-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
skayline
tag
Tisztelt fórumtársaim!
Következőben kérném a véleményetek/ segítségetek.
2013.05.06-án vásároltam az iPonban egy SAPPHIRE 11201-20-20G HD7770 1GB GDDR5 GHZ EDITION OC PCIE videokártyát. Első napokban nem nyüstöltem mint kiderült hiba volt, mert mikor elkezdtem dolgoztatni hibákat dobott ki
.
2013.05.14-én bevittem, hogy intézzék el a cserét mivel hibás a termék. Szó nélkül bevették garanciába és a fentebb feltöltött képet és társait is mellékletbe csatolták maguknak. Teltek a napok és lejárt a 15nap, vga kártya nélkül maradtam mert az alaplapon nincs így elkezdtem velük levelezni, hogy mi is van már mivel a jogszabályban 15 nap van megadva amire kell törekedniük. Nagy nehezen jó pár levél váltás után mikor már nyomatékosítottam a tényeket és felszólítottam, őket, hogy biztosítsanak legalább addig egy videokártyát, hogy a munkám is tudjam végezni nagy nehezen rávették magukat és a saját költségemre elmehettem a boltjukba 2013.06.04 napján volt ez. Itt kezdődik a sztori még érdekesebb része 2013.05.27 napján rendeltem egy tabletet legyen min legalább az emailokat és hasonló dolgokat intéznem meg amúgy is kellett már. Haza hoztam a terméket és feltettem a töltőre mivel annyira le volt merülve, hogy a boltban nem tudtam kipróbálni, erre az a tény fogad, hogy újra kaptam az iPontól egy hibás terméket mert mikor a tenyerembe vettem a tabletet azt vettem észre, hogy a bal szélén középen elszíneződik egy pontban mint ha megnyomnám a képernyőt pedig csak a tenyeremben tartom és semmit nem csinálok. 2013. június 7., péntek jön a levél a tablettel kapcsolatban "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek."Érdekesség aznap meg is jelent náluk, hogy rendelhető a termék de cserélni nem tudták? Újra megrendeltem a terméket kíváncsian várom, hogy ugyan azt a hibás terméket árusítják vagy sem?!
Következő lenne a kérdésem, hogy a videó kártyával kapcsolatban mit tudnék lépni mert lassan 30 napja tartják maguknál és az én pénzemből gazdálkodnak mint vga mint tablet terén.
Előre is köszönöm válaszaitokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Óvodások homokozója
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- Nyaralás topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Intel Processzorok sok db : Xeon E5-1620V3, Pentium G4400T, i3 6100, i3-4130, i3-2140T
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest