-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz anorche1 #23057 üzenetére
Kopó alkatrészekre nem vonatkozik a garancia, ugyanúgy mint a telefon akkumulátorára se.
Nyugodtan használhatod, nem lesz semmi baja! Főleg a 8 sebességes láncnak!
Ha egy kis könnyített gagyi 10-11 sebességes lenne akkor megfontolandó lenne. Ezek már olyan kikönnyített vékony darabok, hogy nem biztos kibírnának ennyit, de a 6-7-8 még simán.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Elhoztam az endomondo halálát.
Ezzel le tudjátok menteni az összes adatot endomondo-ról és feltölteni Strava-ra egy kattintással!Endomondo Export
Vagy pedig telefonról:
exportomondo (ismert kölcsönzőkből be lehet szerezni.)TCX-be exportáljátok az összeset!
A gpx egy butított változat.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Because #23066 üzenetére
strava egy összetett dolog.
Úgy tudnám legegyszerűbben elmagyarázni, hogy az eddigi összes ilyen tracker fapados a strava-hoz viszonyítva.
Az idődet tudod összehasonlítani mások idejével adott szegmensen amit akár te vagy bárki csinálhat (ha még nincsen).
De nemcsak ez, pl hihetetlen részletességgel Giro style szintrajzot is lehet vele csinálni.
pl megcsináltam egy hosszabb edzésem: [link]
Illetve olyat is lehet benne, hogy visszajátszod az edzésed és láthatod ki merről jött, hová megy stb. Ez pl csoportos edzésnél baromira látványos kinek mennyi előnye van/volt, merről jött, merre megy. Nagyon szuper!Mellesleg rengeteg profi használja ezt a szuper appot.
Pl hogy említsek valakit, Niki Terpstra, idei Paris-Roubaix győzelme videón és strava-n.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #23085 üzenetére
Basszus, ilyen szép gépet így elrondítani azzal a ronda kötegeléssel.
Ez kb szandál+zokni kategória csak bringánál.Helyedben nem tennék rá semmi inkább, hogyha nincs pénz vezeték nélkülire.
Egyébként egyik strava-s ismerősömnek is pont ugyanilyen kamerája van.
Itt nézheted meg, nagyon jó kis kamera![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Itt lehet visszanézni UCI MTB WORLD Women's CUP 2014
SPOILER!
22 éves Pauline hogy elvert mindenkit! 3 percet adott a másodiknak!
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #23106 üzenetére
Jól van, nyugi..
Mondtam a megoldást.
Milyen funkciók fontosak számodra?Amúgy én is megnéztem az összes videót, és az sehol nem volt durva terep.
Egy merev 16,5kg-os mtb-al letoltam sokkal durvább helyeken 2010-ben.
Atya ég milyen rég volt már.Normafáról lefelé a zöld jelzést próbáld meg. Az maradt a legemlékezetesebb számomra, mikor az első felni megperzselte az ujjamat olyan durván felforrósodott. Merevvel nem mertem engedni lefelé 50-el.
itt is van
Érdemes megnézni a szintrajzot! -15, -24% is befigyel! Tudom, fullyval ez elég rövid, de lehet az eresztési technikát fejleszteni, az tuti!Jó kis emlékek, amargo, xantomasal.
Azóta se ültem normális montin, pedig nagyon jó fun.
Mindig én voltam a leggyengébb láncszem, ráadásul +5 kg-al több súlyt kellett mozgatnom alattam.Azért örülök, hogy előbb ismertem meg az outizást mint a montit.
Montival nem sokra mentem volna állóképességfejlesztés terén, montit meg még a közeljövőben bármikor vehetek és már hajtani is fogom tudni, nem kell tolni.#23127:
Unatkozol vagy mi? Menj tekerni![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #23130 üzenetére
Segíteni próbáltam.
Nem hiszem volt bármi bántó abban, hogy ronda felkötegelni így a vezetéket a villára. Főleg, ha egy ilyen középkategóriás gépről van szó..
Van 50k alatt kódolt jelátvitelű is, nem muszáj ant+-os..
Sigma-t ajánlom, vagy ha találsz használtan akkor Polar-t.
Sigma-ból azt kell nézni, hogy STS-es (Sigma Transmission System) vagy DTS-es (Digital Transmission System) legyen és NE ATS (ez az analóg jelátvitelt jelenti).
Ez best buy. Már ha kapható még.Hobbi szinten lehet vele állóképességet edzeni, persze.
Gratula Csabi!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #23162 üzenetére
Úgy emlékszek 1 éve itt valaki beírta, hogy kb egy 10-essel olcsóbban talált EU-n belüli országban ebből a Cateye-ből és összedobták rá páran a pénzt.
Ha van még rá valami akció akkor ez nagyon jó vétel!
Cateye CC-AT200W[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
"a klasszikus országúti kormány nem ad biztonságot nekem."
Kifejtenéd bővebben?
Ilyen ellenérvet még sose hallottam."Ami még felmerült bennem, hogy nem túl merev egy ilyen országúti / fitnesz bicikli? "
Fitness készülj fel baromi merev lesz!
Egy outi jó bandázzsal meg sem érzed a kisebb repedéseket, viszont fitness annyira merev, hogy minden apró repedést érezni fogsz.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem muszáj feltenni sportosan a stucnit....
Mehet pozitív, felfelé álló irányba, az összes hezagolo alápakolva. Így talán még fentebb lesz a kormány mint a nyereg és trekking érzést adhat!Itt nem az országúti vagy a fitness bringán van a hangsúly, hanem a kormányon.
Zseniális találmány a hajlított kormány! Teljesen más érzés, a jó irányban.undefined
-
ludsimon
veterán
Nem rossz, de szerintem ennél jobb felszereltségűt is kapsz ennyiért.
Ránéztem az apróra:
[link]
SL-M440-el szerelt! Ez nagy kincs, mert fitness bringákra ez egy olyan váltókar ami pöckös és országúti tányérokat kezeli és nincs más kapható 9 sebességeshez tudtommal, csak ez!
A felni is egész jó. A gumik kényelmessé teszik a bringát. Én 23-as külsővel használtam, baromira megéreztem minden apró repedést az úton, de ezzel a ballonos gumival nagyon kényelmes lesz!
Szerintem ez is 8-9 kg közötti.
Ennyi pénzért szerintem megéri, de ha még egy 10-20-ast le tudsz belőle alkudni akkor főképp
.undefined
-
ludsimon
veterán
Vagy esetleg ez, ha nem kicsi: [link]
De szerintem inkább a Speci, mert az ennél egy szintel jobb felszereltségű, ami azért sokat jelent Sora vagy 105. Mavic kerekek is jobbak, meg úgy összességében minden felszerelés jobb a Specin.
Speciről itt vannak nagyobb felbontású képek. Patent állapotban van!
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #23388 üzenetére
Miért állítod patentra?
Sose értem azokat a szerelőket, felhasználókat akik pöccre beállítják a fékkart, hogy 1 mm-t behúzva is fogjon... Aztán vészhelyzet esetén meg képtelen megállni.Úgy kell beállítani, hogy rendesen rá tudj húzni, de ha satuzod akkor is maradjon a kormánytól 3-4 cm távolság. Én így állítom be és nagyon jól fog a 20 éves agyonkeményedett Shimano pofákkal is.
Tomi_Sci:
Sose tennék országútira tárcsát..
Ez véleményem szerint hihetetlen mértékű megerőszakolása az országúti hagyományoknak.
Ez nem cross és nem mtb. Vicc, hogy már országútit is szerelnek ilyenekkel..Ellenben kacsintgatok az elektromos váltórendszer irányába. No bowden = no problem.
Csak az a baj hogy ha elektronika van, akkor a baj is jönni fog idővel. Bár évi 2000 km-re szerintem nem lenne semmi probléma vele, versenybringán. Elvégre ezeket elég tartós használatra találták ki, nem ilyen kevésre.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #23398 üzenetére
Tiszta őrület!
Akárhány szervizben jártam mindenhol patentra beállítják a fékeket.
Mondjuk van benne valami kereskedelmi szempontból. Ha befog gyorsan rohanni fog centríroztatni, vagy féket állíttatni. És aki használja és laikus akár hetente visszahordhatja ami nem kis suska felszorozva a laikusok számával.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #23630 üzenetére
Attól függ mit szeretnél.
Okostelefont vehetsz utána fél évre rá, vagy később, egy ilyen garmint évtizedekre vesz általában az ember, mert tudásra nem változnak ezek, csak kényelmi funkciók bővülnek.
Ha van pénzed 810-re akkor vedd azt, ha nincs akkor 800-ast kiegészítőkkel.
810-hez később is tudsz venni kiegészítőket és nélkülük is működik.Nézd, ha neked megéri az érintőképernyő azt a plusz összeget meg az élő közvetítés garmin connecten akkor vedd a 810-et.
Ha viszont fölösleges funkcióknak érzed akkor nyugodtan vedd a 800-at. Nagy kijelző, térkép stb.
Ha viszont nem kell térkép akkor 500 is bőven megfelel, mellesleg abba is be lehet tölteni navigációt.
TCX fájl rajzolására ezt szoktam használni: bikehike
Tökéletesen navigál az 500 és ha letértem akkor jelez.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #16729600 #23663 üzenetére
És szerinted nincsenek amatőr szinten versenyzők akik munka mellett élnek a hobbijuknak és járnak el amatőr versenyekre akiknek számít 10-20 másodperc is?
Meg lennél lepődve amatőr szinten milyen profi szintű cuccokkal versenyeznek.
Pl egy ilyen KTM bicikli alsó hangon is 1 millió felett van plusz az illetőn a ruha + sisak + kamásli + cipő 100-200 ezer körüli összegek összesen.Egy ilyen kerékpárnak az aerodinamikai ellenállása egy gagyi országútihoz képest ég és föld.
Egy 20 km-en ugyanazzal a teljesítménnyel 3-4 percet is veszíthetsz ami akár egy 150-es listán akár mínusz 40-50 helyet is jelenthet.
Ugyan ez súlyban. Minél drágább annál könnyebben megy alattad az emelkedőn.Ez pont ugyan olyan, hogy nem veszel már 1 magos PC-t, mert elavult a játékokhoz.. Jó az netezésre meg régebbi játékokra ez tény és való, de hogy felvedd a versenyt és tudj játszani a legújabb játékokkal arra nem.
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz MZsoltee #23731 üzenetére
Szia!
Gratula, elsőnek jó az!
Mindig ellentétes irányba kerüld a Balatont, könnyebb legyűrni a dombokat elsőnek majd síkon pörgetni és a végén még pici mászás, mint fordítva, utoljára hagyni dimbes-dombos utat.
A szélre nagyon kell figyelni hosszú távnál, főleg a Balatonnál nagyon durva tud lenni, ezt megtapasztaltam tavaly nyáron mikor Ordacsehiből meglátogattam a Rezi várat olyan pofaszél volt, mintha 10%-os emelkedőn mentem volna fel. rögtön a videó elején.
Visszafelé hátszélben, tekerés nélkül ezen a szakaszon 40-es átlaggal jöttem.Ajánlom az időkép széltérképét ami android alkalmazásból is megtekinthető!
Előrejelzésnek pedig a windguru.cz oldalt!
Idén is várom már a nyaralást, bár még nincsenek konkrét tervek, annyit tudok, hogy az egyik cél a Sümegi vár.Tartalékolni nem nagyon lehet, max ha van km órád és látod milyen átlaggal mész és mennyi km van hátra.
Montival nem érdemes ilyen túrára menni, mert nagyon fárasztó a vastag kerekek miatt.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #23734 üzenetére
Simán!
Bár mostanában nem sok kedvem van tekerni, 'kényszerből' csinálom, mert fejlődni akarok de egyben van más cél is most, úgyhogy megosztott a dolog.Más: XTR reklám!
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz imyourfriend #23755 üzenetére
Már nem különösebben érdekel a kedv, inkább csak a cél irányít.
A versenyszerű kerékpározás nem a kedvről szól, hanem a muszájról.
2 hét alatt 3x áztam szarrá, nem különösebben érdekel.
[link]undefined
-
ludsimon
veterán
válasz imyourfriend #23759 üzenetére
ez is hobbi. legalábbis azért csinálom mert a végeredmény tesz boldoggá. Nem az edzés. Szóval érdekes.
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Tessék.
Ilyenkor mondhatja valaki, hogy egy gumit elkoptatott:
[link]undefined
-
ludsimon
veterán
válasz imyourfriend #23896 üzenetére
Ezt nem értem. Mert? Lehet valakinek testépítés a szenvedélye.
undefined
-
ludsimon
veterán
[link]
Hesjedal elég szűkszavúan nyilatkozik, nem is csoda. Profi szinten minden mp számít.undefined
-
ludsimon
veterán
Használtat nem az anyaghasználat miatt, hanem a jobb felszereltség miatt ajánlunk, mivel ezeket olcsóbban, sokszor bolti ár 50%-áért is meg lehet venni!
Ezek a 160 ezer ft körüli bringák sehol nem érnek ennyit valójában.
Ezek bőven a belépőkategória, a Speci amit korábban linkeltem a felső-közép kategória között van ami mind tartósságban, mind minőségben ég és föld. Fent van már egy ideje, talán tudsz belőle egy 10-est alkudni sztem, vagy 20-at, attól függ mennyire ragaszkodik az árhoz.
Fitnessre teljesen felesleges tárcsafék, ezekkel úgyse lehet terepen menni, legfeljebb könnyű terepen.
Ez viszont felszereltségre már nem olyan rossz. Kérdés mi az ára. Gondolom 160k felett van. Annyiért pedig a Speci még mindig jobb vétel, mert azon jobbak a felszereltségek ennél.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz sanzi89 #23980 üzenetére
Közben én is rájöttem, hogy amivel járok egy nagyon olcsó bringán Sram sor + lánc van Shimano noname váltóval, Shimano noname marokváltóval, hogy a sorcsere nem oldja meg nála a problémát.
Szóval cumi van. El kell adni és venni helyette Shimano-t, mert gondolom az XT-t nem fogja lecserélni.
Hülyeség is lenne. A váltókart kell eladni, plusz eladja ami volt rajta és vesz belőle egy SLX/XT-t.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #23935 üzenetére
De most komolyan, nem lett volna egyszerűbb megállni, kiperkálni azt a 5-10 ezret szemben a több százezerrel?
Elég nagy vihart kavart itthon az ilyesfajta életveszélyes 'játék', ezért az eredeti videó le is lett törölve.
Valaki újra feltöltötte.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #24028 üzenetére
Megnéztem, és azt gondoltam legalább valami Nagytétény-17.ker, vagy Nagytétény-15.ker távolságok miatt pirosozol, de abszurd ekkora kereszteződésekben átmenni, azt gondoltam legalább picit okosan csinálod és legalább valami kis utakat használsz.
Nem fogom belinkelni az accountod nyugi, de hogy a többiek is lássák a térkép:Megéri azért a mínusz 5-6 percért ??
Szerinted mennyi bosszúságot okozol azzal, ha elütnek és sávlezárás miatt kilométeres dugó alakul ki, plusz mentők, orvosokat tartasz fel?A saját példámat tudom felhozni. 4-6 perc a lámpánál állás nekem a 16.kerületből Budára az októberhuszonharmadika u-ba. Hazafelé általában zöldhullám van, kevesebb mint 4 perc az állás.
Szóval megéri naponta 10 percért kockáztatni az életed és meghalni, vagy fél évre ágyba kerülni?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #24043 üzenetére
Sose kiabáld el!
Fiatal vagy, és 4 év normális rendszeres edzés után mondhatod elérted a maxod.
[link]
"achieving elite status, if it is indeed possible for a particular individual, may require the design and execution of a 4 year plan. Less than 4 years and a rider may never know how much potential he had, while after 4 years of truly serious training a rider probably doesn't have a lot more to give or to improve."Szerény vagy és tehetséges, belőlük nagyon jó profi válhat.
Én már benne vagyok a korban, meg amúgy sem hiszem mindenre elszánt lennék összetörni magam állandóan, mert a profi kerékpársport sajnos arról szól, hogy állandóan maxon mennek lefelé és hatalmasat buknak.
Tobias Ludvigsson mekkorát esett már az ITT-n múltkor.
Repült vagy 5 métert miután átesett a szalagkorláton.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz -=RelakS=- #24068 üzenetére
Két dolog.
100 rpm-en a kardiovaszkuláris rendszered dolgozik, ergo ha az gyenge, hamar elfáradsz.
80 rpm alatt: a quadricepsed dolgozik a legtöbbet, ergo többet mész izomból mint kardioból.
150-es fordulattól nem szabadna feljebb mennie a pulzusodnak +3-5 bpm-nél, csak akkor ha nagyon gyenge a kardiórendszered.Mindkettő nagyon fontos ahhoz, hogy gyorsabban menj fel emelkedőn.
Az optimális mindkettőt edzeni bringán.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Egy kis bemutató milyen hatásos a xenon. [link]
Érdemes nézni Quintana-t (idei Giro győztese) mennyivel alacsonyabb pedálfordulattal teker.Most Froome vagy emberfeletti kardiórendszerrel rendelkezik, vagy dopping, de inkább utóbbi.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz -=RelakS=- #24072 üzenetére
Minek mész 150-es pedálfordulaton egyfolytában??
Én 2 hetente szoktam beiktatni 100-120-as pedálfordulatú edzést motor mögött nagy sebességgel, de azt se állandóan, 3x10-15p bontásokban.
[link]
[link]Because:
Megnyugtatlak, hogy clenbuterol és vízhajtók nélkül nem fogsz soha az életbe így kinézni, de még a közelükbe se érsz! Ezt csak droggal lehet, kétséget kizáróan nincs az a beállított étrend amivel 4% körüli testzsírral el lehet lenni 3-4 hónapon keresztül.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Zola007 #24095 üzenetére
El vagy tévedve ha azt hiszed ez nem 6% alatti vagy soha életedben nem voltál 8% alatt.
8,5% volt tavaly a tzs-m és sehol nem néztem ki ennyire durván."He said I didn't have an ounce of fat left on my body. I was at 4% body fat, which is just at the point where you begin to burn muscle because there's nothing else left."
forrás: [link]ígyvanferi:
ÍgyvanFeri![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz deicide #24102 üzenetére
Ha nem lenne elég a 4%, akkor nem lenne olyan jó menő.
Van egy mondás, hogy nem a táv, hanem a tempó öl meg.
A srácok Touron 5-6 órát 38-46-os átlagokkal mennek attól függően hegy vagy sík, 10 napot pihenőnap nélkül!
[link]
9 flat stages
5 hill stages
6 mountain stages with 5 altitude finishes
1 individual time-trial stage
2 rest daysA bevitt tápanyag ami fontos a profiknak.
Ezekben a kis apró fingokban rengeteg kalória van.
Nincs semmi szükség testzsírra tartaléknak. Az csak plusz súly amit cipelni kell.A nagy zsírraktáraknak olyan sportoknál van jelentősége, mint amit Szőnyi Feri is csinál.
Race across america. Vagy a 30 nap, 30 triatlon minden nap megállás nélkül.24 óra nem ide tartozik. Az egy nagy tüske a szervezetnek, egy behatás, de nem folyamatos. 24 órás után kezd el a szervezet a zsírraktárak hasznosításába és ezután egy olyan mint amit Szőnyi Feri csinált, Race across america képtelen napi 20 EZER kcal-t visszatölteni, így megtörténik a zsírégetés a zsírraktárakból (kalóriadeficit).
De várom már a TdF-et. Froome vs Quintana vs Contador!
Utóbbi kettő megmutatta milyen brutálisan jó formában vannak, remélem Froomey is benyomja a szükséges anyagokat és megveri ismét mindkettőt.undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Linux kezdőknek
- Star Trek
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hardcore café
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Parfüm topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs