-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Aki lemaradt volna (mert valami szar metált vágtak be alá) ismét visszaállították az eredeti hangot!
Rögtön le is mentettem.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz -=RelakS=- #25965 üzenetére
Ez igen, PC-951et kell venni ezek szerint.
Tüzi:
500 hufért van nyúlásmérő, te se vagy semmi ilyen hülyeségre költeni.
[link][ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz -=RelakS=- #25984 üzenetére
A görgők nem kopnak olyan mértékben véleményem szerint ha van olyan lánc ami kibír +10k km felett is.
Teljesen alkalmas az 500hufos mérő is, nekem olyan van és mindig jól mért (szemmel is látom mennyire van megnyúlva a fogakra felfeküdve).Tüzi:
Nem kötözködni akartam, csak mondom, hogy ilyen dolgokra költenék a legkevesebbet.
Láncra se értem egyébként minek költeni, volt 14 ezer huf-os láncom és 6 ezres, meg 1600ft-os.
A közös mindegyikben, hogy ugyanúgy elnyúlik mindegyik.Amúgy nem tudom figyeltétek e mikor a láncot veszitek, DE:
Egyikre sincs odaírva, hogy ez és ez tovább bírja, vagy tartósabb! Nem véletlen.Zola007: Ez is egy jó ötlet.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
Átlagsebességekre visszatérve.. SEMMIT se jelent az átlagsebesség!
60km/h-s hátszélben tud menni bárki 40 km/h-s tempót, vagy síkon 0m szinttel.
De Dobogókőre fel, Csobánkáról senki nem fog menni 40-es átlagot. Remélem értitek a lényeget.
A hangsúly azon van, hogy semmit nem jelent az átlagsebesség!A teljesítmény (watt) ami meghatározó, a mai generációnk már létfontosságú edzőeszköznek tartja (beleértve engem is).
undefined
-
ludsimon
veterán
Egy olyan kérdésem lenne, hogy lenne közületek olyan, akinek valami nagyon jó régi acél / cr-mo váz vagy villája van ami újrafestésre szorulna, de túl sokba kerülne ezért inkább csak pihen a polcon/sufniban/pincében és eladná olyannak, aki felújítaná és használná? 56-60cm váz érdekelne és országúti.
Ha van ötleted, tanácsod, javaslatod, esetleg eladó ilyen váz kérlek privát üzenetet írj, mivel nem követem itt az eseményeket!
undefined
-
ludsimon
veterán
Egyik ismerősöm osztotta meg, gondoltam megosztom itt:
Életemben először láttam ütőérből spriccelő vért, hála annak a balfasz "kerékpárosnak", aki a rakparti bringaúton úgy gondolta, hogy a kormányszarvval felszerelt trekking biciklijével kell letudnia a résztáv edzést, és engem kielőzve egy az egyben telibe trafálta a szembe jövőt, (én is és a szembe jövő is a legszélén mentünk). Szeretném felhívni a figyelmét remélem megkapja, hogy nem 30/35-el kell ott közlekedni, már csak kresz szerint sem, és biztos nem azon az 5 másodpercen múlt volna, hogy beér-e a munkába, ha megvárja míg a szembemenő elhalad. A lámpa úgyis piros volt nekünk....Még szerencse, hogy a polar pulzusmérője szíja remek érszorító, máskülönben nem tudom mi lett volna.
A vétlen bringásnak mielőbbi jobbulást kívánok.
ui: ha nem tudsz biciklizni ne száguldozzál balfék....undefined
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Fém felület polírozásban jártas illetőt keresek!
Bicikli vázat akarom felpolírozni.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz tatabike #32389 üzenetére
Ez rendesen működik presla szelepnél is?
Sokat hallottam erről, de olyat is hallottam, hogy eltömíti a szelepet, mert oda befolyik és nem lehet felfújni, lehet kidobni. Ez igaz? Ezt spec egy autószelepes illető írta. Hány év ezekre az időtartam? Mennyi időnként kell cserélni belsővel együtt?
Mert ha van évente 1 defektem nem biztos megéri, főleg ha megragasztom.
Milyet használsz?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz freelanced #32551 üzenetére
Vegyél egy jófajta színes (piros vagy sárga) fékpofát!
Most kapott egy teljes felújítást a rohangálós v-fékes bringám és ha összehasonlítanám, akkor kb úgy fog most a sárga pofákkal hátul, mint a régi noname pofák elől.
Ismétlem, ez csak a hátsó!
Elől is ugyanazt a sárgát kapta és úgy fog mint állat, nem tapasztaltam ilyet mostanában pedig volt/van piros betétem outin.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz freelanced #32577 üzenetére
Figyelj! Az a lényeg, hogy ne noname legyen.
Ha szanaszét koptatott és/vagy szétkeményedett 5-10 éves fékpadok vannak rajta, nem is fog sose fogni, csak csúszik rajta.
Sokat számít a jó fékbetét!undefined
-
ludsimon
veterán
válasz freelanced #32582 üzenetére
U lakat. Ennek még mindig visszatartó ereje van, és inkább választják a gyengébb célpontot, sodrony lakattal zártat.
Szerk.:
Ez abban az esetben érvényesül, amennyiben nem valami nagyon kirívóan szép a többitől.
Ha beillik a sorba, inkább gyengébb célpontot választanak. Persze nem minden esetben kell úgy venni, hogy mindenhol ahol lezárod napi több bringa tűnik el, csak így célszerű gondolkodni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz pengemetal #32827 üzenetére
Settings>"Your bike name" (a bringádba menj bele)>ott lehet kikapcsolni vagy bekapcsolni az ant+ eszközöket. Ha ez megvan, utána ha huzogatod a mágnest előtte azonnal észlelnie kell, ha így se, menj az eszköz keresésre, és akkor biztosan megtalálja.
Melyik Garmin gps? Pontosabban is tudnék segíteni ha tudnám.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz pengemetal #32829 üzenetére
Érdekes.
Azt tudom, hogy a Garmin eszközök alvó módba mennek, ha nem használják egy idő után, direkt azért, hogy ne kelljen elemet cserélni állandóan.
Az viszon, hogy egyik napról a másikra elveszíti nem tudom megmondani miért van.
Ha össze lett párosítva az ant+ Dechatlonos eszközzel a Garmin onnantól kezdve minden bekapcsoláskor automatikusan fel kellene ismernie amikor megmozgatod a kerekedet (1-2 fordulat általában mire felébred a Garmin GSC-10)Ha semmi nem válik be, akkor érdemes inkább visszavinni a Dechatlonban és levásárolni az árát, pár országúti belsőt venni (ott azt mondják az nagyon jó!) és ebayről berendelni a GSC-10-et. Nem szeretem az ilyen kábeles külön megoldásokat, mint ez a Dechatlonos is. Még több opció, hogy beázhat, elromolhat, kontaktos lehet a kábelek végénél. Drága, de a minőséget meg kell fizetni, ez mindennél így van.
Szerk.:
Még egy fura kérdés.
Milyen távolságra van a mágnes a szenzortól? 1-2 cm-nél távolabb ne nagyon legyen.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz LonGleY #32849 üzenetére
látom kell kötözködnöd. de a tény az tény és a szabály az szabály.
1: nem előzünk jobbról semmilyen mozgó járművet!! azt ELŐRESOROLÁSNAK hívjuk és két különböző fogalom. Előresorolni csak kizárólag álló járműveknél lehet.
Ebből következik, hogy a bringás volt a szabálytalan, de a cserbenhagyás, az cserbenhagyás.
Még valami:
Ha lettek volna normális fékjei meg tudott volna állni időben ~30km/h-ról 20-ra, hogy elengedje a BMW-st. Hallani 0:09-nél, hogy fékez, de a szarja nem lassul.Nyilván a tükröt használhatta volna a BMW-s is és akkor el lehetett volna kerülni a balesetet. Indexet se használta a BMW-s, csak kihúzott egyből. Mindkettő hibás volt.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Maximum1 #32855 üzenetére
"Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek."
Igen, de irányjelzés nélkül (feltehetőleg) vágott be a bringás a belső sávba, és onnan akarta kikerülni a külső sávban parkoló rendőrautót.
Ez már sávváltás.. vak aki nem látja:
tatabike:
"Így jár az, aki szar fékkel meg figyelmetlenül belemegy ilyen helyzetekbe. Balek."
+1[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz LonGleY #32874 üzenetére
Közben szerkesztettem, olvasd el azt is amit a kép alá írtam.
Én egyszerűbben oldottam volna meg, nem megyek ekkora sebességkülönbséggel egy ilyen szituációba.
Max, nagyon max 10km/h-s difivel megyek, hogy fél méteren belül lassítani tudjak.
De véleményem szerint egy rendes fékkel még ekkora különbséggel is meg lehetett volna állni állóra, annyi hely és idő volt, csak nem fogott a szarja.
Sokszor az előre gondolkodás célravezetőbb, mint kierőszakolni az elsőbbséged. Jobb ha nem húzod a rövidebbet az 1,5 tonnás járművek csúnya sérülést okozhatnak.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #32885 üzenetére
Más szabály vonatkozik a kerékpárosra, más a motorosra, más az autósra.
Amennyiben nem tér ki külön a kerékpáros kerszben rá, úgy az általános az érvényes.De ebben az esetben kitér, méghozzá: [link]
Az R. 36. §-a a következő (12) bekezdéssel egészül ki:
„(12) Ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeni vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okból meg kell állniuk – előre sorolás céljából –, kétkerekű motorkerékpárral, illetve kétkerekű segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között, kétkerekű kerékpárral az úttest szélén, az álló járművek mellett jobbról szabad előrehaladni, ha
a) az előrehaladáshoz elegendő hely áll rendelkezésre, és
b) az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.”[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Balazska15 #32940 üzenetére
gumi leereszt, kihúz, felfúj = no problem.
Emlékeztetőül leereszted a delikvens hátsó gumiját 0-ra. Kész!
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest