-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Garold
senior tag
válasz
Garold #17901 üzenetére
Üdv!
Igaz választ itt nem kaptam, de lett megoldás:
Szombaton az itteni bejegyzésem megírása után írtam egy szép levelet a Beko oldalán, tényszerűen közöltem mi történt, és emlegettem felügyeleti szerveket. Ma már hívott is a helyi alvállalkozó és kaptam válaszmailt is hogy kapok csereutalványt. 😃 Ennyi kellett, határozottan kellett fellépnem. -
Garold
senior tag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék, leírnám röviden a problémámat:
09.22-én vettem egy BEKO szárítógépet, ami már úgy csörög mint egy ócska hűtő
09.26-án jeleztem szerviz igényemet az Orczy szerviznek (én balga 3 nap-os - munkanap helyett - cserére emlékeztem hibás eszköz esetén, itt kellett volna egyből cserét kérnem...)
10.06 megérkezett a szerviz helyi alvállalkozója (igaz csak telefonos sürgetés miatt), és megállapította, hogy alkatrész csere szükséges, megrendeli
Azóta is az alkatrészre várunk, én is és a szerelő is...Mit tanácsoltok, mit tehetek? Eltelt közel 2 hónap és nem történt semmi...
Az összefoglalót végigolvasva nincs max idő megszabva javításra. Tudok valamilyen hivatalos szervnél panasszal élni? -
Garold
senior tag
Tönkrement a HD 7770-es videó kártyám, kaptam helyette egy újat R7 250X néven ami ugyanaz tudja.
Ilyenkor mennyi garancia jár? A normál gari kitolódik a javítás idejével vagy újraindul a 3 év?A régi kártya gari jegyét cég nem adta vissza, az új kártyához pedig nem kaptam újat. Írtam nekik, azt a választkaptam hogy besuerzik a gyártótól és pár hét. Tegnap meg is érkezett a gari papír, természetesen a bolt által kiállítva, csak még mindig a HD7770 van rajta és nincs kitöltve a beüzemelés/vásárlás időpontja sem.
-
Garold
senior tag
Sziasztok!
Tanácsért jöttem volna hozzátok:Bedöglött az Asus HD7770 videókártyám 04.28-én telefonon jeleztem az Edigitalnak, hogy szükségem lenne a garancia futárra, azt az ígéretet kaptam hogy 29-én jön érte a futár. Persze hogy nem jött érte csak 30-án, de ez már nem biztos hogy az Edigitalon múlott.
Azóta nem kaptam semmi hírt a kártyáról, a hét elején felhívtam őket, elkezdte mondani a telefonos ügyintéző, hogy 15 nap általában bla, bla, de mikor mondtam hogy már 20 napnál járunk utána nézett és azt mondta hogy márka szervizben van, nem kaptak infót ők sem, majd küldenek sms-t.
A kérdéseim a következők lennének:
A garanciális ügyintézés ideje mikortól kezdődik? Amikor telefonon jeleztem, amikor elvitte a futár, vagy amikor megérkezett hozzájuk?
Ha elértük a 30 napot, milyen lehetőségeim vannak? Kérjem őket szépen, fenyegetőzzek fogyasztóvédelemmel, hívogassam őket 2-3 naponta? Van-e ezeknek értelme, vagy legyek türelmes?
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Óvodások homokozója
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- Nyaralás topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Sapphire Nitro+ RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest