Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Thunderzolee #25602 üzenetére

    Nem minden elektronikus fék megoldás tölti az akkut...
    Az csak egyik fajtájuk. Mindazonáltal egy ilyen 38-43%
    változás csak akkor értelmezhető, ha közvetlen a BMS
    mérte és nem csak valami becslés akkufesz alapon.:K

    Mindenesetre számolható: az elméleti visszanyerhető
    energia a potenciális energia: m*g*h Mondjuk: 150 kg
    össztömeg, 10 m/s² kerekítés, 200 m szintkülönbség?
    300kJ: hogy ez most sok, vagy kevés, s mennyi %-a az
    akku kapacitásának, az megint a konkrét akkutól függ.
    De ugye 1Wh=3.6kJ, szóval elméletileg 83Wh kijöhet...

    Egy 551Wh akkumulátornak ez a 15%-a a veszteségek
    teljes elhanyagolása mellett. Mondhatni felső becslés.
    (Könnyebb pilóta esetén az érték arányosan kevesebb,
    kisebb akku esetén viszont nagyobb százalék lehet.:D)

    Szerk: annyival okosabb lettem közben, hogy persze a
    visszatöltés közben is melegszik a motor, hiszen folyik
    áram a tekercseken, az mindegy milyen irányban.:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák