Új hozzászólás Aktív témák

• galervin93

őstag

Én ma Dél-Pesten, Szentőrincen voltam megint a Balázs-tavon, reggel derült ki, hogy tegnap telepítés volt, itt már sejtettem, hogy tüzijáték lesz, hát lett is, ketten haverral (ő kettő, én egy bottal) 30+ potyeszt fogtunk, ennek a kétharmada friss telepítés, a maradék az "helyi erő" volt. Az erőgumis feedert nem tudtam kipróbálni, pontosabban a halak nem akartál, mindet spicccbottal fogtam. Hiába tettem be az etetésre a feedert, azt az istenért nem húzta el (60 centis előke volt pedig). Mindegy, spiccel talán még nagyobb élmény volt14-es előke 12-es horoggal kitűnően működött. Jó tudom, telepítés másnapján nem nagy vasziszt fogni, ezt aláírom, mentségünkre legyen mondva, hogy nem tudtunk a telepítésről (még jó hogy nem ma volt, akkor nem tudom hová mentünk volna :D ).

Pár napja én is voltam Dunakeszin a bányatavon, felejtős volt, ketten fogtunk 3 pontyot meg pár keszeg, kárászt. Reggel még fenéken voltak a halak, aztán napközben jöttek fel, délután már 70 centis előkével lebegtetve sem volt kapásom... Pedig ott is van hal elvileg...

Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!