Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WATERDACA

    őstag

    válasz gyimger #82 üzenetére

    Összességében nekem a harcrendszer most is csalódás, a legnagyobb problémámat pedig az tetézi, hogy unalmasak a harcok X idő után.

    Azért látszik hogy összességében az AI programozásra több időt szenteltek, na de nem a harcoknál:

    - Idegesítően, állandóan a pofádba akarnak jönni, és ez 100-ból 100 NPC-re igaz. Ez felvet két problémát:
    - Ebben mi a realisztikus, mit akarnak a pofámmal? A kamerarendszer gyakran emiatt sz*r, billentyűzet + egér a második résznél emiatt rémálom. Kontrollerre van ez a játék inkább kitalálva.
    - Na most. Jó lett volna többféle habitusú ellenfelet betenni a játékba. Egy útszéli bandita ne legyen már azonos felfogású mint egy (egész életében ezt tanuló) lovag. Mindkettő csak jön előre feléd, a pofádba, te pedig csak hátrálsz, mint egy idióta.

    Ez nagyon játékélményromboló.

    Arról nem beszélve, hogyha jön a több ellenfél, ez a sz*póroller csak a köbön lesz.

    Szóval ahogy az első részt is, ezt is imádom, a hangulat és a setting nálam csillagos ötös, de aki ezt a harcrendszert kitalálta, és a második részben tovább erőltette, azzal szívesen leülnék egy sör mellé erről beszélgetni.

Új hozzászólás Aktív témák