-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz FerNandor #180993 üzenetére
Youtube -> yoga for runners, yoga for cyclists
10-15 perces modulokkal kár jó vagy. Van edzés utáni, meg általános nyújtó is. Azt hiszem, talán alg csinálja innét a sufferfestet, nem próbáltam, de jónak tűnik, talán majd mesél róla.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #180999 üzenetére
Köszi, szép munka, egyszer rendesen át fogom nézni az angol részeket is, bár ahogy ismerem magam, nem. (a két magyar edzéselméletes videót is csak halogatom...)
A két bikemag linket kicsit módosítani kell, ha a főni bele tud nyúlni. Ha nem, akkor az eleje törlendő.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #178447 üzenetére
Meg tudnád nekem is mutatni, hogy milyen tartó is volt ez? Nekem is be kellene szereznem valami erősebb tartót a két taktikai jellegű lámpámhoz. Az egyik egy convoy s2+-os. A legjobban olyannak örülnék, amit oldal irányban is lehet állítani, hogy pontosan a kerékpár elé világítson a lámpa. Valami, ehhez hasonlóra gondolok:
[link][ Szerkesztve ]
-
ZiD
tag
Örülnék, ha minden jövőben épülő bicikli út ilyen lenne
[link][ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #180998 üzenetére
ez olyan, mint hogy nekem aszfalton nem jó ugyanaz a nyereg. montin sokkal többet fészkelődöm, változatos a terep, országúton meg csak a pedálozás van. sokkal statikusabb a testhelyzet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
Ha már úgyis át kellett szerelnem a GP5000-eket (mert minek legyen a görgős bicajon prémium gumi?), lemértem a különböző verziókat:
Mavic XCP Elite + Tiagra sor (10s 11-32) hátsó kerék (Conti belsővel)
Schwalbe Lugano / GP5000 / gumi nélkül
2,0 / 1,8 / 1,6 kgMavic XCP Elite első kerék (Schwalbe belsővel)
Schwalbe Lugano / GP5000 / gumi nélkül
1,3 / 1,3 / 1,0 kgReady 19 with 12mm E-Thru hubset + Shimano RS470 28H agy
+ Shimano R7070 tárcsa + 105 sor (11s 11-30) hátsó kerék (Vittoria belső)
Vittoria Zaffiro / GP5000 / gumi nélkül
2,1 / 1,9 / 1,6 kgReady 19 with 12mm E-Thru hubset + Shimano R7070 tárcsa első kerék (Vittoria belső)
Vittoria Zaffiro / GP5000 / gumi nélkül
1,6 / 1,4 / 1,1 kgAmit tesztekben írtak ~200g/db különbséget a VZ, és a GP5000 között, az kb meg is van.
A bicajt így is fellógattam a mérlegre, a múltkori sallangokkal együtt (navi, italtartók, nyeregtáska - ez kicsit könnyítve -, hátsó lámpa, csengő, deore xt pedálok), most 9,9 kg-ot mértem. Alakulgat.Azt még hozzátenném, hogy egy lógatós bőröndmérlegem van, ami csak egy tizedesig mér, szóval azért kerekítési, illetve nyilván mérési hiba is adódhat, de a trend egyértelmű, és megerősíti a profi teszteket.
A komplett, felszerelt kerékszettre (tárcsák, 105 sor, külső-belső gumi) meg az a ~3,3 kg már nem is olyan rossz. Főleg, ha azt veszem, hogy ebből ~500 eur lenne a -300g egy jobb kerékszettre, meg kb ugyanennyi (pénzben, és súlyban is) egy ultegra upgrade az egész bicikli vonatkozásában.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #181012 üzenetére
Ha a vásárláskor nem volt fontos annyira a bringa súlya akkor szerintem is engedd el ezt a témát most.....használd ahogy van aztán majd idővel meglátod mit és miért cserélnél (ha egyáltalán cserélnél majd)
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
válasz xy.zsolt #181013 üzenetére
Nem cserélek semmit, csak kíváncsi voltam. A gumit sem annyira a súly miatt cseréltem, hanem az egyéb tulajdonságai miatt (gördülési ellenállás, defekttűrés, menetdinamika). Nagyon szeretem a GP5000-eket, igen jó vétel volt, nehogy már a szobabiciklin porosodjanak, amíg én valami vackot hajtok kint. A pár nullkilóméteres Vittoria meg megy fel ebayre, talán valakinek kell majd (így is ott van még a talán 2k km-t futott Schwalbe Lugano tartaléknak).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #180999 üzenetére
Köszi, igényes kis gyűjtemény lett.
Azért egy megjegyzést hozzátennék: mindenféle zónának, VO2 max értéknek, laktátküszöbnek, anaerob küszöbnek, watt adatoknak csak akkor van értelme, ha ki van mérve teljesítménydiagnosztikai vagy terhelésélettani vizsgálaton. Tényleg mindenkinek máshol van, más a zónák "szélessége", máshogy reagál a szervezet az adott terhelésre. Persze aki nem annyira teljesítmény vagy verseny orientált, annak iránymutatásnak jó, de aki igen, ott muszáj elmenni diagnosztikára, még akkor is ha nem a legjobb számokat kapja az ember.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
kantáros nadrágot szeretnék venni!
3-4 fokban még szoktam bringázni de idén Outira váltottam és it már kezdek fázni a nagyobb tempó miatt!
Northwave Active nadrágot néztem ki, van vele valakinek tapasztalat?
egy rövid Northwave nadrágom már van, elég minőségi darab, bár árban már a Castellit közeliti, nem tudom az mennyivel lehet jobb.
És kellene valami kesztyű is, meg nyakra valami sál féle! -
FerNandor
őstag
válasz INTELligent #180999 üzenetére
Elvileg még ez is jó könyv. Még nem olvastam, de tervezem: [link] van egy első része is, azt hiszem.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
SOAD19
addikt
válasz ZolkoW #181008 üzenetére
A 2. hsz.-emben, erre a tartóra, ill. webshopra akartam volna rákérdezni, csak sikeresen lemaradt a link: [link]
Ismeri valaki, ezt a webshopot?#181009bringasisti
Köszi, de kicsit bumfurdinak tűnik, egy városi használatban lévő cross bringához kellene. Meg valami hazai forrás kellene, mert jelenleg nincs első lámpám, vagyis van, csak nem tudom használni, tartó híján.#181010xy.zsolt
Csak a kialakítás miatt mutattam, nem akarok külföldről rendelni.#181011Hasaggymeg
Köszi! Már majdnem rákérdeztem, hogy mennyire tartós, mert városi használatban sokszor kell le-fel rakni a lámpát, és emiatt a gumi gondolom idővel magdaja magát. De, ilyen összegért, már az is jó, ha egy hónapot kibír, annyit meg vélhetően kibír.
Tényleg elforgatható, ill. stabilan tartja helyén a lámpát. Már unom, hogy állandóan figyelni kellett, hogy vagy feljebb kellett állítani a tartót, vagy a lámpára kellett figyelni, mert már majdnem kicsúszott a tartóból. -
Nutra
tag
válasz SOAD19 #181018 üzenetére
Nekem pont olyan tartóban van a Convoy S2+ a trekkingen, mint amit Hasaggymeg linkelt. Ha van a lámpán csiptető (az a fém bizbasz), akkor még stabilabb, nem csúszkál előre-hátra. A forgathatóság szerintem nem számít, fény szempontjából tök mindegy, hogy akár 10-15 centit elhozod a kormány közepétől. Viszont ha van bringás szembeforgalom, akkor kapcsolgatni kell a Convoyt, különben jogosan anyázni fognak.
A linkedben lévő tartót nem ajánlom, bumfordi lesz (ilyesmivel kamerát akartam feltenni, nem vált be) -
SOAD19
addikt
válasz Nutra #181019 üzenetére
Köszi a megerősítést! A másik (ehhez hasonló: [link] ), nem Convoy lámpámat szeretem jobban használni, mert annál fókuszálható a fény. Beállítom, hogy kb. egy méter széles sávban és csak pár méterre terítse a fényt, hogy ne zavarjak másokat. Ráadásul, így arra a kisebb területre erősebb is a fény. És ennél jó, ha van mód, hogy forgatható a tartó, hogy ténylegesen magam elé világítson. Bánom is, hogy megvettem a Convoyt, anno benéztem, azt hittem, hogy az is fókuszálható. Bicajozáshoz, sokkal jobb szerintem a fókuszálható lámpa.
Lehet, akkor maradok, ennél az olcsó megoldásnál, bár ahogy látom Pestről kell rendelnem 1,5k-s szállítási díjért, mert itt, a legnagyobb faluban, Debrecenben nem igazán kapható, legalábbis eddig nem találtam.[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
-
truefx
aktív tag
válasz _adaml21_ #180935 üzenetére
Én tavaly ilyenkor egy FX3 Disc-t akartam venni. Ki is próbáltam egy felnifékes verziót, és az alapján meg is rendeltem volna. Nagyon jól kezelhető bringa, abszolút kézreállt, nagyon tetszett. Aztán volt egy akciós FX4 Tiagrával, és az lett. De még azzal is csak ugatom az oútis átlagaimat.
Tehát én is egyetértek egy korábbi hsz-szel, miszerint országúti szettel jobb lenne. Viszont ha a kedves júzer elvan a szélárnyékodban 25-30 közötti átlaggal, és az ára sem zavar, akkor szerintem semmi para .
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
Végre ki tudtam próbálni az új cuccot. Ennek a kialakításán érződik, hogy biciklire tervezték, nem kell külön bajlódni a rögzítésével. Sokkal kisebb, és extraként van benne villogó, nem csak síp. Ha jól láttam, 2032-es elemből van benne 2, de csak félig szedtem szét, ez a rész nem nagyon foglalkoztatott. A hangja sajnos enerváltabb az elődnél, az átható HÁÁÁP helyett mindössze egy kis csip. De kéznél van, a szembejövőket valószínűleg ez is mosolyra fogja deríteni, már ha meghallják egyáltalán, de ehhez az is kellene, hogy ne felejtsem el nyomkodni. A régi kacsára mindig volt valami reakció..
Írjak a GX Eagle (sas) szettről is? Az is madár. Nakérem, végre ez hasonló, mint a 11-es GX volt, bár úgy tűnik, tényleg érzékenyebb a beállításra, mint ahogy az várható is volt. A 11-es konkrétan a bowden megszorítása után készen volt, a feszességállító csavarral csak a tisztesség kedvéért játszottam picit, de lényegében elrontani is nehéz volt. Ez odafigyelősebb, mondjuk mivel használtan vettem, a váltógörgők holtjátéka is szerepet játszhat ebben. De főleg abban, hogy picit lustábban pakolgat a fokozatok között, de még nem vész. A sor maradt az NX, amivel jött a bringa, de a láncot cseréltem vadiúj GX-re.
Én ezen rövid ismerkedések alapján azt mondanám, Eagle-ből tutibb vétel a GX, még így, olcsóbb sorral is.
De a 10-es lánckerék nekem itt is hiányzik, pedig ez már 454%. Mondhatni kihagyott ziccer, persze ha HG szabadonfutóra kell felmennie, akkor ez van, jó nehéz is, és a tartomány is kevesebb..Amiről megintcsak nem gondoltam volna, hogy egyszer kritizálni fogom, az a szabadonfutó reteszelési gyakorisága. Ennél a Bontrager agynál mindenesetre ritkább,mint amit megszoktam (egyszer mintha 15 kattanást számoltam volna fordulatonként, de nem akarok hülyeséget írni), annyira, hogy még nekem is feltűnt.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
kutkut
addikt
válasz Nutra #181021 üzenetére
Én épp lámpát keresek, ez az egyik kiszemelt. Kérhetnék egy rövid beszámolót?
Melyik üzemmódban ad elegendő fényt városi / kertvárosi közlekedéshez (ahol van lámpa, csak sokszor eltakarja egy fa)? Illetve hány óráig üzemel így egy feltöltéssel?
Tényleg csak olyan lassan lehet tölteni, ahogy írják a weboldalon?
A lámpatest ragasztva van vagy csak csavarozva? Igazából az érdekelne, hogy idővel lehetne-e viszonylag egyszerűen akkut cserélni.Meizu MX3 32GB
-
Nutra
tag
válasz kutkut #181024 üzenetére
Én nem vacakolok az üzemmódokkal, bekapcsolom fényérzékelősre és úgy megy. (Egy Moon Nebula villog még elöl, így nem gond, ha egy-egy utcai lámpa fényére kikapcsol.) 2-2,5 órás esti tekerést simán kibír, azt nem tudom meddig menne még. Töltés idejét sem figyelem nagyon, ha hazaértem és kezd szobahőmérsékletre visszamelegedni, akkor kap USB töltést és reggel lehúzom a tápról, teszem vissza a bingára. Csavarozva van, szóval biztosan szétszedhető és egy beleillő LiPo-val új élet az aksinak.
(Én a tartójának a gumiját sikeresen eltéptem egy felrakáskor, de pont jó hozzá a fentebb Hasaggymeg által linkelt tartó, csak ki kellett vágni/reszelni az egyik végét.)
Szerintem ennyi pénzt megér. -
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #181023 üzenetére
Nekem is GX váltó van 11-50-es sorral, de én így 34-es tányérral már nem érzem kevésnek, 50 km/h-ig eltekerhető, fölötte meg úgyis csak gurulok már.
Nekem is egy bontrager hátsó agy van, szerintem is lehetne picit gyakoribb, és amúgy eléggé néma, túrázók már nem hallják.Dobogókőre mentem ma fel, és előre fostam, hogy lefele meg fogok fagyni, mint legutóbb Pilisszentléleken, de a fent megivott kávé elég jól felmelegített.
Érdekes volt, hogy Esztergom-Szentlélek között már a falevelek is szárazak voltak, többnyire nem volt csúszós, durva sár, viszont utána átment latyakba. Ennek ellenére tök jó volt, örültem, hogy nem estem el sehol, pedig felfelé már vizionáltam magamban, hogy ne itt tuti meghalok. Ehelyett már a célegyenesben, amikor kapcsoltam volna a hátsó lámpát, lehajolva sikerült rámarkolnom az első fékre, kívülről elég nevetséges lehettem Ahogy néztem, csak a markolat dugója bánta az esést, illetve a ruháimat még nem néztem át inkább...'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SOAD19 #181018 üzenetére
Az tartós és stabilan is tartja.A bolt megbíz6ó,kínai termékei viszont már nem annyira.
ZolkoW...szép a bringa Géza,a kacsa meg mintha fázna úgy gubaszt a kormányon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #181023 üzenetére
...ami meg a sűrű reteszelést illeti,csak akkor hiányzik mikor már nincs,nekem már egy ideje 10° (XT785) és 9°-os(Mavic ID360),így nem érzem hiányát.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZolkoW #181023 üzenetére
Ezek a 12 sebességes rendszerek 2 dologra nagyon érzékenyek, az egyik a váltó fül, a másik meg a bovden. A váltónak tökéletesen egyenesnek kell lennie és a bovdennek is nagyon könnyen kell mozognia. Ha ez megvan, akkor brutál jól tudnak működni, de amint kap egy kis pofont a váltó vagy egy kicsit koszolódik a bovden, azonnal rossz lesz.
-
őstag
válasz INTELligent #180995 üzenetére
én ajánlottam
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #181026 üzenetére
Már vártam a kérdést, a korábbi kacsánál fényévekkel könnyebb, pláne elemek nélkül. De főleg most, hogy felelevenítettem a régi kacsa hangjának emlékét, nos... nincsen ingyen ebéd, a régi azért sokkal jobban szólt .
GX: új bowdennel és házzal raktam össze, nekem nagyon hiányzott a megszokott határozott, hangos kattanás, szerencsére ez megint hozza (az SX kar sajna nem...). Egyébként ha valaki minimál súlyban, maximális versenyszellemben gondolkodik, tökre látom létjogosultságát a 11-es rendszernek. Rövidebb kanál, jóval könnyebb sor, ha nem látszik ki a sárból, akkor is vált...
Ja, amúgy biztos számít a lánc is, most az is szintet lépett.A reteszelés is olyan, hogy együtt lehet vele élni, csak amikor lejtőn felfelé elakadtam, fura volt, hogy nem "akárhol" tudom megállítani a pedált, hanem feltűnően diszkrét helyeken akadt csak meg, mielőtt újból elindultam.
A Nobbyk a régiek, az új már túl trailes nekem. Nem tudom egyébként, gyártják-e még a régit, ha nem, akkor remélem, hoznak ki helyette valamit.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Tomi_Sci #181038 üzenetére
Hát, hogy hasonlít e a kettő azt nem tudom, de egyelőre jobbnak tűnik, mint az olaj. Nem szedi a retket úgy, annyi, hogy ezt tekerés előtt közvetlen nem lehet felvinni, elsőre hagy egy fehér trutyit, ami aztán elpárolog róla. Amit csinálok még, hogy felváltok a legnagyobb tányérra, párszor lassan körbeforgatom, hogy megtört láncnál is tudjon bemászni ahova kell, aztán meg legkisebb fogaskeréken ugyan ez.
Majd száraz időben még ki kell próbálni, hogy poros úton hogy viselkedik, de ha ott is jó, akkor én teljesen át fogok erre térni.
Pont tegnap kentem, csendes volt a hajtás ma, de szerintem a hideg víz a permetezőből leszedhette egy részét, mert most hangosabb, pedig csak 40 km-t mentem.
Ja és szerintem úgy írják, bár nyelvtanból sose voltam hármasnál jobb'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #181036 üzenetére
Nehéz döntés, de egy alkatrészcserénél a közel 40 %-os súlycsökkentés remek lehetőség, kár volt kihagyni. Majd a melóba járósra felrakod a vén tyúkot, ott nem gond rajta az a pici háj. Mondjuk ha van rá lehetőség, én lehet, hogy benyúlkálnék Dremellel a seggén, hátha lehet kicsit könnyíteni a falvastagságon. Akkor bemehet 25 g alá.
Most, hogy kijött az új Merida 96, hirtelen elgondolkodtam, hogy kell egy váz, tag, a többit meg átszerel
em...ném, de ugye jöttek a hülye szélesítések, szóval nem pálya. A komplett bringa ára meg (nekem) nagyon sok, még kedvességekkel is, még az alap narancs deore hajtóműves is. Nincs mese, ebből kell valami értelmeset faragni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #181040 üzenetére
Folyton kitalálnak valamit és már nem éri meg felspécizni a régit ...ki kell fizetni a fejlesztő mérnökök bérét,fejlesztési osztály költségeit,és így haladunk előre (valamerre?)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #181041 üzenetére
Engem alapból nem zavar ez, erről szól a fejlődés, ezért nem járunk 1 sebi libakergetőkkel. Csak azért néha bejönnek ezek a hülyeségek, és mérlegelni kell az embernek. De nincs ezzel gond, valaki a régi 26"-t fejlesztgeti, valaki meg 1-52 évente cseréli újabbra a bringát, de mindkettő boldog vele. Jó ez így.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #181042 üzenetére
A fejlődést nem lehet és nem is kell megállítani,talán inkább a sokféle 1mással nem kompatibilis szabványok azok amik bosszantóbbak. Pl. nézd ZolkoW csirkéit,míg a korábbi ment a felső csőre,az új már csak a kormányra szerelhető.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Van egy apró gondom, a bringám Presta szelepes belsőkkel rendelkezik. Nincs műhelypumpám, csak egy szimpla menetes átalakító adapter autószelepre. Viszont ezt hiába tekerem rá koppig, kompresszorral fújva egyszerűen szelel mellette (az adapter és a Presta szelepmnél), így nem látom az órán, h pontosan hány BAR-t raktam már bele.
Nincs erre esetleg valamilyen megoldás, valamilyen normálisan tömítő adapter, vagy bármi más?!
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #181044 üzenetére
Ha az átalakítóba nincs gumi tömítés akkor ja, ezek elég szarok szoktak lenni. Esetleg vegyél egy nyomás mérőt és pumpálás után ellenőrizd, vagy vegyél egy másik adapter kb 2-3 száz forintért, amiben van gumi tömítés.
-
ivana
Ármester
válasz runner 125 #181044 üzenetére
Ha nem tömít akkor vagy az adapter nem jó vagy a szelep. Én nem mérethelyes szelepet még nem láttam, adaptert viszont igen szóval gyanúsan az adapter lesz az.
-
IMIIKE1998
őstag
Kicsit nézelődtem teló után és eszembe jutott, hogy miért vettem a Rockriderhez is egy merev villát.
Kész rémálom olyan megfelelő telót találni nem top kategóriás bringába, ami axle to crown-ban max. 1 centivel tér el az eredetitől, ahead nyakas és nem átütős. És akkor szervizeljed is, no meg majd 5 év múlva nem kapsz hozzá semmit. Még Alföldön is ki lehet használni egy belépő levegőst szerintem, főleg, ha rossz minőségű ösvényeken megy az ember, de nem kicsit túlárazottak a mtb telók. A vicc, hogy egy 15 éves robogó teleszkópba még mindig kapsz szimmeringet, baromi olcsó, nem ázik be és nem rohad, nem kotyog, télen, a hidegben is mozog rendesen. Asszem kerékpárnál maradok a merev villánál.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #181045 üzenetére
Egyébként hogy kell abba levegőt juttatni? Múltkor elővettem a bringát és lapi volt az első. Tekertem a szelepet, csavartam az adaptert, jött orrán-száján a levegő, de bele nem akart menni. Egy Kellys Omni mini pumpám van.
jjeahh:
A sarazós képeid nem tetszenek, de azon a hegygerincen nagyon mennék. Nagyon király.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Viccrovat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Windows 11
- Ukrajnai háború
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...