Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Rutinszerűen megtámadják és kifosztják a kamionokat az afrikai bevándorlók Calais-nél (VIDEÓ)
A rendőrség bárminemű fellépésén a liberális jogvédők persze minden alkalommal kiakadnak.
Tessek oket akkor befogadni.
-
fesii
aktív tag
Azt azér nem árt hozzátenni, hogy csak akkor van ez a kaotikus állapot amikor valamiért nem megy a hajó.
Abban meg senki ne bízzon hogy majd a franciák leszedik őket. B@sznak rá 2-őt leszednek aki az ajtóba áll a többit majd az angolok... Ha a francia kontrollosoknál nem mászok fel a platóra már kétszer lennék az angol sitten.
Aki meg a pidou-nál (calais bolt) alszik mer neki sör kell majd nekivág a kompnak azt a barmot meg nem is tudom sajnálni. Ha jabekkénél megáll (sztem az utolsó biztonságos parkoló) majd onnan leteper a hajóig nem lesz semmi problémája.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Szerdán Nancynél kivettek a francia vámosok, felmásztak a platóra, kinyittatták a raklaptartókat, majd elengedtek. Az egész hat percig tartott. Rajtam kívül szinte csak magyar kamionok voltak a kontroll parkolóban.
Szóval most már ők is ellenőrzik a menekülteket rendesen. Kint voltak szinte minden fizetőkapunál,rendőrök, nemzetőrők, vámosok.
Amióta elterjedt hogy tőlünk, Magyarország felől jön a legtöbb menekült. -
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Megyek egy céghez interjúra ahol 7,5-esre keresnek nemzetközibe embert,
mi a reális bér ebben a kategóriában, csak hogy legyen valami fogalmam?
Bár nyergesre szeretnék menni, de azért meghallgatom mit mondanak. -
#81556480
törölt tag
válasz Intruder A 6 #2007 üzenetére
Én ezt a kategóriát nyomtam az elmúlt két évben több cégnél is. Napi béres cégnél 4 hét kint lét után 290 ezret kaptam. másiknál 10-12 napot voltam kint és 2-3 itthon. Itt %-ba voltam fizetve . Ennél átlag 250 volt, de ugye itt többet voltam itthon. 240-290 között szerintem reális.
Privátba elküldenéd melyik cégről van szó?
Én meguntam hogy minden 7.5 gép lepukkant szar, és a családi vállalkozások mind a sofőrön akarnak keresni..
-
#81556480
törölt tag
válasz Intruder A 6 #2009 üzenetére
Arányaiban véve csak egy 7.5ös autó. ahhoz képest nem rossz ez a fizetés. Kevesebbet is kell vele dolgozni.
Én a Lasztra cargohoz akarok majd menni (eger)
-
#81556480
törölt tag
válasz Intruder A 6 #2011 üzenetére
Jaja, én azt is hallottam 7.5 rutint elfogadnak
Jók a kocsik is, pénz is állítólag..
-
Zolás
addikt
-
félisten
http://duol.hu/kulfold/tuz-miatt-leallt-a-vasuti-kozlekedes-a-csatorna-alagutban-1708490
Egyre jobb lesz. Nem eleg az afrikai bevandorlos felmaszos cirkusz, a komptarsasag dolgozoi elfoglaljak es gyujtogatnak az alagutban, igy se komp nem megy se vonat.
-
Intruder A 6
aktív tag
Van valaki aki a Waberersnél dolgozik vagy nemrég jött el?
-
Zolás
addikt
válasz Intruder A 6 #2015 üzenetére
Lassan két éve jöttem el, még belefér?
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
ooloo
őstag
válasz Intruder A 6 #2015 üzenetére
Szia ! Már 4 éve vagyok az említett cégnél ... kérdezz.
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Crosseuropa cégről tud valaki valamit?
-
lorcsi
veterán
mit szóltok ehhez a cikkhez ?
nagyon állat, ahogy a vezető képzést akarják feltornázni..és nem a fizukat
-
zsid
senior tag
"És miből lenne erre pénz? Hát a külföldi kamionosok büntetéseiből! Wáberer szerint a szabálytalanságok 60 százalékát külföldi sofőrök követik el"
Azért megkérdezném Gyuribától, hogy mit is ír az 561/2006? A gépjárművezető nem töltheti a rendszeres heti pihenőjét a fülkében? Akkor hogy a sunyi picsában vannak az ő sofőrjei 3-6 hetet kiküldetésben?
Szánalom...<tRucKdriFteR>
-
MaciG
addikt
Én úgy vélem inkább a munkakörülményeket kellene javítani. Ez alatt azt értem, hogy nincs sumákolás (old meg okosba, most kevesebb a fizud, mert "túlfogyasztós" az autód,stb.) A volánnál ahol dolgozom sokan elmentek kamionozni, majd jöttek vissza, mikor kérdeztem miért, a válsz az volt, hogy az elején elhúzták a mézesmadzagot, aztán meg jöttek a kibaxások. pl. Elsőnek 2 hét távol, aztán 3,4,stb.
BANZAII
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Az ILYEN árú terítői munkáról mi a véleményetek? Eddig még sose csináltam fuvarozói, sofőri munkát és csak A,B kategóriás jogsim van, de gondolkodtam rajta, hogy szívesen kipróbálnám magam benne, mivel szeretek vezetni. Tudom, hogy a munka milyensége ezer meg egy dologtól függ, de az ilyen furgonos fuvarozásról nagy általánosságban mit lehet tudni. A napi 8-9 órába bele szoktak férni vagy reggeltől estig lehet hajtani a kocsit? Hétvégi munka? Mik az átlagkeresetek? Illetve kezdőként mennyi esély van rá, hogy foglalkoztatnak?
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol![ Szerkesztve ]
You can walk straight through hell with a smile
-
zsid
senior tag
válasz csiben1 #2025 üzenetére
A furgonos meló változó. Attól függ mit szállítasz. Azért a futárok azok hajtják hajnaltól késő délutánig, és a többiekre sem jellemző a 8-9 órás munkaidő.
A bruttó 250-300 szépen hangzik, de még nem láttam belföldön dolgozó gépkocsivezetőt ennyire bejelentve, főleg nem kisautón.
Én egy fél évet dolgoztam 3,5 tonnás autón, jó nagy mocsok munka volt - bár én húst terítettem<tRucKdriFteR>
-
#81556480
törölt tag
-
#81556480
törölt tag
Miskolcon 135 ezer forint C-katos sofőrállás. ez oszt igen.
-
félisten
Ennek a waberer gyorgynek vannak ertelmes otletei:
Wáberer már korábban beszélt arról az ötletéről, hogy a külföldi sofőrök szigorúbb ellenőrzésével és bírságolásával kellene megteremteni a pénzt ahhoz, hogy több sofőrt lehessen képezni Magyarországon,
A határozat például október 15-ig ad időt a kormánynak, hogy
megteremtsék a külföldi sofőrök fokozott ellenőrzésének anyagi, személyi és technikai feltételeit,
növeljék a kiszabható bírságokat
tegyék lehetővé a helyszíni bírságolást és
rövidítsék le a külföldi sofőrök elleni eljárásokat.Gratulalok gyorgy! Ez olyan, mint ha a nemet kitalalna, hogy buntessuk a magyart jobban. Nem ertem mi koze a magyar soforkepzesnek a kulfoldi soforok bunteteseihez.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Valamilyen szinten egyet értek vele.
A magyar rendőr vagy meg sem állítja, vagy nem nevetséges összegre bünteti meg (saját országához képest ) vagy nem tudja behajtani rajta. németben meg addig nem engedtek el amíg nem fizettem. Ha egyenlő arányban mindenkit megbüntetnének (nem magyart szopatná a magyar) akkor a befolyt pénzt lehet képzésre fordítani
-
félisten
válasz #81556480 #2031 üzenetére
A magyar rendőr vagy meg sem állítja,
Miert ne allitana meg? Ugyan ugy meagallitjak a rendorok/nkh a kulfoldi kamionokat.
vagy nem nevetséges összegre bünteti meg (saját országához képest )
Van valami osszehasonlitasi alap, hogy itthon mennire buntetik a kamionost a rendorok/nkh es ugyan azert mennyire masik orszagban?
vagy nem tudja behajtani rajta. németben meg addig nem engedtek el amíg nem fizettem.
Kulfoldi allampolgar eseteben itthon sem engedik el, amig nem fizet.
Ha egyenlő arányban mindenkit megbüntetnének (nem magyart szopatná a magyar) akkor a befolyt pénzt lehet képzésre fordítani
En nem latok osszefuggest kulfoldi kamionosok buntetese es a magyar soforkepzes kozott. Ez ugy nez ki, mintha azt mondanank, hogy adjuk dragabban a piat a kulfoldinek, hogy tobb jusson a magyar alkoholistak gyogykezelesere. Abszurd meg a gondolat is szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
szépen kitekerted minden mondatomat. mindenki tudja hogy a magyar rendőr a magyar szopatja , nem a külföldit. csak az nem látja aki nem akarja. itthon kapsz mondjuk 500 ezret a teviglap hiánya miatt (csak mondtam valamit), mikor 150 ezret keresel, jön a külföldi aki 600ezret keres, az is kap egy 500ezres büntit akkor az úgy legitim. mikor a külföldön dolgozó magyart a német bérhez igazított bírságok alapján megbírságolják az is rendben van?
-
félisten
válasz #81556480 #2033 üzenetére
Jo akkor bocsi. En nem ezt latom amit irsz, de biztos akkor azert, mert nem is akarom latni. Az viszont biztos, hogy a nemet/osztrak buntetes kisebb, mint a magyar. Osztrak ejszaka 60 helyett mesz a palyan 90-el, 50 euro a buntetes. Nemetben bemertek ltn nyergessel, 30 helyett 55-el, 30 eurot kuldtek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #81556480 #2033 üzenetére
Azt kifelejtettem az elobb, nekem az a problemam vele most is, hogy buntessuk jobban a kulfoldit. De miert? Ha kulfoldi koveti el a szabalysertest, az ugyan akkora "bun" , mintha magyar koveti el. Az osztrak/nemet nem tesz kulonbseget (legalabbis eddig nem tapasztaltam es hallottam az ellenkezojet) kulfoldi es a sajat kolke kozott, ha buntetni kell. Azt meg nem tudjuk, hogy a kulfoldi jobban keres-e, szoval hogy aranyaiban mekkora a buntetes a fizetesehez kepest. Szerintem ez meg az unios elveknek is ellentmond, ha ezt bevezetik es alkalmazzak, gyanitom lesz belole cirkusz.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Jó én is érzem benne az ellentmondást, viszont a 2 év belföld alatt tisztára olyan érzésem volt, hogy a magyarnak kell rettegni a vámostól meg az NKH-tól itt keleten mondjuk a 37es és a 3-as főúton, a rendszeresítette NKH ellenőrző helyeken nem láttam külföldit.
Normális bér és munkakörülmények ( nem 4-5-6 hét kintlét) mellett biztosan alacsonyabb lenne a sofőrhiány.
Én már nem is kertelek, állásinterjún megmondom hogy ha nem a megbeszélt dolgokat nyújtják, azonnal leszámolok. És megtehetem, mert ma kiszállok, holnap beülhetek máshová. Az előző munkahelyemen úgy vettek fel hogy nem voltam próba vezetésen.Szerintem nem véletlenül fúrta be magát a wabigyuri ilyen miniszteri megbízottnak, hát a hiányzó 60 ezer sofőrből fele lehet hogy neki kell
-
félisten
válasz #81556480 #2036 üzenetére
Ez az erzesed nem fog valtozni ezentul sem, ha eddig megvolt. Attol nekunk nem lesz jobb szerintem, hogy a kulfoldit magasabb osszegre buntetik es nem fogjak valoszinuleg kevesbe piszkalni a magyar soforoket sem. Mindettol fuggetlenul en nem tartom korrekt megoldasnak ezt. A fentebb vazolt peldam sokat elmond errol. Vagy esetleg adjuk a kulfoldinek dragabban a benzint, hogy azzal tamogassuk a magyarok hibrid auto vasarlasat. Kb ennyi koze van a kettonek egymashoz. Tisztan maganvelemeny termeszetesen.
Ezzel nem teged piszkaltalak, nehogy felreertsd sofor kollega.
[ Szerkesztve ]
-
ooloo
őstag
" Az osztrak/nemet nem tesz kulonbseget (legalabbis eddig nem tapasztaltam es hallottam az ellenkezojet) kulfoldi es a sajat kolke(I)(/I) kozott, ha buntetni kell."
Nem tapasztaltad az ellenkezőjét ? Belföldes vagy ?
A vén lotyó odasúgta a szerveknek , hogy a német gazdaságnak dübörögni kell ! Güntert és a többieket nem szabad piszkálni , ha kisebb mértékű szabálytalanságot követnek el .... pl. munkaidő túllépés vagy éppen túlvezetés .
Ezt több német területen dolgozó magyartól hallottam . De lehet , hogy összebeszéltek és félrevezettek .A magyar rendőrök szokásairól meg említést se tegyünk .... a románok szarnak az előzni tilos táblára . Szinte falkában előznek , és nem egy - két szerelvényt , hanem 6-8 szerelvényt egyszerre . Mintha engedélyük lenne a szabályok áthágására . A saját szememmel láttam , hogy egy román fosőr előzés közben szép hosszú sort szedett össze maga mögött . Mögötte a hatodik kocsi rendőrautó volt ... szerinted kiszedték ? Nem . Szépen megvárták amíg befejezi az előzést és komótosan távoztak , mintha semmi nem történt volna .
Szerintem úgy vannak vele , hogy minek vesződjön egy olyan sofőrrel , aki nem érteni mágyár . Könnyebb a helyzete egy olyannal akivel közös a nyelvük .
Előzés .... Én bevezetném az olasz gyakorlatot ... tetemes pénzbírság és jogsi el , egy kis időre .
Ellenben csak indokolt esetben tenném ki az előzni tilos táblát ( mint tőlünk nyugatabbra ) .
És megszüntetném a kötelező tompított fényszóró nappali használatát is ( mint tőlünk nyugatabbra ) , amennyiben a látási viszonyok jók . Mennyit lobbizhatott a lámpagyár a bevezetéséért , de elérték . Ne viccelj ... több égő fogy , ha éjjel - nappal égetik .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
zsid
senior tag
Lacinak igaza van. Bár az NKH-s tudna tenni, nem tesz semmit. A rendőröket meg köti a bürokrácia. Nemrég pont ez volt a téma egy zárt face csoportban, ahol az egyik alapító maga is a hivatásos állomány tagja és bizony kontrollal foglalkozik. Ő maga írta le, hogy annyira szarul van egy kontrollnak a jogszabályi háttere megalkotva, hogy a rendőrök jelentős része nem is foglalkozik a külföldiek büntetésével.
Az nyílt titok, hogy a románok a magyar határig - jelenetős részül nálunk is és még nyugatabbra is - mágnessel vagy több kártyával megy. Foglalkozik velük valaki is? Én sem vettem észre, hogy a szolnoki dupla tele lenne bünti utalásra váró román kamionokkal<tRucKdriFteR>
-
#81556480
törölt tag
Az orosz pálya milyen lehet ? Járta innen valaki ? egy kalandnak kipróbálnám kis időre
-
nagyúr
Sziasztok! Tud valaki nekem egy biztos forrásból adatot adni, hogy a tachográf korongokat visszamenőleg 1 vagy 3 évig kell megtartani? Köszönöm!
-
zsid
senior tag
válasz KaiotEch #2046 üzenetére
Van:
124/2005. (XII. 29.) GKM rendelet 6. § (4)Itt egy évet írnak, de én úgy emlékszem, hogy a tachográfkorongra és a menetlevélre az a jogszabály, amely a gazdasági társaságok iratmegőrzéséről rendelkezik:
Portfólió cikkeAsszem innen jön az 5 év.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
őstag
Sziasztok!
Nem tudom ez jó topik-e erre, mindenesetre felteszem a kérdést, hátha tud válaszolni valaki.
Saját vállakozásunknak (autókereskedés) szeretnénk saját autóval gépjárműveket szállítani.Kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet a következőt szabályosan megoldani:
Adott mondjuk egy gépjármű ami 1.4tonna üresen.
Ezt feltesszük egy 400kg önsúlyú utánfutóra (megengedett legnagyobb össztömeg 2T)Ezt húznánk mondjuk egy 2.1T megengedett össztömegű autóval.
Viszont így akkor a szerelvény 3.5T fölött lesz, tehát tudomásom szerint nem elég a B, hanem kell a B+E kategória.
Ez a kisebbik gond, a nagyobb, hogy kell e vajon ilyen esetben tachográf?A másik ötletünk, hogy veszünk egy 3.5T-ás autószállítót (tömeg 1.7tonna, max ösztömeg 3.5 tonna)
(csak hát ez sokkal drágább megoldás)ha mondjuk egy üresen is 2tonna körüli terepjárót szeretnénk szállítani, az gondolom csak tachográfos autóval megoldható szabályosan (ráadásul útdíj is van ilyen esetben)?
illetve mennyi a büntetés akkor, ha mondjuk az autószállító mellett döntünk és mondjuk 300kg-al túllépjük a 3.5 tonna össztömeget és lebukunk?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
KAMELOT
titán
nemsokára meglesz a jogsim! Aztán irány törökország...muhaha....románia bulgária...no limit!
(#2041) LaciCRM: Még annó jó volt most már xar.....keveset adnak orosz útra!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
őstag
közben találtam egy cikket a neten és ez alapján elvileg ha saját árunkat (autónkat) szállítjuk akkor nem kell 3.5t fölött sem tacho egy személyautó+trailer kombóra
kpmnél kell evlileg kérni a mentességet vizsgáztatáskorez így helyes lehet?
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Alkoholista nevelde
- TCL LCD és LED TV-k
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
- Tőzsde és gazdaság
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...