapasztalata a mikland szervízzel ? Én már vettem náluk ezt-azt de még sohasem hibásodott meg semmi , ez az első eset. Nem akarok hirtelen itélni, csak amikor ezzel gyanusítottak meg hogy ''ez nem magától történt ez fel lett feszítve ez a chip'' akkor elég ideges lettem. Csak ugye ez magyarország, mitán megvettél valamit le vagy szarva.

    Life is Short, Upgrade Hard

  • ::Geri::

    tag

    Vélemény ? Tényleg érdekelne a véleményetek / esetleges tapasztalaitok. Köszönöm!

    Life is Short, Upgrade Hard

  • ::Geri::

    tag

    Ismét up, tényleg érdekel a véleményetek / tapasztalatotok.

    Life is Short, Upgrade Hard

  • krokk

    senior tag

    üdv

    a ''probléma'':

    vettem egy seagate vinyót és 1 hét után visszavittem mert elrontott mindent amit rámásoltam. a filmeken csíkok legtöbb le se játszható. családi fotók olyanok hogy részek hiányoznak belőlük vagy elzöldült/kékült.
    elvitte a bolt a nagykerbe hogy csere. azok meg ülnek rajta már lassan 2 hónapja:( legalábbis a boltban ezt mondják.

    a kérdés:
    nincs vmi határidő hogy mire kéne visszaadniuk? pl 1 hónap és ha addig nincs csere vissza kell adni a pénzem? vagy kérhetem én a pénzem vissza? mert ez a 2hónap már kicsit sok..

    köszi előre is

    the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it

  • Agyasima

    senior tag

    válasz krokk #86 üzenetére

    Hali!

    A 15 napos garanciális ügyintézés még él. Igaz a szabály már nem úgy szól, h kötelező 15 napon belül javítani, hanem hogy mindent el kell követni, h ezt a 15 napot tartani tudják. A fogyasztóvédelem szakemberei szerint ez azt jelenti, hogy ha 15 nap múlva visszamész, és még nincs meg a csere/javítás, és azt mondják, hogy még 3 nap, az még belefér, de a 20 nap feletti csere/javítási idő már nem elfogadott.

    Ebből következik, hogy verd nyugodtan az asztalt, beszélj a főnökkel, majd töltsd ki a vásárlók könyvét, ha mindez nem vezet eredményre. El se hiszed, h milyen segítőkészek tudnak lenni hirtelen... (én sajnos tudom, de ez egy hosszú történet)

    toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

  • Agyasima

    senior tag

    válasz ::Geri:: #85 üzenetére

    Szóval:

    Kaptál valami papírt, amikor bevitted, és leadtad javításra? Ha igen nyert ügyed van. Ugyanis kötelesek átnézni a cuccot, mikor átveszik garanciális ügyintézésre. Ha akkor nem szóltak, h külsérelmi nyom van rajta, akkor cseszhetik.

    Neked is csak azt tudom tanácsolni: légy határozott!

    [Szerkesztve]

    toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

  • krokk

    senior tag

    válasz Agyasima #87 üzenetére

    de pontosan mit tehetek?
    visszakérhetem a pénzem? vagy levásárolhatom? vagy mi?
    hetente 2x bemegyek mindig hozzájuk és aztmondják hogy a nagyker még nem kapott csere vinyót és hogy nem tudnak vele mit tenni...

    the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it

  • Agyasima

    senior tag

    válasz krokk #89 üzenetére

    Ez esetben én 2 dolgot tennék:
    1: ha nem rendült meg bennük a bizalmad, akkor mondd, hogy kérsz raktárról egy _pontosan_ ugyanolyat, mert ehhez jogod van, ugyanis ezt mondja a törvény.
    2: ha úgy érzed, hogy jobb helyen is elköltheted a pénzed, akkor mondd azt, hogy kéred vissza a pénzed az utolsó fillérig, mert jelentősen túllépték a törvényi határidőt, így ehhez is jogod van.

    Választhatsz.

    Ha nem hajlandóak egyikre se, akkor szépen írd be az egészet a vásárlók könyvébe. Ez esetben írd be azt is , hogy mit szeretnél: vételár teljes visszatérítése, stb.

    [Szerkesztve]

    toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

  • krokk

    senior tag

    válasz Agyasima #90 üzenetére

    evvel az a baj hogy épp azon vannak hogy egy ugyanilyet szerezzenek:) de elvileg még a nagykerben sincs... ill a nagyker vár arra hogy kapjanak egy ugyanilyet.. mivel csak csere lenne... szóval a pénzem vissza fogom kérni asszem... kedden bemegyek körülnézek másik helyen aztán ha van náluk. akkor pénz ki innen.. és megveszem:)

    köszi amúgy:)

    the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it

  • ::Geri::

    tag

    válasz Agyasima #88 üzenetére

    Agyasima , először is köszönöm a reagálást! Igen, mikor először bementem, azt a választ kaptam hogy ''hmm most nem tudom neked megnézni, átveszem'' és kaptam egy paprt amire csak az volt felvezetve hogy ''nincs képe'' de utána volt az hogy visszamentem rá 4-5 napra és közölték hogy ''felfeszítve'' és csak akkor küldi ki a nagykernek ha ezt aláírom, na lehet itt követtem el azt az ártatlan de nagy hibát hogy ezt aláírtam. Neked erről mi a véleményed ? és még azt kérdezném, hogy ezt mire alapozzam : utólagos külsérelmi reklamálásukat, van ennek valami törvényi nyoma amire hivatkozhatok ? Előre is köszönöm.

    Life is Short, Upgrade Hard

  • Agyasima

    senior tag

    válasz ::Geri:: #92 üzenetére

    Huhh, erre hirtelen nem tudok mit mondani elsőre. Faramuci egy helyzet. Nagy hiba volt aláírni azt a papírt. Ezzel elismerted, hogy hibátlanul vetted meg, majd sérülten vitted vissza.

    Tanácsom az, hogy keress meg egy szakembert, mert ehhez az én tájékozottságom már nem a legteljesebb:

    Tel: 4594-836, 4594-999, 06-80-201-205 Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség

    Lehet, hogy telefonon is tudnak segíteni, lehet, hogy személyesen kell majd egyeztetni velük. Ingyenesen dolgoznak, és általában véve igen kedvesek. Volt olyan is, hogy elkísérték a panaszost az ügyintézésre.

    Szóval hívd fel őket! A 80-as szám még pénzbe se kerül! :)

    toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

  • ::Geri::

    tag

    válasz Agyasima #93 üzenetére

    Igen, ezen örlöm magam én is. Baromság volt aláírni, hiába kaptam előtte 4-5 nappal már egy másik papírt. Mondtam ott az embernek hogy én ezt ilyen formában nem írom alá, mert ezt elküldi így a nagykernek akkor nem fogják nekem kicserélni. Erre mondta hogy nem így küldi meg szabatkozott, én meg voltam olyan hülye hogy aláírtam. Egyenlőre a héten felhívom őket hogy eltelt azóta másfél hét mi a fejlemény, és ha vmi gond lesz akkor fogyasztóvédelem.
    Kiváncsi vagyok hogy tudom bebizonyítani hogy igazam van, mert ilyen ország ilyen hozzáállás mellett..

    Life is Short, Upgrade Hard

  • ::Geri::

    tag

    Na ma hallottam jó sztorikat fogyasztóvédelemmel és igaz magyar szolgáltatóinkról. A bolt mistral, ez már sokat elárul, vmi táp volt a ludas, el is romlott egy hét után , vissza, garancia ? neem , veszekedés stb, ok polgári per, meg is nyerte a fogyasztó, ment vissza az ügyvéddel, és a mistralnal meg is jelent egy másik ügyvéd és a képükbe röhögve mondta hogy igen elismerik, gratulálnak a perhez de így sem tudnak mit tenni sajnáljuk, viszlát.
    Biztató :) Marad a molotov koktél.;]

    Life is Short, Upgrade Hard

  • krokk

    senior tag

    válasz Agyasima #90 üzenetére

    bementem mondtam hogy kérem a zsém ennyi idő után. a srác egyből felajánlott egy samsungot:D mondtam hogy nem nekem seagate kell és minél hamarabb mert ez már nagyon sok idő... erre hogy jó akkor tudnak egy újat hozni mikor kell?... ehh hogy ezt elöbb miért nem mondták... szóval pénteken elvileg lesz vinyóm:D köszi a tanácsot:)

    the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it

  • krokk

    senior tag

    válasz Agyasima #93 üzenetére

    nah az történt hogy megkaptam a régit a nagyker aztmondta kijavították...
    elhoztam kipróba cucc fel rá és a hiba nincs ami eddig volt:D
    viszont lett helyette új:) nem lehet könyvtárt törölni..
    meg ha pl egy fájlt feldarabolok 50darabba zippelve akkor nem lehet kitömöriteni mert 36db tuti hogy crcs :D fogtam visszavittem aztmondta a srác 3hét elmúlt már rég szóval simán visszaadják a zsét és igy is lett:D veszek hitacsit inkább... köszi mindent:)

    the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it

  • ::Geri::

    tag

    válasz krokk #97 üzenetére

    Örülök hogy megoldódott a problémád! Én még várok.. azóta írtak hogy még nincs fejlemény.. most lesz 3 hete

    Life is Short, Upgrade Hard

  • nRu3

    addikt

    A kérdésem ha meghibásodik egy alkatrész mindenféleképen kell a számla a garipapirhoz? mert a gari papiron minden adat szerepel elvileg.

    ''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......

  • ::Geri::

    tag

    Nekem tudna valai tanácsot / tapasztalati tőkét / akármit adni mi a teendőm ?
    Esetemet lásd fentebb - mikland érdekes hozzáállás és a vga esete.
    3 hét után vittem vissza a kártyát, lassan 5 hete van náluk. Írtam egy mailt a harmadik héten hogy mi a helyzet , erre írták hogy ''ilyen sérülésnél lassú az ügyintézés'' . Ennyi. Nem tudom hogy ezt meddig lehetne még húzni, de ötletem nincs mit tehetnék. Szerintetek ?

    Life is Short, Upgrade Hard

Új hozzászólás Aktív témák