-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #77674 üzenetére
Elnézést, rossz helyre ment, kk831228-nek szántam.
Nem értem mit gondoljak át. Amit te linkeltél add ahhoz is hozzá az áfát meg a szállítási költséget. Legolcsóbban is 160k amit te linkeltél mire itt van. Mi volt a hiba abban amit írtam? - Semmi hiba nincs, pusztán SLX/XT árazása között nem sok különbség akad.
Az meg hogy magánszemélyként mennyiért adtál tovább egy használtnak minősülő dolgon (amint átvetted a kereskedő eladótól az már használt, akkor is ha 0 km-es) az meg megint egy más dolog. - Ezt számomra nem kell magyarázni, szerintem ez releváns, ha a topikban (is) ténykedek egy ideje.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #77682 üzenetére
Ellettem volna megosztás nélkül is, de ha zavar, akkor nyugodtan tilts le.
#77683 kk831228: Azt el is hiszem, de azért az tényleg úgy szépike.
#77688 StLui: Pontosan, a 29er-re gondoltam. Etalon az a fék, nekem mindig kedvencem marad, jobban is harap mint az M8000, bár utóbbi pedig adagolhatóságra veri oda.
#77708 parkr Az a vicc mikor ez elreccsen egy hegyi etapon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #77723 üzenetére
Nem a poénnal van baj, mert szeretem a csípős megjegyzéseket. Vizet nem kapnám fel. De előfordul hogy valakinek szúrja a szemét, akadt ebből negatív hsz./p.ü. irányomba, ezt szeretném elkerülni a közeljövőben, így a polgárpukkasztást már rég nem űzöm.
Szeretjük a képeket. - A többiek nevében is?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Az sem biztos hogy sokkal jobban bírja. Eleve rohadt könnyű, annyira spórolnak az anyagon hogy az pár év után elfárad, és eklenged, persze itt lehet akár csak jobb esetben a menet szalad le róla, rosszabban a tengely törik el egy zúzósabb szakaszon.
#77727 Crytec210: Ahogy eddig.
#77728 IMIIKE1998: Azt én is szeretem lesni, ki mivel szaladgál.
#77730 bunddog: A narancs osztrák márkára gondolsz? Mert közben olasz/német/amerikai bringákat is használok elég gyakran. Vagy a Scarp-ból ítélted, mert előtte Aera-m is volt? De ez a Race Action minden szempontból jobb, hiába ugyan az a vázgeo, és alu az alapanyag.
#77735 r.levente75: Nekem is.
#77766 Hasaggymeg: Nem mondanám hogy jól fényképezek, de azért próbálkozom. Viszont hangulatember lévén trágya képeket is töltök fel, ha épp nincs ingerenciám a fényképezéshez.
#77781 1eske: Ilyen összegkerettel inkább használtak felé nézelődnék, MTB szinten Deore (vagy más integrált) hajtóműhöz ragaszkodnék, az hogy hátul milyen váltó van, az teljesen mindegy, itt főleg a karok számítanak, fékek terén pedig megint Deore a tuti. Teleszkópból Recon Gold, Reba beleférhet. Viszont ami nem got tettszeni, hogy 27.5/650B jóval magasabb felárral megy mint egy mezei 26-os, 29er-t pedig szintén meg kell fizetni, bár én inkább abba az irányba hajlok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Felvázolhatnám részletesebben is, még azt is leírhatom hogy mennyit húz egy-egy adott váltókar a bovdenen, vagy épp 11-es váltókar 10-es hátsó váltót simán kezeli, de feleselges, mert online világban mindent megtalálhatsz, ha rákeresel az adott témára. Manapság főképp a tömeg/tartósság ördögi kombinációját kell megtalálni, és úgy dönteni, adott gruppo mellett.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #77817 üzenetére
Kocog vagyol...
#77840 1eske: A Kellysnél volt talán új Thorx tavaly 250-ért, az ha most is lenne, érdemes összerakni rá. Az újj, mellényúlni nem tusz, és akik vettek, pozitívan nyilatkoztak róla.
#77876 joysefke: Sokáig használtam is, sőt Singlespeed-em volt, haverom versenyzett is ilyennel. Göröngyös, XCO, XCM-en kívűl földi halandóknak tökéletes, fanatikusoknak mindenhová.
#77837 Strezi/ #77882 Strezi/ #77937 Strezi: Szépséges, még mindig, de még mindig össze kell nyomni azt a telót. Egy jó tanács, hátra valami kellemesebb mintájú gumit nézz, hogy aszfalton/földúton gyorsabb legyen, hátra legalább egy 160mm-es tárcsát szerezz be, sokkal több biztonságérzetet fog nyújtani. Az XT 11-es sronál az fáűj legjobban hogy bután vannak a kiosztások (11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-46), de ezt már beszéltük is, viszont nézd a SunRace-t (11-13-15-18-21-24-28-32-36-40-46), annál sokkal jobban oldották meg. Ha nem akarsz első váltót, esetleg szerezz be egy MX8-as sort. De mindent egybevetve, nagyon szuper bringa, ha nem lennék ennyire hardtail b#zi, akkor ilyesmiben gondolkodnék én is.
#77925 Emtra Prime: Nagyon rossz helyen nézelődsz, 2x11 Tegrás gépek árai is beestek már rendesen, szerintem 300-350k körül nagyon jó, 1-2 éves vételeket meg lehet fogni. Bár én itthon nem nagyon veszek bringát, de sok webshop is elég korrekt áron dobálja ki a bennragadt gépeit. Új Felt Carbon outit vett ismerős 2x11-es 105-el 400k alatt.
#77927 Atke: "...38-as első és hátul 11-4x-el egész jó lehet haladni..." - 29er-en, már 34-nél is elég húzós, nem hogy 38-nál. Még mindig azt mondom hogy edzetebb usernek, XCO-ra elég egy 32/34 - 11-42, viszont XCM-en single tányérral halál.
#77938 TayRol: Az tényleg jó vétel, nekem meg Cyclocrossra kellene az ára. De annyi nevetségesen primitív érdeklődő felhív hogy lehet végül megtartom, vagy feldobom majd tavasszal ebay-re. Sajnos itthon nem ismrt márka, hiába 3000eur újonnan, meg handmade Italy, FSA/Ultegra szettes, akkor is, inkább megveszi (az idióta) a leélt nagy nevű gépet, közben Carbon nyak/villa/támvilla repedt, mert kint is szezonoztak velük, csapatban, a többit már tudjátok. A másik aki abba köt bele hogy miért nem Tegra hajtómű van benne? Jah, hogy ez gyárilag így jött ki, mert vastagabb a tengelye, mint a Tegrának, és könnyebb, jah, hogy nem csavarodik úgy a váza...
...Milyen vicces hogy hűtött fékbetét a M8000-es XT-nél befütyül nagyobb tempónál, hö-hö, még most is vigyorgok, mint ha ez az előző (M785-ös) szériánál nem lenne...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #77975 üzenetére
Nem lesz az nagy neki? Carbon vagy alu? 2x10 vagy 2x11? Talán lesz egy kis fehér Target Carbon-One-m, Campa Veloce-val, de árat még nem tudok mondani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Napfénysüti #77980 üzenetére
Ezt sajnos észrevettem.
#77981 rétisün: Csak az nyomja a súlyt. Egy könnyebb kerékszettel ezerszer "jobb" gépet éreznél magad alatt.
#77982 Strezi: Számomra nem állnak össze a fokozatok, nagyon nagy ugrás van közöttük, 30-as tányérral meg aszfalton nulla leszel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Eljött az idő hogy kezdődő hideg, és szabadidő miatt, teszteljem a távol keleti termékeket, így most egy Uno 7 alloy Ultralight (7050AL) stucnira esett a választás. Amely -17/100-as specifikációval rendelkezett, hivatalosan 107-108g-os súllyal, mely titán csavarokkal elvileg 100g köré, csavarok nélkül 94g-ra kihozható. Külföldön előszeretettel próbálgatták, így nem teljesen laikusként álltam neki, de persze legtöbben csak outira, esetleg CX-re tették fel, hát ha lúd legyen kövér. Szóval, hogy a bringám összképéből ne tűnjön ki, acetonnal megdolgoztam (5-10 perc) a kis drágát, így egy matt fekete felületet kaptam, ezzel talán még spórolva pár grammocskát. Mivel outi stucniról van szó (előszeretettel teszem őket MTB-re), ezért bizonyos szintű csavarodásra fel voltam készülve, ami egy 720mm-es kormány esetén a végeknél fel-le 1-1,5cm-t jelent, erős feszegetés hatására, viszont olyan vékony a stem anyaga hogy gyengébb idegzetűek a szájsebészetre előre váltanak bérletet. Viszont használat közben nagyon merevnek érezni, szépen lehet tenni a bringa orrát, de ugye ez hosszú idő után érik tapasztalatokká. Folytatása következik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egyértelmű hogy frappáns poén volt.
#78242 Hasaggymeg: Én sem hordok magammal ilyesmit, ha mégis, mez zsebében elfér, nem aggatok bicajra kulacson és kulacstartón kívül semmit. Esetleg még Garmint/telefon, ha úgy alakul, és itt meg is álltunk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Előtte a gyári, KTM Tream volt, 90mm-es. Még egy fél kg-ot le akarok faragni a cangából, szóval még Carbon kulacstartó, könnyebb felnik is tervben vannak. Bár a gyári 11,6kg-hoz képest a titán pálcás nyereggel, a 780/785 3x10-es XT helyett, M8000 2x11 XT-re történő váltással is nyertem. Menetkészen, felszerelve úgy 11kg-ba meg fog állni, ami azért nem lesz rossz, tekintve hogy fullos Reaction HPA SL van ilyen súlyban, vagy épp hozza egy átlagos Deore-SLX-XT mix Carbon gép súlyát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #78253 üzenetére
Telitalálat, már majdnem egy évig kerestem egy ilyen példányt, így mikor ebay-en megláttam, nem sok időbe telt hogy magaménak tudhatom, és még az új 645k-s árat se kellett lepakolnom érte.
#78254 joysefke: DT350, X470-be fűzve. Thunder Burt van rajta, latex belsőkkel. Kínai nyeregcsövet nem, és nem is tervezem, nyerget igen, de kissé spártai volt.
#78255 Strezi: A Ricsi jóval drágább darab. Abból is van itthon, de az 110-es, illetve a lényeg hogy elég meredek példányra volt szükségem, hogy lent tartsam az elejét mászásnál, amolyan UCI XC versenysportban alkalmazottak szerint.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Strezi #78257 üzenetére
Szerencsére a hátam és a derekam bírja, persze kényelmi szempontból országútizás után megváltás a 29er-re pattanni, de ha mégsem jönne be Maratonon, akkor feljebb rakom egy slot-al (hézagolóval) majd a későbbiekben.
#78286 joysefke: Sokáig dilemmáztam rajta, mert én is 1x10/1x11-es rendszert akartam 11-42-es hátsó sorral, 34T-s tányérral. Viszont pár húzósabb teszkör, Maraton, és erdős ösvények után úgy döntöttem 2 tányéros rendszer lesz, mivel nekem a három tányéros verzió felesleges (néhány őrültet kivéve, szerintem átlag usernek nem kell olyasmi). Két tányérosnál főleg a nagyobbikat fogod használni, ritkán kell a kicsi, de ha kell, akkor viszont nagyon, mert röhögve tekersz el a többiek mellett emelkedőn. Három tányér nekem nem szimpatikus, mert a középső és a nagy tányér között lett volna nekem érzésre egy ideális tartomány, így én ott váltogattam sokat, ami mind-mind időveszteség, lefelékben meg 50-60km/h fölött már nem nagyon tekerek bele. Egytányéros rendszernél talán előny hogy egyszerű mint a faék, és jó párszáz grammot lehet faragni, nah meg jól is néz ki. Viszont írdatlan nagy ugrások lesznek a soron, a hosszabb Maraton versenyeket pedig szerintem ki is zárhatod a repertoárból, mert emelkedőn elfogysz, aszfalton meg kevés. Illetve a narrow wide nem olcsó, sort/láncot eszi jobban.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz geotigris9 #78291 üzenetére
'Ha nem a bringán van akkor a mezben, de így súlyban ugyan ott vagy." - Nem teljesen. Hasitasit nem teszek a nyeregcsőre, sem máshová. Eleve a bringa súlyelosztását hazavágja, nyereg alá pedig egy pár pótbelső foglalna helyet, de lehet elég egy darab is. Míg súlyozásban táskásoknak ott a táska, meg ugye akkor már több műzli, banán, itóka, gél, aranyérkrém, óvszer, patron, kis pumpa, és társai. Míg mez zsebébe a legszükségesebbeket teszed, mert korlátozottabb a hely. Az pedig nagyon nem mindegy.
"Én azt az előnyét látom, ha nem a bringán vannak a cuccok, hogy adott esetben ha pl. be kell menni egy közértbe le lehessen zárni a bringát kis időre mert nem kell félni, hogy lelopják róla a cuccokat." - Nagyon nem egy kajakban evezünk. Egyik bringámat sem hagyom ott 2-3 méternél távolabbra, vagy legalábbis rábízom ismerősre. Boltba simán beviszem, ahová nem vihetem, oda nem megyek, úton-útfélen boltok, közértek, ABC-k vannak.
"A másik előny ha bringán van ami kell, ha geb@sz van nincs az, hogy otthon-maradt mert elfelejtetem berakni. (pl. defektezös cuccok) Vagy rásötétedik és látsz haza felé esetleg ennek kapcsán perecelsz valamivel .." - Soha nem fordult még elő, vagyis hazudok, egyszer, de akkor vonattal jöttem haza, mert lámpám se volt.
"Versenyen ill. // nagy esélyes taknyolásos terepezésen kívül én nem látom a "gramm-huszárkodásnak" sok értelmét." - Ez eddig is tiszta volt. Gramm huszárkodásról szó nincs, akkor a küllőket is száraztésztából füzettem volna, pusztán merev 27.5-29er MTB-nek 11,5kg alatt van értelme, versenyzők szerint.
"(Ha meg valaki "huszárkodni" akar menyen most a 4 -5 fokban egy rövidgatyos-pólós mezben és máris takarított jó pár grammot. Vagy egy 10 Km futás tekerés előtt és máris lemegy pár gramm. )" - Jelentem ezredes, megvolt. 2 hete. Azóta is meg vagyok fázva.#78289 joysefke: Jelenleg is 11-40 van rajta (411g), gondolkodtam a 11-42-n, de ez eleve könnyebb, és teljesen kiszolgál. 32T kevéske, még egyenesben is, talán ha a sor 9-10T cog-ban állna meg, akkor elég lenne, de inkább csak XCO-ra (lásd Eagle és társai). Azért 3x9-el ne hasolítsuk össze, nagyon távol áll attól egy jelenlegi rendszer. Fater trekkingjén van 3x9 LX-XT szett, 11-32-es sorral, oda kell is a 3 tányér, mert középső és nagy között kell vaciálni, még aszfalton is.
Hivatalos XT M8000 sor amúgy fogkisoztásokkal létezik: 11-40T 11-13-15-17-19-21-24-27-31-35-40, 11-42T 11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-42.
"Ha később meggondolom magam, akkor ha 11-es kazetta+váltó van hátul, akkor elöl szabadon cserélhetek kéttányérról egytányérra illetve fordítva, vagy nem ennyire egyszerű a történet?" - Lényegében ilyen egyszerű. Bár kell hozzá Narrow Wide, új lánc (más méretre lesz szabva), és sor (jelenleg inkább 11-42/11-46), első váltót lebontod, és pár apróságot veszel még hozzá. Ezzel ugye nyertél pár száz grammot, de izzasztó lesz egy hosszabb hegymenet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz eddie1978 #78509 üzenetére
Istentelen jó az M8000 pedál, de nem éri meg a felárat. Sárnehéz 520-ast használok, igazából még nem volt olyan helyzet hogy problémám legyen vele, és ezt agyagos, sáros földdel tele is tudja amit kell. Annyi hátránya van hogy nehéz, 380g, de fél kg-nak érződik, sokat nyom a bringán.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz IMIIKE1998 #78558 üzenetére
Ez lenne az?
Bár így távolról szerintem picit nagy az a váz, 17"-es jobb lenne, talán 18"-as. Barátomnak vettünk 17"-es 29er-t, ő is lefutotta a szükséges köröket, és ez pont ideális számára. Persze stucni negatívban, és X7-X9 szettel, Recon Gold telóval sikerült kifogni bő 200k alatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Napfénysüti #78639 üzenetére
Pedig ő is egy 57-es acéllal tolja, és akkora mint én.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #78670 üzenetére
Ez igen jó választás. Mennyiért sikerült elhozni, és végül mekkorát?
#78671 szjoci: Ezt TRP-zni kell, ilyen katyvasz alap hidrós féknek nincs értelme a sárban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #78800 üzenetére
Véletlenül került oda az a CaadX, nah.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
A CX-emen Speed King van hátul, eléggé eszi az aszfalt, pedig nem sokat mentem vele, mióta megvan. Persze hozzáteszem hogy univerzális bringaként használom, tehát outi és MTB helyett is szokatom magam hozzá, így aszfalton és zúzott köves részen mentem vele a legtöbbet.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ahogy öregszem, nálam MTB fronton pedig az osztrák márkához való vonzódásom erősödik. Volt nálam pár felső kategóriás bringa, és valahogy a KTM az, ahol egyre kevesebb tervezési/konstrukciós (sárférőhely, geometry, setup, csapágyak, tömeg) hibával találkozom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #78926 üzenetére
Kocka is nagy favorit volt nálam, mivel korrekt árban akadtak komoly bringák, elég jó setup-al. Ez idén megváltozott, persze érthető miért, de nehéz feldolgozni. A KTM mindig is drága volt, meg lehetne piedesztálra emelni, de felesleges. Egyszerűen csak reálisan van választás mindennemű setup igényre, és vázszettre (lásd.: 1x12 Myroon vagy 3x11 Myroon) amit más cégek egyszerűn nem lépnek meg.
Ui: A fekete péntek őrületbe úgy látom sokan belefutottak, de nem kenyerem az ítélkezés. Noasza, én is nézegettem egy SPD cipőt, de sajnos az árakat legtöbb helyen komolyan megdobták, és annak az 50%-át akarják számolni, akkor már kissé nevetséges az ügy.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Amit te linkeltél (Hoss Deluxe), kb. 10 éves váz, és gyengébb mint a kinézett Reaction HPA. Itt lényeg azon van hogy ez egy high end alu váz, sok Carbon váz megirigyelné, mind súlyban, mind szilárdságban. Fox Foat 32-est használok évek óta, szerintem egy átütős teleszkópot nem fogsz tudni megcsavarni, 180mm-es tárcsától nagyobb nem kell rá, Ice-Tech-es XT-t kell venni, Deore 615/SLX/XT fékhez, és nem sok olyan helyzet lesz, ahol kevésnek érzed (nekem is csak egyszer volt, M8000-el, de ott igen elszámoltam a féktávot). Valahogy úgy érzem hogy ez már szőrszálhasogatás, mivel egy ilyen bringa egy alap beüzemelés után versenyképes, és bárminemű probléma nélkül dobogóra lehet vele állni.
#78999 đension: Ez egy világ méretű népbutitás. Megnéztem pár műszaki cég honlapját, ahol már reggel elfogyott pár "olcsó" termék, a lényeg az volt hogy teljesen mindegy hogy mi, csak legyen mellette hogy -50%, és 100k alatt legyen. SSD-k, Régebbi kifutó szériás notebookok, TV-k, mind-mind elkeltek. Kerékpár fronton pedig a raktárban maradt, már nem kellendő/kifutó szériás cuccok árát nyomták le, pölö: 26"-os gumik. Tőlünk nyugatabbra annyiból korrektebbek hogy ott a kedvezmény, az tényleg kedvezmény, viszont csak a felhalmozott raktárkészlet ürítésére megfelelő.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #79077 üzenetére
Csak nekem szúrja a szeme, hogy gyárszáras az eleje?
#79121 zack: Olvasgass még ennek a témának utána. A mai vázak alu/carbon elég strapabíróak, manapság nem nagyon láttam még törött vázat. Repedt carbon outi váz volt nálam is, nem lett volna nagy kunszt javítani, ahhoz képest egy alu váz helyrehozása sokkal több költséggel jár. Azt viszont hozzátenném hogy a jelenlegi alu vázak is sörös doboz falvastagságával rendelkeznek néhány helyen, ugyan ez igaz a carbonra is. Az hogy (én sem) semmilyen alapanyagú javított vázra nem ülnék, az már egyéni preferencia.
#79159 Sleek: Hobbizásra egy Cyclocross CaadX-en nem gonodlkodtál? Most lesznek leárazások.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Mindegyiket lehet, mert Carbonból is az adott (törött/repedt) részt vágják ki, és azt pótolják. Régen még alu vázak is törtek, hegesztésekénél, acélról nem is beszélve (bár az ma is előfordul), és találni 10-20 éves hibátlan, repedés és törésmentes Carbon vázat is. Viszont azt veszem észre hogy sok szénszálas alapanyagú váznál a tulaj tudatlansága okán túlhúzzák a nyeregcső bilincset, ami megrepeszti a vázat. Persze ezt nem nagy összeg helyrehozni, de attól még zavaró, vagy volt már nálam olyan Cannondale SuperSix, aminek a felső csövét repesztették meg, az autó szállítóval, amit persze a kereskedő vissza is vett. Tehát nagy a szórás, de alapvető hogy alu vázasból könnyebb megkíméltebbet találni. Nekem merev MTB-ből egy Ritchey P29-es az álmom, az újabb átütős szériából, tehát a következő terv ennek a váznak a beszerzése lesz.
#79177 Sleek: Ha a bikemag/testbike aprón nézegetted, akkor a minap elment egy jó árasított darab, egy ismerősöm garázsából. Sajnos aprón már nem láttam olyasmit, de ezt meglesném. Ha pedig mindenképp újat akarsz, akkor itt lesd meg a kínálatot.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Kérj róla pár képet, mert én horzsoláson kívűl nem látok mást. Esetleg még ez megér egy próbát, de méretben nem tudom megfelelne-e. Sajnos ebben az árkategóriában/országban a kereskedők most vásárolják fel a jóárasított bringáklat.
Ui.: Hírdetek egy újszerű (50km-t futott) kerékszettet, új árának feléért (szinte csak külföldön beszerezhető, vagy itthon lehet aranyáron készíteni). Érdeklődő rám ír, de persze mégis mibe köthet bele, hát a leírásban talált hibát, és kételkedett a futott km-ben. Végül bebökte hogy két vadi új XT-RT81 tárcsát adjam hozzá (min. 18-20k), ami mondjuk hogy a hírdetési ár 1/3-a. Nevetséges emberek vannak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Formigli One...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz IMIIKE1998 #79246 üzenetére
Sajnos még nem, a Raguel után tervezem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Az már apróság, egy flex sleeve/kábel harisnya, vagy zsugorcső rá, és már más a kiállása. Bár részletkérdés hogy én a bovdenes megoldás híve vagyok.
#79249 Hasaggymeg: Sajnos sok mindent nem ismernek kicsiny országunkban, vagy épp nem is akarják.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #79253 üzenetére
Milyen felhasználásra vetted? Esetleg Nukeproof Horizon Comp, Burgtec Penthouse MK4, Hope F20, Reverse Black 1 pedálokon nem filóztál?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #79261 üzenetére
Részemről tuti valami iparisat vettem volna, bár merev XC géphez csak SPD-t vennék.
#79259 Hasaggymeg: Rosszabb dogokra is elmegy az a pénz.
#79267 Runner_fxr: Az már reálisabb. Amúgy tényleg szépséges gépek, az outit is simán elfogadnám.
#79303 Sleek: Nem akarsz használt Carbon gépek között turizni? Szerintem hamarabb találnák neked olaszban egy pár éves "műanyagot".
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Szerintem S vagy SM méret körül nézelődj leginkább. Ebből leginkább használtat vennék, mert első éven bukod a vételár nagy hányadát. Használt Carbon outi bringákkal (is) foglalkozom, hobbi szinten, szóval érdemes.
#79310 maximilian4: Adj még esélyt a dolognak. Fiatal koromban én is hülyeségnek tartottam, azóta már másképp látom, pedig szintén versenyen leginkább csak néző vagyok. Viszont nem csak lenyomni, de húzni is tudsz a pedállal, amit imádok.
#79323 zoo8800: Amúgy is ilyen áron szokták nyomni, 90-100k körül már nagyon korrekt Fox 32-es teleszkópokat kapni.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vasinger! #79337 üzenetére
Annál örömtelibb mikor bizonyos (Fb) csoportokban kérnek XC-re fék/fékszett ajánlást, ahol értelmes ember (szerintem) Deore 615/SLX/XT fékeket említ, erre mindig van pár olyan aki a Tektro és társai fékerejétől/igénytelenségétől/stb. van elájulva. Minap egy user úgy fikázta az XT M8000-et hogy bikemag író/külföldi fórum vagy teszt alapján olvasott vélemény szerint "fikázta", de semmilyen tapasztalata nem volt az adott termékkel, míg mondjuk kezem alatt átszalad már pár hasonló szett (nem hiába használom is). Vicces ez, nah.
#79340 Sleek: Saját példámból kiindulva olasz, német, osztrák, román apróhírdetések között, van olyan bolt ahol Fb oldal is van, és dobják fel a bringákat.De annyit megsúgok hogy itt nem úgy megy hogy nézelődsz, és válogatsz, mert kereskedő kimegy, és egyszerre elhoz egy raklapnyit (kb. 12db bicaj), erre korrekt kedvezményt kap, itthon beadja egy használt bringa kereskedésbe (több nagyobb nevet is találész itthon) pedig dobálja fel apróra, és azt fogod bikemag/testbike aprón látni. Ebben annyi előny van hogy olyan bringát szerezhetsz be töredék áron, amihez lehet soha nem jutnál hozzá, viszont benne van a pakliban hogy sokszor le se szervizelik őket, amit neked kell megejteni, bár szerintem ez aprópénz lesz ahhoz amit kapsz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #79347 üzenetére
Köze nem volt hozzá(d). Nem körülötted forog a világ, értsd meg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs