-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #28049 üzenetére
Nem, boo ajálnotta, már 0 foktól tökéletesen fogott, üzemi hőfoka 0-900 fok, mivel télen vettem, így tudtam tesztelni, és teljesen rendben volt. Tavasszal még nálam volt, amíg meg volt a vti, majd külön eladtam róla, semmit sem kopott addig.
Sokkal jobb volt, mint a gyári vagy brembo, ferodo, textar tárcsák és betétek, ugyanolyan pedál nyomásnál sokkal jobban fog, nem melegedett el és nem fogott hosszabban, nem nyúlik, ctr-re tavasszal dobom majd fel.A TG tárcsa 2001-es régi fejlesztés, hangos és eszi a betéteket, viszont a karbon tárcsa 2012-es fejlesztés és szinte én voltam az első, aki 2012-ben megvásárolta Magyarországon, talán még rajtam kívül két embernek volt akkor, egyikük ajánlotta, aki folyamatosan pályázott. Csak ajánlani tudom, jó gumival jó párost alkot pályán, utcán egyaránt.
Utcán, amíg nem melegedett fel a tárcsa, addig egy kicsi súrlódó hangot lehetett hallani fékezéskor pár percig, ennyi.
Vtire kompletten 100-ból kijött előre, ctr-re 130 környékén van a 300-as nagyfék.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #28055 üzenetére
Zolynet leírta a lényeget, brembo és a ferodo egy nulla, 3 fékezés alatt gallyra vágtam!
És nem a legolcsóbb ment fel ferodo betétből, a ds2500-at meg leszólják, nem is kicsit.
Ezért is félek az új type-r civictől, mert a beszállító a brembo lesz lyuggatott tárcsával...
Forma 1-ben is mit csináltak többször Hamiltonnal...Ha a 262-es vti fékem sokkal jobb volt az ebc-vel, mint most a teljesen gyári 300-as első fékrendszerem az ep3-on, akkor az szerintem nem xar, sőt, elég jó.
Vtivel 200 felett fékezni álom volt az ebc-vel.Egy beszállítói hibáról tudok, amikor is tavaly egy gyereknek a TG tárcsája egyik oldalt egy helyen megrepedt.
130e-ből többen meghozzák előre a karbon tárcsákat sárga betétekkel, ha esetleg gondolkozol a cserében, mert cserés lesz, én elgondolkodnék rajta a helyedben.
Nekem biztosan ez fog felmenni tavasszal, most még legyalulom a 10e km-es első betéteket, és had szóljon.
Tárcsáim már vállasak, le is mértem őket, kuka. De új betétekkel vettem a verdát anno.
Hátul is új tárcsa betét kombó van, azt hagyom is.Én sem istenítem, csak már minden utángyártott megoldást kipróbáltam, ate sem rossz, csak elmelegszik egy idő után. De ate tárcsát még nem próbáltam, csak hallottam.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #28106 üzenetére
Talán főrelé, 6gen civiceknél is szokott ilyen lenni 200e futás felett, újra kell forrasztani a lábakat.
Autóra írom, motorhoz abszolút nem értekMondjuk nálam generátor csinált ilyet a vtimmel, majd negyed óra múlva meggyógyult, azóta sem értem én sem.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #28111 üzenetére
Akkor a gyújtáselosztóban lévő trafó vagy gyújtásmodul égett meg nálad.
Bár ha ez a gond, utána nem indul el egyszer sem, főrelé érintkezéshibával meg elindul.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #28113 üzenetére
Igaz, hidegen főrelé, melegen trafó vagy gyújtásmodul a gyújtáselosztóban.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz LógaGéza #28170 üzenetére
Gyanúsan olcsó, ha jó a motor, váltó(csapágybaj), futómű, kormánymű(nem ropog, nem recseg), és a festés sem rossz rajta, már repülnék is rá, 500-ért ajándék, ha tényleg nincs baja, ráadásul 1.6-os, ami sokkal dinamikusabban is megy, mint az 1.4, és nem is eszik annyival többet.
Ráadásul ha cserélve voltak rajta az említett dolgok, akkor tényleg ajándék.
Meg kell nézni.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz LógaGéza #28202 üzenetére
Nekem ugyanez a kaszni van, csak type-r-be. Egyáltalán nem rohad, mint az az előtti hondák. Festékmérőt esetleg érdemes lenne vinned és egy autószerelőt is, ha van olyan ismerősöd. Átírás, kárpittisztítás, polírozás, szilent csere megvan max 100-ból, 600-ért is nagyon jó ár lenne, hahun legolcsóbb is 800 körül indul.
Ha lenne most fölös 500-am és nem kellene másra, mennék is érte, de előtte jól átnézném azért.Egyik képen van hiba, motoros képen nem piros fehér a hűtősapka színe, mint a gyári, hanem sárga, hűtőcsere esetleg törés miatt, nem is látni többet, meg kell nézni élőben, hiányzik két gumi és a klíma gáz felirata.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #28238 üzenetére
600 vagy 700 Ft a 10 db, óracsoport előtti keretet magad felé kihúzod, 3 csillagcsavar fogja az óracsoportot, 2 alul, egy felül, kitekered, magad felé kihúzod az óracsoportot, de hátul fogja két kábel, azt le kell húzni róla.
Nekem 9 db égő volt benne, azt kitekered és az égők fekete foglalatban vannak, abból kell kihúzni.
A kormányt a művelet előtt húzd le teljesen, ne legyen útban.
Nekem ez max 10 perc volt, én még a középkonzolt is szétszedtem vagy 20-szor teljesen szerelési hiba miatt...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz LógaGéza #28327 üzenetére
Manual serviceban meg kell néznem, vagy megkérdezek egy admint a fórumon, akinek ugyanez a baja vele.
Az enyémben nincs, de elárulom, hogy a 7 gen lámpái, főleg a projektoros facelift egy xar, ahogy van.
Nekem a manuális fogaskerekek rohadtak be, kiszedettem, maxra tekertettem...
Nem a fényszóróban van szerintem, hanem van egy külön állító motor, de megkérdezem az illetőt.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz LógaGéza #28340 üzenetére
"Még úgy 2 éve egy másik CTR-es kolléga világosított fel, hogy igazából nem a motor szarik be hanem a mozgató mechanikában vannak fogaskerekek amiben a zsír megdermed és beragad. Azt ki kell mosni (a gyárit) majd valami másik zsírral újrakenni és működni fog.
Legalábbis neki ez volt a baj. FL CTR-en. "Ezt mondták nekem.
Én pl a fűtésházzal jártam így, gyári zsír miatt rossz lesz a kenés, és megakad, 7gen súlyos hibája a manuális klíma meleg hideg levegő állítása.
Mondjuk a 6 gen vtimnél is akadt rendesen.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz LógaGéza #28382 üzenetére
Nem kell vele foglalkozni, 10-ből 9 hondánál, amit vezettem, üresben búg a nyelestengely csapágy. Tökéletesen működik a váló. Mind igaz ez az 5,6,7 genekre egyaránt.
Váltóolaj cserétől nem múlik el, nekem sem múlt el egyiknél sem, egy kis búgás, morgás hallgató üresben.
Az első hondába 40e km ment bele, most is Pesten fut, egy tanár vette meg, semmi baja a váltónak.
Vtibe már sokkal erősebb volt a morajlás, 20e km ment bele, ugyanúgy adtam el, ahogy vettem.
Ctr-emnek is van egy kis hangja, ha már üzemmeleg a váltóolaj, alig észrevehetően, eddig semmi bajom a váltóval, kapott télen friss mtf3 olajat azt kész.
Próbálj azért meg egy olajcserét te is.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
-
honda23
aktív tag
Tegnap este a szemem előtt repedt szét a másik projektorom a lámpában. Mindkét projektorom kettétörve.
Előzmény: februárban kicseréltem az izzókat egy másik típusra, márciusban a bal első elrepedt, most pedig tegnap este pontban háromnegyed tizenegykor a szemem előtt repedt szét a jobb első is...
Még augusztusban észrevettem, hogy baj van a világítással, égett szagot éreztem, azt hittem hogy a fagyálló az, tegnap este viszont már nagyon tompa volt a világítás, kivettem az izzót a projektor repedés után, és az égő egyik lábának foglalata ki volt törve, az izzó üvege belül teljesen elfolyva és izzott az üveg kívülről folyamatosan füstölve, de valami nagyon durva látvány volt este 11-kor.
Sajnos voltam olyan hülye, hogy több emberre hallgatva próbáljam ki a ge megalight 120 magyar szart, 120e Ft-ot kárt csinálva plusz szerelés, mert ennyibe lenne a két új gyári lámpám előre. Projektorok elrepedve, lámpatest belülről megégve! Mindenkit óva intek ettől a magyar xartól, a hivatalosan a ge-t is meg fogom keresni, hogy történhetett meg ilyen, amúgy tecsóban vettem, olcsóbb volt, mint az osram, nagy hiba volt.
Februárig a lámpatestem hibátlan volt, izzócsere után szétsárgulva, hajszálrepedve, belülről is és a két projektor is tönkrement.
Kérdésem, magas fényerejű izzóból van még osram nightbreaker ultimate és a philips x-treme vision. Használja valaki? Egy évet bírjon ki, nekem a csere 5 perc alatt megvan, mint tegnap este a vak sötétben mobillal a kezemben egy kézzel megvolt.
Osramok egyszer sem csináltak hibát, bajt, ott azonnal eldurrant azt annyi.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #28699 üzenetére
Osram nightbreaker h4-ben simán bírt 10-15e km-t 1.5-2 évet.
H1-ben már csak 5-6e km-t bírt 9 hónapot, és én is folyamatosan használom a tompítottat.GE mega gagyi 120 meg 4e km-t bírt és írtam hogy végezte.
h4-es izzók többet bírnak, tapasztalatból írom, vtibe is vettem és eladás előtt égett ki, majdnem két évet bírt.
Fehér 6genembe 5 év alatt két szettet vettem 30e km alatt.Sajnos így jártam, ez nem a honda hibája, én meg már azt hittem, hogy a fagyállóm ég valahol a motortérben.
Az égő volt az, így mentem egy hónapot kb.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #28708 üzenetére
Minden jó, generátor, töltés, feszszabályzás.
Ma végre kiderült egy két dolog, sajnos tényleg baj volt a ge izzókkal. Kivettem a másikat és kezdődő gondok voltak ott is, konkrétan kezdett a belseje teljesen meghalni, vagyis a tetején lévő kék festék itt is lefolyt belül. Az üveg alul darabosra repedve a foglalatnál. A búrák nagyon melegek voltak, a projektor feletti rész belül megégett, márciusig egyiknek sem volt semmi baja, amíg évekig osram volt benne, előző tulaj is osramot rakott bele.
Ma berakom délután a frissen vett nb ultimatet, és jött a meglepetés, hatalmas fényerő és a búra egyáltalán nem melegszik, tehát kb 30-40 fok különbség volt a két izzó között, hogy lehetséges ez? Már a nyáron észrevettem, hogy nagyon melegek a lámpáim, de nem gondoltam, hogy ez ekkora bajt okozhat majd.
Ma este jövök haza, és nem hittem a szememnek, mekkora a különbség az osram javára, és van olyan teszt, ahol a xar ge 120-at hozzák ki győztesnek, ez tiszta vicc.
Egyértelműen az égők tették tönkre a projektorokat és a burákat belül.
Ekkora hőt, amit az égők okoztak, nem bír ki semmi, kb 30 fokkal volt melegebb a búra a projektor felett, kivételkor kesztyűben el kellett dobnom, olyan meleg volt...
Ha van a ge-nek panaszokkal foglalkozó helye, kivizsgáltatom.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #28729 üzenetére
Megkerestem egy vezetőt a cégnél, aki adott kontaktot, ott harmadik átkapcsolásra egy ügyintézővel sikerült beszélnem, aki az ilyen esetekkel foglalkozik!
Bevizsgálják az izzókat, most küldöm el nekik és fényképeket is kell küldenem.
Megkérdezték, mikori az izzó, milyen típus, hol vettem, milyen autóban volt használva.
Segítőkészek voltak. Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz demars #28988 üzenetére
Itt fehérváron egy maszek majdnem ugyanannyiban van kb, mint egy márkaszerviz, mondjuk a nagyon olcsó sem valami jó, már belefutottam egy két szerelőnek mondott emberkébe, aki jól elbaxta az akkori verdámat.
3000-től megy az óradíj, szla nincs, 6-7-8e-ért meg már kapsz róla.
Sajnos minden jobb helyen van egy olyan szerelő egy csapatban, aki holt hülye az adott feladathoz, és én mindig bele futok az ilyen esetekbe. Ilyen balszerencsés vagyok. De nehogy már ezért fel kelljen mennem Pestre, mert itt egy nyomorult értelmes hondához értő szerelő sincs!Ha hozzá kell nyúlni a vezérlésemhez a lánc miatt, akkor abból tuti honda márkaszerviz lesz vagy Imi, mert még itt senki nem látott fejérben k-s motort, akiket kérdeztem...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #29038 üzenetére
Fejér megye nagyon drága, Győr környéke is.
Albik is, meg úgy általában minden, az ipari parkoknak köszönhetően.
Tiszántúl meg nagyon olcsó, és vidékként Fehérvár és Győr környékét értettem.
Falun meg rohadt drága minden, közművek, gáz,boltok, tv+net,stb drágább sokkal Pestnél is.
Nem vitatkozni akartam, ez az én véleményem.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Sokan tévedésben vannak, nyáron a téli gumi sokkal veszélyesebb szerintem.
De aki abszolút nem sportos vezető, aki nem tudja, merre hogyan kell ellenkormányozni, azok télen nyári gumival, négy évszakos gumival és téli gumival is balesetveszélyesek(van pár ilyen rokoni körben sajnos).
Nyáron egy téli gumival vészfékezni lehetetlen, azonnal kapcsol az abs, és folyamatosan csúszol, sőt 20, 25 fok felett legyalulod a felületet egy két hét alatt.
Sok ember megveszi az autót és vagy nincs pénze télen téli gumira, vagy van téli gumija és nyáron is azzal megy. Én ezt teljes mértékben elítélem, akkor üljön buszra azt kész.
Egyik munkatársam télen nyári gumival jár suzukival 1.6 báros keréknyomással...
Másik 10 éves négy évszakos gumival...
Harmadik 10 éves téli gumival, negyedik meg télen nyáron 10 éves nyári gumival....
És ezek az emberek szállítanak gyerekeket, utasokat.
Kutyám nem ültetném be melléjük.
Unokatesóm 6-7 éves téli debicája totálkárra törte februárban az opeljét, elment a kocsi hátulja egy sima fékezésnél...
Plusz a lényeg, hogy nem olcsó, xar gumit vegyenek az emberek. Ezt sem tudják megérteni. Minél olcsóbb legyen, sokszor egy új olcsó bóvli guminak kisebb a tapadása, mint az én 4-5 éves minőségi gumimnak.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #29141 üzenetére
Szerintem kicsit rutinosabb vagyok a type-r civicemmel, mint páran az 1.4-es autóikkal.
A type-r civicem egy téli gumi sem fogja meg, 200 lóra nincs tapadás télen, sajnos.
Már május elején azonnal blokkol bárhol egy 1.6 honda is.
Nyáron téli gumival jársz, gratulálok. Egyszer kellett felraknom júliusban a kleber téliket, egy hét alatt kuka lett egy 105 lovas 6genen, megolvadt a meleg aszfalttól, szétégett...
Nyáron nyári gumi, télen téli gumi, ennyi.
Nyáron téli gumi balesetveszély, télen nyári gumi is balesetveszély, négy évszakost meg inkább hagyjuk.
Ezt nem fogja fel sok magyar.
Én még nem cseréltem téli gumira, mert a nyári toyo t1r-em még most is sokkal jobban fog, mint a téli contim.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
2003-as téli gumi azonnali balesetveszély. Jól tetted, én is megyek a muterhoz megnézni a gumikat.
Én most csak napközben vezetek, ha vezetek, 8-11 fokban, jövőhéten is, így csak jövőhét végén rakom fel a téli conti szettet. Mindig november közepén szoktam kb felrakni. Bár most 3-4 napig ilyen rossz idő lesz reggelre, de mivel nem megyek most vele a héten reggel délelőtt, így nem teszem fel.
Novemberben meg már jó idő lesz, tiszta röhej
időnincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Geller72 #29147 üzenetére
Nem csak fékezésre értettem, kigyorsításokra és ahogy mondod, megoldatlan feladatokra.
Rutin az van bőven, nagyon sok hülyével találkoztam már, amiből mindig jól jöttem ki.
Örülök is neki egy kicsit, hisz így tanul az ember.
Csak sok ember azt hiszi, hogy ha ő levezet nyugdíjas tempóban x km-t, milyen rutinos, azt az első komolyabb próbatétel előtt össze is töri az autóját. Sok ilyen embert ismerek, mindig túlértékelik páran saját és az autójuk képességét.
Pl 10-ből 9 ember azt sem tudja, mi az a motorfék, volt olyan ember, aki megkérdezte, hogy mi az, hogy kell használni télen...
Grat a sok balesetmentes km-ért.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz LógaGéza #29149 üzenetére
A 7 gen 3d kipuffok nagyon sokat elmennek, és ha garázsban álltak, 200e km-es futásteljesítménnyel is hibátlant veszel. Nekem sport van fent, de vettem egyet bontottat semmi rozsdával 20-ért, nemsokára felrakom.
EP3-nak 45-ös kipuffvezetése van, ep2-t mérd le, ha egyezik, bontottat vehetsz akár 15-ért is jól árusítva.
Új ára horror.
Persze hogy rámegy, max a toldatnál csinálnak egy 45-ös kimenőt csatlakozásnak, kb 5-8e Ft-ért.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #29156 üzenetére
Ep2 is dupla csöves, csak kisebb átmérővel, szerintem mondjuk 40-es lehet kb.
Le kellene mérni tolómérővel, valamikor én is végig mérem a rendszert.
Igen, t1r nagyon jó esőben és nagyon jó hidegben is.
Conti ts-sel februárban eldobtam a hátulját egy döntött kanyarban 7-8 fokban vizes aszfalton, meg is lepődtem.
Kettesből gyorsítottam ki, de ezek után hamar rájöttem, nem lehet téli gummával kigyorsítani, csak hármastól.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #29164 üzenetére
Még a 105 lovason egy sima fékezés volt Polgárdi közelében a körforgóban, barum bravuris 2-nek a jobb elsőjéből kiszakadt egy fél tenyérnyi gumi... Teljesen új gumi volt.
Vacsi új barum polaris2 vagy 3 téli gumi újonnan mind a négy szálszakadt volt, összevissza ment, nem cserélték ki, próbaképpen felraktam a vtire is, élmény volt, tapadása nulla volt újonnan is vizes úton.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #29206 üzenetére
Ez egy hulladék, 10 Ft-ot nem adnék érte, lehet, több, mint három színe van...
Mint a legtöbb 5 genek, katasztrófa az összes, fényezés, kormánymű, futómű, váltó és motor...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Fordot a büdös életbe nem vennék Opellal együtt, megbízhatatlanok nagyon. A családban már mindegyiket többször vontatták...
Valami iszonyat kényelmetlen autók rettenet gyenge hátsó futóművel.
3. Hondám van 9 év alatt és egyik sem hagyott cserben soha.Hondát összehasonlítani Forddal, Opellal, VW-nel megbízhatóság miatt
Mielőtt kérdeznétek, igen, vezettem jó néhányat, többről örök élményem is maradt.
Na utána beültem az aktuális civicembe és röhögtem.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #29340 üzenetére
Kíváncsiságból mennyi km van a gépedben?
Első autómat visszatekerve vettem 68e km-rel, 100e km-t tekertek vissza.
200e km-rel adtam el, elől, hátul tökéletes lengéscsillapítókkal, gyárival, 6gen d16y7 sedan.Második egy 6gen vti sedan volt, 244e km-rel adtam el, tökéletes lengéscsillapítókkal.
Most van egy ep3 type-r civicem, gariban cserélték 2011-ben 92e km-nél az első lengéscsillapítókat, és én cseréltem most tavasszal 103e km-nél a hátsókat gyárira. Sport ennyit bír ezen a xar úton.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #29352 üzenetére
Az k érdekes, mert ezeknek a civiceknek simán el kellene mennie 300-400e km-t gyári gátlókkal.
Accordok is simán elmennek, meg az én előző autóim is simán el fognak még, nemrég beszéltem az első autóm mostani tulajával, szó szerint semmi gond sincs a verdával, és Pesten használja nap mint nap, tanárként suliba
5-6 gen is elmegy, 7 genek is, csak az ep3-at kell cserélni hivatalosan 100e km-enként, ez meg is történt, szerintem egy darabig nem lesz vele gondom nekem.EP3-amat németből hozták be 2006 márciusában, ott csak autópályáztak vele, majd egy főséf vette meg pesten, aki közben kiment hajózni és otthagyta 2013 február végén a haverjánál Budakalászon autókereskedésben. Az autó 2009 és 2012 között sokat állt, nem ment bele 1-2 e km-nél több, mert a gyerek nem is használta, fűtött garázsban állt, honda élesnél az Imi szervizelte, mindent elmondott róla, igen törték, ráfutásos baleset, és mivel ő is azt mondta, ez egy jó vétel, így elégedett vagyok a döntésemmel.
Van pár gyerekbetegsége, de ezeket mind kijavítom egy éven belül, ahogy anyagi dolgaim engedik.Magyarországon a hondák 90%-a törött minimum elől, a maradék 10%-ot meg nem adják el a tulajok, csak nagyon ritka esetben.
Több tucat autót néztem meg 10 év alatt és az összes törött volt, minimum elől.A külföldről behozott autók is nagy lutrik ilyen tekintetben, németben még olajat sem cserélnek, 3-4 évente eldobják a kocsikat és újat vesznek helyette.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #29364 üzenetére
Sajnos sokan olyan álomvilágban élnek, igen, a családban, rokonoknál több, mint 20 autó van, és mindegyik volt törve, új autó, régi autó.
Amúgy jó kis autó ez az ep3 a vti után, kormánymű, váltó, futómű, motor, mind imádom, ha kell családi autó, ha kell egy kiéhezett vadállat. És nagyon kényelmes elől, hátul.Olvastam, hogy tuningolni akarod a 7gened, nem érdemes erre költened, ez nem 5-6 gen, ezek már sokkal kevésbé tuningolható motorok, k20-as motorokat lehet igencsak megpiszkálni, nekem kb 500-600-ba fájna egy 250 lovas ep3. Na, az mindent vinne.
Kompletten ez a motorbelső 300 lóra van tervezve megbontás nélkül. Váltó és kuplung is simán bírja.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #29365 üzenetére
Akkor gratula a 10 %-hoz. Tényleg nem sok ilyen van, sajnos.
A lengéscsillapítók halála nem csak abból áll, hogy pattogsz az úton, folyik belőle az olaj.
Pl szélben imbolyog a kocsid jobbra balra, sokat kell ellenkormányoznod, ha elmész egy kamion mellett, akkor a hirtelen megszűnő légáramlat miatt elmegy a kocsid a kamion felé kegyetlenül.
Igazából az új gátlókkal tényleg más lett nekem is a hátulja, síneken pl egyáltalán nem pattogok el a sportfutómű ellenére sem, előtte ott elpattogott a hátulja.Sokkal stabilabb lesz az egyenes futásod is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #29375 üzenetére
Meg fogod érezni, mikor kell láncot cserélni.
Vezetőt és feszítőt is kell cserélni.Alapjáraton elkezd becsörögni a motor a laza lánctól, meg kell nézni, hogy a feszítő maxon van-e, lehet rajta állítani.
Vagy 5800-nál nem vált a vtec, nem húz a motor, ahogy kell magas fordulaton, akkor is a laza lánc az oka.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Napfénysüti #29439 üzenetére
Pedig az
Családi autónak az ep3 mellé simán elférne.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Szétmarja a só, ha nem mosod le folyamatosan télen a felniket.
Nekem mindegyik ilyen volt, mondjuk én így vettem, de ha baxtam lemosni, már meg is marta a festést.Nagyon ajánlott télen vagy olcsóbb alufelni, vagy lemezfelni, ha nem számít a szépség.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Napfénysüti #29459 üzenetére
Viszont a Mazdák és Nissanok megbízhatósága egyenlő a nullával...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz LógaGéza #29481 üzenetére
Jól átbaxtak, mint engem az első hondámmal, én bbs felnivel jártam így, eredmény, kerékcsapágyas verda, és a tőcsavar sem szereti, alig tudtam leszedni róla az anyát, konkrétan rárázkódott....
Amit még utál a kerékcsapágy, a kisebb et számú felniket...Szereznék a helyedben honda felniket.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest