-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
válasz 6030D #194462 üzenetére
Na de csak nem az ultrahang gélt vetted, mert ha igen akkor mázlid van mivel az nem az elektromosságra hanem a hangra van kitalálva. Ez az EKG gél.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Somatom #194578 üzenetére
Egyébként lehet szűrni (össz)tömegre is ha van prémiumod. De tudjuk, hogy ennél még több befolyásoló tényező van, amik talán még jobban is számítanak mint a bringa tömege.
De ha nehéz bringával előkelő helyen akarod látni magad akkor tudom ajánlani a lejtőket. Lehetőleg hátszélben
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz parandroid #195010 üzenetére
Na csak azért írok, hogy lásd nem vagy egyedül a véleményeddel mert itt nagyon beindult az spd-sl lobbi
Szerintem garantáltan észrevehetetlen különbség van hobbi szinten a kettő között hatékonyságban ha értelmes cipőd meg pedálod van. Most például shimano rx8-as cipővel szemezek (10es merevségű karbon talppal) de ha valakinek van hasonlóra tippje amit itthon szép kártyára meg lehet venni azt örömmel fogadom. Pedálból jelenleg A520 van, azt meg ES600-ra készülök cserélni.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz xy.zsolt #195848 üzenetére
Fordítva sokkal rosszabb, vannak autósok akik úgy gondolják a körforgóba behajtásnál is kell irányjelzőt használni. Én meg azt hiszem azért indexel mert ki akar kanyarodni rögtön az elsőn és bemegyek elé és kész a konfliktus. Inkább várok amíg ténylegesen kanyarodni kezd, az a biztos.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz bigdady #196193 üzenetére
Ha csúcsidőben jössz a part tele lesz. Inkább nálunk Kápolnásnyéken a központban. Ha úgy alakul hozzám is beállhatsz, írj privátot.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz paler #196754 üzenetére
Én teflonos viaszt használok országúton. Soha többet olaj
Több száz kilométert elmegy egy kenéssel (akár ezret is), víznek is jobban ellenáll és nem szedi a koszt. Csöpögtetős flakonban van, nem kell levenni a láncot meg kifőzni meg ilyenek. Ja és az előző lánc elment vele 18753km-t.Na de ez csak az én tapasztalatom mindenki azt használ amit akar.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz paler #196802 üzenetére
Ön az, Mr. Holmes?
Igen az az.
Most 4662km van benne, 4-5 alkalommal kentem, csak a kívül áttöröltem egy száraz ronggyal. Viaszt persze kinyomja meg nem is patyolattiszta de az olajnál nekem sokkal jobb. 0,5ös nyúlásmérő a patentszemnél belemegy, máshol még nem. SRAM PC-1051 a lánc. [kép]Hasaggymeg: igen, a 18 ezer után a sort is cseréltem. Akkor már az 1-es nyúlásmérő is belement, kicsit túlhasználtam azt a láncot (hirtelen indult romlásnak). De még így is elég jól jöttem ki anyagilag.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz balintbaba #197034 üzenetére
Lejtőn például totál marhaságot mutat. Tegnap becsült 381W mért 260W egy enyhe -1% körüli lejtőn. A verebi -5% lejtőn becsült 451W amikor a felén nem is tekertem. Mért érték 67W. A mért értékek ugyan másik résztvevőtől vannak, de inkább annak hiszek.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz INTELligent #198147 üzenetére
Nem, elég buta rendszer. Megjegyzésbe oda tudod írni amikor újra felrakod hány km van már benne. Ha gyakran cserélgeted akkor ez nem kényelmes. Múltkor írta valaki, hogy van külső app is ami strava adatok alapján okosabban kezeli de már nem emlékszem mi volt
Jester
-
Jester01
veterán
válasz ígyvanferi #198188 üzenetére
Végtelen számú biciklit megadhatsz és váltoghatod, azt tudja. Amit nem tud, hogy a bicikli alkatrészeit cserélgeted. Mintha a cipőfűzőket külön akarnád nyilvántartani.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz xy.zsolt #198193 üzenetére
Nem megy Valószínűleg elfogyott a tárhely, meg szokták javítani idővel.
Pedig ez egy fontos eszköz ha néha bryton elrontja a fájlt. Mert ugye strava nem tudja beolvasni, és ők is a fitfiletools-t ajánlják javításhoz.
Sajna ez meg csak online van, nincs letölthető változat.Jester
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #198249 üzenetére
Mivel a ph klubban nincs benne és ide se linkelte az aktivitást csak a képet így hiába is akartam adni neki
Jester
-
-
Jester01
veterán
válasz velizare #199860 üzenetére
Pázmándról pedig az országúton hajtottunk be a velencei strandhoz.
Pedig ott pont van új bringaút.
Velencétől Pákozdig jól használható kerékpárút visz a Velence-tavi kör részeként.
Mármint jó lenne, de annyira gyökeres helyenként hogy már táblát is tettek ki. Persze a kajászói dzsungelhez képest sztráda.
Pákozdon eddig egy olyan átvezetés működött, ami egyformán zavarta a kerékpárosokat, a gyalogosokat és az autósokat is: a kerékpárút főleg járdán megy, de négyszer átvezetve oda-vissza a főúton.
Ez sajnos pontosan így van.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz -=RelakS=- #201315 üzenetére
200km után semmi változás.
Onnan meg nem maradt le egy nulla?Jester
-
Jester01
veterán
válasz xy.zsolt #201555 üzenetére
Igen ez nagyon jogos, én se pörgetek eléggé. Múltkor amikor direkt figyeltem rá akkor sikerült 87-es átlagfordulatot produkálni 12km-en de általában inkább 70 körülre jön ki. Azért ma a verebi lejtőn 118-ig beletekertem (68km/h).
Szemüveg témához: nekem is van a dekás olcsóból egy víztiszta meg egy sárga, a célnak megfelel és én akcióban vettem 990Ft-ért. Párásodásra viszont hajlamos.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz rétisün #201951 üzenetére
merretekerjek.hu még mindig működik csak a lejárt tanúsítványt kell elfogadtatni a böngészővel.
6030D: fokozat statisztikát elvileg lehet sebesség és kadencia adatokból is csinálni az olcsóbb mint az elektromos váltás
jjeahh: "A bovden nem szakad"
Itt nem tudom mit akartál írni, mert de, szakad.[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
Ha nem használod a bicikliutat, te vagy a gyökér.
Nem, a gyökér tipikusan a bicikliúton van, azért nem használjuk
(Mármint alulról a fák gyökerei úgy felnyomják az aszfaltot, hogy gyakorlatilag járhatatlan.)Sokkal jobb lenne ha az autósok azzal foglalkoznának, hogy biztonságosan kikerüljenek ha már találkoztunk és nem azzal, hogy mit keresünk ott. Megelőlegezhetnék, hogy valószínűleg jó okunk van és nem az ő bosszantására megyünk ott.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz lsebestyen #202331 üzenetére
Van amikor sikerül és persze tegnap se így mentünk végig. Ha kevesen vagyunk megy a libasor is.
Jester
-
Jester01
veterán
Engem többször próbáltak elütni bringaúton mint közúton. Itt ismerőst konkrétan el is csaptak. Akkor is ha pirossal fel is van festve a kereszteződés és STOP tábla van. Nem lesz nagyobb veszélyhelyzet ha még 5km-t a közúton megyek ha amúgy is mentem 50-et ahol nincs bringaút. Ne mondd már, hogy minden autós azt lesi, hogy van-e bringaút mert akkor direkt nem számít arra, hogy bringás lesz az úton. Persze lovaskocsi meg traktor meg robogós lehet azokat biztos külön nézi csak a bringást nem veszi észre Ja meg azokat előzni is könnyebb.
Ma (is) legurultunk amúgy a borzasztó kisfaludi bringaúton ami keskeny és óriási kátyúkkal van tarkítva meg keresztutcákkal, szóval meg lehet nyugodni, nem okoztunk veszélyhelyzetet az autósoknak. Jó hír, hogy a másik oldalon készül az új kerékpárút ami már nem lesz ilyen veszélyes. De a dinnyési szakaszon ahol tényleg jó a bringaút sem bírtuk ki hogy valami illegálisat ne csináljunk ezért 38-39km/h átlaggal haladtunk
ráesik egy óvodáscsoportra és több tucatnyian halnak meg? Ugyan már
Ja igen, másik ismerős elé pedig bringaúton kilépett a kedves gyalogos figyelmetlenül és őt hozta ki a rendőrség hibásnak. Mondjuk ilyesmi velem is többször történt majdnem.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
"az egyetlen ok, ami miatt egy biciklis nem a bicikliúton megy, az a saját kényelme ".
Azért mert a te véleményed szerint csak a közúton van veszélyhelyzet és azt is a bringás okozza még nem így van. Nyilván a bringásnak is megvan a maga véleménye a veszélyről és azért megy arra amerre, nem elsősorban a kényelem miatt. Az is nagyon baráti tanács, hogy előbb ess el aztán majd rendezed ahogy tudod ... én inkább elkerülöm az esést.
és az önérzetes púposkodás, hogy NEKI EZ JÁR
Nem, ezt az autósok szokták felhozni. Nekik az út jár 100%ban mivel ők fizetik az adót, meg a benzint meg a bringás nem oda való satöbbi. A bringások nagyon örülnek a jó kerékpárútnak és használják is. A bringaútra nem kötelezni kellene hanem olyanokat építeni (és fenntartani) amiket maguktól is használnak az emberek. Ennyi.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz parandroid #202481 üzenetére
Ez frappáns!
Ezt nem tudom mutattam-e annak idején: [link]
Úgy tűnik 2 év és némi pereskedés után kap valami kártérítést az érintett. Pedig ez még csak nem is bringaút...[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz zsocy #202489 üzenetére
Nadap azért veszélyes mert jó nagy lejtő. Viszont töredezettégben Fehérvárcsurgó szerintem veri, a strava szegmens neve is "CX pálya" Bár inkább sírni kellene. A Sárosd környéki utak is borzasztóak. Csákvár - Felcsút szakaszt felmarták, pár hónap és Söréd - Felcsút végig új aszfalt lesz. Alcsút is fel van marva egy ideje, de még csak Tabajd és Vál kapta meg az új aszfaltot, ott is csak a belterület pedig a települések között is elkelne egy kis felújítás. Tervben van a Lovasberény - Csákvár szakasz is, de a Nadap - Berény közöttiről nem hallottam.
Más. Jó hír, megújították a merretekerjek.hu tanusítványát, Mikulásig most megint jó lesz.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz fulton #202510 üzenetére
Vizuálisan az én Azonic pumpám is hasonlóan néz ki. Annak viszont tényleg állíthatós feje van.
Hasaggymeg: igen és azt írja ROAD meg azt hogy DV és SV de autószelep az nem (AV).
Ugyanott van viszont multi fejes PU-R03 típus is.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz xy.zsolt #203425 üzenetére
Nekem ISM PN 1.1 van 75 ezer km óta.
Több tesztnyerget kipróbáltam, de mindegyik zsibbasztott. Ez csak nagyon ritkán. Cserébe persze nem kifejezetten kényelmes de hát valamit valamiért.Más. Tudtok valami boltot ahol SZÉP kártyára lehet wattmérős hajtókart venni? Alapból nem vernék el ilyesmire pénzt de most van egy kis fölösleg
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #204661 üzenetére
Webes felületen az oldal alján van egy olyan link, hogy Don't see the segment you're looking for? Arra bökve megmondja, hogy miért nem került be egy-egy szegmens.
Jester
-
Jester01
veterán
Ha a váltókar műanyag testében elnyalódott a menet akkor abba lehet valamit tenni, hogy ismét bele tudjam rendesen tekerni a csavart? Vagy próbálkozzak kicsit nagyobbal?
Jester
-
Jester01
veterán
válasz MPowerPH #208020 üzenetére
Az iratkapocs tökéletes hozzá. Ilyen kialakítású kell, az 5cm-es verzió. Az egyik fémdrótra van szükséged. Átdugod a láncon, a hurok része pont passzol a patentszemre, a másik két végét kézzel összenyomod és ki is nyitottad. Általában egy fogóval is ki tudom nyitni ha ferdén nyomom de egyszer nagyon nem akart sikerülni na akkor elmentem a papírboltba azóta ezt a szerszámot használom.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz coccolino #209785 üzenetére
Rose-on most féláron van az SKS Germany Airkompressor 12.0 Floor Pump. Ránézésre jobb mint a dekásak bár személyes tapasztalatom nincs vele. Még szállítással is belefér a keretbe.
Jester
-
Jester01
veterán
Szóba került korábban a bryton 420-as. Azt látom, hogy tud hívásról meg smsről üzenetet írni, de messengerrel és egyéb alkalmazás értesítésekkel is működik ez?
Jester
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz Ringman #210388 üzenetére
Na de amit idéztél, miszerint "fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében" az pont engedélyezi a felnire ragasztott matricát szerintem.
Én eddig kifizettem a reflexcsíkos GP4000-ért a felárat de sajnos már kifutott. Az 5000-esből pedig nem csinálnak ilyet. Még van egy darab tartalékban.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz 6030D #210530 üzenetére
De megvan még ... ilyen ismeretlen valakik vannak rajta mint Dina Márton meg Valter Attila Mondjuk bolondok napján csinálták.
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest