Új hozzászólás Aktív témák

  • dunkel

    őstag

    válasz Dorian #37212 üzenetére

    Forrás NFH
    A gyakorlatban az alábbi jellemző fogyasztói megtévesztések fordulnak elő a leggyakrabban.
    14. Jótállási igény érvényesítése kizárólag a számla/blokk ellenében lehetséges

    Lévén, nem csak és kizárólag a számla/blokk felmutatásával bizonyítható, hogy a terméket a fogyasztó az adott forgalmazótól vásárolta, úgy amennyiben a jótállási jegyen szereplő adatokból megállapítható az eladó fél személye, és a fogyasztó ennél jelenti be igényét, úgy jogellenes egy ilyen kikötés.

    Vagyis elég az egyik a garancia érvényesítéséhez. Azt megnézném, hogy a cég letagadja a garanciát mert nem adtak ki róla számlát.

    Ugyanitt le van írva, hogy garanciális problémák esetén is köteles a forgalmazó eljárni, ha te azt úgy akarod. Nem vagy köteles a szervízbe szállítani. Ez működik, volt már ilyen tapasztalatom.

    (#37216) putyu10 Veled nem jártak el jogszabálynak megfelelően: reklamálhattál volna, utánajárhattál volna. Lényeg, hogy megoldottad.

Új hozzászólás Aktív témák