-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz ivana #127984 üzenetére
80-20, vagy még inkább 85-15% lenne a felület aránya az aszfalt javára, szóval inkább az utcai kategória felé hajlanék, de a szarv nélkül. Trekkingeket néztem, de azokat a németek eleve csomagtartóval, fém sárhányókkal, agydinamóval, lámpákkal, meg sokszor teleszkóppal adják, ezek nekem mind feleslegesek. Másrészt ezek inkább tűnnek kirándulgatós nyuggerbringáknak, mint sporteszköznek, aztán lehet, hogy csak rossz kategorizálást, vagy téves konkrét modelleket néztem. Monty eleve kizárva, hegyi biciklizés eleve nem lesz. Kimondottan kardióra kellenének a gépek, nem kirándulgatni járnánk velük, ha igen, akkor max annyi cuccal, ami egy futós/bicajos hátizsákban elfér.
A műszaki tartalomból értelemszerűen hajlandó vagyok alábbadni, főleg a minőség, megbízhatóság javára. Mechanikai részhez abszolút nem értek, totális antitálentum vagyok (szervizdíjak meg a németeknél horribilisek), szóval lehetőleg minél kevésbé karbantartás-, illetve beállításigényes komponenseket szeretnék, ezért gondolkoztam az agyváltón is.
Elsőre innét nézegettem (bike24.de), nyilván az árkategória aljáról, de nekem ezek elsőre megfelelőnek tűntek, nyilván jó lenne kifogni valami akciót valamelyik szimpatikus példányra.
parkr: Aha, valami ilyesmiket néztem én is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj és szűrő topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- X200-as szériáját mutogatja a Vivo
- Hyundai, Kia topik
- Kupon kunyeráló
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen