Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    válasz Rossi #123798 üzenetére

    Szervizes vagyok en is, az elmult 15 evben szinte kizarolag Dell vonalon mozogtam, kacsingatok a Lenovo fele, es gyujtom a tapasztalatokat. Mi egy kis ceg vagyunk es nekem is kezd elegem lenni a gyartokbol, hiaba vagyok beekelodve a gyarto es az ugyfel koze, ha erre kerul a sor en is inkabb az ugyfelet tamogatom, nem a gyartot.

    Kib. sok Dell gepet veszunk eves szinten, a szerverekrol nem is beszelve amik gyakran 20-30.000 dollar feletti eszkozok. Nagyon ninimalis az amikor az uj gesz kapasbol szar, de nagyon ritkan eloforul ami rendben is van.

    $1500 dollaros desktop, kapasbol szar, nem gond, 3 ev NBD onsite gar, orak mennek el a hibajegy keszitessel, varni a technikust( ugyan az mint en, en is porgok az ugyfelek kozott) kicsereli az alaplapot , elmegy, gep egybol osszefossa magat, visszahivom, hivjam a Dell kozponti szamot, kezdjem elorol. Bepoccenek, szetszedem a gepet, mindent kicserelek benne-> CPU hiba.

    Dell, megint 2 ora a telefonon, csinaljak rola videot , hogy mi a gond :W

    Megcsinalom, megnezik ok, most csinaljak mar egy masik videot amin szerepel a gep gyari szama, es egy cetli amire rairom a hibajegy szamat :Y

    Okes, tenyleg cpu gond lesz, kuldjem be a depoba es 8-12 munkanap alatt majd ok megjavitjak vagy kuldenek uj gepet , de azt csak 14 nap alatt. Nagy lof@szt, NBD gar, gyertek ki megint. megint 2 ora a telefonon , manager, alkudozas, nagy kegyesen akkor kijonnek masnap.

    Nem ezt a szintet varom el en sem, mert az ugyfel sem ezt varja el tolem. Minden ilyen garos hibajegyet ugy kezelek mintha az en sajat gepem lenne, a szervizessel ugy beszelek mint egy kollegaval mivel azok vagyunk, de a gyartoi hozzaallas nagyon bepoccent amikor 15 ev alatt eloszor be kene allni a termek moge, de nem erdeklik oket.

Új hozzászólás Aktív témák