Új hozzászólás Aktív témák

  • laci06

    senior tag

    válasz Erwinke #92753 üzenetére

    Gondold meg a dysont. Én nem tudom mi történt velük, de nekünk most van egy gen5 detecttel kapcsolatban egy problémánk (letört a főkefe egyik kereke, elvileg típushiba), és már 8 hónapja küzdenek azzal, hogy küldjenek cserét.

    Először tök flottul ment az ügyintézés, vagyis azt hittem, tehát regisztrálták a készüléket, és elindult valami. Mondta az ügyfélszolgálatos, hogy lehet, hogy el fog 1-2 hónapig tartani, mert nincsen raktáron sehol sem a kefe ami nekem kell.

    3 hónappal később írtam újra az ügyfélszolgálatnak. Ekkor kiderült, hogy a problémámról nem is tudnak, semmi nem látszik a rendszeren belül. Ekkora már szerintem kiszervezték valahova az üf-t, mert azóta csak nagyon tört magyarsággal (és angolsággal) beszélő, névről távol-keleti/arab országbeli emberekkel sodornak össze. Ez persze nem lenne gond, de kommunikáció abszolút nem megy velük, és a lényeg, hogy most fogom felvenni Velük negyedszerre a kapcsolatot, mert még mindig nem történt semmi sem.

Új hozzászólás Aktív témák