-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
miert erositsem meg az adataimat,
Tudtommal ez a PSD2-es, pénzmosós cirkusz miatt van, de valóban úgy fenyegetik az embereket vele, mintha a korlátozást az adataid ismételt megadásával, megerősítésével nem lehetne visszavonni. Pedig de!
Nyugodtan hagyd csaholni őket és tojj a fejükre, ha viszont tényleg lekorlátozzák a tranzakciók végrehajtását, akkor még utólag is megadhatod nekik, amit kérnek.
Engem a CIB netbank szokott "üzenetben" értesíteni, (ami ugye rohadtul nem hivatalos értesítés, de mindegy), hogy küldjem el a dokumentumaimat az általuk megadott email címre, mert ellenkező esetben nem fogok tudni tranzakciókat végrehajtani. Soha nem küldtem még el nekik emailben. Korlátozás sem volt még azóta se, pedig már vagy háromszor küldtek ilyet, kb. minden évben egyet.
Tudtommal személyes jelenlétet 3 évente várnak el, nekem elvileg jövőre lesz aktuális. Ami azért érdekes, mert pl. biztosítókra is vonatkozik ez és ott minden évben személyesen jelenek meg és minden kibeba...-tt alkalommal nyilatkozok, hogy nem adózok USA-ba és nem vagyok közszereplő, de úgy tűnik ez náluk a szerződésmódosítások vagy tranzakciók végrehajtásának velejárója.
-
cocka
veterán
Majd egyszer ha behívnak, akkor kell csak bemenni aláírásmintát adni,
De arra is lusták, hogy behívjanak. A 2019-es kötelező PSD2-es cirkusznál is tán csak egy SMS jött meg ha véletlenül pont végigolvastam a honlapjuk ide vonatkozó részét, akkor ott volt a tájékoztató, hogy év végéig mindenki takarodjon be, mert nem fogja tudni használni a számláját. Vagyis hát tranzakciókat nem fog tudni indítani.
Tehát a bank engem személy szerint nem szólított meg pl. hivatalos levélben, hogy kedves XY fáradjon be hozzánk adategyeztetésre és a pénzmosós cirkuszról szóló ökörségek aláírása céljából.
Tehát ha olyan körülmény van, amiről az ügyfél jó ha tud, akkor azt levélben illenék megírni. Mert szerintem egyik ügyféltől sem várható el, hogy minimum havonta végigolvassa a bank összes dokumentációját, a díjszabásokat, az ÁSZF-eket és a közleményeket is. És tudja, hogy a megváltozott körülmények esetén mely "cikkelyek" vonatkoznak rá. SMS-ben max. tájékoztathat, javasolhat, de az mindenki máshoz is szól.
-
cocka
veterán
15 évvel ezelőtt még a középső 8 számjegyet adták valóban
Maximum telefonos azonosításhoz, mert annál még nekem is a középső 8 jegy az azonosító.
De a netbankos azonosító nem 8 jegyű szám volt, hanem 6 karakterből állt és 2 betű, 2 számjegy, 2 betű volt, természetesen ékezetes karakterek nélkül.
És nagyjából 2012-ben jött képbe az easytokenes rész, ami a belépéshez és a tranzakciók jóváhagyásához generált 6 számjegyű kódot, ugyanakkor az alfanumerikus azonosítót leváltották, de a jelszó még maradt. Csak belépéskor a 3. mezőbe kellett írni a jelszó alá az easytoken által generált kódot is. Tranzakcióknál meg az generálta az aláírási kódszót.
Akkor történt az, hogy a kedves ügyintéző rossz tokenazonosítót adott meg a szerződésen, elírt egy számjegyet és muszáj volt újra bemenni, mert sehogysem tudtam belépni. Akkor közölte, hogy a számlaszámos azonosító is más lesz, meg a token azonosítója is. Szóval durva, hogy ez már bő 10 éve így van.
-
cocka
veterán
akinek nem lett mobilappos szerződése
Szerintem még mobilapp se volt akkor. Csak a mobilCIB-es hivatkozásokat találtam meg. Kb. minden bankkártyás értesítőn az van, hogy m.cib.hu/mobilCIB
Amennyiben szerinted sosem adták meg belépéshez a középső számokat, az is rendben van
De igen! Szerintem írtam is, hogy eredetileg az easytoken mizériakor én is a középső 8 jegyet kaptam azonosítóként, csak az ügyintéző elcseszte a tokenazonosítót a szerződésen, ezért hiába volt minden OK, valahogy nem nyert a belépés. Akkor felhívtam a CIB24-et és utána az ügyintézővel filózgatva vettem észre, hogy nézd már, hát elírták a token sorozatszámát. Kérdem az ügyintézőt az nem baj? De, hát akkor az a baj. Na akkor vissza a bankba.
-
cocka
veterán
Na csak emlegetni kellett a szamarat.
Azt se értem, hogy mit kell itt 1-2 hetente reszelgetni a CIB Internet bankot, hát ha ők már eleve eldöntötték, hogy megszüntetik, akkor most még mi fejlesztenivaló van rajta?!
Mert ugye azt azért feltételezhetjük, hogy felfejlesztik és nem le. A lebutítás viszont nem "fejlesztés".
Na most hadd kérdezzem már meg a tisztelt publikumot, hogy valaki észrevette, hogy mondjuk az elmúlt 1 évben milyen funkcióbővülés vagy bugjavítás történt a CIB Internet bankban? Mert nyomát nem tapasztaltam, ellenben a havi 4 frissítés újabban menetrendszerűen jelen van, ami durván azt jelenti, hogy minden héten van egy pár órás látszólag felesleges kiesés.
-
cocka
veterán
válasz axioma #29616 üzenetére
minimumszamla, ott 1000Ft a szamlavezetes [torvenyi eloiras].
Ja igen, aztán ez ma már relatíve kedvezőnek számít, csak utána ne indíts semmilyen tranzakciót arról a számláról, mert hó végén máris 2k lesz a díja. Utalsz kettőt netbankból és 500 Ft meg ilyenek.
Láttam pár banknál ilyet, mondom ez ki a francnak éri meg, hát csak azért, hogy elmondhassák, hogy hű de kedvező a számlavezetési? Minden másért meg horror árat kérnek? És ez lenne a "nincstelenek" szociális számlacsomagja? Röhej.
ket beutalassal [nem jovedelemmel] ingyenes utalasu szamlat es pingpongozz koztuk havonta egy kis penzt
Gránit Digitális nem jó? Ha meg nagyobb összegeket utal, akkor Gránit Sztár.
-
cocka
veterán
Belenéztem az MBH díjszabásába. Lehet, hogy rémálmaim lesznek.
Ami érdekes, szinte minden számlacsomaguknál talán 1-2 kivétellel van egy 2 éves érvényességi idő. Hogy lehet egy bank ennyire sóher (vagy összegyúrták a 3 csőd szélén álló trágyadombot egy nagy trágyadombbá, hátha az nyereséges lesz a nagy semmiből?), hogy még az is aki 600k jóváírást képes nekik felmutatni, csak két évig "élvezheti" a kedvezményeket? Utána meg fizesse a szarabb csomagot? Aki ennyire nem akar ügyfeleket megtartani, az meg is érdemli, hogy ne legyenek ügyfelei. Egy elektronikus átutalás díja is horror. Csomagkedvezményt se láttam, ami x darabszámú átutalást ingyenessé tenne. Vicc az egész bank.
-
cocka
veterán
válasz #01110937 #29799 üzenetére
Ez a hír abból a szempontból üdvös, hogy meg akarják tartani a készpénzt is. Nálunk is ez kéne. Illetve én mindhárom fizetési módot támogatom: készpénz, bankkártya, telefon. A lényeg, hogy megmaradjon a választás joga és ne legyenek olyan boltok, ahol csak telefonnal, csak bankkártyával vagy csak készpénzzel fizethetsz.
-
cocka
veterán
Ezzel kapcsolatban a kedvencem:
Topic témájához is kapcsolódik, csak "belföldi kártyahasználat" alcímen:
Bemész egy boltba, ahol nem korlátozzák az összeghatárt, fizethetsz kp.-val és kártyával is. Automata kassza még nincs. Kitalálják hogy jajj nem működik a kártyás rendszer, mert nincs net vagy mittomén. És nem ám az ajtóra teszik ki, hogy csak kp., hanem a pénztárak elé, ahol már rég késő. Tehát egyértelmű, hogy ha csak kártyát viszek és nincs nálam kp. akkor a pénztárnál kell szembesülnöm azzal, hogy ja most itt kell hagynom az árut. Vagy lutrizzunk, hátha működik már.
-
cocka
veterán
Amúgy a CIB most nekem egész jól működik, viszont amit mostanában könyvelés címén művelnek az elég érdekes. Múltkor pl. szombati vásárlást szerdán könyveltek le. Ennyire ráérnek? Nézem zárolt tételeknél az átlaghoz képest kicsit nagyobb összeg van, utána mikor a részleteket megnyitottam látom, hogy még mindig nincsenek egyes tételek lekönyvelve.
Ez 1 munkanap alatt miért nem történik meg? Ennyire nincs ember, aki a könyvelésekkel foglalkozik vagy hogy van ez?
Majd eljutunk odáig is, hogy 2 hét alatt egyszerre könyvelik az egész 2 heti költésadagot vagy mi? Aztán már arra se emlékszel mit hol költöttél csak látod, hogy a fél fizetésed zárolva. ROFL
-
cocka
veterán
válasz ledgeri #29894 üzenetére
A tudatosságról csak annyit, hogy egyszer vettem valamit már nem is tudom hol és erősködött a csávó, hogy de majd Wise-on keresztül utaljak és akkor így felveszem kontaktba meg amúgy.. De mondom minek ez a körülményeskedés, hát a Wise-nak is van számlaszáma, elég azt megadni, ráadásul kettő is. És mivel a csávó nem volt képes arra, hogy előhalássza a Wise számlaszámát, végül megadta az OTP-set. Mondom ez vicc.
-
cocka
veterán
Az Erste ATM-jei ennyire trágyák, hogy 23k-val kevesebb egyenleget írnak ki, mint amennyi a kivét után marad? LOL
Ez hogy jön ki? Akkor inkább ne is írjon egyenleget a cetlire, mert így felesleges. Kíváncsi lennék mi történne, ha mondjuk lenne 40k a számlán, ha abból kivennék 20k-t, akkor szerintük már mínuszban vagyok?
Vagy lehet, hogy változna a különbség, ha kevesebb lenne az egyenleg? Miért van egyáltalán különbség?
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Sanyi.mTs #29986 üzenetére
Már bocs, de ez hol fair?
Hát aki nem rendel MOST kártyát, mert kibír egy hetet kártya nélkül (mert pl. van egy másik számlája is, amihez tartozik bankkártya), az a feltételek változásáig fizessen 3k ill. 4k körüli összeget évente, míg aki rendelt MOST kártyát, majd megérkezik neki az eredeti, az használhatja ugyanazt a "nem MOST" kártyát 1390-ért a feltételek változásáig?
Hát ha ez tényleg így van, akkor nem fair!
A rendes kártya gyártása megkezdődik a MOST igénylésekor vagy csak a MOST lejáratakor?
-
cocka
veterán
válasz Atomgeszi #30057 üzenetére
Nyilván postán. Miért lenne külön díja, hát ha egyszer levonják a kibocsátásit, az tartalmazza az ingyenes postázást is. Szerintem a kártya előállításának költsége max. 500 Ft.
Vagy tudja esetleg valaki, hogy mennyibe kerül egy bankkártya legyártása?
2023-as díjszabást kéne nézni ott van a kis 26-os megjegyzés rovatban:
Kizárólag a Központi Fiókban vagy a WestEnd ügyfélközpontban történő személyes szerződéskötéskor, bankkártya/PIN kód pótlásakor elérhető szolgáltatás.
Gondolom, hogy a szerződéskötéskor max. MOST kártyát kaphatsz, ami azonnal átvehető személyesen, tehát ez a "szerződéskötéskor" téma a többi kártyára valószínűleg nem vonatkozik.
Ha nem MOST-ot kérsz, akkor automatikusan postázzák.Miért lenne plusz költség vidékre? Ez nem ételkiszállítás, hogy ha Mucsaröcsögére kérem akkor az alapból 1000 Ft-os díj 4000-re módosul.
Mivel egyetlen bankfiókjuk van Pesten, de rengeteg vidéki ügyfelük, nem hinném, hogy illene ezért díjat felszámolni.
-
cocka
veterán
válasz Ereshkigal #30070 üzenetére
megtanulhat Gránit appot aktiválni és videótelefonálni velük
És ki tiltja meg neki, hogy a bank telefonos ügyfélszolgálatát hívja mondjuk mobilról vagy vezetékes telefonról?
-
cocka
veterán
válasz Ereshkigal #30076 üzenetére
vagy azt mondják, nem tudják megoldani.
És ha telefonon nem tudják megoldani, személyesen nagyobb esély van rá? Akkor be kell őket fenyíteni azt kész. Megmondod, hogy csókolom én 270 km-ről jövök a 9. kerületbe, szóval ha Önök most arra kérnek, hogy inkább személyesen intézkedjek, mert másképp nem tudják megoldani. Akkor 1 napot kapnak megoldásra, hogy nekem ne kelljen kétszer-háromszor személyesen mennem, ha nem muszáj.
-
cocka
veterán
válasz #01110937 #30077 üzenetére
ha felhívtam őket pl vezetékesről, akkor visszahívtak a megadott telefonszámon és beazonosítás után lehetett folytatni a lényeggel.
Ugye jól rémlik, hogy a Gránitnál is van valami telekód vagy telefonos PIN kód? Az nem arra lenne, hogy beazonosítson? Sose értettem, hogy mi ez a cirkusz, hogy én felhívom őket, ők meg visszahívnak. Minek? Ennek telekód nélkül lenne értelme.
Adódik a kérdés: Mennyire életszerű, hogy ellopják valakinek a telekódját és azzal kezdenek telefonos banki ügyintézésbe? Ha ez a visszahívós módszer ilyen bombabiztos, akkor a többi bank, amelyik nem alkalmazza, miért nem alkalmazza?
-
cocka
veterán
válasz Atomgeszi #30085 üzenetére
fél, hogy elfelejti a PIN kódot, szóval azt nem kérte el, amikor a bankban átvette a MC kártyát.
Mi ez a hülyeség? Csak akkor lehet azt állítani, hogy félek, hogy elfelejtek valamit, ha már TUDOM, ISMEREM.
Ha nem kérte el és nem küldték neki postán se, akkor a semmit hogy lehet elfelejteni?
-
cocka
veterán
válasz Zoo123 #30254 üzenetére
Honnan tudhatnánk, hogy jövő januártól mik lesznek?
Másrészt a CIB mostani csomagjainak díjszabásaiban egy árva kukk sincs arról, hogy ne lehetne hard tokent igényelni.
Az egyetlen szívás az lesz, hogy ahogy olvasom a jövőben már csak a webes felület érhető majd el, ahol viszont szintén lehet hard tokent használni, viszont ott a megbízások jóváhagyása hard token esetén a javáshoz képest qrvára meg van bonyolítva.
Ugye két felirat van rajta, ami a megbízásokat érinti: Sign és Pay. A kettő közt az a különbség, hogy Pay esetén több sornyi adat bevitelére van lehetőség. Természetesen ezeket nem arra és nem úgy kell használnia az ügyfeleknek, ahogy azt a gyártó megálmodta.
Sign egyértelműen a megbízások aláírására van. Ahogy ez a javásban működik most is.
Pay pedig feltehetően bankkártyás tranzakciók jóváhagyására lenne.
Na ehhez képest a CIB gondolkodásmódja erről:
javásban utalásoknál: Sign, webesben utalásoknál: Pay (fejből meg nem mondom, hogy miket kéne megadni, de egy orbitális baromság és csak bonyolítja a tranzakciót)
kártyás fizetésnél minden esetben: Sign (illetve hát ugye valami félig appos bohóckodás annak, akinek nem volt már eleve hard tokenje, de ha ezt el akarod kerülni, egyszerűen másik bank kártyájával fizetsz és ennyi)
Magyarul a dőlt betűvel írtakat fel kellett volna cserélniük. Mert úgy van értelme.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Zoo123 #30256 üzenetére
továbbá a Hard Token megszűnik és csak a mobilalkalmazás "#WithKEY" hitelesítő funkció marad.
Ezt honnan idézted?
Kérdésem arra irányul hogy melyik magyar banki nyújt "hard token" jelszógenerátort hiteleítéshez/jóváhagyáshoz (belépés, átutalás, stb.) ?
Azt én is szeretném tudni, de az első kérdés jobban érdekelne. Miért szűnne meg, hát csomó lóvét kérnek érte. Mármint az igénylésért meg a pótlásért, de a havi díj sem kevés.
-
cocka
veterán
Boond neked üzenem:
Miért szívatjátok magatokat Hard tokennel? Kivezetésre váró megoldásokkal?
Ott a kérdésedre a válasz Zoo123-tól:
nem szívesen használnék mobilalkalmazást hitelesítéshez, túl gyakori a hiba/leállás.
Akkor most már csak a Pay-t és a Signt kéne megcserélniük a webes használatkor, mert az egy agyrém. Bár ha működik, akkor tojok rá mennyire bonyolult, mert míg más szenved az appal, addig mi vígan utalunk.
-
cocka
veterán
válasz #33802016 #30263 üzenetére
Leállás hiba azon a felületen is lehet, ahol a tokent használnád.
Ez igaz, csakhogy ha ez mondjuk a webes felület (ami egyébként sokkal lassabb, mint a javás), akkor ez ugyanúgy érinti a withkey-s bohóckodókat is, ha valamilyen oknál fogva mégsem az appban, hanem a weben szeretnének belépni.
És ehhez adódnak az appos anomáliák. Tehát ha mondjuk rendszerhiba van, akkor az mindenkit érint függetlenül attól, hogy withkey-vel, appal vagy hard tokennel szeretne belépni.
De a mobilappot időről időre frissítik is és minden alkalommal megy a cirkusz a működéssel kapcsolatban. Na most ha a mobilappot kiveszed a képletből, akkor már csak a szerverszintű hülyeségek maradnak, mivel a hard token tapasztalataim szerint MINDIG generál, gyakorlatilag bármikor. Tehát nem egy app hibás működésétől fog függeni, hogy ugyan most kapok-e belépéshez vagy tranzakcióhoz kódot vagy kidob a picsába 1002-kre meg egyéb baromságokra hivatkozva és kezdhetem a folyamatot elölről.
Szerintem aki a CIB-nél hard tokent használ, az nem azért döntött emellett, mert élvezi, hogy lehúzhatják, hanem azért, mert stabil működést akar és nem elég azzal jönni, hogy az app ritkán áll le vagy hogy csak néha van hibaüzenet, mert a jelek szerint még most is több az annál, mint amennyi kéne! Már csak azért sem érdemes ezzel előhozakodni, mert Murphy törvénye szerint éppen akkor nem fog működni, amikor használnád. A token meg remélhetőleg mindig működni fog, kivéve karbantartásoknál vagy elismert hibáknál. (ez eddig is így volt)
Nem tudom mennyi egy ilyen kis token, de szerintem már rég ki lett fizetve, tehát akkor a további havi díjak felfoghatóak a megbízható működés "zálogaként".
-
cocka
veterán
Őőő... Gránitból CIB-be AFR-es utalással mi újság van? A Gránit szerint elment a pénz, a CIB nem mutatja az ominózus jóváírást.
-
cocka
veterán
válasz TrollBalint #30417 üzenetére
Erstét soha a büdös életben! Bunkók és dilettánsok. A hagyatéki végzés és a halotti anyakönyvi kivonat átadása után a kedves örökösök (vagyis mi) 4 hónappal később kaptuk meg a pénzt. Meg még személyesen is volt tán kétszer valami cirkusz, amire már nem emlékszem, de tré egy banda.
-
-
cocka
veterán
válasz GoodSpeed #30435 üzenetére
A 3 betűsnél akkoriban az se volt mindegy, hogy melyik fiókjába mész számlaügyet intézni. Ha nem vitted a bankkártyádat meg voltak lőve... úristen most mit csináljunk, nincs bankkártyája az ügyfélnek. Ott nagyon ment ez a bankkártyafétis, most nem tudom hogy van, de mikor számlát zártam náluk még makacsul ragaszkodtak ahhoz is, hogy visszavigyem nekik a kártyát, mert addig ők le nem zárják a számlát. Hát mondom köszi. Mehettem kétszer.
Hála jó istennek 2007 eleje óta nem vagyok OTP-s.
-
cocka
veterán
válasz kapasz #30437 üzenetére
Nem tudom ilyenkor számít-e, de állítólag 30 napot adnak maguknak csak úgy ajándékba úgy mond felmondási időnek és csak utána zárják a számlát. Holott szerintem ilyen esetekben azonnali zárásra lenne szükség.
Mert akkor én meg baxok bejelenteni a számlatulaj halálát és átutalom magamnak a pénzt, azt bizonyítsa a bank, hogy akkor már halott volt. Sok sikert.
-
cocka
veterán
válasz GoodSpeed #30444 üzenetére
2007-ben történt ez! Az OTP-nél az ügyfél össze volt (ha még most is így van még rosszabb) hegesztve a bankkártyájával és a fiókvezető bankjával.
Egyszerű. Ha megvan a kártyád, de nem viszed be, ha kérik, de ragaszkodsz a számlazáráshoz, akkor rád terhelik a letiltás díját. Mert ostoba balfaxok.
Akkor hadd soroljam fel, hogy milyen meglepetések értek a CIB-nél AKKOR, miután eljöttem az OTP-től.
1. Jéé, anélkül is tudnak számlaügyeket intézni, hogy nálad lenne a bankkártya. Nálad lehet, de nem elvárás. Számlaügyek intézésében is gyorsabbak az OTP-nél.
2. Van ugyan fiókvezető bank, de ha másik bankba mész ügyintézni, nem hajtanak el vagy nem szerencsétlenkednek azon címen, hogy nem a fiókvezető bankodban vagy.
3. Jéé, a csomagok rugalmasabbak nincsenek beléjük betonozva baromságok. Az OTP-nél csak rugalmatlan számlacsomagokban tudtak gondolkodni, tehát kitalálták, hogy melyik csomag mit fog tartalmazni és szerintük hogy lesz jó és azt úgy áraival együtt ledugják a torkodon. (értsd: ha kiválasztottál egy számlacsomagot, az elemein lényegében nem módosíthatsz vagy csak minimális mértékben) Olyan nincsen, hogy te x csomaghoz nem akarsz bankkártyát vagy nem kérsz SMS-t. (ezt talán külön is le lehetett mondani, de nyilván jeleztem, hogy csak netbankot kérnék, de ott még annak is díja van és a netbankkal egybe volt kombózva) Csak egy példa: nem rendelhetsz akármelyikhez dombornyomott kártyát vagy webkártyát. Oka: csak, mert az egy másik csomag része. Vagy nem adhatod le simán a kártyát, mint a CIB-nél hogy csókolom nem letiltani akarom, hanem visszaadni, hogy már nincs rá szükségem. Ezt egy CIB le tudta papírozni, az OTP-nél meg örökké a "nem lehet" falakba ütköztem. Többek közt ebből IS elegem lett.
És még volt pofája a számlazárást végző idiótának megkérdezni, hogy miért szüntetem meg.. Sóért wazze.. Aztán meg jól szórakozott a számlán lévő maradék 28 Ft kifizetésén. Természetesen a többi ügyfél füle hallatára.
Egyik legjobb döntés volt, hogy otthagytam az OTP-t örökre.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz #33802016 #30460 üzenetére
Vagy nem ütköztem bele
Voltál OTP-s mondjuk 2000-től 2007-ig? Ha nem, akkor nyilván nem ütközhettél bele.
az is inkább ilyen őskövületet ami visszamaradt a régmúltból.
Igen, csak akkor ezek szerint a takarék meg az OTP ebből a szempontból fullba nyomta a kretént. Vagy talán még most is.
-
cocka
veterán
Ez szerintem a CIB-nél is meg Gránitnál is így van. Hogy az online aktiválás egy kamu, max. arra jó, hogy neten tudj vele fizetni.
Ha nekem lejáratkor új kártyát küldenek és "kamuaktiváltam" a netbankban, majd utána boltban fizetek vele először, mondani szoktam az eladónak, hogy dugjuk be, mert tuti nem fog menni. És általában nem is megy.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz TrollBalint #30528 üzenetére
Nekem az a nagy kérdés, hogy és mi van, ha neten nem aktiválom, hanem egyből bolt és contact+PIN-t kérek?
Mert én embert nem ismerek, aki többet fizet a neten, mint a fizikai boltokban.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fotók, videók mobillal
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Linux kezdőknek
- Formula-1
- Hálózati / IP kamera
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Okos Otthon / Smart Home
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen