-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #217127 üzenetére
ZTTO 11-34 HG-s sor már az ExpressOne futárnál van. Április 25-én rendeltem.
-
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #218215 üzenetére
520-540-XT, nekem ezek vannak. Én az 540-et mondanám arany középútnak, szerintem az nem igazán marad el az XT-től. 520-at pont ezért nem vennék, mert az 540-et annyival jobb érzés használni, hogy megéri a felárat. Én mondjuk az 540-et és az XT-t is használtan vettem, de az 520 újként került hozzám. Izzoval nem éreztem még a keret hiányát, viszont, amit sebgutkopf leírt, az állja a helyét, tehát a láb eléggé előrecsúszik a cipőben és romlik a vérkeringés a lábfejben. Itthon nem nagyon van olyan hosszú pálya, ahol ez nagyon kijön, de szoktam érezni azért én is. Agyltam a keretesen én is, de úgy voltam vele, hogy jöjjön egy sima XT kezdésnek és, ha nem válik be, akkor ez megy tovább a CX-re, aztán jön a keretes.
-
Toobee
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #218263 üzenetére
Mi a méreted? Gravel, CX FB csoportban van most pár elég jó bringa 500 körül, bemutatódarabot is ki lehet fogni. GRX600-800, azzal mellé nem fogsz. Ha túrázás a cél, akkor a 2x szerintem jobb lesz neked. Ha sportosabb vonalon mozogsz, akkor meg 1x.
-
Toobee
veterán
válasz sherlock82 #218346 üzenetére
Strava, esetleg.
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #216467 üzenetére
Megint fel volt lazulva, bár most figyelgettem, szóval nem olyan mértékben, mint legutóbb. Most már rutinosabb vagyok, minimális váltásminőség-romlás, meg zajosabb hajtás esetén nézem azonnal, ezek az érezhető tünetek, ilyenkor még nem igazán laza, de már lehet húzni rajta (természetesen nyomikulcsozom). Azt hiszem, szét kell szedjem, hogy meg tudjam nézni van-e valami a meneten, például festék. Aztán kap egy kis menetrögzítőt.
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #218430 üzenetére
venember83: YT Izzo Core2
Még nem, de fotózni fogom majd a teljes folyamatot esetleg videozni de sok jóra nem számítok onnan, tekintve a festési hibára adott minimális jóváírást. Azt hittem, csak a magyarokat utaljak, de láttam a kinti csoportban is USA vonalon is nevetséges 100 dollár a jovairas egy minőségi hibás vázra.[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz ZolkoW #218435 üzenetére
Miért olyan nagy kérés, hogy egy új bringa fényezése ne legyen hólyagos, sérült? Oké, ez gravity vonal, ami sérülni fog, de attól még nem minőségcsökkent terméket vásároltál. Sehol nem írják, hogy sufni minőségben fényezzük a vázainkat. Nekem még egy színkódot sem tudtak adni, csak a festékes cég egyedi kódját.
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #218444 üzenetére
Te nem tapasztaltál mostanában olyat, hogy hiába kerülsz top10-be egy adott szakaszon, nem kapod meg a badge-et? Ezen a szakaszon reggel mentem egy 7. helyet, meg az azt követőn is 7. helyre jöttem be, ha jól látom.
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #218451 üzenetére
A tengely résszel szerintem nincs gond, csak a "fogadóval". Szétszedem majd jövő héten, mikor legközelebb a bicaj közelében leszek és fotózok mindent nektek. Szerintem nem tiszta, hogy miről beszélek. A pirossal jelölt elem a problémás, az lazul le. Mivel az fogadja a tengelyt, onnantól már laza minden egyéb is.
-
Toobee
veterán
válasz andrisbandi #218459 üzenetére
Belekavartok itt Majd jövök a képekkel. Leírás szerint raktam össze, máshogy nem is lehet.
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #218442 üzenetére
Visszatérve a problémámra: teljesen egyértelmű, hogy a nem megfelelő csomagolástervezés miatt sérült a kerékpárom az általam kifogásolt helyen. Ezen a részen mozog a védőburok + a hullámkarton is, tehát bármilyen szennyeződés szépen kidörzsöli. Nem tudom hányszor 100 dollárt fizettek ki erre, de valószínűleg az összegből kijött volna egy csomagolástervezéssel foglalkozó mérnök bére.
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #218453 üzenetére
Ma szétkaptam. Az UDH volt a laza, ami balmentes (3. kép). Ezzel a gonddal valószínűleg nem sok Izzo tulaj találkozhatott még, mivel csak a Core2, alu láncvillás modell az UDH-s, onnantól felfelé már nem. Szóval, ha ez le van lazulva, lehet tépni a tengelyt, látszólag meg érzésre jó, de ahogy használod, már lazul is le. Ide kellene egy kis menetrögzítő szerintem, de épp nem találtam, úgyhogy most szárazon raktam össze. 25 Nm-t ír rá, sajnos az én kulcsom balra csak lazítani tud, azaz nem old le nyomatékra, így érzésre próbálkoztam. Remélem, nem jön elő többet a gond, de a héten azért veszek egy ide való menetrögzítőt.
-
Toobee
veterán
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #219209 üzenetére
Az enyém is jól bírja, ráadásul ebből simán elfér a 810 ml-es még az S-es vázban is.
Az NX viszont nem annyira. Adtam is fel egy ticketet rá, meg az UDH-ra is, hogy javasoljanak valamit a fellazulásra. Egyébként nem csoda, hogy törnek, mint a ropi. Milyen fos ez, ami 552 km után így kotyog És ez alatt még ott az SX.
Itt most minden meg van húzva, az előírt nyomatékra és így kotyog.Ma szépet mentett a bukó. Van ez a szegmens (Rácz lejtő), ahol javítgatom az időmet, cél a top3. Egyébként még mindig nem frissült és N/A-t látom a saját PR-omnál, pedig fent van Straván az a tevékenységem, mikor 7. időt futottam. Na mind1. Szóval olyan szakaszon van, ahol fék nélkül jössz, de egy kanyarkivezető után jön ez az egyenes, tehát nem látod. Alacsonyak előnyben, nekem sikerült érintőre venni. Köszi sisak! Bár most jöhetnek a sisakellenes károgók, ha nincs fent, pont átférek alatta
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #219238 üzenetére
Érik a GX AXS. Nem gondoltam, hogy ennyire szar lesz ez NX. Olcsóbb lett volna, ha nulla percesen eladom.
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219349 üzenetére
Neked ez kellett volna: Tárcsafékbetét SLX/XT/XTR 2012. utáni modellekhez
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219352 üzenetére
Nekem most jött meg a kínai ájsztek. Pont nullára fogyott már a hátsó betétem, szóval időszerű. Már csak a kerékszettre várok, tegnap kezdték meg a vámkezelést, a féktárcsák is megjöttek, a sor is, betét is, láncból meg van még egy tartalék 601-esem.
-
Toobee
veterán
válasz ivana #219793 üzenetére
Szerintem egy ilyet fogok még rendelni, mert szeretnék egy karbontalpas cipőt, de nem tudok érte kiadni 60-100e Ft-ot. A turn blue szín pedig eléggé bejön, jók a reviewk is. 17 ezer körül itthon is van. BTW: pont most vettem át az Elite kerékszettet.
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219795 üzenetére
Megrekedtem spacer hiányában, ezt idő közben beszereztem. A héten, jövő héten felrakom. Most fotózom, mérem az EliteWheels Marvel szettet is, elég impozáns cucc.
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219797 üzenetére
Viszem mindjárt a Bikemenbe. Ott én meg is néztem egy szettet élőben, nagyon impozáns volt és a boltban is dícsérték a portékát (Berg és Roval szett is van Andrisnak, tudja mihez hasonlítani). Ha komolyabban ráfeküdnék a témára, mármint a kínai karbon vonalra akár publikálás kapcsán, akkor azért valószínűleg érdemes lenne felkeresnem egy anyagvizsgáló labort, minimum a szerkezetet megnézni. Terheléses vizsgálatok végzéséhez meg fullos mérőlabor kell, már egy szerkezeti vizsgálat költsége is olyan tetemes lehet, hogy tudni sem akarok róla.
Szóval akkor: EliteWheels Marvel Gravel 35 szett a mesés kínából. Saját agyukkal kértem, kerámia csapágyas, a szabadonfutó hangja egy álom, végre olyan, amilyet kerestem (ordít).
Szelepekkel, szalaggal együtt mérve 1536 gramm, ennek örülök, mert 1500 alatti szettet kerestem. Az 1250-1300 grammos tartomány 1000-2000 EUR között lett volna, így az nekem nem volt opció.
HG-s, megy fel rá a ZTTO 11-34 sor.
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #219798 üzenetére
EliteWheels Marvel Gravel 35 szett felkerült. Hot swap volt, szóval elég jól érzem a különbséget. Gumi ugyanaz, sor meg a tárcsák könnyebbek, ez is közrejátszhat még, de szerintem maga a felni, amit leginkább érezni. Terepre majd holnap tudok menni vele, most a városban karikáztam, de ugyanazt fogom mászni vele, mint ma, még a régi kerékszettel.
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #219875 üzenetére
Kis szépséghiba, hogy egy Ultegra és egy Dura-Ace tárcsa lett, szóval kéne nekem még egy RT-MT900 a 800 helyett, akár csereberére, mert szerintem a fekete belű (hátra került) sokkal jobban megy a bringához, mint az ezüst 800.
-
Toobee
veterán
válasz Dark Archon #219887 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
Mosakodás, fotózkodás. Legjobb fejlesztés egy könnyű kerékszett, nagyon durva mennyit hozott. Pedig ez egy nehéz szett a karbonok között, 1100-1300 g között vannak a jobbak. ZTTO érzésre azt hozza váltásminőségben, mint a HG700 igaz, azon már a 3. lánc futott. Fáj a fogam a montis Elite szettre is.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #220005 üzenetére
YT-n egy GUB van, a Fujin egy Selle copy. Vennem újra mindkettőt.
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #220010 üzenetére
Este tudom visszakeresni, de kb 1-2 hónapja linkeltem őket. Nagyon jók, semmi ropogás. 120 gramm körüliek, ez márkásban 60-100e körül mozog, ezek meg ilyen 30$ körül. FRM nyeregcső clamp része egyébként elrepedt a főnököm alatt, de a nyereg kibírta. Mondjuk a cső valami 65-70 kg-ig terhelhető, én voltam a hülye, hogy engedtem ráülni.
-
Toobee
veterán
válasz itouchfan #220279 üzenetére
Edvi illés lefelén belefutottam egy rossz részbe. Pontosan ugyanott tettem tropára az alu szettet is, sajnos. Nagyon durván kimosta a köveket az eső és rendkívül élesek voltak, ott pedig a tempó is elég magas, 35-40 km/h körül jövünk. Kellett volna egy insert bele, egyébként kapott a hátulja is. Első 2,2 bar, hátsó 2,4 volt. Legalább tesztelem most nektek a supportjukat is Első tört, hátsóból "csak" pár darabot harapott ki. Sajnálom, mert iszonyat durva milyen tempót lehet vele menni felfelé, lefelé meg nagyon kényelmes volt. Ha lesz cseredarab, akkor egy insertet kapni fog.
-
Toobee
veterán
válasz Ringman #220289 üzenetére
22 mm belső, sima felni.
1 órán belül válaszolt a support egyébként, meglátjuk mi lesz a vége.
"Hey David,
So sorry to hear that.
It is the front wheel problem photo,right?
Does it was broken by a blow on a stone or struck against the hard stuff?
It looks so terrible.
And would you please also take a photo of scratch on the rear wheel?
Let's double check again for the problems.
Don't worry.we will solve it ASAP.
Thanks & best regards"@jjeahh: igen, pont reggel mondtam a bringás cimbinek, hogy egy insertet azért rakhattam volna bele, erre tessék Ha lesz belőle cseredarab, akkor a vittoria insertet kipróbálom.
#220287itouchfan: tényleg nagyon szar most az edvi, le kell szokni róla gravellel. Ott már szétvertem az első és hátsó gyári WTB felniket, szétvertem egy első gumit, eltörtem az újrafűzött Stans felnis szett küllőjét + fel is ütöttem és most a karbon elsőt is, de egyébként a hátsó se szép, abból is kiharapott egy darabot.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #220292 üzenetére
Volt már benne vagy 70 km. Jó, azt aláírom, hogy amit csinálunk a gravel bringákkal, az már inkább a montizás kategória. Legutóbb is egyik pajti inkább az XC bringájával jött velünk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen