Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kanczy

    veterán

    válasz robisz #314 üzenetére

    Én nem hívnám ugyanannak...míg mondjuk a bar 8 skillből áll,addig a build akár állhat 5-ből is,szóval nem gondolom a két fogalmat egynek :U
    No meg a skill synergy is fontos szempont,hiszen egy skill bar nem feltétlenül van összedolgozva,míg a build azért build,hogy működjön...

    Minion master = ,,csonti idézés" ~> :K
    Legtöbbször Animate Bone Minion/Fiend/Flesh Golem,Blood of the Master,Taste of Death,általában Heal Area,meg ilyesmik! (valószínűleg nem tudod még ezek milyenek)

    Én örülök a skill balancenek,mivel a tököm tele volt AB-ban azzal,hogy minden egyes kaszt,amelyik használ enchantot,másodlagosan D volt,mivel nem bírta volna Mystic Regen nélkül.Invinci elékről nem is beszélve...Az egyetlen problémám az,hogy lassan tényleg túlerőltetik az ele buffolását.Míg mondjuk az assát lenerfelik nagyjából minden balanceben,addig az elét mindenhol erősítik.Jogos,hogy erősítik a szánalmas skilleket,de pl. a Deep Freeze-t miért kellett levinni 2 mp-es castra?Összességében azért szerintem jó irányba halad a kiegyenlítés,de néhol változtatni kellene.Szóval remélem még meggondolják a skilleket,és rájönnek a hibákra. :P

Új hozzászólás Aktív témák