-
Fototrend
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz xlife11 #4957 üzenetére
Áh neis mond, első óra utána kivoltam. Alig reagál a nyomkodásra, kijelzője kuka... menüje szintén, nemtudom hogy bírom ki jövhétig, de valahogy kénytelen leszek.
Az meg a másik hogy srác ügyeskedett mert ugye ebbe sima sim való, iPhone-ba meg ugye micro sim aztán úgy helyezte bele hogy jólegyen : D szóval nagyon nevetséges az egész. Legalább egy 3GS-t adhattak volna.
De. beszéltük itt hogy lehetséges a contactokat visszahozni de nemsikerült még, sajnos.
(#4958) Csabee.
De ezt még elküldik bevizsgálásra nem? Úgymond ilyen szinten mindegy hogy mekkora a raktárkészlet nem? Mert gondolom a központi szervízből adják át az újat vagy a refurb-ot a futárnak aztán ő viszi vissza az adott üzletbe!?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
DanielK
addikt
válasz xlife11 #5055 üzenetére
De akkor meg 2 eszközt kell vinni magaddal állandóan. Akkor már veszek egy 16GB pendriveot azt jóccakát, nem kell sz*rozni a másik gépen a telepítéssel.
De nálam még egyszerűbb a dolog (tudom net kell hozzá, de a mai világban...), Dropboxban van 25Gb-om és azt használom pendriveként. Vagy a skydrive fiókomat (ott is van 25GB x5 cím) vagy a legrosszabb esetben ott a Google Drive 5GB-tal.Illetve alapból van a telefonomon ~8Gb adat, akkor már "csak" 8GB férne rá a másik helyen.
Én még az androidos telómat sem használtam pendrive-ként.
[ Szerkesztve ]
-
M@te
senior tag
válasz xlife11 #5627 üzenetére
Pedig rengeteg pozitív értékelése van és elég sokat elolvastam ipad-ot is rendelt valaki tőle és azok is több éves regek sok üzlettel. Na mind1 boccs az off-ért csak kíváncsi voltam mit gondoltok róla.
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
Ragnar95
nagyúr
válasz xlife11 #129729 üzenetére
Ha szolgáltatós a készülék, akkor bármelyik ügyfélszolgálaton leadhatod a szolgáltatódnál, de ebben az esetben is Pestre küldik szervizbe a telefont, így legalább 2 hét a folyamat, ha független a telefon, akkor vagy futárral felküldöd Pestre valamelyik APR-hez vagy te magad beviszed, az APR-ek általában 1 héten belül megoldják a cserét.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Tibee86
veterán
válasz xlife11 #130783 üzenetére
Kvázi újat, de valójában refurbished (gyárilag felújított) készüléket kapsz.
Ha hivatalos viszonteladótól vásároltad a telefont akkor újraindul az 1 év garancia, ha nem akkor pedig folytatódik tovább, ha csak nem kevesebb volt már hátra mint 3 hónap, mert akkor 3 hónapot adnak rá. -
oliwire
őstag
válasz xlife11 #233445 üzenetére
Ha a gyártó hivatalos visszahívást, illetve javítást írt ki a típusra, természetesen illene ezt a hivatalos partnerek által orvosolnia
Garanciaidő után is.
Én arra értettem, ha nincs ilyen visszahívás kiírva a készülékre, legyen az akár autó, mosógép, TV, iPhone, akkor már nehezebb lesz garanciaidő után ilyeneket megoldani.
Írtak is példát ilyenre fentebb is, hogy volt már különböző gyártóknál is csere/javítás bizonyos problémáknál. Apple is cserélt készüléket, néhány korábbi esetnél, amit elismert.
A nálad jelentkező problémát nem ismerem, nem követem napi szinten az iPhone X fórumot
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen autót vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/