-
Fototrend
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Ben-
veterán
válasz baal-amiga #156901 üzenetére
Hoppá. Ez mióta van benne?
-
-Ben-
veterán
válasz mr.tamasbiro #156919 üzenetére
Valószínűleg már új korukban is rosszak voltak valamennyire azok az aksik...
-
-Ben-
veterán
-
-Ben-
veterán
válasz szupermacs #157070 üzenetére
Nem küld, de akit idegesít különböző okokból kifolyólag a FB app, annak így is megéri. Főleg akkor, ha pont az értesítések teszik tönkre idegileg.
-
-Ben-
veterán
válasz vasi89 #157186 üzenetére
Tudom. Ismerős.. De ez nem csak a telenornál van így. A szolgáltatók kb. idomított majmokat vesznek fel, akik többé-kevésbé ugatják a témát, amennyiben előfizetéssel kapcsolatban teszel fel nekik kérdést/kérdéseket. Viszont, ha valami olyat kérdezel, amire nem válaszolnak naponta 1-2000 alkalommal, akkor rögtön hajtják a marhaságukat és teljesen lehetetlen, hogy meggyőzd őket... Biztosan akad kivétel (tisztelet neki!), de tucatnyi telekom, telenor és voda üzletben fordultam már meg és a legtöbbször balhé kerekedett ....
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz oneal1 #157189 üzenetére
Ez egy baromság... Minden ember tudja, aki régebb óta használ iPhone -t, hogy az 5/5S/SE egyik leggyakoribb hibája az, amikor valamelyik sarokban elenged az üveg ragasztása és benyomható lesz. Nehogy már pont egy szerviz ne tudja ezt.. Persze.. Elképesztő. Máshova vitted vagy ugyanaz a CareCenter?
-
-Ben-
veterán
-
-Ben-
veterán
válasz szupermacs #157196 üzenetére
Mivel eddig csak az ismerőseim közül 6(!) embernek cserélték emiatt a készülékét, így nincs miről beszélni. Ez a topik is tele van ilyen hozzászólásokkal. Tudja jól az Apple, hogy típushiba és azt is, hogy garanciában cserélendő, csak pont lesz@rják. Ami a mocsokságot illeti, nos egyre inkább azok és a múltban se kellett őket félteni...
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz szupermacs #157199 üzenetére
6 ember biztos, akikről én tudok. A topikban meg tucatnyi másik ember akik írták, hogy nekik cserélték emiatt. Eddig cserélték és egyértelműen típushiba is, de lehet most már nem bírja el az Apple pénztárcája...
(#157200) vasi89: Az lesz a vicc, amikor a 400 ropis telefont nem akarják se javítani se cserélni, mert szerintük nem rendeltetésszerű használat miatt romlott el... Most komolyan, mi bizonyítja, hogy a telefon le lett ejtve és azért vált fel az üveg? Semmi. Ennyi erővel bárki gyanúsítható bármivel, következmények nélkül. Ja, nem.
(#157202) szupermacs: Nyilván én se gondoltam komolyan.
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz StLui #157215 üzenetére
Pont emiatt (is) írtam ma, hogy ez nem így működik. Ők azt mondják, hogy le volt az ejtve, a fogyasztó pedig azt, hogy nem. Akkor kinek az „igaza” érvényesül? Valakinek döntenie kell és az ne az Apple legyen már.. Nekik nyilván úgy éri meg, ha nem cserélik/nem javítják..
-
-Ben-
veterán
válasz Hegyirabló #157220 üzenetére
Dugd töltőre, kapcsold be a wifit, zárd le a képernyőt (lock/power gomb) és hagyd, hogy tegye a dolgát. (Vagy menj be a menübe és nyomj a „biztonsági mentés” gombra).
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Iphone 13 128GB zöld színű + 2 év kiterjesztett gar + Apple watch SE 40mm
- Samsung S24 Ultra 512gb, szürke, újszerű állapotban, 32 hónap garanciával, eladó!
- Apple iPhone 11 Pro Max 64 GB zöld független 99% akkumulátor
- Apple iPhone 12 64 GB fekete független 92% akkumulátor
- Samsung S22 Ultra DS 5G 12/512GB Black Garancia: 2025.05
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen