Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
nagyúr
Peldaul:
Strength - minel magasabb, annal erosebbet utsz es kevesbe fogy a stamina
Agility - gyorsabban tudsz kiterni a tamadasok elol es gyorsabban tudsz visszautni block utan, kevesebb stamina kell hozza.
Vitality - tobb utest birsz ki stb.Aztan az ehhez tartozo perkek, pl Strengthnel a Wrestler perk, gyorsabbak lesznek az utesek, Vanguard-nal ha pajzsot hasznalt, 30% kevesebb staminaba kerul a block.
Illetve az is szamit, hogy a hasznalt fegyvernek mekkora a szintje.
-
-
ripla
addikt
Melyek a fő statok? Mi az a counterattack? Milyen masterstrike? Nem vágom ezeket.
-
nubreed
veterán
Kellene spoiler tag a szerkesztőbe, szívesen megkérem a topicba, csak mondjátok meg, hogy hol kell ezt kérni.

A KCD2 -vel kapcsolatban volnának olyan kérdéseim, amik erősen spoileresek.
-
gyimger
őstag
Erről azért megnéznék egy videót. Szerintem unalmas a harc, páncélban az életerőm meg se mozdul, ha eltalálnak, ha nem. A parry (kék kard) kevésbé hasznos támadási módszer, a masterstrike védhetetlen, az elhajolás után támadás is szinte mindig betalál. Tippre azt mondanám, hogy kattingatsz orrvérzésig, nem csoda, ha Henry kifárad, de cáfolj rám.
-
donki
senior tag
A sikeres harchoz túl kell szintezned az ellenfelet, és jobb fegyverrel kel rendelkezned mint amilyen az ő páncélja. Ez előfeltétel.
Ami pedig a technikát illeti, a hárítás és counterattack nem jó! A te counterattackodat az ellenfél mindig(!) hárítja, és végtelen hárítás, viszonthárítás ciklusba kerülsz.
Ennél már jobb, ha csinálsz pár hárítást, közben hátrálsz, és amikor már érzed, hogy ok, rajta vagy, türelmes vagy, akkor a fegyverével ellentétes irányba állítod a te fegyveredet, és a következő támadására master strike-olsz.
Ami még jó megoldás, hogy szintén perfect blockkal nyitsz, csak hogy érezd, hogy melee távolságban vagy, de nem támadsz vissza, hanem amikor a kék fegyver eltűnik, akkor lenyomod és lenyomva tartod a bal egér gombot (feltöltöd a támadást), és miközben lenyomva tartod a gombot, átmozgatod a fegyvered más irányba (feint), és elengeded. Ha betalálsz, akkor üthetsz kombót is. De soha ne üss az ő fegyverével ellentétes irányból! -
ripla
addikt
válasz
Busterftw
#289
üzenetére
Eleve azt sem tudom hogyan és hol lehetne fejleszteni. De még ha lehetne is, már egyre inkább nem érdekel, már csak a sztorin akarok végigrohanni és uninstall. Már a legelején sem tetszett, és a legelső részben sem. Lomha, lassú, és mire Henry üt egyet, addig háromszor fejbeverik, három különböző irányból.
Nem is értem minek erőltetik ezt, és miért nem lehetne reálisabb, ha már egyszer ez a cél az egész játékkal. Henrynek legalább 8-10 csapkodást simán bírnia kellene fáradás és lihegés nélkül, és még utána is lihegve ennek legalább a felét. Esetleg lehetne olyan perk is (nem tudom van-e), hogy a támadások 50%-át reflexből kivédi automatikusan. Ezzel is csökkentve a ritka gyors elhalálozás esélyét. Ne mondja már senki, hogy az életszerű amikor megtámadnak, és full lovagi páncélban 3 ütésből lever egy bőrgatyás bandita.... mert jelen állás szerint itt tartunk. Borzasztóan csapnivaló, használhatatlan és béna. És még csak nem is látványos, inkább csak egy szükséges rossz. Amint belefutok egy ilyenbe, inkább hagyom hogy megöljenek és "Try Again". -
Nekem még low levelen (9) nem annyira nehéz de nem is állok le full páncélos emberek ellen.
Harc annyiból áll az elején hogy zöld pajzs jobb gomb majd kék kard bal gomb. Aztán hátrálás folyamatosan. Ha kettő ellen van akkor meg helyezkedés. Soha nem én ütök elsőnek hanem védek aztán támadok. Kivéve ha az ellenfélnek 0 a staminája vagy éppen kivérzik. Polearm meg messze elér, hátránya hogy szétütik igen gyorsan, elvileg dodge-vel kellene védekezni nem blockkal azt kellene alkalmaznom. Ha lehet akkor távolról kezdem el lőni az ellent számszeríjjal bár az igen nehéz mert mozog össze vissza de nem lehetetlen. Az íjászat és számszeríj meg könnyebb mint az első részben.
Kombókat még nem is használok. -
Busterftw
nagyúr
Lehet azért mert az első résszel többször játszottam, de nekem a harc sokkal könnyebb. Az íjászat is reszponzívabb, 1-1 lövés nagyban csökkenti a harci értéket ha megvan a perk.
Csoportokat pedig folyamatosan "forgatni" kell körbe körbe, hogy mindig csak 1v1 legyen .
(még harci üvöltés is van, amitől csökken az ellenfél moralja
) Pár kombót érdemes megtanulni , mert a block-riposte-block-riposte-block-ripost csak akkor működik, ha te tovább bírod staminával.
-
ripla
addikt
válasz
Roland861010
#281
üzenetére
Bárki bármit mond, a harc katasztrófálisan idegesítő és borzasztóan taszító. Ahol csak lehet, kerülöm és menekülök.
Henry 2 ütés után már liheg, a pajzs semmit nem ér, az ütéseimet rendre hárítják, ha ketten jönnek ellenem, esélyem sincs. Mindezt úgy, hogy full páncélba öltözve 3 ütést ha kibírok... Teljesen életszerűtlen és full gagyi az egész.
Most már úgy vagyok vele, hogy legyen meg a sztori minél hamarabb, aztán ennyi volt. -
-
FlashBird
tag
Engem már lehet a prologue elfog veszteni, annyi életszerűtlen ez a két jólfésült karakter a középkorban...
Mind a két karakter idegesít, ez a Henri gyerek is. -
Nem bűzözésre kell a lopakodás így a Conspicousness nekem lényegtelen. A Conspicousness az a tömegből kitűnés, ha már detektáltak az nekem lényegtelen banditák ellen. Nem minden nagy cosp cucc jár nagy vis-el. Npc ha detektált akkor a nagy consp miatt jobban figyel rám ez nem legális lopásnál gáz.
Jó Henriként játszom, nem lopok városban csak városon kívül loot ami még enyhébb.
Szóval lopakodás nekem arra kell hogy nappal erdőben vagy éjszaka az ellenségek ellen használjam. Questek miatt meg legyen nagy a karizma. Eddig 18/20 körül mászkálhattam a badita campek körül éjszaka és taktika az volt hogy egyesével csalogattam ki őket pár méterre nem láttak meg. Nappal persze szívás de várok estig ha campeket kell ritkítani. -
donki
senior tag
válasz
MasterDeeJay
#280
üzenetére
Én a visibility-vel nem nagyon foglalkozok. Nem baj, ha alacsony, de fontosabb, hogy a noise legyen alacsony és a conspicousness. Conspicousness tekintetében pedig a lopakodás és a karizma kizárja egymást.
Roland861010:
A harcrendszer nagyon rossz a játékban, mert rosszul skálázható. Magas szinten elfogadhatóan működik, de odáig el kell jutni valahogy. Azt tudom mondani, hogy 2 dologra van szükséged:
1. kovácsnál megveszed a legerősebb rövidkardot, és szerzel egy pajzsot
2. Tomcat-nál megtanulod a master strike-ot (ha nem tudod legyőzni, használj mérget, ott a táborban meg tudod venni az öregasszonytól)
Ezek után türelem és gyakorlás. Bármit csinálsz, a háttérben egy képességpróba is van, tehát 15 alatti harci értékekkel állandó küszködés, később már sikerélmény. -
Roland861010
veterán
Na én elvesztettem az érdeklődésemet a játék iránt.
Lehet túl előre rohantam de kicsit offolom.Milyen már hogy egy farkas 4 nyílvesszővel a fejébe még vagy 4 szer megtud támadni.
Vagy hogy a sisak nélküli banditát 2* telibe fejbe vertem és mégis meg öl teljes páncélba. Ha többen vannak a target váltás nem valami egyszerű.Mire rá váltók addigra szinte meg is haltam.
Lehet többet kellett volna harcolni az elején. -
Mi az a minimum visibilty ami lopakodáshoz elég? 20 körül van, bőven jó de csövesnek nézek ki azaz alacsony a karizma. Nem mindíg jut eszembe 21 char presetre kapcsolni quest közben, inkább valami balanszolt lopakodó de magas karizmás cuccokat viselnék. 40 körül is jó lehet? Vagy noise-re menejek rá?
Armor presetem is van de azt tartogatom nagy csatákra (meg ha padding van akkor lopakdásra is jó lehet). Alapból full lopakodás lehetőség szerint éjszaka ami a stratégiám. Fegyvernek számszeríj és polearm ami bejön ha már gáz van. Számszeríj mod fent van azaz felhúzva rakhatom el csak a lövedéket kell bele rakni. Mutt megvan. Már átlag banditák nem okoznak gondot. -
donki
senior tag
Az is nagyon tetszik a játékban, hogy ugrás gyakorlatilag nincs benne. Ha beleesek egy térdig érő gödörbe, akkor be kell tölteni egy korábbi játékállást, mert onnan nincs kiút. Ez így együtt a korlátozott mentési lehetőséggel különösen jó kombináció.

-
melega
őstag
A ló kitartását a játékban hogyan lehet nővelni?
-
nubreed
veterán
válasz
Ferke[HUN]
#269
üzenetére
Nekem 70 óra eddig de még mindig csak a Trosky castleben vagyok. Ott csinálgatom a mellék küldiket, Kuttenbergnek még a közelébe se jutottam.
-
Ferke[HUN]
tag
Ma szerintem meglesz a 40. órám is, és lehet eljutok az esküvőre...

-
Interceptor
addikt
válasz
WATERDACA
#248
üzenetére
Akkor csak beképzeltem, sokszor paranoid vagyok

"Hu...znom kell!" "Itt bárhol lehet úgyis nyakig állunk a sza..ban" szöveg az nagyon ott van
Volt egyszer mikor társaságban el tudtam lőni ezt a poént a Duna parton és kitört a röhögés 
Teljesen még nem vittem még végig a játékot, de majd ránézek újra. Most Avowed van nálam.PitLee: Lehet igazad van. Eddig angolul toltam, de akkor teszek egy próbát majd ezzel is.
-
donki
senior tag
Eljutottam a játék feléig, eléggé begyorsultak az események. Nagyon addiktív a játék.
Lehet, hogy túl sok időt töltöttem a vadonban lopakodással, és túlfejlődtem magam, de a nagy lopakodós küldetés (storm) triviális volt számomra.
Nagyon ötletes volt, hogy az első rész kedvenc NPC-jét előrángatták, élveztem minden percét. -
Busterftw
nagyúr
válasz
JamesHun
#256
üzenetére
A mostani sethez összesen 2.5 órát kell streamet nézni igen.
A múltkori Warhorse sethez 4.5 óra kellett.Amúgy tök jól jött ki, mert pont 3 setet lehet elmenteni és ha gold edition vetted + 2 stream megvan a 3 set.
Warhorse set harcolni , a mostani lopakodni , illetve a "civil" set. -
-
nubreed
veterán
Nincs spoiler tag a topicban úgy látom. Srácok, jó lenne ha nem spoilereznétek. Vagy fáradjatok át a játék topicjába, ott van spoiler tag, és azt használjátok! Köszi.
-
JamesHun
addikt
a twitches cuccokhoz tényleg 2.5 órán át kell mást nézni, hogy megkapjam azt a pár dolgot?
Konzolon nincs cheat opció ugye?
Kis pénz jól jönne. -
-
Busterftw
nagyúr
válasz
Roland861010
#251
üzenetére
Íjat elő aztán ...
-
melega
őstag
Valamit nem értek.
Eljutni az esküvőre meg kéne tanulnom lopni.
Higy az Istenbe vesz észre a gyerek akin gyakorlom, ha hátra se néz. -
Roland861010
veterán
Lenyomtam a Tomos küldit tényleg idegesítő.
A végén meguntam és vissza töltöttem mielőtt fejest ugrottam volna bele és okosban megoldottam.
De rá ment vagy 2 órám.Azt a majom Intézőt cserébe egyszer lekaszaboltam. Az első olyan dolog ami tényleg idegesítő számomra is, hogy ha valakit meg akarsz ölni és elszalad riadót fújni nem érted utol.

-
melega
őstag
Ok.
Tudod hogy jártam megoldottam egy csomó mellekküldit.
Egy csomó mindent eladtam a kovácsnak, és mikor visszamentem vasat venni, elzavart.Elege lett belőlem.
A vas egy kardhoz kellett volna az esküvőre.
Ja meg bizonyítanom egy fegyverkovácsnak, csak hát a boltos elzavart, így a hosszúkard, és más fegyverek craftolási leírását se tudom tőle megvenni. -
PitLee
őstag
válasz
Interceptor
#245
üzenetére
Henry sztorijában mi vagyunk a ganyék Tóth Pista képvisel minket
.
A fejlesztők lehet beleélik magukat amolyan szerepjátékosként és így fejezik ki a nemtetszésüket.
Az első rész fordítását az ígéretekkel ellentétben 1 év alatt sem tudták hozzá adni.
facebook.com/w4team/posts/ -
válasz
Interceptor
#242
üzenetére
Konkrétan mire gondolsz? Nekem korrektnek tűnik a magyarok megítélése. Azért azt ne felejtsük el, hogy a magyar (Zsigmond) megszállás egy agresszor (ámbár stratégiailag kitűnő) húzás volt.
Például van olyan küldetés, ahol a magyarokat példás fényben tüntetik fel Zsigmonddal a török invázió miatti törekvések miatt. (cigány vajda gondolatmenete).Volt, ahol jól esett magyarnak lenni, de a kunos ivászat is kellemes meglepetés volt.
-
melega
őstag
A Kingdom Come Delivarence 2 ben, valami célzás segítése nincs a nyílpuskáknak?
A kard és nyilpuska között nem lehet kontrollerrel gyorsan váltani?
-
-
nubreed
veterán
válasz
Interceptor
#242
üzenetére
És? Lehet ezen csodálkozni? Az elmúlt 15 év kormányzati ámokfutásban semmi nincs, amiért "szeretni" lehetne bennünket. Az egész "elfoglaljuk Brüsszelt" meg az állandó széthúzó, az EU -ból állandóan kikacsintó, orosz és kína barát narratíva pont ide vezet. Pont ezek miatt nagyon rossz a hírünk a világban és az EU-n belül is.
-
ripla
addikt
válasz
Interceptor
#242
üzenetére
Minket mindegyik szomszédos ország rühell, a jelenlegi rezsim rengeteget lobbizott ezügyben... -
-
gyimger
őstag
válasz
MasterDeeJay
#240
üzenetére
Az első részben nemcsak a "Loot" helyett volt "Rob" írva, mint most, hanem "Take" helyett talán "Steal" volt, amikor átraktad volna a cuccot magadhoz. Könnyebb volt figyelni. Amúgy tényleg sokkal könnyebb a lopakodás/lopás, eddig még egyszer se szabadult ki senki a hátulról leterítésből, meg még nem zavartam fel senkit, amikor éjszaka kifosztottam. Az első részben arra is felébredtek a népek, amikor az ágy melletti ládát felnyitottam.
-
A 0 lopás kivitelezhetetlen. A játék nem írja ki csak néha hogy mi lopás mi nem. Simán halottaktól felszedett cucc is sokszor lopás. Néha van piros kéz jel a cuccon. Mindegy nem a stat miatt játszom így csak érdekesség. Ártatlannt nem rabolok ki. Fő questet nem viszem (weddingnél megálltam), barangolok fejlődök. Volt két bandita éjszaka akiket követve lopakodás igen sokat fejlődött aztán egy falu elött meg becsaltam őket az őrökhöz, free loot. Volt egy kun egyedül barangolt, esélye sem volt. De volt egy kihívóm is akinél még reagálni sem tudtam, lecsapott fél sec alatt.
Első kovácsolás bebugolt, hiába csináltam jól nem ment tovább, save reload után jó lett.
Nagyon jó hogy 3 féle profil van cuccokra, így van városi karizmás, full armor és lopakodós beállításom is. Ja lopakodás mintha könnyebb lenne, éjszaka legalábbis pedig perket sem raktam rá sőt igazából semmire nem raktam még perket. Fegyvereim egy részét még a gyenge karakter miatt nem tudom rendesen használni.
Ultrára visszavéve máris megvan a fix 60fps. Textúrát hagytam experimentalon. -
Roland861010
veterán
Tényleg nem jön ki a különbség annyira videón keresztül a medium - high -ultra között.
Low és high-ultra között már van különbség.
Legalábbis textúrákat nézve. -
ripla
addikt
válasz
MasterDeeJay
#237
üzenetére
Nem az hogy jó ár, hanem fél év alatt drágább lett majdnem 120 ezerrel a proci. Hogyan?
676 ezer meg aprót fizettem az új gépemért (proci, alaplap, ram, videókártya, procihűtő, ház). Ha most venném, 800 ezer körül lenne a vége!
Gyakorlatilag soha nem volt AMD procim, de az elmúlt évek Intel botrányai miatt úgy voltam vele, lessük meg. Amúgy is mindenhol azt olvastam, hogy játékhoz csak AMD. Semmi gondom nincs vele, megy, működik, villámgyors. Más nem is kell.

-
-
ripla
addikt
válasz
MasterDeeJay
#235
üzenetére
Mondom a legdurvábbat.
163,390 forint volt tavaly augusztus közepén, zsír újan, bontatlan dobozban.
Most az Árukereső szerint sehol nem kapod meg 280k alatt...
-
-
ripla
addikt
válasz
MasterDeeJay
#233
üzenetére
Ez egy 12 magos Ryzen 9, egy 7900X3D pontosan, 4,4 ghz-en.
-
Nem tudom mennyire procilimites, nekem csak egy régi skylakex-em van az egy szálon valamivel ryzen 5600 alatt lehet talán. Ram az 128GB 4 csatorna 4000-ren az biztos nem limitál. 7900XT 1050mv, órajelek gyáriak, TDP-t levettem mínuszba de nem hajtja meg a kártyát az látszik.
-
ripla
addikt
válasz
MasterDeeJay
#224
üzenetére
Én is egy 7900 XT-vel tolom, de 4K-ban, és így van 40-50 fps-em, experimental beállításokkal. Mondjuk van mellette egy Ryzen 9-es is meg 64 giga ram.

-
válasz
MasterDeeJay
#229
üzenetére
Szerintem a gyári draw distance is brutális, az első részbe is már az volt, én elégedett vagyok vele.
-
válasz
Busterftw
#227
üzenetére
Fog-ot én is ki fogom lőni de nem teljesen, indoor el van túlozva azt mindenképpen offolom ha lehet. Távolságit azt lehet meghagyom.
WATERDACA
user.cfg-be (nem teszteltem csak találtam neten, még nem írtam meg az enyémbe)
e_ViewDistMin=30 (experimental default is 5 this works at much higher values in the day but breaks lighting at night)
e_ViewDistRatio=200 (experimental default is 180 adds more detail in the distance)
e_ViewDistRatioLights=55 (experimental default is 30 increases draw distance of shadows at night)
r_ShadowCastingLightsMaxCount=40 (experimental default is 32 icreases the amount of lights that gives off shadows)
e_MergedMeshesViewDistRatio=300 (experimental default is 200 increases the draw distance of vegitation)
e_LodFaceAreaTargetSize=0.0008 (experimental default is 0.0006 increases the distance that LODs change)
e_TerrainDetailMaterialsViewDistZ=300 (experimental default is 100 increases the LOD of terrain)** -
Busterftw
nagyúr
válasz
MasterDeeJay
#224
üzenetére
A legnagyobb kulonbseg low-medium kozott van, tehat a medium az kell.
Mediumtol a High-Ultra igazabol csak az arnyekokon es a draw distance-n valtoztat, hatalmas kulonbseg nincsen.En High-ra raktam nativban, motion blur meg a szarok kikapcsolni, illetve config filebol kilottem a fog-ot, pedig az Ultra is megy siman 4080-al, de felesleges.
Tehat High es inkabb felhuztam a draw distanceot. -
-
válasz
MasterDeeJay
#224
üzenetére
Elkezdtem én is. Eddigi vélemény pár óra után:
Grafika valamivel szebb lett leszámítva a gyári experimental beállítást mert az kenyetlen ocsmány. FSR balanced (WTF???), mblur, dof kikapcsolva már szép, nem értem mit gondoltak a készítők. Ez a játék natívban szép szerintem, bár megnézném nvidia skálázásokkal is. FSR egyértelműen ocsmány de nem is kell használni szerencsére.
A játék sokkal inkább NVIDIA párti, a DLSS szépen néz ki rajta. FSR-ről én is olvastam rosszakat, főleg ennél a játéknál. A gyári beállítások melyik játékban működtek jól mostanában...?

Egyébként az experimental több helyen is csak felesleges fps zabálás, vegetationba pl. majdnem 20%-ot nyersz ultra és exp között, utóbbinál jobb az árnyék generálása a fűnek, és ennyi. Ugyanez az árnyékok, parasztvakítás nagyrészt.
-
Elkezdtem én is. Eddigi vélemény pár óra után:
Grafika valamivel szebb lett leszámítva a gyári experimental beállítást mert az kenyetlen ocsmány. FSR balanced (WTF???), mblur, dof kikapcsolva már szép, nem értem mit gondoltak a készítők. Ez a játék natívban szép szerintem, bár megnézném nvidia skálázásokkal is. FSR egyértelműen ocsmány de nem is kell használni szerencsére.Gépigény nőtt az előzőhöz képest így nem mondanám azt hogy optimalizáltabb mint az első. 7900XT-vel nincs meg mindenhol a fix 60 fps 2560x1600 natívban, igazából nekem elég de szerintem ennél jobban kellene mennie. Az is igaz hogy minden experimentalon van, vissza fogom venni ultrára, illetve úgy is lesz rá millió egy mod. Ascync compute ki van kapcsolva valamiért, moddal kapcsolható vissza. [link] v
A másik gépemen ami egy 10+ éves notebook el sem indult dx12-re hivatkozva pedig szerintem ez még nem valós dx12-t megkövetelő játék, mindegy szokásos hack dll-t beraktam ami ilyenkor átveri a játékot. Elég sok ilyen van hogy kiírja hogy dx12 kell közbe meg a 11.1-es kártyán is megy hibátlanul. Szóval GTX960M (750Ti)-vel is játszható de rosszabbul fut mint az első rész. Lowon sem csúnya, látszik hogy ez egy jó motor, egy modernebb unreal motoros játék meg el sem indul ilyen kártyán de még ha menne is egyel nagyobb kártyával akkor is aránytalanul nagyobb gépigénnyel és sokkal rondábban.
Karakterek, textúrák sokkal szebbek mint az első részben. Animációk nagy részt szerintem rendben vannak bár volt pár furcsább mozgás. Természet az amiben a crytek igen jó még ezekkel a 2D növényekkel is.Maga a játék egy upgradelt első résznek néz ki. GUI (nagyrészt) szerintem rohadt jó lett, annyira hogy szerintem nem is igazán láttam ehhez hasonlóan szépet, igényeset mostanában.
HUD háát azt rendbe kell rakni, túl vastagok a bar-ok, furcsa hogy a gui menük jók de a hud meg okádék.Harcrendszer marad a régi amit nem bánok mert abban is szerettem. Tutorial az kötelező. Mondjuk lehetne fejlődni harcrendszer terén még valami extrém hardcore módban, megnéznék egy totál free aim-ot kardal mint mondjuk a die by the swordnál volt ősidőkben.
Moddolás marad a régi, PTF megoldás működik. Pakolgattam fel modokat jópárat. Színeknek is adtam extrát. [link]
Erős bugokkal nem találkoztam, apróságok vannak csak. Ma már az is ritka hogy ilyen bonyolultságú játék ennyire kevés buggal jön ki.
Szóval eddig nekem jelesre vizsgázott. Eddig azt mondnom nekem az év játéka.Ahogyan az előzőt is saját nehezítéseket alkalmaza fogom vinni azaz:
keresztény módon (paráznaság még kérdéses és helyzetfüggő), csak önvédelemből ölni, semmit nem lopni, kizárólag jót szolgáva. Ha lehet akkor fast travelt nem fogom használni, előzőben is jó volt a hardcore mód bár néha túlzottan nehezítve volt. Aztán lovas íjászat ami mondjuk az elsőben nehéz volt bár itt számszeríjjal talán könnyebb. (bár számszeríj nem éppen keresztény fegyver ha szigorúan akarom venni a dolgokat, nem tudom ez mennyire volt alkalmazva) -
donki
senior tag
Nem az a lényeg, hogy belegyere a harcba, hanem hogy valahogy találj olyan fegyvert, ami sebez is, valamint hogy magasabb szintű legyél mint az ellenfeleid. Nem mindegy, hogy 20-szor kell nyakon szúrni az ellenfelet vagy csak kétszer.
Ha nyolcan rohannak feléd, nem mindegy, hogy sorban lecsapkodod őket, vagy még mindig az elsővel küzdesz amikor már odaért a nyolcadik is.
Amíg nem szintezed túl magad, addig marad a save/reload. -
gyimger
őstag
Kétszer nyertem már tornát és egyszer se tudtak hozzám érni. Kicsit zavaró.
Viszont nemrég el akartam lőni a maradék perk pontjaimat és felvettem azt, amikor imádkozás után ha halálos sebet kapok, visszatölt 25% életerőt. Kipróbáltam, imádkoztam, aztán elmentem túrázni, és egy bandita úgy arcon vágott baltával, hogy rögtön aktiválódott a perk, kaptam egy kis életerőt és az segített nem elveszteni az addigi időt. Elfelejtettem átöltözni harc előtt.
-
ripla
addikt
válasz
Roland861010
#214
üzenetére
Attól függ mihez használod. Lopáshoz és besurranáshoz minél alacsonyabb érték kell pl. a zajra (noise), és nem kell feltűnő ruha sem (charisma). A többit még nem néztem, viszont a stream nézésért meglett ez a tolvaj felszerelés is, hát kb. úgy suhanok benne 13-as noise-al, mint egy hűs nyári szellő.

Ha szobát akarsz kivenni vagy sikereket elérni párbeszéddel, akkor meg minél magasabb karizma kell, és nem árt tisztálkodni sem a dézsáknál, mert az igénytelenség rontja az eredményt, szóvá is teszik, és a bűz alapján pl. lopakodásnál is hamarabb kiszúrnak.
Amikor az ikon mutat egy befogott orrú öregasszonyt, na akkor érdemes foglalkozni vele. 
-
ripla
addikt
Akinek nem megy a harc, íme egy leírás mire kell figyelni.
"A harcrendszer rettentően egyszerű, mégis nehéz elsajátítani. Egy túlbonyolított kő-papír-olló az egész, ahol az ütéseink vagy suhintásaink iránya, a blokkolás, illetve reakcióidő számít, és ezeknek a használata fegyvertől függően változik. Az elején nagyon nehezen áll rá az ember keze, mert a harc lassú, körülményes és semennyire sem látványos, cserébe ha ketten jönnek ellenünk egyszerre, kicsi az esély a győzelemre. Aztán idővel mi is jobbak leszünk, a képességeink és a fegyvereink is, és ha le tudunk lassulni a játék tempójára, akkor elképesztően intenzív harcoknak lehetünk a részesei, akár nagy tömegekkel csatákban, ostromokban vagy tömegverekedésekben. A kulcsszó a lassítani, és igazából ezt kell mindenkinek mantrázni, amikor a feladás szélén van. Mint például én, akinek nem kevés órája ment el azzal, hogy állandóan megettek a nyomorult farkasok, mert nem jöttem rá, hogyha vértet vagy védőfelszerelést hordok a végtagjaimon, akkor annyira minimális a sebzésük, hogy el tudok bánni egy egész falkával félkézzel meg egy husánggal."
