-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
madmike #46151 üzenetére
Egy egészséges felninek csak a belső szélessége 19.
És akkor még szóba se kerültek a szélesebb nagyobb igénybevételre készült felnik dirt jump-hoz, trial-hoz, és a hegyi zúzdához.
Jah hogy ez a belső szélessége!
17-esnek már az 1.75 is éppen határeset táblázat szerint (Yasec). Mondjuk ha nem kap nagy oldalirányú erőket, akkor egyel nagyobb külső méret se fog leesni róla. Én 19-esre felraktam 2.1-es gumikat is és semmi gondjuk nem volt (dinamikus) városi használat mellett.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
madmike #46156 üzenetére
Engem is úgy világosítottak fel a topikban, hogy kicsit sem számít gyárilag milyen köpennyel szerelték a kereket. Ez nem érv.
Költséghatékonyságból adják a bringákat keskeny, gyengébb felnivel. Viszont túlméretes gumikat raknak rá, hogy megmaradjon a megnyerő összhatás.559x19-es felnin is nálam ránézésre az 1.75 az ideális szélesség rajta, így egy egészséges keresztmetszetet kölcsönözve a keréknek, arányos méretekkel.
17-es felnihez már az 1.75 is túlméretes, ha hiszünk a táblázatnak. És miért ne hinnénk, hisz okos ember(ek) készítette és a topiklakók se hinném, h félre akarnának vezetni.
Persze ettől rakhatsz rá nagyobbat, senki nem fog megakadályozni benne...
Csak ne tedd ki túl nagy igénybevételnek, mert fennáll a veszélye, h lefordul a felniről.
Illetve gyorsabban öregszik a köpeny oldalfala is a keskenyebb felnin.IS rögzítés szerint a furatok merőlegesek a kerékkel párhuzamos síkra, PM rendszerben pedig párhuzamosak a síkkal. Másképpen: IS-nél két kiálló borda van oldalról átfúrva, míg PM-nél a csonk homlokfelülete van megfúrva.
Más lényeges különbséget még nem véltem felfedezni rajtuk így elméletben.
Gyakorlatban meg érdekes kompatibilitási kérdések merülnek fel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Hétvégén ha jó idő lesz, akkor egy 7 fős csapatot fogok vezetni a Mecsekben. Végigmegyünk az egyik teljesítménytúra útvonalamon, persze kirándulás jelleggel. Ami nekem 3:15 volt időben, arról úgy gondoltam egy 5 órás túra lehet nekünk +-1 óra.
A jelentkezők kocabringások, akik ritkán vagy nem bringáznak, vagy abszolút kezdők. Egy-egy kivétellel persze.
A kérdésem az lenne, h mire figyelmeztessem őket, milyen tanácsokat adjak hogyan készüljenek rá?Eddig erre hívtam fel a figyelmüket:
-megbízható, jó állapotban lévő biciklivel jöjjenek;
-szemüveg kötelező, kesztyű erősen ajánlott, sisak jó ha van;
-réteges öltözék -> felhívva a figyelmet, hogy sokat fogjuk tolni a biciklit hegynek felfelé és könnyen megfázhatunk hegyről lefelé;
-étel és ital, esetleg gyorsan felszívódó energiaforrások, mint szőlőcukor, csoki, banán.Mit hagytam ki, vagy mire kell még figyelni?
Úgy tervezem, hogy még sötétedés előtt hazaérünk, szóval Kresz kiegészítőkkel, lámpával nem számolok.
Alapvető szerszámokról gondoskodok majd magam. Ennyi biciklinél már jó esélye van egy-egy defektnek, stb.(#46161) madmike
Igen ez PM és a teló spec.-jából kiderül mekkora tárcsát fogad adapter nélkül, illetve mekkorát lehet rárakni maximum.(#46162) Baltoafarkas
Hát én is feladtam, miután kiderült, hogy új kereket kéne vennem a ballonos külsőkhöz.
Nekem is legalább 24 mm-es kéne a CST Cyclops-hoz.Meg már kérdéses hogy egyáltalán beférne-e a vázamba, szóval annyiban maradt.
Pedig milyen kényelmes lehet! :/ Valószínűleg totálisan kimozogná a szar minőségű aszfaltot kellemes 2 bar környékén.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
madmike #46164 üzenetére
Jah csak ha mondjuk nagy sebességgel belemegy vmi vki szemébe, akkor ott jó eséllyel bukás lesz. Ne adj Isten még a mögötte lévők is átesnek rajta. Szemüveg sztem fontosabb, mint a bukó.
Egy napszemüveget meg valószínűleg mindenki tud magával hozni, míg bukót kétlem, hogy csak ezért venni fognak, ha nincs nekik.(#46166) tomek017
Viszek foltozó készletet, meg max egy belsőt is.(#46165) Baltoafarkas
Ha délben is indulunk nagy valószínűséggel sötétedésre otthon vagyunk, még úgy is hogy megszerelek pár kereket.A Cyclops egy 2.4-es külső.
Amúgy nekem is 1.75, 1.95 és 2.0 van. Illetve két 2.1 bütykös télire.
Csak én is szerettem volna 2.4-es slick-et városba, mert extra kényelmes.
De nem bántam meg az 1.75-öt és a 1.95-öt. Még ez is egész jó kényelem terén 2,5 bar-ig.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
D.Orion #46168 üzenetére
Ezek jó tippek köszi!
(#46169) szki
Barátom lett nagyon lelkes, akinek egy hete bringát vettem.
Annyira, hogy még a haverjait is hívta.
Na akkor én is hívtam egy embert, aztán ha mindenki eljön akkor leszünk vagy heten, mint a gonoszok.
Épp FB esemény kiírását barkácsolom a tanácsokkal.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Doki-HUN1978 #46177 üzenetére
-
Teasüti
nagyúr
Valószínűleg nem fogunk útba esni.
Délben szándékozunk indulni Tettyéről amúgy.
Bár ha szembe jön majd egy a tiedhez hasonló szigorú arc, azt fel fogom ismerni.
Láttam egy-két képet rólad már, hát nem szívesen találkoznék veled egy sötét sikátorban.
...meg milyen lehet az, mikor morcos vagy!Mecsextrém király hely, évek óta szeretnék már eljutni oda...
De idén is kihagyom szerintem, inkább SPD cipőt és pedált veszek.(#46188) Def26
Webes felület alapján SportyPal szerintem mindent visz. Ingyenes Android kliens-ben meg a Sports Tracker a legjobb szerintem. Se az ingyenes SportyPal, se az ingyenes Endo nem tudja az automata szünetelést.
Ha meg meg kéne venni valamelyiket, akkor meg a Locus Pro-t venném meg, az tudja mindazt, amit a nyomkövetők és még egy rakás mást is.
ST is tud kommunikálni HR szenzorral. Mindegyik támogatja a BT pulzusmérőket.(#46190) amargo
Csak férfiak lesznek.
Nem elképzelhetetlen, hogy előjön, de már nem is tacskókból áll a társaság. Mindenki +20-as.
Női versenyző nem lesz.
Én is arra megyek rá, hogy életben tartsam őket.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
SOAD19 #46239 üzenetére
Elvileg semmit nem befolyásol. Egyéni preferencia kérdése.
Bár a szerelők szerint annyira nem jó dolog, de már nem emlékszem mi kifogásuk van ellene.Nekem mondjuk szimpatikusabb, mert ha állni hagyom a bringát hosszabb időre, akkor ha mindkét váltót "leengedem" lazább rugóállásba, akkor egyenes vonalban tud pihenni a lánc. Másik bringával úgy jártam, hogy keresztbe váltva raktam le a téli üzem során (befagyások kikerülésére), aztán azóta kacsázik a láncom, épp csak nem ugrik le a tányérokról.
Bár de, azóta konkrétan csak kistányéron hajtom, mert a nagyokról visszaesik a lánc.
Mindegy, kuka az egész hajtás, csak jöjjön már a fizu...(#46243) csabi94
Csak tippelek (ugyan ki nem megyek most megnézni a bringámon), de nekem úgy logikus, hogy fordítva is van bekötve a hátsó váltón a bovden, így normál karral használható ugyan úgy.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
SOAD19 #46245 üzenetére
Számozás az jó eséllyel cserélődik (illetve nálam nincs is számozás az XT karokon egyáltalán), de még mindig azt gondolom, hogy fordított váltón fordítva van behúzva a bovden is. Nem lenne egy nagy was ist das ellentétes irányból húzni a kanalat.
Holnap megnézem, ha nem felejtem el.(#46247) Manitou
Rapid Fire elvű karoknál azért ez érdekes lenne, ha így működne.
Ugye az egyik bajuszt csak pöcögteted, és csak a másikat nyomod be erővel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Manitou #46260 üzenetére
Nyilván, nekem is ilyen van. Nem az a kérdés, hogy pöckölésre nagyobb kerékre vált-e a fordított.
Eddig bovden húzásról beszéltünk és húzási irányokról. Ami mindkét esetben ugyanaz a váltókar felőli oldalán.(#46258) D.Orion
Erre miért kellene még külön ruha?
Montizás alatt nem csak DH-zást és egyéb zúzdákat lehet érteni amúgy.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Manitou #46265 üzenetére
Átolvasva elölről úgy hiszem a bovdenhúzás irányának cseréjére asszociáltam.
Hogy a váltókarok ugye csak egyik irányban tudnak húzni, másik irányban meg ereszteni.
Aztán rágerjedtem erre, hogy nem lehet megcserélni a funkciókat a Rapidfire rendszernél - pöcögtetős karral húzni, és a húzóssal ereszteni. Meg úgy semmilyen karnál sem.Második nekifutásra jah, azt hiszem egyre gondoltunk.
(#46265) Manitou
Pontosan az ilyen homályos fogalmazás miatt értettem félre.
csak a szerepe változik, mint ahogy írtam is előző hszbenSzerepe a te értelmezésedben: normálnál a "pöcögtetős" kar kisebb kerékre léptet, fordítottnál nagyobbra.
Szerepe az én értelmezésemben: fordítottnál a pöcögtetős karral húzod a bovdent, normálnál meg ereszted. Persze nem így van, és én erre ugrottam.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Teasüti #46266 üzenetére
Jah hát meg az egész onnan jött, hogy fordított váltóhoz fordított váltókar...
Innen már egyenes út vezetett a zsákutcáig.(#46267) csabi94
Hát én nem szeretem. Szívesen cserélném különálló karokra.
Nem férek el a kormányon tőle, egyszerűen túl széles felépítményűek. A fékkarok már kilógnak a kormány végére szinte.Áthelyezni beljebb nem tudom, mert a fékcsöveknél már így is szinte összeérnek.
Vehetek szélesebb kormányt majd egyszer...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Google Latitude. Maps része alapból elvileg.
Google Maps online és Android-os kliensében is láthatód a "barátaid" helyzetét.Más
Nagyon piszkálja a csőröm, hogy ti 5-7k-ért vesztek SPD cipőket ott fent észak-keleten.
Én meg csak gyűjtögetek szépen a 16k-s XT pedálra és a 23k-s Shimano cipőmre...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
---Lasali--- #46401 üzenetére
Ha már őrjöngök, had tegyem hozzá, hogy Pécs egy halott város!!! Az egész régió az!
Mifelénk még egy nyomorult Decathlon sincs!!
ArrrrGHGH!!44!(#46413) ---Lasali---
Lefényképezem neked.Mi a baja a térdednek, hogy ilyen jó kilátásokat vizionálsz?
(#46416) Def26
És mi a .... kezdjek vele? Van ott Decathlon???
Vagy SportsDirect? Vagy Mountex?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
---Lasali--- #46413 üzenetére
Most raktál össze egy szuper gépet kis színes KCNC mütyürökkel és rókával. Azt is csak nézegetni fogod?
-
Teasüti
nagyúr
válasz
---Lasali--- #46419 üzenetére
Igen, ez para. Nem tudok okosat mondani. Őőő részvétem?
Másik mitől szar?"Amennyiben sportban kevésbé járatos orvos helyi kortikoszteroid injekciókat alkalmaz, az ín teljes leszakadásának esélye megsokszorozódik."
Hahh de jó...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
---Lasali--- #46422 üzenetére
Hát akkor azt hiszem az én problémáim már nem is problémák...
Gyógyulj meg mihamarabb!Amúgy hány darab ilyen spd pedálod van már? Gyűjtő vagy netán?
Korábbról mintha derengene, hogy van legalább 3 pár. -
Teasüti
nagyúr
Amúgy Fegyenc edzés c. művet ismeritek? Azt csinálgatom hébe-hóba (elején vagyok), és azt ígéri a könyv, hogy erős ízületeket is eredményez, ha betartjuk a kivárási időket két edzés között.
Az alapelv ugye az, hogy az izomzat gyorsabban fejlődik, mint az ízület, így utóbbit túlterheljük könnyedén a nem megfelelő edzéssel. Gyúrósokat agyon fikázza a könyv (), hogy ékes példája ennek a súlyokkal való edzés, mikor is túlingereljük az izomzatot az ízületek kárára.
Alapvetően egy progresszív, saját testsúllyal végezhető módszert és edzés tervet mutat be.Ezzel az ízületek tudatos erősítésére akartam célozni.
(#46437) madmike
Pár hónapig én is csináltam korábban, csak kellő ambícióval nem vagyok megáldva hozzá.
Most újra elkezdtem előlről.
Mondjuk ilyen rövid idő alatt én nem vettem észre komoly változást. Hozzáteszem akkor éppen csúcsformában voltam és Fegyenc nélkül is elég keményen pörgettem a capoeirát.Ez a kis plusz már meg se mutatkozott.
De minden Fegyencet követő azt írja a blogjában, hogy igazán csak egy év után van látványos eredménye, de akkor már olyan alapokvető "vázra" teszel szert, amire bármit ráépíthetsz (erőnlét, állóképesség, izomtömeg növelés, gyorsaság, stb. - persze nem mind egyszerre, hanem nyilván specializálódva
).
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
---Lasali--- #46441 üzenetére
Gyártói kézikönyvekben nem esik szó az alkatrész pótlásról, vagy méretezésről?
Vagy külön kapható szerviz készlet? -
Teasüti
nagyúr
válasz
#90933760 #46445 üzenetére
Ennyi erővel bele is hugyozhattál volna, az se rosszabb hidraulikai folyadék az étolajnál.
(#46444) madmike
Igen, ez a méret már beszédes lesz a boltosnak. Ezen kívül már csak a kialakítás típusát kéne ismerned, vagy vinni egy képet róla, ne adj Isten magát a csavart, ha van neked ilyen.Még nem szereltem soha hidrós féket, hogy megy ez? Ha van már ilyen csavarod, akkor miért kell venned még egyet? Tartalékba? Vagy olajcserénél ezt is ki kell dobni? Esetleg fogyóeszköz?
(#46446) madmike
Ezek kísértetiesen hasonlítanak a gömbfejű zsírzógombokra, meg az angol megnevezéséről is előbb következtetek zsírzógombokra, mint légtelenítő csavarokra.(#46450) D.Orion
Az én olvasatomban nem közönséges csavarra van szüksége. Légtelenítő csavarról van szó.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Sóhajt!
Még mindig erősen ural a birtoklási vágy.
SPD rendszer ~30k, két új gumi ~12k, folyamatban lévő ebike csomag 22k. Már az e havi diákmelóm fizuja is be van osztva előre...
Bnőm sztem lassan kezd csúnya szemekkel nézni rám.
A karácsonyi terveimről még nem is tud.Jövő szezonra már be szeretnék újítani egy komoly villát is.
Ennyi pénzből mennyi élvezeti cikkre és szolgáltatásra telne (vele)...
Van itt vki hasonló helyzetben?
-
Teasüti
nagyúr
Féknyereg légtelenítő csavarja érzékeny a szennyeződésekre? Fontos rá a zárókupak, vagy elvan nélküle is?
Nálam pont hiányzik az egyik kupak és hát a tököm hajkurásszon egy nyamvadt filléres kis bizbaszt, csak ha tényleg muszáj.
Egyébként autósboltban ilyet is? -
Teasüti
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #46594 üzenetére
Miért előre raknád a kisebb ellenállásút? Hátul szinte kétszer akkora a terhelés a keréken.
És előre kell olyan gumi, ami elboldogul a legtöbb felületen.
Szóval pl. ha hátulra slick menne, akkor előre semi slick-et raknék.
Amúgy így is tettem.
Én városi gépen elől CST 1446, hátul meg CST 1218 van. És tökéletesen bevált. Az első még sosem hagyott cserben a jégen kívül sehol. A hátsó meg suhanósabb, cserébe korrigálom, ha megcsúszik vmin.
Ezzel az összeállítással gond nélkül mentem már sáros turistautakon is, ahogy döngölt földúton, aszfalton, járdaszegélyeken, kátyúkon, hóban, jégen is. -
Teasüti
nagyúr
Egy jobb telóból tudtommal a Lock sem csinál merev villát.
A nagyobb ütéseket ilyenkor is ki kell mozognia, különben megsérül, eldurranhat az olajpatron, illetve a csillapításban vmi.
Az előfordulhat, hogy idővel elfárad a mechanika és picit jobban átereszti az olajat, ez normális jelenség több év használat után. Légtartály nyomásának meg vajmi kevés köze van ehhez. -
Teasüti
nagyúr
Az olaj nem nyomható össze. Ha így lenne, nem létezne olyan, mint hidraulika. Tudni illik az egész iparág arra épül, hogy a hidraulika olaj nem nyomható össze.
De csak, hogy nem is menjek olyan messzire: lásd fékek a biciklin!Folyadékok kompresszibilitása fizikailag molekula szinten olyan minimális, hogy gyakorlatilag nem létezik.
A szelepülék szokott amortizálódni, elvégre ilyenkor sem zár le teljesen, meg amúgy is a szelepülék veszi fel ilyenkor az összes ütést is, nem csoda ha elfárad idővel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Jamby18 #46720 üzenetére
Levegősök általánosságban nehezebben indulnak meg, mint a rugósok.
De könnyebb a mozgásuk megindulás után.
Vagyis rugós finomabban indul meg, könnyebben reagál az apróbb úthibákra, viszont a levegős meg könnyedebben mozogja ki azokat megindulás után.
Utóbbi előnye még a kisebb tömeg.Amúgy milyen vázba szeretnéd berakni? Nem emlékszem már a biciklidre.
Csak azokra az ipari hulladék szimmeringnek látszó tárgyakra azon a villán.Illene felutazni érte és még kipróbálni beszerelve, majd ha meggyőződtél róla, akkor kibontani és hazahozni.
Utazási költség nem olcsó persze, de kisebb kidobás, mintha vennél egy szar villát, amire esetleg ráköltheted még legalább az utazási költséget is, ha fel kell újítani.Jah, ezért a pénzért újonnan még csak kezdetleges dolgokat lehet kapni.
Láttam már FOX-ot 100k alatt, de az eléggé el volt már használva.
Szvsz az SR Epicon (sima Epicon) szintjénél kezdődik a jó rugózás, ez még elég megfizethető kategória használtan.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Jamby18 #46726 üzenetére
Sima Epicon utolsó listaára 40k volt. Bár már nem árulják, legalábbis nem találtam.
Ha látsz használtan, biztos olcsó sztem. Az RLD is megáll 60k-nál újonnan, ezt is meg lehet kapni kétharmada, fele áron használtan.Mondjuk ha maradnál a V-féknél akkor az necces, jah.
Eleve korlátozott ismereteim szerint nem tudok olyan villáról, aminek jó teljesítménye van és V-fékes. RS Tora talán még, ami szóba jöhet, jah.Vagy bepróbálkozol vmi 10 éves cuccal olcsón, mint pl. az RS Judy és társai.
Bár ezt csak félve írom, nem tudom mennyire lehet ilyet ajánlani.
Egy próba alkalmával volt szerencsém egy Judy-hoz. Nekem nem volt ellene kifogásom, nem is kotyogott, egész tűrhető állapotban volt. Rugózása is kellemes.(#46729) Tamoo
Én is így vagyok vele, ha veszek. 32 alatt nem veszek.
Jelenleg egy 30-as Axon D-RL van az XC-n, már ez is kellően merev a 160-as tárcsához, de valóban szimpatikusabb lenne egy 32-es.
Judy asszem 28 körüli. Nem tudom most hogy van a méretezés, 1 és 1/10 coll talán?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
Munkába járáshoz nem vennék komolyabb bringát. Ezek meg egy fitness és egy országúti, egyik se melóba járáshoz van kitalálva, sokkal inkább edzésre. 2x10 km-re majdnem mindegy milyen fajtát veszel, de én trekking-ben gondolkodnék a helyedben a kényelem miatt. És olyan 50-60k-ig bezárólag használtan.
Mi a frásznak tárcsafék egyáltalán munkába járni?
Esőben száguldozol vele? Én inkább görgős fékekben gondolkodnék, hasonló pénz kiadás, mint a tárcsa, de karbantartásmentes és szintén időjárás független.Az én elképzelésem egy haszonbicikliről:
kényelmes váz geometria -> trekking, vagy city;
slick gumik, ballonosséga preferencia kérdése, én szeretem a puhább és szélesebb gumikat;
görgős fékek elől és hátul, egy-két évente egy kis zsírzáson kívül lényegében nem igényel semmi törődést és minden körülények közt jól fog;
agyváltós rendszer, síkságra 3, amúgy meg 7-8 fokozattal.
Opcionálisan csomagtartóval, és oldaltáskával.
Ez kihozható úgy a keret feléből, viszont mivel nem ideális világban élünk, ezért a lopás faktor elég magas lenne már ennél az összeállításnál. Viszont ha személyesen tudod felügyelni az irodában, vagy hasonló, akkor miért ne?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Teasüti #46739 üzenetére
Jah meg ha már idealizálok, akkor szíjhajtás!
De az erősen megdobná az árat, szíjhajtással már tényleg elérné a kitűzött legnagyobb keretet.
Viszont a szíjkerekek elnyűhetetlenek, csak lezúzni lehet őket. Szíjat is elég 20.000 km-enként cserélni. Szennyeződésre nem érzékeny, törődést sem igényel. -
Teasüti
nagyúr
Akkor a szíjhajtásos cikket be se merem linkelni, nehogy megfogja a fantáziádat (sokan közülünk rabul estünk)!
Edzeni bármilyen bringán lehet, amin van két kerék meg pedál.
2x10 km meg kevés ahhoz, h rendesen átmozgasd magad. Ha meg is tolod neki, akkor is csak annyit érsz el vele, hogy jól leizzadsz. Én a helyedben inkább a kényelemre gyúrnék. Egy országútira mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy kényelmes. Nagyobb erőt lehet kifejteni előredőlt pozícióban, de felegyenesedve is el lehet fáradni, ha az a cél. Ez esetben meg city helyett még mindig trekking-et vennék.
Egyik topiklakó trekking-gel szokott edzeni meg túrázni több száz km-es köröket. Teljesen alkalmas erre az elvárásra is. Régi trekking-ek valóban inkább hajaznak kinézetben a fapados 90-es évekbeli acélvázas MTB-kre, de azért vannak újabb vagány változatok is. -
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
Lánc szakszerű tisztítására mit is szoktatok ajánlani? Levétel nélkül.
Lánctisztítón gondolkodom, de meglepően drágának tűnnek. -
Teasüti
nagyúr
Nem a használt anyagokra gondoltam, hanem a beavatkozásra.
HG93-ast lehet nem kéne elhanyagolnom úgy, mint a városi budget-et...
És nincs rajta patentszem.
Ahogy elnézem a láncot ide a ronggyal való törölgetés kevés lesz.
Fogkefe? Ez most komoly?
Ennyi időt nem szánnék rá minden menet után.Amúgy brigéciolt és zsírsprét használok.
MÁS:
520-as pedál újonnan, hozzávaló taposóval és stoplival 8k-ért jó vétel?
Stopli az pedálhoz vagy cipőhöz tartozék amúgy?
Találtam szintén 8k-ért új 540-est is, de az ugye kiegészítők nélkül.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Őőő épp azon filózok, h a brigéciol volt azt, amitől berepedeznek a Shimano láncok? Vagy az Sram volt? Hogy is volt?
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!