-
Fototrend
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
insight
aktív tag
8.3 szoftver lehet az oka talán? Az 5S-em 2 napot kibír, eddig max 24 órát bírt, ezért éjszakánként töltőn volt. Tegnap 9 óta nem töltöttem , még 26% van, pedig másfél órát beszéltem rajta, neteztem és 4G-n lóg végig. Zsír!
[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Gsx-rr #106993 üzenetére
Ja én is megvoltam TouchID és jelkód nélkül az elmúlt 10 évben, amióta mobilom volt.
Szerintem el leszek továbbra is.Ezek kényelmi dolgok és valóban van biztonsági okai is, de akinek fontos az utóbbi, az töltse le azt a programot, ami távolról SMS által törli az adatokat. Bár ez lehet csak Androidra létezik.
⭐ Stella
-
D@niel
addikt
ez a százalékos jelző nagyon meríti a telót ...
𝕧𝕒𝕡𝕖 bemutatók, kedvezmények: facebook.com/Dan1el1031
-
D@niel
addikt
délben kapcsoltam ki, de már most tudom, hogy jobban bírja ; ) nem kell bekapcsolom csak ezért többször is, hogy checkoljam : D
lehet meglesz a bűvös 3 nap? ..[ Szerkesztve ]
𝕧𝕒𝕡𝕖 bemutatók, kedvezmények: facebook.com/Dan1el1031
-
misiizsai
tag
Annyi lenne még a kérdésem hogy konkrétan mi okozza ezt a hibát? Mit mondjak a T-seknek ha belém kötnének? Neten erre a jelenségre "backlight bleeding" et írják..Sajnos nincs angolom :/
Steam:misiizsai1993 Battlenet:misiizsai93 Origin:misiizsai uPlay:misiizsai1993
-
szabogabor10
veterán
Na hirtelen el kezdett működni a Touch ID-s appletöltés iPhone-on és iPad-en is...úgy néz ki, távoli hiba volt.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
gabormgp
senior tag
Akinek ez volt a baja: http://imagazin.hu/ios-8-3-touch-id-hiba-itt-a-megoldas/
Szabogabor: Hogy így mondod én is megnéztem és nekem is jó ..Nekem is magatol..
[ Szerkesztve ]
-
-
Nescafé
őstag
-
TXT
őstag
8.2- vel neha ugy merul az i6+ mint a buvarszivattyu! 8.3-mal javult ez, van tapasztalat mar sracok?
-
oliwire
őstag
Nekem kitűnően bírja most a 8.3-mal. 58%-on van, 3,5 óra használattal és 21 óra készenléttel.
-
8nemesis8
veterán
válasz r3dsnake #106978 üzenetére
Hát igen, kemény 1500ft-ot buktam! De ha megveszek egy 160 000FTos telefont, szégyen lenne, ha 1500 különbséget annyira megéreznék, ellenben ha holnap elejtem, akkor egy gyári kijelző 30-nál indul, nem utángyártott amit 20 körül kapni! Ezért nem akartam várni és nem azért, mert türelmetlen vagyok!
Az örgöd nem alszik...
Venni fogok az ebayről is ilyet tartaléknak szerintem, de ez most instant kellett és nem bántam meg! -
D@niel
addikt
az kivitelezhető,hogy a telefonnal befogott wifit usb-n továbbítom pc-re?
közben olvasom, hogy csak törléssel oldható meg.
[ Szerkesztve ]
𝕧𝕒𝕡𝕖 bemutatók, kedvezmények: facebook.com/Dan1el1031
-
Aaron14
őstag
válasz misiizsai #107000 üzenetére
Hihetetlen, hogy ennyiszer cserélnek hibás terméket hibásra. Nekem másfél hónap alatt ez az 5. iPhone 5S-em, de ezzel már meg vagyok elégedve. Persze még csak pár napja van nálam, szóval előjöhetnek még hibák, de a következőnél már irány az új dobozos igénylése. Te már ott tartassz, szóval neked inkább az új, dobozost ajánlanám!
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Aaron14
őstag
válasz D@niel #107025 üzenetére
Magyarországon, hivatalos forrásból vásárolt elektronikai cikkeknél (itt persze lehet kivétel, de én most az iPhone-ra térek ki) a 4. javítás után bekövetkezett hiba esetén (még garanciális időn belül, szavatossági időn belül kérdéses) jogosult a fogyasztó új, dobozos készülékre.
Ez úgy működik, hogy befotózod, leírod a hibákat az Apple Support-nak. Ők elbírálják és vagy engedélyezik vagy sem. Természetesen mindenféleképpen jogosult lenne a vásárló az új, dobozos készülékre, csak egyetlen probléma van, hogy az Apple sokszor szarik bele a magyar jogszabályokba. A NFH szerint a refurb készülék sem cserének, sem javításnak nem minősül, ami teljes mértékben igaz!
Tudok olyan esetről, ahol hasonló szituáció miatt 150.000 Ft bírságot szabtak ki a Magyar Telekom Nyrt.-re, mivel nem volt hajlandó új, dobozos készüléket adni a vásárlónak, az Apple üzletpolitikájára hivatkozva. Igaz, ott 3 munkanapon belüli meghibásodásról volt szó. Ebben az esetben az értékesítő (Telekom) köteles betartani a jogszabályokat és nem hivatkozhat az Apple álláspontjára.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
-
Aaron14
őstag
válasz mukibuci #107027 üzenetére
Sajnos nem találtam meg, de azt javaslom, hogy írjatok az NFH-nak és biztosan válaszolnak. Nekem minden esetben 2-3 munkanapon belül válaszoltak.
Elvileg még olyan buktató lehet, hogy a hibának mind a 4 esetben azonosnak kell lennie, de elképzelhetetlennek tartom és szerintem a fogyasztóval szemben szemétség, ha az 5. alkalommal meghibásodott készüléket is javíttatná a kereskedő.
Bárcsak itthon is olyan lenne az ügyfélkezelés, mint nyugaton vagy a USA-ben. Ott az Apple Store-ban rögtön cserélik a telefont és nem kell heteket várni a "javításra". De mégegyszer mondom, az NFH álláspontja szerint a refurb készülék sem javításnak sem cserének nem értelmezhető, így ez részükről jogszabálysértésnek minősül. Ennek ellenére én örülök, hogy nem szedegetik szét a telefonomat, hanem egy olyan készüléket kapok, ami gyárból jön ki, fóliázva.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Aaron14
őstag
válasz mukibuci #107030 üzenetére
Keressétek itt megema kollégát. Ő 5. alkalommal új, dobozos készüléket kapott. Gondolom nem a szép mosolyáért. Attól még, hogy nem találom, nem jelenti azt, hogy nem is létezik ilyen. Írjatok az NFH-nak, ők tudnak 100%-os választ adni én csak a tapasztalatokat írtam le.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Ragnar95
nagyúr
válasz Aaron14 #107023 üzenetére
Rosszul tudod, mivel az Apple nem árul alkatrészeket, innentől pedig a nem hivatalos szervizek nem tudnak gyári alkatrészt szerezni, csak bontásból, de az meg nem új alkatrész és elég drága is, márpedig az AppSolute még mindig nem hivatalos szerviz...
mukibuci: márpedig létezik ez a jogszabály valóban, én is így kaptam új HP nyomtatót. 3. csere után új bontatlan készüléket kell adni refurb helyett vagy a termék árát visszaadni attól függően, hogy melyiket választja a vevő.[ Szerkesztve ]
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Zooliegsm
tag
válasz Aaron14 #107029 üzenetére
nem vonatkozik jogszabály a javítások számára, nem határozzák meg, mennyi javítás után KELL cserélni egy terméket. azonban ha egy adott hibát (tehát ugyanazt) többször sem tudják sikeresen orvosolni úgy a harmadik eset után érdemes csereigényt bejelenteni (ezt természetesen a jegyzőkönyvbe bele kell íratni átadásnál). ilyen esetekben szoktak úgy dönteni (vagy a kereskedő vagy később a fogyasztóvédelem, aki ugye nem hatóság, tehát...na mindegy), hogy cserekészüléket kap a fogyasztó.
ha esetleg a javítást nem végzik el időre és ez kényelmetlenséget okoz a fogyasztónak, vagy bármi hibát vétenek (pl nincs jól kitöltve a jegyzőkönyv, nincs benne vállalt határidő vagy azon belül nem jeleztek csúszást stb) úgy természetesen még több adu ásza van a fogyasztónak egy csereigény leadása után (ezeket érdemes is kijátszani, hogy tuti legyen a csere).
vagy ha kinyitja a száját. ha valaki sokat hupákol meg szokták unni és cserélik (persze nem a vak világba kell dobálózni, hanem felépített érvekkel).
-
Aaron14
őstag
válasz Ragnar95 #107032 üzenetére
[link] Innentől kezdve mindenki eldönti, hogy elviszi egy hivatalos Apple szervizbe, ahol iPhone-t nem javítanak, csak horror összegért cserélnek vagy kicserélteti itt.
De persze mindenki csak saját felelősségre, mert rosszul tudom!
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Aaron14
őstag
válasz mukibuci #107033 üzenetére
Nem lenne egyszerűbb írnod a NFH-nak, mint kijelentened, hogy "nem, nincs ilyen"?
Bár hozzáteszem ebben az országban sajnos a jogszabályok annyit érnek, mint egy darab kutyakaki a járdán, amibe épp belelépsz. Ennek ellenére én is próbálom a tudatos fogyasztók táborát gyarapítani. Talán nem lenne ennyire körülményes a joggyakorlás, ha a fogyasztók élnének jogaikkal.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Ragnar95
nagyúr
válasz Aaron14 #107035 üzenetére
Valóban, mindenki eldönti maga, csak hibás infókat ne terjesszünk már,h gyári kijelzőt szerelnek be nem hivatalos szervizben...
mukibuci: most nem fogok jogszabályokat keresgélni, de ha van, ha nincs rá jogszabály, így működik a dolog.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Aaron14
őstag
válasz Ragnar95 #107038 üzenetére
Az egy dolog, hogy az Apple mit állít. Sok esetben szeretnék mellébeszélni.
Nem tudom, mi érdeke lenne egy cégnek ilyet állítania, mivel ezzel hatalmas bírságot szabhatnak ki rájuk, ha eredetinek beállított utángyártott kijelzőket szerelnek be, de ez engem is érdekel, úgyhogy utána fogok járni.
mukibuci: Nem erősködöm, csak nem szeretem az olyan embereket, akik tagadnak valamit, de semmivel nem tudják alátámasztani. Itt már többen elmondtuk saját tapasztalatunkat, hogy ez így működik, de ha te ilyen helyzetbe kerülnél, biztosan kötnéd az ebet a karóhoz, hogy mégis van ilyen jogszabály.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
misiizsai
tag
Mikor leadom nekik hétfő akkor kérvényezzem a cserét? Őszintén már nagyon ki vagyok ezzel az egésszel..Megveszem életem első előfizus 100+ ezres telóját erre járkálok Refurbished telefonról Refurbishedre. Ezzel együtt 2 kijelző hibás,1 power gomb hibás,1 home gomb hibás volt.Már nagyon unom..Azt nem értem miért nem tesztelik amit kiadnak? Még vagy 5 hibás Refurbished iPhone 5C-t fogok kapni vagy mi?
Steam:misiizsai1993 Battlenet:misiizsai93 Origin:misiizsai uPlay:misiizsai1993
-
bigdady
nagyúr
Hali
Tudtok Pesten ma egész nap nyitva levő szervizt ahol meg tudnák csinálni pár óra alatt a telo közelségérzékelőjét?
-
bdani94
tag
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bdani94 #107045 üzenetére
Mentsd le a telefont iTunes-al.
Állítsd vissza a telefont alaphelyzetbe (Beállítások / Általános / Visszaállítás --> Összes beállítás törlése)
Miután újraindult a telefon dugd rá a PC-re, indítsd el iTunes-t és kövesd az instrukciókat.Elvileg ez megoldja.
8nemesis8: nem árul Apple gyári tartozékot, tehát semmilyen kereskedő nem fog neked gyárit adni (még Apple sem). Ha ezt mondja a kereskedő, hogy gyári a tartozék, akkor vagy átverés vagy egy bontott telefon tartozéka.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
8nemesis8
veterán
válasz Zjunior #107048 üzenetére
OK!
radi8tor1: Köszi!
Használtok-e utángyártott kábelt töltésre?
Arra gondolok, hogy melóhelyre vagy kocsiba tartanék tartaléknak, boltban ajánlották 1500 körül, ami szép kábelharisnyás, "chipes"?, illetve tuti működik, mert hónapok óta használnak ugyanolyat szoftverezéshez ők is, megmutatta![ Szerkesztve ]
-
Ragnar95
nagyúr
válasz 8nemesis8 #107049 üzenetére
Én használok külső akksihoz, mert eredetiből nincs 10 centis, egyedül Belkinből, de az meg 20£ körül van, annyit nem ér.
Ez jelenleg működik a 2. telóval már hónapok óta, de volt előző, ami egyszercsak kiírta, h nem támogatott kiegészítő több hónapnyi tökéletes működés után és azóta egy telót sem tölt. Tehár kicsit zsákbamacska feeling, de 1$-ért még akkor is megéri kb, ha csak 1-2hónapig megy...Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.