Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz VMatteo #91865 üzenetére

    "Jártam már úgy hogy az albérlő régebben a fagyó jégtelenítése közben több helyen kiszúrta késsel."

    :(

    Megértelek. A korábban általad írtak alapján azt gondoltam, hogy ti fogjátok használni a berendezéseket. Fentiek tükrében továbbra is érvényes mindaz, amit írtam az egyes márkákról, ajánlásokról.

    Azt gondolom, hogy talán Nektek, főbérlőnek sem mindegy, hogy amikor meghibásodik a berendezés, akkor mennyire "macerás" a garanciális ügyintézése. Hiszen Ti feleltek érte, az albérlő pedig - joggal - várhatja, hogy ha mondjuk elromlik a mosógép, akkor mihamarabb ismét tudja használni.
    Ezért lehet érdemes utánajárni, hogy kis hazánkban a Midea garanciális szervizháttere milyen.

    Hozzátéve, hogy a hatályos vonatkozó jogszabályok benneteket, bennünket fogyasztókat védenek. Maximum 30 napon belül így is, úgy is javítaniuk kell; amennyiben nem tudják, akkor mehetsz vissza a Bestbyte-ba, hogy érvényesítsd a cserét, vagy visszakérd a pénzedet.

    Ám megint csak - úgy gondolom -, hogy ez egy albérlő számára nem elfogadható.

    Summa summarum, ha úgy vagy a készülékkel, hogy működjön, tudja, amit ráírtak, legyen olcsó, és ha esetleg meghibásodik, veszel helyette egy ugyanolyat, akkor nyilván nincsen kérdés. Mert valóban a legolcsóbb (még használható) berendezést érdemes megvásárolnod.

    (A Gorenje hűtőszekrényről és gáztűzhelyről viszont a hajad kihullását megelőzendő a legnagyobb jószándékkal igyekezlek lebeszélni, ahogyan fentebb is írtam. Szerencsére van más/jobb alternatíva, ahogyan korábban írtam is. :) )

Új hozzászólás Aktív témák