Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz bilimbalam #21936 üzenetére

    Lehet a te feladatod elég volt. Máshol, ahol komoly pénzek múlnak adott emberen, meg nem elég. És nem is banki ügyfél alkalmazásokól beszéltem, hanem a bankban futó rendszerekről. Ha néhány ügyfél panaszkodik az kerekítési hiba. Ha bank panaszkodik, mert nem megy a rendszere, akkor megállt az élet. Valamiért fél-egy év a betanulási idő arrafelé, amerre én látom, hogyan működnek a dolgok. S akkor még csak junior valaki.

    És nem bugatti szalag melletti munkásról van szó, hanem olyanról, aki ha nem tudja megoldani a problémát, akkor hatalmas pénz megy a lecsóba és ha többször megesik, akkor leépítik a céget. Merthogy sokszor nem a bank tart fenn fejlesztőcsapatokat, hanem külső beszállító cégnél vannak azok.

    De mindegy is, nagyon magabiztos vagy, mindent is jobban tudsz, ahogy a kommentedből látni. Hát hajrá, sok sikert a pályához.

    #21939 bilimbalam
    némelyik bank szereti a panasza sürgetsekor hagsúlyozni, hogy mekkora kiesés nekik a probléma, csak hogy ne legyen nagy nyomás az ügyeletesen :D Nem dicsekvés.
    Néha persze fordítva is előfordul: hogy egy új fejlesztés későbbi kiértékelésénél számszerűsítik és kb dícséretként közlik, hogy mennyit spóroltak vele.

    Mondom én hogy te valami teljesen más területen dolgoztál. De el is engedlek, mert te valami egészen más szinten vagy, mint mi. Ezért nem értjük egymást :D

    #21940 Kobe
    Akikkel dolgozom ott is 30 országból visznek projekteket pénzügyi területeken. De érdekes módon ott sem látni nagyképűséget, amit bilimbalam beleképzel. Szimlán csak tények. És pont nem a nagyképűség, hanem a nagy felelősség, ami némely esetben jelen van. Van amelyik részen eléggé stresszes is ez.

Új hozzászólás Aktív témák