-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
De hol az átverés? Nem állították, hogy idei, sőt: "Megjelenés dátuma: 2010 október" + ott a cikkszám, megnézheted Braun oldalon... Ilyen erővel boltban nem lehetne árulni olyan VGA-t, amiből van újabb generáció.
Egyébként miért baj, ha kifutott termék, de tudja, amit akarsz tőle?'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Mustármag
őstag
Erre valaki?
-
vagamo
őstag
nincs ezzel semmi probléma, ha erre is vonatkozik a Barun 30 napos visszafizetési garanciája.
Csak ezért szőrözök.Még nem vettem fel a kapcsolatot a céggel, nincs messze tőlünk, ha meglesz a termék elmegyek és megnézem. Én csak jogi tanácsért fordultam hozzátok, hogy mennyire érezzem magam átverve, de ezek szerint eloszlattátok minden félelmemet.
A ét termék között csak ennyi a különbség ami a szövegből kiderül:
2010- Smart Foil™ AV Planet
2011- OptiFoil™ BraunMeg a színük, egyik fórumtárs ezt írta a 2010-es modellről: legalapabb szitával van. Fene se tudja melyik lehet a jobb?
Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Volna egy olyan problémám hogy adott egy videókártya,
Ez előző alaplapban gond nélkül ment, de a mostaniban nam hajlandó rendesen belemenni csak ha kiveszem a házból az alaplapot és az asztalon inditom el.
másik vga bemegy a gond nélkül a házba, de ze nem akar, elvittem 3 másik emberhez is de náluk sem megy be bele a foglalatba rendesen.
Bevittem a szervizbe hogy nézzék meg mi lehet de egy hete azon ülnek, telefonos érdeklődésre annyi választ kaptam hogy gépben még nem tudták kiprobálni de az asztalon tökéletes,
Félek attól hogy vissza fogom kapni a vga-t ugy ahogy van azzal az indokkal hogy az asztalon működik, mit tudok tenni?
Házban szeretném használni, ahoz túl sokba volt hogy csak ugy eldobjam.
Meghát más házába sem akart passzolni, eladni sem lehet.
Gondolom nincs mód a vételár visszafüzetésére igaz? -
flash-
veterán
hi
nekem az a kerdesem hogy ha rendelek egy fenykepezogepet akkor a kiszallitasnal az atvetelel elott (tehat mielott alairnam higy atvettem)jogom van a csomagot kibontani,majd a gép dobozát kibontani es megnezni hogy minden rendben van e,es csak utana atvenni-alairni a csomagot?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
sasa311
veterán
Nemigen, mivel neked azt a csomagot nem Gipsz Jakab a PC shopból fogja kihozni, hanem egy futárszolgálatos, akit nem érdekel sem Gipsz Jakab se a te fényképezőgéped. Ő egy darab téglát is ugyan olyan "jogosan" hozna ki neked.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
bullseye
addikt
válasz Intruder A 6 #7004 üzenetére
ha mondtad, hogy beszerelve nem működik, akkor mindegy, hogy náluk lapon működik-e, viszont ha érdemes lenne bevinni a géped, hátha szereléskor ment félre valami...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Mustármag
őstag
válasz bullseye #7007 üzenetére
Az LG 3 napos pixel garit vállal 1 pixel-re is!
De voltam bent, vissza vittem a 3. készüléket is.Mivel hogy nem tudtunk közös nevezőre jutni, így azt mondtam hogy vásárlástól való elállás, mire a csávó nagyon flegmán,és ingerülten de kitöltötte a papírokat és kifizette az eredeti árat. -
Norbi1984
csendes tag
Asus notebook (tudom az én bajom hogy ilyet vettem, de ez már adottság)
a gép ugyanazon hibával többször volt szervizbe (hiba: LCD kijelzője nem megy, külső monitoron tökéletes). Legutoljára 10-12hónapja volt ezzel szervizben, akkor LCD panelt cseréltek --> főalkatrész csere volt, a garanciajegy szerint az adott főalkatrészre újra indul a 2 éves garancia.
Véleményem szerint a gép garanciális. Felhívtam az ügfélszolgálatot, aki közölte hogy ez nem így van, a garanciajegyben írt 2 évvel ellentétben már csak 3 hónap jár a kicserélt főalkatrészre, így szerintük a gép nem garanciás.Állítólag az érintett szabályt a közelmúltban hozták, és a telefonos ügyintézőjük szerint nem is tették közzé, visszamenélegesen is él az ő szavaival élve ez "szokásjog" alapján (az új garjegyekben állítólag már ez szerepel).
Jelenleg levelezek az asussal, hogy írják le pontosan mikor és hol tették közzé azt, hogy a cserélt főalkatrészre csak három hónap garancia van a garanciajegyben szereplő 2 évvel szemben. Nem hiszem hogy tudnak ilyet adni, így szerintem a leírtak - a nálam lévő lepecsételt garanciajegyen szereplő plusz 2 év - az irányadó.
Kérdésem: szerintetek mit tegyek? van esélyem bevasalni rajtuk a garanciális javítást? Fogyasztóvédelemhez forduljak? Vagy megtehetetik azt, hogy nem szólnak, nem teszik nyilvánosan közzé (azaz nincs leírva), de már visszamenőlegesen is él az új szabály?
köszönöm,
norbi -
lamiki
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólásokat, megvártam a 30 napot, a 31. napom reklamáltam telefonon, mondták, hogy alkatrészre kell várni, meg az ünnepek, meg a két ünnep között már nem valószínű meg lesz a javítás. Mondtam, hogy ez nekem teljességgel elfogadhatatlan, akkor bemegyek megbeszélni a dolgokat. Bementem, megbeszéltük, próbálkoztak egy bátortalan "akkor vásároljam le a készülék árát" mondattal, mondtam köszönöm, nincs olyan TV jelenleg amit meg vennék, 5 perc múlva, nagyon korrekten, tisztességesen viselkedve, a kezembe leszámolták a TV árát.
Mondjuk jelenleg nem sokat érek vele, mert a karácsony miatt kifosztották az üzleteket, jobbára csak a 32" -os TV-ből van választék, a nagyobbakból amit megvennék sehol sincs, és az idén már nem is lesz.Bánj úgy másokkal, ahogy szeretnéd, hogy veled bánjanak!
-
Ádám16
addikt
Sziasztok!
Vásároltam egy Omnia7-es készüléket használtan, melynek garanciája februárban fog lejárni, a jótállási lapon ez szerepel. Viszont a készüléket az eredeti tulajdonos a T-mobiletól 2010.02.10-én vásárolta, és tudtommal a T-mobile 2 év garanciát vállal a készülékeire. Szerény véleményem szerint az első évet a T-nek, a 2.at pedig a Samsungnak kéne vállalnia, vagy ezt nem jól tudom, és fogadjam el, hogy februártól nincs rá garancia? Előre is köszönöm a helyreigazítást.
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek! -
sasa311
veterán
HA 2010 februárban vásárolták a készüléket és 2 év a garancia akkor az 2012 februárig érvényes.
Hol a hiba?
A samsung semmit nem vállal, ha a T-től van a telefon akkor csakis a T vállalhat érte garanciát.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Rotenoner
csendes tag
Üdv.
Kaptam egy LED monitort karácsonyra szüleimtől és hát 1 főpixel kivan égve.
Vagyis a monitor közepén található egy szürke kis pont ami zavaró.
Ezt Dec. 23.án kaptam és amint észervettem vissza is vittük, hogy hibás és cseréljék ki.
A válasz az volt, hogy csak 4 pixelhibától garanciális az ISO szabvány szerint.
Hiába erősködtem ott, hogy 3napon belül van és, hogy cseréljék ki egy olyanra ami nem hibás ők annyit mondtak, hogy ez nem hibás és kész.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy 3 munkanapon belül csak akkor kötelesek cserélni a terméket, ha az a hiba garanciális? -
Rotenoner
csendes tag
Köszönöm
-
bullseye
addikt
válasz Rotenoner #7017 üzenetére
3 napon belüli csere/elállás nincs.
3 napon belül hiba esetén nem vagy köteles javítást választani, kérhetsz cserét (kivéve, ha ez anyagilag túl nagy megterhelés).
8 napon belül van elállás, ha neten vetted a cuccot (- kivételek: romló árú, szolgáltatás, aukciós termék, stb. stb.).'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
stol
addikt
válasz Mustármag #7022 üzenetére
LED monitor alatt minden szakmabeli az OLED monitort érti. Ahol a pixelek RGB-LED-ek.
A LED backlight-os LCD-nek annyi köze van a LED monitoroz, mint dizel üzemanyagnak a benzinhez. Mindkettő éghető.Amit vettél, hót kutya közönséges LCD, annyiban jobb, hogy a led háttérvilágításúak elkezdenek foltosodni 3év után. És nem javítható.
Míg a fénycsövesnél csőcsere és go tovább.Sajnos tudom, mert ezeket is javítom.
-
Rotenoner
csendes tag
Köszönöm a válaszokat.
Még azt szeretném megkérdezni, hogy ha az én pixelhibám 1mm-es és a monitor 1366x768as akkor ugye vízszintesen a monitoron 1366 pixel található?
Ahogy számolgattam nekem végül ugy jött ki, hogy egy pixel 0.3mm. (lehet hogy nagy hülyeség)
Szóval akkor ez ugy 9 pixelnek felelne meg egy 1mm^2 négyszögben.
Ha nem így kell akkor valaki írja le kérem, hogy hogy nézem meg, hogy hány darab pixelem hibás. -
Rotenoner
csendes tag
Meg még azt is megszertném kérdezni, hogy, ha ez igy jo akkor ez most alpixel vagy főpixel?
-
Rotenoner
csendes tag
Ilyen tesztábrát honann tudok letölteni?
Linkelj kérlek és köszi a segítséget. -
bullseye
addikt
válasz Rotenoner #7028 üzenetére
csinálsz rajzprogramban... 2 perc. semmi komoly, csak az adott pixelszámú ábra (esetedben 1366*768), ami teljesen fehér, fekete, piros, zöld, kék. 5 TIFF fájl (vagy akár jpg, is lehet, ha nem nagyon rossz minőségre tömörítesz...) Ezekkel észre lehet venni a teljes és alpixelhibákat. ennyi.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
spyduck
nagyúr
Sziasztok!
Olvastam a fórumot és tudom, h gyakori kérdés. Én átfutottam a 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet - a távollevők között kötött szerződésekről c. rendeletet. A neten az a dolgo megy,. h bármi miatt el lehet állni a vételtől. De nekem ez az egész nem tiszta....
"Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye"
De azért, mert nem tetszik a színe elállhatok a vételtől?Valaki be copy/pastézné nekem a lényeges részt?
-
bullseye
addikt
válasz spyduck #7031 üzenetére
Honnan az idézet? mert ez elég egyértelmű
Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?
Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
őstag
Sziasztok!
Van egy Creative hangfalam amit 2010 októberében vásároltam 1 év garanciával. Egyik ismerősöm említette, hogy miden tartós fogyasztási cikkre legalább 2 év garancia vonatkozik. Próbáltam utána nézni az interneten, de nem találtam erre nézve pontos információt. Tudnátok ebben segíteni? Amennyiben probléma merült fel a készüékkel, hogyan tudom érvényesíteni ezt a jogot?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
-
stifi
senior tag
engedd meg, hogy ne mazsolázzam ki ebből, de itt van elrejtve a kérdésedre a válasz! (katt)
megj: szavatosságnál _neked_ kell bizonyítani, hogy a (rejtett) hiba már fennállt korábban is, ha ezt a kereskedő magától nem vállalja be, akkor indulhat a per, szakértői véleménnyel, sok éves átfutással, szerintem a creative nem gyárt olyan értékű hangfalat amivel ezt megéri végigjárni. a szavatosságnál a bizonyítási kényszer a végfelhasználót terheli!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz spyduck #7031 üzenetére
nem szükséges megindokolni miért állsz el. ha hibás vagy hibátlan akkor is elállhatsz.
a jelentéktelen hiba inkább a 3 napos cseregaranciánál jön elő, amikor például azt mondod van 1 pixelhibád, és javítást kérsz, na ez tipikusan jelentéktelen hibának minősül. ha nem neten vetted akkor emiatt nem állhatsz el.
viszont ha például a gép nem indul be, használhatatlan, akkor cserét/pénzvisszafizetést kérhetsz 3 napon belül.ezért kell mindent neten rendelni, a vevőnek sokkal egyszerűbb mert semmi miatt nem kell aggódnia, indok nélkül elállhat a vásárlástól.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Dj Sügi
őstag
Lenne egy garis kérdésem!
Rendeltem egy paneltápos, adapteres, ITX-es számítógépházat az egyik webshopból.
Dec. 27-én kaptam meg a futártól és dec. 29-én értem rá összeszerelni és kipróbálni vele a gépet. Sajnos nem működik, nagy valószínűséggel a paneltáp vagy a külső adapter a hibás, mivel kipróbáltam egy másik tápegységgel is a rendszert és úgy tökéletesen működik.
Kérdés, hogy mit lehet tenni?
Mindenképpen a garanciális javítást kell igénybe vennem? (gondolom egyiket sem tudják javítani, nem is érdemes és tákoltat pedig nem szeretnék visszakapni)
Nem kérhetem a termék cseréjét vagy a vásárlástól való elállást és a pénz visszafizetését?
A termék olyan állapotban van mint ahogyan elküldték, minden tartozékával csak éppen gyári hibás...Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
bullseye
addikt
válasz rumkola #7038 üzenetére
"ha a termék újra eladható állapotban/csomagolásban van" SZVSZ ez nem kötelező
értelemszerűen nem széttörve viszi vissza az ember, mert akkor a károkozást kifizettethetik, de eredeti állapotban és működésképtelenül visszavihető. A csomagolásnál is csak annyi az ajánlott, hogy legyen, és óvja meg a terméket, de pl. az eredeti csomagolás sem írható elő.
asszem...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Dj Sügi
őstag
És a 8 nap az munkanap? Ha már bejelentettem a hibát, akkor nem számít, vagy mindenképpen vissza kell juttatnom addig nekik? (amúgy ez a bolt: [link]) Csak azért linkeltem, hogy lássátok ezt: "A 17/1999. (II.5.) kormány rendelet szerinti 8 napos elállást kell biztosítanunk, hogy meggondolhasd magadat, de mi többet nyújtunk hiszen 2 hét belül elállhatsz a vásárlástól. "
Mire hivatkozhatnék, ha nem akarják cserélni visszafizetni a pénzt? Nekem a csere is megfelelne egy új, működőképesre, hiszen nem szórakozásból vettem a terméket, hanem mert tényleg használni akarom. Csak egy általuk tákolt, esetleg össze-vissza cseszett házat nem szeretnék visszakapni!🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
stol
addikt
válasz bullseye #7044 üzenetére
Vesz egy tonert, nem olvassa el mit rendelt, fingja sincs, mi kell a gépébe.
Kibontja és akkor jön rá, hogy a henger alakú portartály helyére nem megy be a kocka alakú.
Reklamál, veri az asztalt.
Pedig a kibontással ő a terméket használt termékké tette, ami újként nem adható el.
Hogy adsz el másnak egy bontott tonert?
Vagy benyeled a 15-20e HUF-ot és jópofizol? -
HUN]Repa
aktív tag
válasz bullseye #7048 üzenetére
szoftverre is kiterjed, meg olyan eszközökre ami higiéniai okokból nem vehető vissza (pl elektromos fog kefe) használod 7napot a fejet aztán még valaki mosson avval fogat
Fejhallgatónál már érdekesebb jó kis fülzsíros cucctól hogy állnak el ?
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care