Új hozzászólás Aktív témák
-
pescara
aktív tag
Es meg egy kerdesem lenne. G30 max2 -re mobiltelefontartot hova lehet feltenni? Egy helyet talaltam baloldalon a fek es a kijelzo kozott, de akkor kb teljesen kitakarja a kijelzot. Valami otlet? Koszi elore is.
-
őstag
válasz pescara #20002 üzenetére
Kormánybővítőből olyat kell nézni, amit fel tudsz szerelni a gépre:
Arra kényelmesen rá tudod tenni. Viszont nem mindegyik telefon csípi. Csak azért írom, mert korábban említetted vannak gondok az utakkal, van macskakő és egyebek. Kamera részt rendesen ki lehet csinálni a rezgésekkel.
Már ha jól emlékszem és tényleg te írtad...
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
PociAti
senior tag
Jó hogy megemlítetted a rázkódást. Mobiltelefonok kamerájára eddig nem így tekintettem, pedig belegondolva teljesen logikus. (Normális fényképezőgépeknél elterjedt a mechanikus optikai képstabilizátor, meg a zoomot is mozgó lencsével oldják meg, mobiltelefonra kevésbé jellemző, de attól még érzékeny szerkezetről van szó.)
-
őstag
válasz PociAti #20005 üzenetére
Igen, ráadásul lengéscsillapító nélküli rollereknél még neccesebb a dolog. Lehet venni mondjuk rezgéscsillapító adaptert egy-két tartóhoz, bár nem tudom például motorral szemben itt mennyire hatásos. Mennyire védi.
Szerk.:
Quad Lock -nál van például ilyen, bár nem a legolcsóbb típus:[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
Közben megkerestem, Apple -nél is írtak róla. Bár itt ugye más típusú rezgés miatt a motoroknál, ami káros lehet az OIS és az AF miatt.
Pálcika rollernél azért neccesebb, mert 0 lengéscsillapításnál elég rendesen berázza a mobilban lévő szerkezetet. Nyilván olyan telefonnál, amit komolyabb kamerával szereltek.
Főleg ha olyan úton jár, ahol elég sokat rezeg a roller.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
PociAti
senior tag
A friss GoPro Hero 11-nél is az egyik selling point a továbbfejlesztett rezgéscsillapítás:
"Emmy® Award-winning HyperSmooth 5.0 video stabilization with Horizon Lock."
Illetve:
"HyperSmooth 5.0 features AutoBoost and Horizon Lock built-in, ensuring your smoothest, most stunning shots yet."Az oldalon lejjebb görgetve vannak bemutató videók ennek működéséről. Nem csak a rázkódást szedi ki, hanem a horizontot is rögzíti, azaz (szoftveresen) meg van oldva, hogy ne billegjen a kamera.
És ami jó hír, szoftveresen egyre több dolgot tudnak megoldani, nem kell hozzá stabilizátorral egybeépített hardver.
Az már más kérdés, hogy egy ilyen akciókamera pár kiegészítővel együtt annyiba kerül, mint egy belépő szintű roller.
Néha készítek felvételt a gurulásaimról. Szélkabátom egyik felső zsebéből pont kilát a telefonom. A hátizsákom pántjára tervezek készíttetni (vagy venni) egy tokot.
-
spider23
aktív tag
válasz Thunderzolee #19973 üzenetére
DHGate -ről tudja valaki hogy dollárért hogy lehet vásárolni? Minden áron ft -ban akarja levonni az összeget hiába dollárra van állítva az oldal. Revolut ról fizetném...
-
pescara
aktív tag
Koszi, megoldodott, az volt a baj, hogy a xiaomiet probaltam ratenni, mar eleve a gyuru nem ment ra rendesen, aztan feladtam. ma megvettem a ninebot phone holdert, 2 masodperc volt felrakni es szuper. Az utproblema megoldodott, mar felfedeztem a jo utvonalakat, telefont meg ugyis csak gps-nek hasznalom es azt is csak a ,,vegso megkozelites' nel, ha valami ismeretlen cimet keresek, de az utvonal nagy reszet ugyis megtervezem fejben, nincs szukseg gps-re egesz uton.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Újbudán vagy a környékén melyik roller szerviz ajánlott? Szezon előtti felkészítésre vinnék egy Pro 2-t.
-
addikt
válasz spider23 #20012 üzenetére
Nem tudom.
Én bankkártyával fizettem a számlámról.
Már 12x vettem onnét rollert, mindegyik működött.
Nincs Revolutom, az miért jobb, mint a bankszámláról fizetés?Paypalnek ismerem sz előnyeit, de azzal kb 10ezerrel több lett volna, így maradtam a sima kártyás fizetésnél.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Thunderzolee #20014 üzenetére
Rev sokkal jobban váltja a dollárt/eutót, mint bármelyik sima bank. Végeredményben dollárral fizetve olcsobban jössz ki, mintha forintban fizetnéd.
-
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz INGJOKE #20013 üzenetére
Én arra lennék kíváncsi, hogy egész pontosan mit takar egy ilyen felkészítés?
(Meg mondjuk nem tudom, hogy annyi rollerszerviz egyáltalán van-e Budapesten,
hogy kerületenként még egy-egy ajánlottat is lehet közülük választani... tényleg.)Szerk: PayPal fixen rárak 5%-ot a banki árfolyamra, azért drágább vele váltatni.
És hát külön tánclépésekbe kerül, hogy az ember kikapcsolja... Tranzakciónként!
(De valamiből nekik is élni kell. Ha úgy tetszik: a kényelemnek lehet ez az ára.)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz PociAti #20008 üzenetére
Ez tényleg jó cucc. Egyik ismerősöm is GoPro -t használ motoron. Meg anyumék is viszik nyaralásra, víz alá.
Hiába magas az áruk, elég jó termékeket csinálnak. Mondjuk ez a 350 dolláros akció is jó. Itthon elég siralmas ára van.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
félisten
válasz generatoros #20020 üzenetére
Sok balesetmentes kilométert hozzá!
-
addikt
Na, ki tudja mi lett a párizsi roller ellenes népszavazás eredménye?
"Rettegjetek rxhadt rolleresek, be lesztek tiltva, majd meglátjátok, végre Párizsban ott lesz a példa, a zemberek utálják a rollereket, és nem kérnek belőlük!"Azt mi lett?
Tessék:
A szavazásra jogosult 1.300.000 ember mindössze ~7.5%- a ment el szavazni.
Ez durván 100.000 ember.
Ennek a 100ezer embernek a 90%- a szavazott a rollerek ellen.
Ez a TÖBBSÉG. Ez az alig 100ezernyi hangoskodó szerette volna az akaratát rákényszeriteni a többire.Ohhh wait... Idehaza nemrég egy hasonló (kudarcos) konzultáció után azzal plakátolták tele az országot, h a magyarok 97%- a egyetért a hangoskodó kisebbséggel...
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #20023 üzenetére
Ez most csak a berrolerekre vonatkozik, vagy az osszesre? Csak mert elegge ossze vissza fogalmaznak a sajtoban.
-
addikt
válasz pescara #20024 üzenetére
Bér-rollereket akarták betiltatni.
Csak a roller ellenes sajtóhadjárat részeként gyakran kimaradt az idézett párizsi szavazásról szóló cikkekből, h mindez csak a bér rollerekre vonatkozott.
Nyilván ahogy nálunk is, ott is inkább a turisták által használt bér rolleresekkel van a probléma.
De olvastam olyat is, h aztán arra hivatkozva, h a nép nem kér a bér rollerekből, ki lehetett volna akár terjeszteni az összes rollerre, hiszen a nép nyilván ezekből sem kér címszóval.
Kapott a roller ellenes brigád egy pofont.
Innentől be lehet fejezni a tilcsákbe, mindenki utálja mantrázást.Az egy más kérdés, h sok a felelőtlen rolleres, de inkább azokat szabályozzák (megfelelő mértékű büntetésekkel), így kordában lehetne tartani a rollereseket sztem.
Úgy nem, ahogy ezt idehaza tették:
www.miskolci.hirek/nagyon-enyhe-buntetessel-kinaltak-meg-a-kerekparost-aki-halalra-gazolt-egy gyalogostHát ha ilyen enyhe büntetéseket osztogatnak, akkor semmilyen visszatartó ereje nem lesz.
Vagyis nyugodtan lehet a járdán rollerezni 10km/h sebességnél gyorsabban is.
Ha meg még több baleset lesz, elkezdi "a nép" követelni, h tilcsákbe', és a nép hangját meghallgató bölcs, okos, művelt, tanult, intelligens, előrelátó, (fideszes) városvezetés enged a nép akaratának..[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #20025 üzenetére
,,Kapott a roller ellenes brigád egy pofont."
Hat en meg pont azt hallom mindenhol, hogy a parizsi polgarmester azt nyilatkozta, hogy tiszteletben tarja a tobbseg akaratat az alacsony reszvetel ellenere es szeptembertol eltunnek a (ber) rollerek Parizs utcairol. -
válasz Thunderzolee #20023 üzenetére
"Ohhh wait... Idehaza nemrég egy hasonló (kudarcos) konzultáció után azzal plakátolták tele az országot, h a magyarok 97%- a egyetért a hangoskodó kisebbséggel... "
Ami után ugyanúgy megszavaztuk a következő szankciós csomagot is.
-
PociAti
senior tag
OFF,
de még akkor is sokkal közelebb áll a rolleres témához, mint az a politizálás, amit imént páran eleresztettek.indexes cikk a jogosítványról.
Elsősorban arról szól az írás, hogy az időseknek az EU-ban a jogsi megtartására milyen előírások vannak.
Igazából csak a cikk utolsó része miatt hoztam, ebből idéznék
"... a felmérések szerint a balesetek kockázata a friss jogosítvánnyal vezetők körében a legmagasabb.Minden ötödik balesetben érintett gépjárművezető a jogosítvány megszerzését és az önálló vezetés megkezdését követő első hat hónapban okoz vagy szenved el balesetet.
...
A kezdő sofőrök védelme és az általuk okozott balesetek csökkentése érdekében a tanács felnőtt jelenlétéhez kötné a kezdő sofőrök éjszakai vezetését.
Ennek az indoklása, hogy egy csapat egy autóban utazó fiatal ne kergethesse bele a még rutintalan, a közlekedés valós kockázatait felmérni nem mindig tudó sofőrt veszélyes helyzetekbe."
Elég meredek elképzelések vannak!
A szándékot értem, az úgynevezett "disco baleset" elég gyakori jelenség.
Viszont ezután úgy kaják meg a jogsit a fiatalok, hogy az csak nappali körülmények között engedélyezett.
De ha ül egy felnőtt a kocsiban, akkor már rendben van. (De hány éves egy felnőtt? Annak józannak kell lenni?)Az EU-n belül azért néha elég meredek elképzelések pattannak ki. Rollerek kapcsán is hasonlóan meredek elképzelések születtek. És a járművek káros anyag kibocsátása területén is, ami még durvább, van amit sikerül is végigvinniük.
-
veterán
válasz PociAti #20029 üzenetére
Azt is bejegyzik a jogsiba, ha automata kocsin vizsgáztál, akkor nem vezethetsz manuális váltósat. Szerintem ebben nincs semmi. Mi is állatok voltunk fiatalabb koromban friss jogsival, mondjuk a kispolszkival nem lehetett száguldozni nagyon, de meghalni meg lehetett volna.
-
PociAti
senior tag
válasz INGJOKE #20030 üzenetére
A cikkben is szereplő résszel egyre gyakrabban találkozom:
"az Európai Unió komolyan gondolja, hogy
2030-ra a 2020-as szint felére kell csökkenteni a közúti balesetekben elhunytak számát,
* 2050-re pedig el kell érni, hogy senki ne haljon meg Európa útjain,
és tenni is kész e célok elérése érdekében."Vision Zero-ként is emlegetik.
Angolul: EU Road Safety Policy Framework 2021-2030 – Recommendations on next steps towards "Vision Zero".
Az Europai Parlament oldalán megtalálható az anyag magyarul is:
https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/TA-9-2021-0407_HU.htmlHosszú az anyag. Elolvastam. Hátha valaki mást is érdekel, kikerestem a minket, rollereseket érintő pontokat:
F. mivel a kétkerekű gépjárművekkel közlekedők az összesen megtett kilométerek mindössze 2%-át teszik meg, mégis közülük kerül ki az összes halálos közúti baleset áldozatainak 17%-a; mivel az egyes országok között nagy különbségek vannak; mivel az EU-nak a következő évtizedben nagyobb hangsúlyt kell fektetnie az e személyek biztonságának javítását célzó intézkedésekre;
J. mivel a nemek, az életkorcsoportok és a társadalmi helyzet tekintetében fennálló egyenlőtlenségek a mobilitás és a közúti biztonság terén is éreztetik hatásukat;
3 ... felszólítja a Bizottságot, hogy folytassa a szoros együttműködést a tagállamokkal a közúti infrastruktúrára vonatkozó fő teljesítménymutató meghatározása érdekében, amely elfogadott közös minősítési módszertan alapján biztonsági szempontból minősíti majd a közúti hálózatot, függetlenül az úthasználók magatartásától vagy a járműtechnológiától; sajnálatosnak tartja, hogy a járműbiztonságra vonatkozó fő teljesítménymutatók figyelmen kívül hagyják a kétkerekű gépjárműveket; felhívja a Bizottságot járműbiztonsági index kidolgozására az L kategóriájú járművekre vonatkozóan, és hangsúlyozza, hogy abba be kell építeni az L kategóriájú járművekre vonatkozó valamennyi fő teljesítménymutatót is;
20. felszólítja a Bizottságot, hogy az L kategóriájú járművek típusjóváhagyásának közelgő felülvizsgálata során tegye kötelezővé a motorkerékpárok blokkolásgátló fékrendszerekkel való felszerelését; felhívja a Bizottságot, hogy bővítse azon járművek kategóriáit, amelyek esetében kötelező az e-segélyhívást lehetővé tevő eszköz beszerelése, különös figyelmet fordítva a kétkerekű gépjárművekre;
34. megjegyzi, hogy bizonyos új személyi mobilitási eszközök nemcsak általános biztonsági, hanem közlekedésbiztonsági szempontból is számos komoly aggályt vetnek fel; sajnálatát fejezi ki amiatt, hogy e kérdésben csupán néhány tagállam vezetett be jogszabályt, és hogy az előírások uniós szintű összehangolásának hiánya zavart okozhat, megnehezítve a nem helyi úthasználók számára a helyi szabályok betartását; felhívja a Bizottságot, hogy fontolja meg ezen új mobilitási eszközök típusjóváhagyási keretének kidolgozását, és adjon ki iránymutatásokat a tagállamok számára a biztonsági szempontok kezeléséről, ezen belül az ilyen eszközök biztonságos használatára vonatkozó közlekedési szabályokról; emlékezteti a Bizottságot és a tagállamokat, hogy uniós és nemzeti tájékoztatási és oktatási kampányokra van szükség a mikromobilitási eszközök biztonságos használatáról, különös figyelmet fordítva a veszélyeztetett úthasználókra, közöttük a gyermekekre, valamint az idős és a mozgáskorlátozott személyekre; felszólítja a Bizottságot és a tagállamokat, hogy osszák meg egymással a mikromobilitási eszközök biztonságos használatának javítása tekintetében bevált gyakorlatokat;
35. felszólítja a Bizottságot, hogy aktualizálja az Európai Unió közúti balesetekre vonatkozó adatbázisának (CARE) követelményeit, és vegye fel e követelmények közé a mikromobilitási eszközök, például az e-robogók és más, villamos hajtással támogatott kerékpárok ütközéseinek azonosítását; felhívja a tagállamokat, hogy a CARE adatbázisban szereplő információk alapján hajtsanak végre konkrét megelőző biztonsági intézkedéseket nemzeti, regionális vagy helyi szinten;
37 ... felhívja a Bizottságot, hogy terjesszen elő ajánlást a „biztonságos rendszer” megközelítéssel összhangban álló biztonságos sebességkorlátozások alkalmazására valamennyi úttípus esetében, többek között 30 km/óra legnagyobb sebességet írva elő a lakóövezetekben és olyan területeken, ahol sok a kerékpáros és a gyalogos, lehetőséget adva a kerékpáros és gyalogosforgalom növelésére, a veszélyeztetett úthasználók megfelelő védelme mellett; ...
39 ... kéri továbbá fokozatos engedélyezési rendszer bevezetését, amely a kezdő sofőröket tapasztalatszerzésre ösztönzi az olyan magasabb rendű készségek terén, mint a forgalom belátása, az önértékelés és a veszélyérzékelés, ugyanakkor korlátozza a magas kockázatú tevékenységeket, például az éjszakai vezetést és személyszállítást, a félreeső térségekben és a tömegközlekedéshez való korlátozott hozzáférés jellemezte területeken élő személyek mobilitási igényeinek figyelembevétele mellett; ...
40. felhívja a Bizottságot annak megvizsgálására, hogy a vezetői engedély megszerzéséhez a kétkerekű gépjárművek valamennyi kategóriája esetében kötelező legyen az elméleti és gyakorlati képzés, és vizsgát kelljen tenni;
42. megjegyzi, hogy a Covid19-világjárvány a házhoz szállító szolgáltatási ágazat bővüléséhez vezetett, és ennek következtében jelentősen nőtt különösen a kisteherautók, a kétkerekű gépjárművek, például segédmotoros kerékpárok és a kerékpárok jelenléte a közutakon, és ezzel lendületet adott a platformmunka új típusai és új üzleti modellek megjelenésének; ...
-
generatoros
tag
válasz INGJOKE #20030 üzenetére
az öregeket akkor kéne csak baxtatni, ha notórius baleset okozók. Aki 70 éves korára 50 éves jogsival soha semmilyen balesetet nem okozott és vezettett több százezer km-t miért tennék ki procedurának, ha orvosilag egészséges. A kábítósokat büntetném sokkal szigorúbban
-
janes1976
őstag
-
PociAti
senior tag
válasz generatoros #20032 üzenetére
Volt főnökömnek 70 éves koráig nem igazán volt balesete.
Szellemileg frissebb, mint sok más kollégája, jelenleg is ő fejleszti a cég könyvviteli programját, de egy hónapon belül 3 kocsit is meghúzott. Beszámolók szerint azóta is aktívan él ennek a hobbijának.
Egyik családtagja nagyon kedvesen úgy fogalmazott, nem az öreg lassult le, hanem a világ gyorsult fel körülötte. És ez szinte az egyik napról a másikra állt be nála.Előtte lévő 50 évben mennyi balesete volt, egyszerűen nincs befolyással a mostani állapotára.
EU Statisztikai Hivatalának 2018-as adata szerint:
"ha csak a városokban történt halálos kimenetelű közlekedési baleseteket vizsgáljuk, akkor a 65 év felettiek aránya 38 százalékos"Ez brutálisan magas arány! Szerintem a városban megtett kilométerek 10%-a se hozható velük kapcsolatba. És nem hinném hogy csak áldozatként, hanem okozóként is elég aktívan részesei a baleseteknek.
-
pescara
aktív tag
https://www.youtube.com/watch?v=JNBcHwe1UVs
Ilyet probalt mar valaki?
-
pescara
aktív tag
válasz gergo5991 #20036 üzenetére
Lehet egy vadi uj rollert is nekitolni valaminek, minek nezzen ki ugy mint egy veteran, amikor meg uj szegeny. Az autokat is meg szoktak csinalni ha talalkozik egy garazsajtoval a karosszerias. Rollereknel nem tudom mi a helyzet, a szervizek nem hiszem, hogy foglalkoznak ilyennel, pedig nagy uzlet lenne.
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #20039 üzenetére
Hamarabb szarad azt mondja, kulonben hajszarito, vagy orakig varas.
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #20042 üzenetére
Az mire jo? Azt sem tudom, hogy ezekre a specko aluminium otvozet vazakra van-e egyaltalan olyan festek, mint az autoknal, amit szin szerint meg lehet rendelni. Gyanus, hogy nincs, mert akkor gondolom hirdetnek es arulnak.
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #20044 üzenetére
Na jo, de ha mas szinu, mint amit javitani akarsz, akkor a vegeredmeny rondabb lesz, mint volt, nem? Habar tenyleg, akkor nem csak serult feluletet fested be, hanem mondjuk azt az egesz blokkot, mondjuk kormanyt, ugy mukodhet. De en olyanra gondoltam, mint a videon, ami helyi seruleseket karcokat tud eltuntetni az eredeti szinben. Autoknal lehet rendelni ilyet, minden szinnek van egy kodja es lehet helyi hibakat javitani, anelkul, hogy az egesz autot atfestened.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz pescara #20045 üzenetére
Én kormánynál azt csináltam, hogy körbe ragsztottam, és addig fújtam le. Festék is matt, alig látszott, engem is meglepett. De ahogy írtam, ez egy 2000ft os spayvel taknyolás. Ha minőségi valami kell akkor porfestetni kell az egész elemet.
Ha elviszed az elemet valami festék boltba akkor lehet hogy valami elég hasonlót ki tudnak keverni"Oh my Goa'uld!"
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #20046 üzenetére
Koszi, szerencsere meg nincs ra szuksegem, meg csak egy hete nyuzom es eddig meguszta, meg kiallithatnam egy szalonba siman az ujak koze. De tudom, hogy ez csak ido kerdese, ezert voltam kivancsi. Annyibol nem mindegy, hogy ha mondjuk 1-2 ev mulva valtani akar valaki, akkor sokaknak tobbet szamit a kulso allapot, mint hogy valojaban mit tud. Nem csak rollernel, ugy altalaban.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz pescara #20047 üzenetére
Obi -ban is lehet kapni pár fajta spray -t, ami jól használható. Én mondjuk alkalmanként konzolt és kontrollert is szoktam festeni. Utóbbinál ugye fontos, hogy kopásálló legyen, de persze egyik sem tart örökké. Mindegy hány réteg vagy mivel van fedve.
Erre ment pár réteg. Meg amúgy sötétebb, mattos is, csak a fény/vaku miatt tűnik magasabb fényűnek, de ez is selyemfényű.
Szerintem ezekre valamilyen selyemfényű akril jó lehet. Ami egy olcsóbb, készre kevert megoldás és a száradási idő sem sok. De igazából van pár fajta megoldás kész termékekből is. Meg aztán festékboltban színt is kikevernek neked. Az alapján is, ha viszel mintát.
Rollernél mondjuk az előkészület tovább fog tartani, mint maga a festés. Szerelés + maszkolás.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
pescara
aktív tag
En ma megkerdeztem kivancsisagbol 2 auto festonel es kb kirohogtek, hogy nagyon nagy macera, mert szet kell szedni hozza, meg ez a matt femszemcses festek a legbonyolultabb, nem lehet csak a hibakat eltuntetni, mert latszik nagyon. Tehat csak egesz elemeket lehet, vagy az egesz rollert.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz pescara #20049 üzenetére
Jah hát a hibák javítása az más téma. Ahhoz önmagában a festék kevés. Meg aztán általában több réteget kell használni.
Részlegesen festeni valamit amúgy is elég kontár munka. Szóval teljesen igaz. Mert azt minimum elemenként kell.
Szerk.:
Én most egy projektet pont azért hanyagolok, mert 3x annyi idő szétszedni, mint lefesteni. Még lehet keveset is mondtam. Nem mindig van hozzá kedvem.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- Formula-1
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Tőzsde és gazdaság
- Path of Exile (ARPG)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...