-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RexpecT
addikt
Tekerés közben a hajtómű irányából halk nyöszörgő hangot hallok, ha abbahagyom a tekerést akkor megszűnik. Mi okozhatja
Illetve miért lehet az, hogy a Stravan a létrehozott szegmenseimet nem mutatja se a Segment Explore se a Segment search?
Amúgy nagyon király az Alis NRC szemüveg, nem nyomta a fejemet sem, a fotokromatikus lencse is szépen teszi a dolgát.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #190039 üzenetére
Köszi, most felraktam a cangát az állványra, de így nem hallom a hangot. Majd következő tekerésnél hátha jobban betudom azonosítani.
-
RexpecT
addikt
Durva hogy milyen magasság eltérések vannak egyes adatbázisok között.
Ezt az útvonalat a Garmin Connectbe átvittem, ott a távban 100méter eltérés van, de a magasságban 280m.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Megjött a két rövidgatya a decathlonból, végül egy RC100 és egy ST500-at vetttem.
Az eddigi nadrágjaim párnázottsága kb ezeknek a harmada volt, ez elég pelenkás érzés felvéve(density 60, thickness 14).
Illetve jött mellé egy ST-520-as ivótasakos hatizsák, ennyit szerintem nagyon megér(igaz én még 10k-t fizettem érte).[ Szerkesztve ]
-
-
RexpecT
addikt
-
RexpecT
addikt
Sram GX váltónál a legkisebb kazettán(11 fogszám) nincs túl szép hangja a láncnak, de maga a váltás szépen működik.
Az eggyel nagyobb kazzettán(13 fogszám) már teljesen normális a hangja a renszernek.
Ez a bicikli új kora óta fenáll, mivel elég ritkán használnám ezt a tányért eddig nem foglalkoztam vele, de most már szeretném beálíltani.
Mivel lehet ezt megoldani? Elvileg a váltón az alsó határoló csavar állítása csak akkor segít, ha le sem akar váltani?
A Bgap-el kellene játszani -
RexpecT
addikt
válasz mobal #191226 üzenetére
Még keresgetek majd, eddig ezt a videót néztem meg: [link]
bringasisti, bardi:
Lehet hogy normális a hang, azt tudom, hogy 1× rendszereken a szélső tartományokban már a láncvonal is eléggé el van b*szva, csak feltűnt, hogy a 13 és 11 között mennyivel nagyobb a hangja a hajtásnak.
Még az is lehet hogy normális a jelenség, lehet csinálok majd róla videót, aztán majd eldöntitek(hátha Runner_fxr is rátud nézni ). -
RexpecT
addikt
Hétvégén nyomtunk egy Hór-völgy túrát a bükkben, megvolt az első bukfenc is a biciklivel :D.
Szerencsére se nekem se a biciklinek nem lett baja.
Viszont a múltkori problémám a navival nem oldódott meg.
Edge Explore csak a GPS műholdakat ismeri, és főleg a völgyekben viszonylag sokszor auto-pauseol pedig levettem már a sebességet 0.8 km/h-ra(ilyenkor elveszti a GPS jelet).
Az egyik srácnak Edge 530-a van, az már a Glonass meg a Galileo műholdakkal is tud kommunikálni, de sokszor az se működött, viszont az első agyon van egy sebesség szenzora, így az legalább nem nyom auto pause-t.
Nekem a megtett távolsá lett 42.62 km, neki 46.27 km az egyik srácnak aki meg telefonnal rögzített neki meg 48.62 km.
Már úton van egy Magene S3+ amit cadence sensorként szeretnék használni. Ha összepárosítom a Garminnal, és érzékeli hogy tekerek, akkor gondolom ha el is veszti a GPS jelet akkor se rakja magát auto pausera, mert érzékeli, hogy forog a hajtókar. Vagy ezt csak a speed szenzorral tudja(nyilván a speed szenzor az mindig érzékeli a mozgást, tehát az a jobb) -
RexpecT
addikt
válasz werszomjas #191640 üzenetére
Ha írsz az dekás ügyfélszolgálatnak, akkor megtudják mondani, hogy mikor várható hogy megint lesz készleten, valamint érdemes feliratkozni az emailes elérhetőségre is(én is kaptam emailt, rendeltem is egyből).
-
RexpecT
addikt
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #191772 üzenetére
Meglásd jó lesz.
Nekem már nem volt 400km óta defektem.
Szerintetek mikor érdemes először után tölteni a tejet? 100ml helyett az első feltöltésre(29er), nekem inkább 75ml-t sikerült beletölteni, talán már kicsit gyorsabban veszt a nyomásból mint amikor összeraktam
Holnap jön a cadence szenzorom, próbáltam visszaolvasni hogy milyen pedálfordulatot lenne érdemes nagyjából tartani. 80 és 100 közöttivel nem lövök elvileg mellé ugye?
A ma reggeli nyugalmi pulzusom 47 volt, ami nem is olyan rossz. Lehet a kondit hanyagolni kellene, túl sok zsír már nincs rajtam, de még mindig 74,5kg vagyok a 168 centimhez. -
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #191778 üzenetére
Itt 76kg voltam, ettől most zsírosabb vagyok, tippre olyan 15-17% körüli lehet a testzsírom. [kép]
-
RexpecT
addikt
válasz Tomi_Sci #191788 üzenetére
Teljesen kényelmes. Először mikor felpróbáltam féltem tőle, hogy hosszútávon nyomni fog a szárnak a vége, de pont annyira "szorít", hogy a fejeden maradjon, de órák után se nyomjon.
balintbaba: Nem célom, hogy nagyon befogyjak, de egy 3-4 kg még jó kompromisszum lehet a sportos alkat, és a biciklin való gyorsaság között.
xy.zsolt: Holnap megnézem ezt a 90-et(ha nem esik), eleinte van egy érzésem hogy túl pörgetős lesz még, de majd kiderül.
Because:
peterkeT: Egyébként lehet igazad van, bár hírtelen ránézve erre a srácra azért elég országutis alkata van.
Valamelyik nap a Spartathlon kapcsán rábukkantam Simonyi Balázs blogjára.
Konkrétan erre a bejegyzésre.
"Jelentős túlsúlyról (74kg-ról 69-re) fogytam formára pár hét alatt, ebben izomveszteség is van, lévén nem fekvőtámaszoztam, húzódzkodtam, hogy az se egye a zoxigént, ne legyen túlsúly."
Ebből indultam ki alapvetően, illetve abból, hogy azért erős felsőtesttel még montisokat se nagyon láttam.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #191801 üzenetére
Testépítés az illúziók sportja.
Tegnap megjött a pedálfordulat szenzor, azt hittem postára kell érte menni, de be volt dobva a ládába a kis levél. Ma teszt, ha nem szakad le az ég. -
RexpecT
addikt
válasz parandroid #191796 üzenetére
Valamennyivel több izom van rajta valóban. 1,8m és 73kg míg, pl. Valter Attila 1,85m és 65kg.
-
RexpecT
addikt
Lenne egy technikai jellegű kérdésem.
A hétvégén nem rendeltetésszerűen szálltam le a bicikliről (nem adta ki a lejtő ), és most észrevettem, hogy ha leszállok a bicikliről, majd behúzom az első fékkart és kis erővel előre és hátra nyomom a biciklit, akkor a homlokcsőnél valaminek van kb 1mm-es holtjátéka és van egy minimális hangja is. Mi lehet ez, mit kellene meghúzni -
RexpecT
addikt
Én betáraztam egyet a láncból biztos ami biztos alapon, most érdemes szétnézni ebike.hu-n mert lett nekik készleten Shimano/Sram/CONNEX, árban is teljesen korrekt(bike24-től olcsóbb a Sram GX Eagle lánc, Rose-on meg bikediscounton már hetek óta nincs készleten se ez se az NX lánc).
-
RexpecT
addikt
Van valakinek tapasztalata, hogy utólag felszerelt vonóhorog csak biciklitartó céljából milyen összeg nagyjából?
Itt azt írja, hogyha csak biciklit akarunk vele szállítani, akkor nem szükséges vizsgáztatni:
"Ha csak bringaszállításra, akkor elegendő valami alapváltozat, hiszen itt elsősorban a függőleges terhelhetőség számít. Sőt ilyen célra még olyan járműre is lehet vonóhorgot szerelni, ami amúgy nem képes vontatásra (elektromos, PHEV, hibrid modellek egy része). A horgok függőleges terhelhetősége típustól függően 50-150 kg között változik, a példában a bringák számától és típusától függően jó eséllyel elegendő a legáltalánosabb, 75 kg-os változat. Külön öröm, hogy ha csak bringát szállítani kell a horog, akkor nem kell azonnal vizsgáztatni (nem engedélyhez kötött beépítés), cserébe nem is vontathatunk vele. A többi itt leírt feltétel (beszerelési nyilatkozat, műbizonylat) ekkor is szükséges(!) mert a soron következő vizsgán be fogják jegyezni a horgot." [link] -
RexpecT
addikt
válasz Somatom #192625 üzenetére
Igen, elolvastam, de a vonóhorgos boltban mást írnak: [link]
"Ha felszereled/szerelteted a vonóhorgot, mindenképpen műszaki vizsga szükséges, hogy az ott kapott műszaki adatlapon lévő vontatási adat bekerüljön a forgalmiba az okmányiroda által!"
Másrészről én a költségre lettem volna kíváncsi, de ahogy nézem kb. 100ezret kóstál mindennel együtt, ha vizsgáztatni is kell. -
RexpecT
addikt
válasz Somatom #192631 üzenetére
Nem gáz csak az megint 30 ezer, és nekem másra nem kellene csak bringát szállítani.
CragON:
Most fogok venni autót, 2004-2008 közötti évjáratokból, szóval ez nem fenyeget, de azért köszi .
Nolta:
Köszi, akkor nem lőttem nagyon mellé. Azt olvastam hogy a canbushoz drágább az elektromos kábel, illetve van amikor a műanyagból is vágni kell. -
RexpecT
addikt
Hű jól felkavartam az "állóvizet".
Nyilván minél olcsóbban akarom kihozni, de úgy hogy legális legyen a dolog, uj horoggal és elektronikával, és persze nem magam csinálnám, hanem szerelővel.
Nézegettem még ezt a sines hátsó ajtóra akasztható tartót is, de ahhoz meg kiegészítő világítás kellene a kinézett autóhoz. Nyilván ez olcsóbban jönne ki, mert nem kellene horog, nem kellene vizsgáztatni, meg a tartó is olcsóbb mint egy horgos még a kiegészító világítással is. Cserébe nem is olyan kényelmes...Btw, tegnap felhívtam egy kereskedőt, aki magyar okmányokkal hírdeti egy autót, de nem volt rendszám megadva, mondom elkérem. Erre tájékoztatott, hogy még honosítani kell az autót, és azért így hírdeti, mert mindenki más is így tesz(ami azért bőven nem igaz)...
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz parkr #193119 üzenetére
A készlet és választék jóval kevesebb valóban, de csak általánosságban igaz amit írsz. Pl Sram GX lánc most nincs a bike24-en(rose-on és bikediscounton sincs...), és ha lenne is akkor is drágább mint az ebikeon, és a szállítási költség is több.
De akárhonnan rendelsz és paypallel fizetsz, visszaadják a postaköltséget.
Ezt hogy érted? Ha nem jó valami akkor ingyen van a visszaküldés a bike24-nél, és PayPal fizetés esetén még az eredeti szállítási költséget is visszakapja az ember? -
RexpecT
addikt
Tegnap sikerült menni 47 km -t 1150m szinttel Lillafüreden.
Viszont lefelelé az egyik kanyarban kicsúszott alólam a bicikli, illetve a túra végén egy -13%-os lejtőn is sikerüt nyomatni egy perecet. Technikán még muszáj lesz csiszolni, dropperem sincs, illetve talán ez a köves, saras terep se kedvezett az XC guminak, nem túl bütykös.. -
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #193830 üzenetére
Terepen. Szerencsére nem lett horzsoláson kívül nagyobb bajom.
A váltót kell majd megnéznem, mert a racsni közepén eléggé darál, és skippel egy pár fogkiosztást... -
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #193924 üzenetére
Köszi
A szemléltető képen a legnehezebb fokozaton van a váltó, de akkor Te azt javaslod hogy valahová középre váltsak, és úgy csináljam az egész műveletet.
Az nem világos még, hogy az állítható kulcshoz miért kell egy másik célszerszám? -
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #193933 üzenetére
Köszi
-
RexpecT
addikt
Váltótartó fülből szerintetek ezt kifejezetten a decathlonos biciklikhez gyártják?
Sram eagle + átütő tengelyhez(148×12) kellene váltótartó fül(decathlonos webes rendelésekre 2 hét kiszállítást írnak, így is rendeltem egyet). -
RexpecT
addikt
válasz lsebestyen #194360 üzenetére
Köszi.
Akkor nincs rá alternatíva, tehát nem tudom esetleg máshonnan beszerezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- iPad topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen