-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BlacKSouL
addikt
Ha a motorvezérlőben a szenzoroktól kapott jelek alapján az előre programozott feltételek teljesülnek (motor hőmérséklet, gázpedál állás, terhelés, pillanatnyi fordulatszám) akkor a vezérlőelektronika azt a jelet adja a szelepvezérlőnek, hogy eltolt, elnyújtott szívószelep vezérlést alkalmazzon (lásd itt 2:12-től) valamint kinyitja a pillangószelepet az áramlási veszteség csökkentésére, és szintén alacsony fordulaton a hosszú szívócsőprofilt használja, míg magasabb fordulaton a rövidet (lásd itt 4:35-nél) bár utóbbi inkább a nyomatékot tudja növelni, alapvetően ugye ha nyomatékosabb a motor, nem is kell annyira nyomni neki.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
válasz Aladdin #56803 üzenetére
és ezért sem ment jól az R18 A2-es blokk jól az Ufóban, meg a szedánban sem...
ami érdekes volt bennük, hogy az előőbiek Angliában, az utóbbiak Törökországban készültek, de a törökök összeszerelésére kevesebb panasz volt... arról nem is beszélve, hogy a szedán kevesebbet is fogyasztott (elvileg) ugyanazzal a blokkal...
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #56807 üzenetére
Mihez képest? 2005-06-ban azért nem volt túl sok kompakt ami ekkora lökettérfogatból 140 lovat tudott szívóban, és 8,9-es nullaszáza volt. Ahogy ezek többsége úgy ez is skizofrén, normál üzemben 5,5-ös fogyasztást tud, de széttaposva azért akkori turbósokat fogott.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
sugarforce
addikt
Eonon ga-8172vel van valakinek tapasztalata?
-
i-sti
senior tag
Valaki kielemezné, hogy a Hemi V8-asom így kell szóljon a kipufogó végénél vagy van valami gond.
Én furcsának találom a hangjátNovum Forum Siculorum
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Új honda hr-v-t vennék, és gondolkozom néhány kiegészítőn (Oldalvédő díszlécek; sárfogók; lökhárító sarokvédők) ,leginkább a kocsi védelmének érdekében. Nem tudom, ezeknek szerintetek mennyi értelme van? Talán főként az oldalvédő díszléc lehet hasznos, ha rád nyitják a melletted álló kocsi ajtaját.
Viszont őrült lehúzásnak tartom, hogy a karosszériára ragasztott keményebb műanyag díszlécért pl 120 ezer forintot elkérnek. Azon gondolkoztam, lehet ilyet utólag rárakatni máshol, vagy azáltal ugrik a gyári garancia esetleg?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kalapacsolok #56817 üzenetére
Az a baj, hogy ha nem pont abba síkban nyílik rá a másik autó ajtaja akkor hiába van ott a védőcsík, ugyanúgy leverik a festéket az ajtódról.
120k-t nem ér az tuti. Garit nem befolyásolja én utólag rendeltem a a Jazzem oldalára 3M gyártmányú csíkot.
#nincsbennetarcsi
-
gxcman
tag
Olajozott kérdés
Jelenleg : Total 5W40 Quartz 9000, Ő teljesít szolgálatot, szeretnék föntebb lépni, olaj szintjelző szerint nem szereti...vagyis nem kér még...( jól fogalmaztam meg ?? / BlacKSouL / )
5W30 szerintem kevés előrelépés, 0W30 amire gondoltam. ( a 0W20-t nem merem míg nem győztök meg )
Ha 2 márka közül kellene választani a: MOTUL ECO-nergy élvez nagyobb ajánlás a Total xxxxxx helyett?
Ha számít 360k km van a gépbe ( de nem érződik rajta ) ezért gondolom helytelen választásnak a 0W20-t, de talán meggyőzhető vagyok, átlag napi 2x 20-25km a legjellemzőbb használat.
-
Dalai Láma
őstag
válasz Jaffa75 #56643 üzenetére
Nekem van 1.3 Trend fekete új. A piros cérnával varrott kormány miatt sírok, hogy nincs benne. Egyébként nagyon szeretem, és 4.2 alatt megvolt újonnan.
Szeretem vezetni, ha odalépek, akkor megy. A motorhangja egészen férfias, nekem egy traktor jut eszembe róla Nagyon könnyen vezethető, nagyon jól fordul. Még túl sok tapasztalatom ezen kívül nincs vele, minden rendben, kb. 2 hónapja van meg.
A csomagtartóját szeretem, meg mindenhogy variálható le-, és felhajtható üléseket. Meg a 90 fokban nyíló hátsó ajtókat. Viszont a csomagtér kárpitja tényleg nem valami időtálló, ha rátüsszentesz, már bolyhosodik is. Gondolkozom tálca vásárlásán.A valós fogyasztásról még nem mernék nyilatkozni, sok autópálya volt eddig, átlagban 5.9-6 l.
De nem szupertakarékos módon használom, az is igaz.''Ugrott apósom, nagy régi sólyom, mindene az illegalitás''
-
tboldi
nagyúr
válasz Dalai Láma #56821 üzenetére
A motorhangja egészen férfias, nekem egy traktor jut eszembe róla
Akkor ez nem változott 2002 óta.
-
tboldi
nagyúr
Mert a Honda
boyracereknek valónem prémium gyártó. Bár a sajátomat elég csendesnek tartom (a kategóriatársaihoz mérten).A megjegyzésem arra irányult, hogy hidegen, gyorsítás közben van egy kicsi, dízelmotorra emlékeztető, kerepelős hangja. Miután bemelegedett, ez teljesen elmúlik.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz BigBlackDog #56826 üzenetére
De legyen már egy Jazz is olyan mint az első szériás a LS-ek. (a
medvemerci ölő)Másként szólva, ha már az Acurával próbálnak konkurálni az Infinity-nek, meg a Lexus-nak, akkor miért a fenének nem csinálnak egy Acura Jazz-t?
Lást CT200h.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #56830 üzenetére
Vagy csak rossz a füled.
Komolyra fordítva: nem hiszem, hogy a magas nyomással dolgozó common rail rendszernek és a befecskendező szelepeknek ne lenne hangjuk. Max. csak a zajszigetelése jó a Civic-nek, ami ráadásul egy kategóriával feljebb is van, mint a Jazz. Na, meg van is cirka 10 év az én autóm és a Tiéd között.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kalapacsolok #56827 üzenetére
Sima ajtóvédő díszléc 3M ragsztóval ellátva. Elég nagy a választék: [link]
#nincsbennetarcsi
-
flegga92
senior tag
válasz gxcman #56819 üzenetére
Én nagyon ajánlom a 0W20 olajat. 2004-es 1.6 Civicem van, előző tulaj 5W30 Eneos Premium Hyperrel használta elmondása szerint 10e km alatt 5 decit evett meg.
Nálam is ugyan ez ment bele, nálam 7 decit kajált meg.
Utána 0W30 Castrol Magnatec ment bele, 1 év alatt csak 8e km ment bele kb 5 decit evett. Autópályán sose volt a kocsi.
Most legutóbb 0W20 Eneos ment bele, beletekertem a kocsiba 2000 km-t ebből 1000 autópályán, végig 4000-es fordulat felett és eddig 0 olajfogyásom lett ez a 2000 km alatt. A korábbi olajokból ilyen távon már látszott a nívón, főleg ennyi autópályázás után.
Ja és a kocsiban lassan 280e km van. -
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Na, átraktam a téli szettet a hétvégén mindkét vasra, örültem, csak egy kerék volt szar 2 éves szelep elhalt a lemezfelniben Hondit le is mostam, olajszintet is csekkoltam és megint túltöltötte az olajat a szerelőm, egy 3mm-el a max fölött van a nívó ... minden évben eljátssza kb.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #56839 üzenetére
Nála hagytam egy napra a kocsit, max beállt vele a kertbe, nem hiszem hogy meleg volt a motor.
vagy lehet elment kocsikázni a versenyautómmal?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #56841 üzenetére
Általában megvárom, de múltkor pont úgy jött ki, hogy késő este tudtam csak odavinni az autót és másnap este mentem érte.
-
BlacKSouL
addikt
válasz gxcman #56819 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni akkor 0W30. Ekkora futásteljesítmény ha végig vastagabb olajjal volt használva okozhat némi bizonytalanságot, de mivel a gyári is 0W20 benne, és több tapasztalat alapján is a 0W20 megfelelő, ezért nagy probléma azzal sem hiszem hogy lenne. De az 5W40-hez képest a 0W30 már eleve nagy lépés. Szerintem próbáld ki vele (0w30), és ha egy periódus alatt semmi negatív hatása, akkor még ráérsz eldönteni hogy akarsz-e lejjebb menni.
Ez a motor egyébként kifejezetten takarékosra, de főleg környezetbarátra lett tervezve, így a tökéletes takarékos üzemet legjobban nyilván egy szintén takarékos üzemre tervezett 0w20 olajjal tudná elérni.
Egyébként az olajfogyást nem csak a nívópálcán lehet tettenérni, hiszen az üzemanyaggal felhígulás ugye átveri ezt a mérési módszert, viszont egyszerűen nézz bele a kipufogócsőbe. Ha kormos, akkor valószínűleg van némi olajfogyás. Ha majdnem fémtiszta, akkor nagyon minimális.
Csak referenciának:
L13A (Jazz, City), R18A (Civic)Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kobe
veterán
Valaki normalis karpitost pesten tudna ajanlani?
Borules, konyoklo szivacs vegett -
i-sti
senior tag
Jelentem, hogy a tolató ledeket sikeresen beszereltem.
Itt van pár kép BoldizsárnakNovum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest