Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flame_

    tag

    válasz dunc #811 üzenetére

    Miért lenne erős? Már önmagán belül is hatalmas különbségek vannak. Pl. itt meg itt Charr Homelands-et csodálja aki akarja. Láthatóak a szokásos gyengusz megoldások (pl. az elsőn azt a két csomag fűt nézd meg, ami csak egy-egy textúra odab@szva :( ), de az összkép még mindig jobb, mint máshol. Az ide tartozó három kis terület simán odaveri Pre-Searing Ascalont. Ironikus, hogy pont a Charrok laknak errefelé :)

    Havas táj? Van az is elég: 1, 2, 3, 4. Ez ugyanarról a szakadékról és környékéről készült. Épp nem szakad a hó, csak szállingózik néhány szem. Végigjátszottam Southern Shiverpeaks-t normalon és majdnem HM-ben is legalább egyszer. Kétharmadát mappeltem, (ahogy egész EotN-t is egyébként). Ehhez és a többi területhez, az ott látható tájakhoz még csak fogható sem volt sehol a Proph-ban. Éles mipmap váltásokat annál inkább láttam :U
    A Prophecies-féle dzsungelt meg az EotN-ban találhatót meg nem is éri meg elkezdeni összehasonlítani, olyan mérföldesek a különbségek. Hiába ereszkednek le kábé ugyanolyan kinézetű pókok és vannak nagyon hasonló megoldások. Idővel sokkal több mindent kihoztak ebből a motorból és a megadott gépigényen belül.

    Tetszhet mindegyik (nekem is bejön), de hogy tényszerűen hasonló szinten lennének, azt aligha lehet komolyan állítani.

    1680x1050, maximum grafika, 4xAA&16xAF driverből erőltetve, best texture filtering - mindez egy négy generációval ezelőtti SM2.0-ás ATI kártyán. Igyekeztem egyiket-másikat úgy lőni, hogy közeli és nagyon távoli dolgok is legyenek - ezeken például világosan látszik a kidolgozatlanság.

  • Nimrod

    addikt

    válasz dunc #811 üzenetére

    Nekem is csak az alap van meg. Egyébként valóban a havas táj talán a legszebb, legalábbis számomra. :)

Új hozzászólás Aktív témák