Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
őstag
válasz Dino69 #18998 üzenetére
Első pár km félelmetes bármin ami dupla motoros
De aztán hamar megszokja az ember és hamar kevés is lesz(lehet)
Ami még dupla motor mellett szól. Sokkal stabilabb. Zero 10x nél kapcsoltam egyszer ki az első motort, mert érdekelt. Szép stabil futásból botrányosba váltott, minden felé ment csak egyenesen nem... És az erő... Nem fele tűnt el, hanem sokkal több, ahogy írta fentebb kolléga is."Oh my Goa'uld!"
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #19000 üzenetére
150e szállítással és vámmal a 2 motor ha minden igaz + újrakábelezés+csapágyak+hőszenzorok+ferrofluid így első körben.
Miért Xiaomi? Igazából szentimentális vagyok ezek szerint, ez az első rollerem és szeretem ezt a gépet és jó ránézni h mit sikerült belőle kihozni, annak ellenére is h sokkal olcsóbb és könnyebb lett volna alapból venni mondjuk részletre pl egy Nami-t, vagy az új Ninebotot.
A balesetnek egy hozadéka volt, vettem magura mt5e féket és amint képes leszek újra vezetni első utam egy motoros boltba lesz venni egy protektoros inget
Nem, nem cipelős egyáltalán, talán 10x volt lecsukva másfél év alatt.
De igen, egy hobbit nem kell neked se magyarázni amennyi ideje építed a szörnyedet[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Peaceliker
őstag
Kipróbáltam félmarkos gázkart.
Adagolásra és stabilitásra tényleg ez a legjobb. Kvázi mechanikus tempomat is tud lenni
Kényelmesnek nekem talán nem ez a legjobb de lehet csak szokni kell a fogást majd. Nekem mutató ujjas marha kényelmes, abba is elég keveset ránt bele az ember szar úton (gyengébb kisebb gépnél az ilyen nem érdekes, de nagyobb gépen fontos) de azzal az első fék nagyon gázul érhető el.
És amúgy is hiszek abban, hogy első fék is kell, de warriornál meg főleg, mert hátulja nagyon hamar csúszik, és csak kis tempós lightos tempóra elég csak a hátsó.
Szóval mutató ujjas ezért felejtős. Hüvelyk ujjas se nem kényelmes se nem stabil. Pici úthiba és már rángatja az ember, ez meg kapargat elől, nem mókás... Szóval most pár 100 km t bele rakok ebbe a gázkarba"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
-
Casseius
tag
válasz Thunderzolee #19004 üzenetére
A kormány megerősítésén erősen gondolkozom hogy lehetne megoldani de arra még csak ezt találtam ami élhető lehetne, esetleg kiöntetni cnc-ztetni az egész kormányrudat titániumból vagy 12.9 acélból
Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #19002 üzenetére
egy hobbit nem kell neked se magyarázni
Ez így van. Én is húztam az égbe az első* rollerem, de itt elengedtem.
Persze egyesek szerint még meg is érdemeltem az esést, mert tuning
roller fúj-fúj, de aztán árnyaltam a képet, hogy itt szimplán elrozsdált
a villa, így idő kérdése volt, hogy teljesen gyári állapotában széthullik.Annyiban volt igaza a kritikának, hogy egy ismert szar konstrukciónál
a leendő baleset súlyossága növekszik a sebességgel arányosan.
(És ami 25 km/h-ra lett méretezve, annak a 35 oké, 45 talán: a 60 már
nem életbiztosítás, de 100? Körülményes módja az öngyilkosságnak...
Nekem eszembe nem jutott 50 fölé menni vele... A "szörny" is korlátos
volt 45-nél, viszont ott teljesen stabil, így megkockáztatom az 50+-t...
Ami esetleg 60 lesz lejtőn. De nem 100, és ez nagyon nem mindegy.
Tudom, hogy lehet egy disznó vassal is lassan menni, csináltam eleget
eddig, és fogom a jövőben is. De ha SOKKAL többet tud, mint amit jól
lehet használni, az adott szituációban inkább hátrány, mint előny. Pl. a
Wolf King GT is olyan, hogy elvarázsol a teljesítmény és pikk-pakk már
60 fölött mész. Bárhol. És ez nem mindig jó. Ami egy rossz mozdulatra
képes bármikor elforgatni az első kereket az konkrétan életveszély...
A magam részéről az első motor teljesítményét korlátozni fogom, s ezt
neked is javasolnám, továbbá bármi lesz, PMT gumi alá többé ne add.)*: valójában az első példány ment vissza gariba pár nap után...
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #19006 üzenetére
Erre az első keresked dologra ráerősítenék.
Warrioe x ugye "csak" 60v meg 1100W (x2) de már ez is elég könnyen elveszti az első kerék a tapadást. És egy egyenes, aszfaltos úton így gyorsítani amikor picit picit kapar néha nem gáz. De pont emiatt estem be majdnem egy autó elé (nyilván nem akarok csak a gépre kenni, nekem is f@szt kellett oda mennem úgy), mert szar úton picit rántottam (nyomtam) gázon eleje elkapart, ki is csúszott, csak aztán megjött a tapadás, futóműve meg hihetetlen stabil így összeszedtem vagy ő magát...egy gagyibb futóművel tuti taknyolás lett volna belőle.
Pedig ez 36 kilós gép és erősen orrnehéz. Amikor cipelem ki-be (hideg miatt ilyenkor nem műhelyben lakik) érzem. Én is 90 kiló+ vagyok felszerelésben (ami egylőre inkább csak egy sisak), elől is állok ahogy lehet, nyakba benne van a cipőm orra, deknin állok, nem hátul legtöbbször hátsó lábbal is...és mégis kapirgál, sokszor úgy hogy nem várnám.
Ehhez képest az a xiaomi erősebb lesz és könnyebb. Eddigi tapasztalatok alapján marha para lesz"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Casseius #19005 üzenetére
Legalább cserélted volna le G30-ra, az annyival robosztusabb, ahogy pont itt egyel feljebb DigitXT kolléga írta, 25 helyett 35-40-el még elmehet egy Xiaomi, de 50-60-100-al már messze nem a tűréshatáron belüli erők érhetik az alkatrészeket.
Amúgy mekkora a hatótávod?
Nálad is úgy van, h amíg tele az akksi, addig száguld, de 80% alatt már veszít erejéből?
Én kb 3-4-5 naponta töltöm csak, addig merül le 50-60% közelébe (24500mAh), ez kb napi 5-10km.
Szoktam is gondolni rá, h de jó lenne, ha tegnap feltöltöttem volna, és tele lenne az akku, mikor sietnék, de csak lassabban éri el a forgalom tempóját, mert már 60%-on van csak.
Ezért jobb ez a nagyobb roller, mert nagyobb akksi fért bele. Pláne ha 21700-as cellákból állna az akkupack.
Így nem feltétlenül kell naponta tölteni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
facebook.com/1000825/videos/582563240116661
Kutyusos-rolleres
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #19008 üzenetére
Nekem az a fura, hogy warriorban van először, hogy nem nagyon érzem ezt, hogy merül és gyengül. Nyilván de, mert akku végén csak 60at tud 65 helyett. De azért ez nem akkora difi, mint pl zero nál volt hogy 58 helyett 40
És az sem lehet az ok, hogy nagy az akku mert 21ah. Az sem hogy nem eszik sokat, mert de 6-8v ot esik a fesz padlóra. Fizikailag nem értem. Hacsak nem az, hogy a 65 azért 65 töltve, mert limitálva van és az amúgy több lenne"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #19010 üzenetére
De-de, valószínűleg így van, limitálva lehet.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #19011 üzenetére
Ajjajj... Akkor ebből vezérlés csere projekt lesz valamikor
"Oh my Goa'uld!"
-
veterán
Mai tapasztalat: 11 kerből indulva szinte végig bicikli úton kb 7,5 km az első kerületbe 7,5 fél (lehet pár száz méterrel több, mint 15 km nem pont azon az úton mentem amit a Google tervez biciklivel) 100%-król indulva végig 25 tempomattal ahol a forgalom engedte. Most 69%-on áll az aksi. Visszafelé kelenföldön a biciklis feljárón elég durva emelkedő is van. Szerintem nem rossz a kis pro 2-től. Meg vagyok vele elégedve. Igaz 4 satu volt közben, mert pl a menetrendszerűen közlekedő busz se adta meg az elsőbbséget a bicikli úton. (nagy járművekre visszatérve) Az normális hogy satunál valamelyik oldalra kitőr a hátulja?
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #19006 üzenetére
A magam részéről az első motor teljesítményét korlátozni fogom, s ezt
neked is javasolnám, továbbá bármi lesz, PMT gumi alá többé ne add.)
VESC-en hál istennek csak egy gombnyomás bekapcsolni a kipörgésgátlást, és már nincs is kaparás, igen első motor 5A-al kevesebbre van állítva.
PMT alap lenne most is, monorim motorok előtt az volt, a bibi az hogy a monorim motorokra nem illeszkedik a PMT ezért lett Tuovt, de új motornál nyilván nem lesz ilyen probléma szóval megy is fel a 10x3 városi darab.Amúgy mekkora a hatótávod?
Nálad is úgy van, h amíg tele az akksi, addig száguld, de 80% alatt már veszít erejéből?
Nem szoktam figyelni h mennyivel megyek konkrétan, úgyis érzem. de szerintem folyamatosan veszít az erejéből.
Télen 85 +menetfelszerelés ami +10 kg úgy 50 km körül lehet a táv, nyáron gondolom 60 leszDon't Worry, Be Happy
-
Peaceliker
őstag
-
hdman
őstag
Nyomja valaki Wolf King GT-vel?
Sopron city :)
-
DigitXT
félisten
Én sajnos nem, csak egy próbakörre futotta, de nagy élmény volt.
-
bkiky01
senior tag
Joyor S8-al, vagy S10-el van valakinek tapasztalata? G30-at váltanék..
-
gergo5991
őstag
válasz Revolit #18982 üzenetére
azert ilyen sulyos serulesekhez is eleg anti-tehetsegesnek kell lenni.. szerintem ezek eletukben nem ultek biciklin, a rollerozasrol is csak annyit tudnak hogy raallok es nyomom a gazt huzom a feket. Fogtam mar meg bicajjal 50 felett szalakorlatot, es nem vegeztem korhazban.. estem mar bicajjal meterekrol a foldre rosszul sikerult ugras akkor is csak egy 2 euros nagysagu bordarabot kellett kivagni a labambol de semmi tores vagy durvabb..szoval szerintem ezek mint a hulyek allanak a rolleren mint egy darab szar, olyan hogy lendulet, sulypont helyezes, esetleg picit az elejet megemelni bukkanok elott meg csak eszukbe se jut. szerintem en amilyen szar aszfalton repesztek 30 al, ezek az emberek 10 el megolnek magukat. De minnel tobb ilyen kepet latok, mindig beszaraszt es motorosokat megszegyenito felszerelest akarnek venni.. de az a bokatoreses kep is rolleren szerintem az keptelenseg.. nem birom elkepzelni hogy mit csinalhatott hogy nyitott bokatorest szenvedett, elvegre ha esel lerepulsz a rollerrol akkor nemigen a labad fogod ennyire szetbaszni, es nem is a bokadat.. es kb ugy nez ki mintha valami hidraulikos geppel akarnak letepni a labat..azok a keztoresek is.. vagy oreg volt es csontritkulasos vagy en nem ertem,, meloban szazkilos targyakat is cipelunk neha neha, ha azt a sulyt elbirja az csuklom akkor az alkarom is, ezek meg full felbe torik egy esestol.. szoval ez nagyon hihetetlen szamomra.. elhiszem mert ott a kep meg mindig de WTF
-
Tomi13
aktív tag
Sziasztok!
Ninebot G30P vagy Kugoo M4 Pro?
Nagyjából ugyanannyiba kerülne külföldi rendeléssel.
Ilyenkor mennyire necces a garanciális ügyintézés?
DHGate vagy Geekbuy oldalon vannak.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gergo5991 #19024 üzenetére
A lehető leggusztustalanabb dolog egy balesetet szenvedett embert a
sérülései alapján megítélni (sőt elítélni), mindezt olyan érveléssel, hogy
neked mekkora szerencséd volt néhány komolyabb balesetnél. Agyrém.Gondolom szerinted a Tour de France indulók is mind nyeretlenkétéves,
"biciklit soha nem látott" emberek, akik bár tudnak 60 km/h-val tekerni,
de amilyen szerencsétlen hülyék esni már nem tudnak. Ezért törik néha
szarrá magukat akár egy edzésen. Megjegyzem, csak ránéztem a linkre,
nem volt gusztusom végig mazsolázni, hogy hihető-e az adott sérülés...Annyit azért tudok, hogy motoron pl. könnyű elég csúnya bokasérülést
összeszedni, mikor az ember a megcsúszásnál (rossz) reflexből letalpal:
nem véletlen, hogy a motoros csizmák boka védelme fontos paraméter.Ui: ezzel véletlen sem akarom sugallni, hogy szerintem motoros csizmát
kéne venni egy rollerre, hiszen az nem arra való, viszont ha csak papucs
van az emberen, akkor ne akarjon határon/lapon fordulni semmivel.Illetve ha motoros tempót diktál közúton, vagy versenyző a pályán, úgy
mindig annak megfelelően öltözzön. Markánsan meg kell különböztetni
az olyan vasak használatát, amik 25 km/h fölött nem képesek menni az
olyanoktól, amelyek a 100 km/h-t is elérik. Jelenleg rollernek hívunk kb.
mindent, teljesítménytől függetlenül, esetleg pálcika névvel kicsinyítjük
azt, ami eredetileg az elektromos roller volt, miközben a tank rollereket
is bárki megvásárolhatja, és egy szál f.szban csapathat velük a Körúton.Szerintem szórakoztató egy ilyen verseny (nézőként is), csak nagyjából
annyi köze van a sima rollerezéshez, mint a MotoGP-nek a Babettához.
Nem kell sokáig nézni, hogy látsszon, milyen felszerelés van rajtuk.
És valahogy a MotoGP-vel nem az SMKP-kat akarták népszerűsíteni.Egy kontrollált statikus terhelést meg nem lehet egy kontrollálatlan, és
abszolút dinamikus becsapódáshoz hasonlítani... Amikor egy vezető az
elkerülhetetlen baleset előtt kézzel kitámaszt, utólag jön rá, hogy szart
sem ér, mert akár egy tonnás terhelés érte a kezét. Nem véletlen, hogy
a biztonsági övre van bízva ilyenkor a dolog és nem a kapaszkodásra...
Amit meg az öv sem fog(hat) meg, arra találták ki a HANS rendszert.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Meg tudlak érteni, baromi jó vas. Mondjuk egy kipörgésgátlót el
tudnék viselni az első keréken. De amúgy a váz és az ereje kiváló...Casseius #19014: meggyőztél, rendeltem egy VESC-et én is.
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #19028 üzenetére
Kíváncsi leszek a véleményedre, tényleg embertelenül sok beállítási lehetőség van rajta, annyi viszont h amikor megjön csavarozd szét és nézd meg h az logic boardon vannak e forrasztási maradványok (Solder balls) mert az néha van rajtuk és shortolhatja, leégetheti az egészet.
Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
válasz Peaceliker #19030 üzenetére
Én Spintendet vettem az újabb verziósból, vannak hibái de ár/érték arányban talán a legjobb, és jó a garis ügyintézés is ha baj van.
Legolcsóbb talán Flipsky, azt már alin is be lehet rendelni, de ott voltak random vezérlő megsülések azt hanyagolnám, a többi meg már embertelen erősségű gépekhez van és mocskosul drágák is (trampa, kelly, tronic)[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
válasz Peaceliker #19032 üzenetére
Szállítási díj+vám, rendelés után chaten kérd meg őket h alacsonyabb áron jelentsék be az árut, akkor a vám lényegesen kevesebb lesz ha nem pont a te csomagod veszik ki h ellenőrizzék tüzetesebben.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Aaron14
őstag
válasz PociAti #19034 üzenetére
V. kerületben dolgozom, a munkahelyemről pont rálátok a Deákra és az Erzsébet térre is. A bérrolleresek nagy százaléka erre külföldi és napközben még egész normálisan közlekednek, de estére megbolondulnak. Múltkor láttam egy Lime rollerest, aki keresztberakott még 3-4 másik Lime rollert a sajátján és úgy vezetett az autók között…
Szerintem ha az ember odafigyel, nem ad mindenhol padlógázt (25 km/h), esőben a fémfelületeken nagyon lassan halad át vagy inkább áttolja a rollert (pl.: villamos sínek) és rendszeresen karbantartja, akkor is előfordulhatnak esések, de minimalizálhatja azokat. Nekem a két év alatt csak 1 volt, akkor is pici horzsolásokkal megúsztam.
Tudni kell a roller korlátait és lehetőség szerint nem bemenni az autótengerbe.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
PociAti
senior tag
válasz Aaron14 #19037 üzenetére
Aki 3-4 Lime rollert keresztbe rakott a sajátján, az jó eséllyel Juicer volt (más szóhasználat szerint Ranger, Watcher, Hunter vagy Fleet Supporter).
Olyan személy, aki az elektromos rollerek feltöltésével foglalkozik. Alap elképzelés szerint gépjárművet használnak erre a célra, de ez nem mindenkinél és nem minden esetben rentábilis opció.
https://lime.bike/juicer. -
veterán
A feleségem azt mondta, hogy névnapomra kapok tőle egy bukósisakot. Nem gondoltam, hogy ennyibe fog kerülni.
Kinéztem az itteni ajánlás alapján a Cratoni C-Maniac. Arról tudtok valami képet mutatni, hogy mérjem le a fejem, hogy jó méretet vegyek? Valahol Bp-n fel lehet ilyet próbálni boltba? -
Casseius
tag
válasz INGJOKE #19039 üzenetére
Vannak olcsóbbak is azért, én ezt néztem pl ki magamnak, és elég sok extra is van benne a cratonihoz képest [link]
Mondjuk kérdés mivel használod, sima 30-al való közlekedésre csak nyáron használva a Cratoni is jó, de 40 feletti közlekedéshez esésekhez már gyenge az anyag, télen meg mindent is átfúj rajtad vele, beépített szemüveg meg mocskosul hasznos a bogárinvázió ellen[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
őstag
válasz INGJOKE #19039 üzenetére
Bili még simán jó lehet próba nélkül, de szerintem full face az így elég necces téma. Egyrészt a sok fajta, eltérő fejszerkezet miatt. Másrészt meg van amikor méreten belül sem teljesen azonos. Szóval mindenképp ajánlott a próbálás.
Visszaküldéssel lehet játszani olyankor, ha erre nincs lehetőség, de érdemes megnézni erről a részleteket a bolt oldalán.
Egyébként ahogy Casseius is írta, kifejezetten jobb időre való sisakok a korábban említett szellős Cratoni -k.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
félisten
válasz INGJOKE #19039 üzenetére
Minden boltban fel lehet próbálni a sisakot, ha van raktáron, és
nem csak lehet, hanem egyenesen ajánlott: fejkörméret alapon
csak egy amolyan közelítő méretet lehet belőni, azt sajnos nem,
hogy az adott sisak passzol-e a fejformádhoz. (Szorosnak is kell
lennie, de közben nem szabad szorítania: nehéz elsőre eltalálni.) -
veterán
válasz Casseius #19040 üzenetére
Xiaomi pro 2 max 25km/h.
Ehhez keresek sisakot és a 30-32.000 a maximum amit erre költenék, de csak ha indokolt az összeg.
Nem kell motoros sisak, csak egy sima állvédővel. Napi szinten fogok 90%-ban bicikli úton közlekedni a forgalomba kb 8km-t. Nyilván a cég fizet BKV bérletet is, de azt csak esőben használnám.
Ehhez keresek egy jó sisakot. -
veterán
válasz Casseius #19046 üzenetére
Milyen cuccok ezek? A Cratoni-t a honlap szerint raklap helyen árulják Bp-n, de van olyan hely ami a keresője szerint semmit nem tart a márkából. Ez a Oneal-t meg egy magyar bolt árulja kb a 11 kertől kb a legmesszebb. Előre be kell jelentkezni hozzájuk, hogy fel tud próbálni.
-
torogyuri
aktív tag
E-roller vásárlás előtt állok még csak most kezdtem el olvasgatni a témában. Munkába járáshoz használnám ha lehet télen-nyáron az alábbiak szerint:
1,5 km roller+vonat+2,5 km roller és ez visszafelé is minden nap. Az aszfalt normális minőségű és az útszakasz sem dombos. Max 200-at szánnék rá.
3. emeleten lakok ha tölteni akarom akkor ide kell felcipelnem a pincerekeszből.
Milyen márkák/típusok jöhetnének szóba?
Milyen jellemzőket kell leginkább szem előtt tartani (szervizháttér, hatótáv stb?) -
-
addikt
válasz torogyuri #19048 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 55km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Milyen jellemzőket kell leginkább szem előtt tartani (szervizháttér, hatótáv stb?)
Ezeket érdemes figyelembe venni:
Hány kiló vagy?
Mekkora hatótávra lenne szükséged?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogod használni, vagy rossz úton?
Mennyit költenél rá? Vagy minél kevesebbet?De egyrészt ezekre már válaszoltál, másrészt nálad a súly lesz a legfontosabb sztem.
Mi 3 Lite, Mi 3, esetleg Pro 2
Illetve F30, D28, F40, D38 - de ezek már nehezebbek.
(250W-os rollert én ma már nem vennék.)Ami a szervízhátteret illeti, ha nem noname klón rollert veszel, akkor a Xiaomi, Segway rollerekhez van alkatrész, de defekten kívül nemigen jellemző a meghibásodás.
10-15ezer km-re vannak tervezve, azért azt napi ~10km-el évekig tart elérni.
Használtat is kereshetsz, rengeteget hirdetnek kevés km-el, akár még 1-2 év garival az új áraknál jóval kedvezőbb áron.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Robogó, kismotor
- Formula-1
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Rendszergazda topic
- Sorozatok
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...