Amúgy innen. -
Vicces a statisztika lap, ellopott cuccnak veszi azokat, ami egyébként nem "rob"-ként van megjelölve és loot.
Az első résznél is így volt? Nem emlékszem.
-
gyimger
őstag
válasz
Roland861010
#214
üzenetére
A conspicuousness, noise és visibility lopakodáshoz és bűnözéshez legyen alacsony, igen.
-
gyimger
őstag
Alacsony conspicuousness értékkel elvileg nem tűnsz ki nagyon a tömegből. Ha valaki lovagi páncélban masírozik 100-as conspicuousness mellett, akkor ez megesik. Érdekes, de a leggyanúsabb, fekete szerkóknak amúgy alacsony az értéke, pedig lehetne gyanús az is. A legmagasabb feltűnőségi értéke pont a pávatollas 30-as karizmás, olvasószemüveges szettemnek van, pedig a városban lehetne fordítva.
-
gyimger
őstag
válasz
Busterftw
#209
üzenetére
Én is kísérletezek mostanában. Nagyon fontos a conspicuousness jelző is ahhoz, hogy ne fogjanak rád bűneseteket. A legjobb esélyed akkor van, ha se a lopás előtt, se a lopás után ne járj ott, ahol loptál
Ha ugyanaz a sapka van rajtad, amit nemrégiben elloptak, a faluban rá fognak ismerni. -
Roland861010
veterán
Annyira nem jött át ez az új DLSS profil.
Nem látok nagy előnyét.
Igaz én csak FullHD-ban játszom.
Az FPS sem nőt. -
donki
senior tag
Egyre bátrabban és szemtelenebbül kezdtem el lopni. A Troskowitz rathaus mellett fényes nappal legugoltam, kinyitottam az ajtót, bementem és a ládát kipakoltam. Senki nem szólt rám. Aztán egyszerre csak elkezdtek az őrök megtámadni. 5 ezer aranyat követeltek de csak három volt nálam, és kimagyarázni sem tudtam magam. Meg akartak billogozni. Durván visszaüt, ha óvatlan az ember.
Ami vicces, hogy pár napot távol töltöttem a falutól, és minden feledésbe merült. -
gyimger
őstag
válasz
Roland861010
#204
üzenetére
A gambeson kicsit bugos, a statok felcserélődtek a Warhorse gambesonéval.
A csuklya nagyon jó, fel lehet hajtani, régen az elsőben erre volt mod. -
Roland861010
veterán
Jól van erre sem kell már időt pazarolni.

-
donki
senior tag
Ez a játék olyan rengeteg sok sebből vérzik, hogy erre nagyon nehéz azt mondani, hogy jó játék.
Viszont a legsúlyosabb hiba, ami elkövethető, az az, ha a játék egyáltalán nem tartja tiszteletben a játékosok idejét. Erről a játékról ez százszorosan elmondható.
Most nagyon felhúztam magam azon, hogy a box meccseken minden szereplővel külön-külön kell beszélni, mégpedig meccs előtt és után. Ami azt jelenti, hogy minden ellenfelet kétszer kell megtalálni, ami néha 10-20 perc reménytelen kutatás. (Meccs után egy pillanat alatt eltűnik, ha nem elég gyors az ember)
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 20.5, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- Samsung tv 65" ue65tu8002kxxh
- ASUS ROG Ally X Xbox (Z2 Extreme AI) 1 HETES, GARANCIÁLIS!
- Vizes Gamer PC: RYZEN 5700X / 32GB RAM / INTEL ARC A770 16GB / 1TB NVMe SSD
- GYÖNYÖRŰ SAMSUNG S20 5G 8G/128G JEGESKÉK SZINEBN, ÜZLETBŐL, GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO ThinkPad P15 Gen1 - i7 10850H 64GB DDR4 1TB SSD Quadro T2000 WIN11
- Epson Workforce DS-530II dokumentumszkenner
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- iPhone 14 Pro Max 128GB 100% (1év Garancia)
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
. Van a cigányoknál egy Tom nevű fickó, ő tud megtanítani a masterstrike-ra, ha legyőzöd. De ezeket el is magyarázza. Szívesen segítenék, csak azt nem tudom, miben kellene, nyelvtudás vagy mi hiányzik.

)





