Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Jó ez?
[link] -
dragonfx
veterán
válasz AMD Power #251 üzenetére
na jó azért ne essünk át a ló.....
Nem kell rizsa duma, elképzelem mik lehetnek benne, szólj a fekete üveges mercisnek lééci ne menj 60nal, és indexelj ám amikor kanyarodsz, meg időben fékezz.....és akkor kapsz 2 boxot és mondhatod milyne faxa könyvet is vettem ttyűűűhaaaaaa Magyar embert szabályra meg nem tanítasz semmivel hacsak nem magától maga haszna érdekében nem kénytelen betartani.
Bevallom öszintén nem gegggből de engem se érdekel ha valaki rámszólna az úton, otthagyom mint a xart és kész, ha valaki tötymörög lelkifurdalás nélkül kitaposom akár kilóig ha úgy kivánja a helyzet hogy megelőzzem.
Nem beszélve arról ha egy tapasztalatnal vezető elbizonytalanodását megfejelik azzal hogy legyen nyuszi az úton abból jó nem sül ki az 100%, ugyanis ahogy a túl gyors vezetés ugy az átlagon aluli lassúság is közel ugyanolyna veszélyes, mert a többit csábítja a rosszra
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Sátán44
addikt
Meg tudnátok nekem mondani,hogy mostanság mennyibe kerül az ''A'' kat. jogosítvány?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Rommel6600
őstag
válasz dragonfx #253 üzenetére
hát alapjaiban látod rosszul az egészet, úgyhogy nem is állok neki egy regénynek, de: ez nem nemztiség, hanem ÉSZ kérdése. Nameg a törvényeké+rendőrségé, amik ugye enyhe kívánnivalót hagynak maguk után.
Meg kell lesni mi van Oberwarttól nyugatabbra, és le kell vonni a konzekvenciát, ennyi. -
AMD Power
titán
Vége az első KRESZ napnak! Kicsit lightos az oktatás, de szerintem nem is kell több!
-
AMD Power
titán
Csinálom itthon a Kresz teszteket.. ...azzal a progival ami vizsgán is lesz! Hát valami katasztrófa amit művelek!
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #257 üzenetére
Minden kezdet nehéz, majd bele jösz.
Nem tudom nektek hogy tanítják, nekünk témakörökre volt felbontva az oktatás.
I. Alapfogalmak
II. Autó műszaki része
III. Vezetés elmélet
IV. KRESZ
V. Tesztek kitöltése (6*45 perc)
Igaz akkor még nem számítógépes volt.
A kresz könyhöz kaptunk teszt könyvet is (1500 kérdés volt benne azthiszem)
Minden témakör után volt házi feladatunk. Az adott témakör tesztkérdéseit kellett megcsinálni,és a következő óra elején leellenőriztük, volt számon kérdés is.
Úgy rémlik mint ha 4-5 hét volt Kressz oktatás (de ebben nem vagyok 100%-an biztos). Heti 3 nap volt 2*45 perces tanítás. -
nemcso
senior tag
Anno 1989 őszén nekem is több hétig tartott az elméleti oktatás, nem volt ilyen gyorstalpaló jellege.
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
Kephamos
addikt
válasz Calogero #261 üzenetére
Szerintem ez nem változtat a dolgokon. Inkább azért érezhetsz/érezhettek változást, mert sokkal több ember szerzi meg a jogsi x idő alatt, s így több mazsolával találkozik az ember. Jómagam is mazsola vagyok, vagyis inkább leszek, mert mert még nincs meg a jogsim, mert meghúztak. Na, probléma egy szál se, hétfőn megint nekiugrok a forgalom vizsgának.
-
Calogero
addikt
KRESZ magyarul: [link]
-
Kiskokó
veterán
válasz Calogero #261 üzenetére
Szeritnem nincsi gazad!
Megtanitják ugyan azt vagy ha nem megkell tnaulnod mert akor enm mész át a kreszvizsgán..
csak tömörebben nyomatják mint régen...
megm itn irták.. több az ujonc (mitn én leszek majd) mert haamrabb megvan mdienkinek a jogsi bár ha nekm meglesz én behoznám utána hogy 18évesnenk kelljen leni a jogsihoz..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kephamos
addikt
Holnap vizsgázok...Szurkoljatok nekem.
-
Kephamos
addikt
válasz Rommel6600 #274 üzenetére
Én is hasonlóakat kívánok neked.
-
AMD Power
titán
Ügyesek legyetek fiúk!
Lenne egy nagyon hülye kérdésem. Nincs-e esetleg valami jó autó szimulátor!? Nem a vezetést akarom gyakorolni gondolhatjátok! De véletlenül nem tud valaki valami spéci ''játékot'' amiben csak mondjuk simán vezetni kell nem versenyezni vagy ilyesmi. -
Calogero
addikt
válasz AMD Power #277 üzenetére
3D-Driving-School / 3D-Fahrschule
A feladat, hogy betartsunk minden szabályt, és átmenjünk az egyre nehezebb viszgákon, különböző forgalmi szituációkban. A kipróbálható verzió 1 kiképző pályát, és 2 forgalmi vizsgát tartalmaz és beállíthatunk pár érdekes dolgot is (hány lóerős legyen a BMW-nk, mennyi legyen a végsebessége, milyen ország szabályai szerint kívánunk vezetni, stb.).
Ugyan úgy mint vizsgán az oktató mondja hogy merre menjél, mi legyen a feladat.
Van szabadvezetés is.
Hivatalos oldal: [link]
[Szerkesztve] -
Kephamos
addikt
válasz AMD Power #282 üzenetére
Nekem a forgalom csak másodjára ment. szerintem a KRESZ kivételével minden vizsgán sok múlik a vizsgabiztosos is. Ha meg akar buktatni akkor valszeg talál majd okot rá. Szerintem meg van szbva, hogy x százalékot meg kell rántani, hisz ez többletbevételhez segíti a szervet. Az más kérdés, hogy ezzel napokat, heteket vehet el az ember életéből, de legalábbis a szbadidejéből 3 órát.
Mod.: Ja, és sok sikert. (Hüje tanulóvezető!k )
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Kiskokó
veterán
Na megva na rutinom még van hátra 18 órám a forgalomból aztán +1 ember az utakon.. remélem aki rutinon votl vizsgáztató azt kapom ki forgalomra is nagyo nrendes volt..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Calogero
addikt
Én amikor először találkoztam a oktatómmal beültem az anyós ülésre, hogy majd megyünk a rutin pályára. Erre megkérdezte hogy ki akar megtanulni vezetni.
Nekem kellett átmenni a városon, hogy kiérjünk a rutin pályára.
Amire forgalomból vizsgáznom kellett, akkor én már több mint 2000 km levezettem (nem buktam egyszersem)
Ilyen feladatokat talált ki az oktatóm
- Úton egyenesen haladás majd megállás és csak a két oldali tükrött nézhettem.
- Homok úton való végig menetel (ha elakadtál akkor volt a csomiba egy ásó, és neked kellett kiásni a kocsit a homokból)
- Szalom hátra menetben
- Szalom előre, kuplung használata nélkül (kivéve az elején induláskor és a végén megállásnál)
- Lejtőn való megállás elindulás kézi fék használata nélkül
- Km óra le volt takarva, és úgy kellett tartani a sebességet amit az oktató kitalált (30,40,50, 60,80)
Ha az oktatómnak nem volt kedve a hétvégi vezetéshez akkor mindig jött hogy ráérek-e órán kívül)
És akkor családot bepakolta és irány a nagyszülők. (Debrecen Tiszafüred odavissza)
Volt amikor azért költött fel hajnali 4 kor, hogy ködben is vezessek.
[Szerkesztve] -
nemcso
senior tag
válasz Calogero #291 üzenetére
Az én oktatóm nem volt ilyen bátor , én a rutinra busszal voltam hivatalos.
Csak harmadik napon (5 óra rutin után) mert velem kimenni a forgalomba.
...és én sem buktam semmiből sem, simán átmentem mindenből elsőre.
[Szerkesztve]Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
Calogero
addikt
Az volt szerettem nagyon.
Minden csúcs szuper volt kivéve hajnali vezetés, meg a kocsi kiszabadítása a homokból.
Lapátoltam az első alkalomkor eleget. 10 km-es volt a táv, amit meg kellett tenni homokban. Hát sikerült elkaparnom párszor. Ha sikerült jöhetett a második szint, ugyanezen a távon csak megállással, majd elindulással nehezítve.
Jah és nem volt kivételezés, ha lány akadt el, akkor neki is ásni kellett.
Jó annyit segítettünk neki hogy ne nyomjuk a súlyt kiszálltunk a kocsiból. -
Motion_Blur
félisten
Én 4,5 éve tettem le a jogsit, de arr a 2 hónapra mindíg emlékezni fogok...
Az elméleti oktatással még nem is voltak gondok. Aztán jött a rutinpálya...
Találkoztam a városban az oktatómmal. Egy alkoholista, fogatlan, büdös disznó volt. 1.0 Suzuki Swift @ gáz... A faszi teljesen másnapos volt, alig látott. Beültem mellé. Rámnézett, és mondta, hogy cseréljünk, helyet, mert ő nem szeretne vezetni...mondom f@sza. Szerencsére már több éve vezettem akkor, így nem volt nagy gond, igaz, a belvárosi ritmushoz nem volt könnyű hozzászokni.
Minden rutin és forgalmi óra úgy kezdődött, hogy hazamentünk a csávóhoz gyógyszerért, mert égett a bele...utolsó forgalmi órán bealudt mellettem és nem tudtam felkelteni...
Ennek ellenére sikerült minden elsőre, de meglepődtem, hogy ennyire felelőtlen emberek ilyen munkát végezhetnek. Mert ugye mivan akkor, ha úgy megyek oda, hogy még nem ültem autóban?
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nemcso
senior tag
válasz Calogero #293 üzenetére
Skoda 120L volt az én paripám.
A rutin alatt még jó idő volt (november), de vezetni már 10-20 cm-es hóban és latyakban kellett, december elején. Az elején még a csúszkálással is meg kellett küzdenem, de végül elég jól belejöttem (azt hiszem).
[Szerkesztve]Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.